November 23 2024 11:48:34
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Výkony (nejen)ruských motorů za různých podmínek
VGR_Ghost
Nazdar piloti!
měl bych dotaz na odborníky přes motory. Zajímalo by mě, jaký vliv na výkon motoru např. u Laggu-3 (popř. u čehokoliv jiného), by mělo dle vašeho názoru, v reálu stažení mixáže na 60% v přízemních výškách. Díky za názory.
 
http://www.virtualgrimreapers.net/
WT_Schmouddle
Bohatost směsi mix je množství paliva ve směsi paliva a vzduchu nasávaného motorem. Existuje idální poměr (Pedro?) který je ideální držet, ale který při zvyšování tlaku přípusti (boostu) vede k hoření paliva před jeho zapálením svíčkou a k jeho zničení. Při jaké přípusti dojde k předčasnému zážehu záleží na kvalitě paliva (čím větší oktanové číslo tím později) . Od tohoto bodu (tzv. peak) se chodí buď rich of peak, tzn se předčasnému zapálení zabraňuje bohatší směsí než je ideální poměr nebo tzv. lean of peak kde se směs nastaví chudší než ideální poměr.

Pokud jdeš Rich of Peak, tak ti prochází motorem nespálené palivo, což se projevouje zvýšeným usazováním karbonu na vnitřních částech motoru - nespálené palivo ale také pomáhá chladit motor svým výparným teplem.

Zjednodušeně:
Tzn když ubereš bohatosti směsi, tak ubíráš hořlavou složku ze směsi. Méně paliva = menší předaná energie na daný objem směsi ve spalovací komoře a menší výkon na klice.
Pokud budeš ubírat směsi pořád dál, bude ubývat výkonu až do momentu, kdy dojde k nepravidelnému spalování ve spalovací komoře a kdy směs nestačí celá prohořet a může dokonce prohořet už otevřeným sacím ventilem - zde opět dochází k poškození motoru.

Tohle je velice zjednošený popis který má mnoho ALE a mnoho JEŠTĚ.
Ke studiu doporučuji sloupky Pelicans Perch o motorech na AvWeb (ale i ostatní jsou VELICE zajímavé, pokud vládnete alespoň základní angličtinou)
http://www.avweb....146-1.html

*edit* názvosloví
Upravil/a WT_Schmouddle dne 04-10-2005 17:00
 
www.wtigers.org
VGR_Ghost
WT_Schmouddle napsal:
Zjednodušeně:
Tzn když ubereš bohatosti směsi, tak ubíráš hořlavou složku ze směsi. Méně paliva = menší předaná energie na daný objem směsi ve spalovací komoře a menší výkon na klice.
Pokud budeš ubírat směsi pořád dál, bude ubývat výkonu až do momentu, kdy dojde k nepravidelnému spalování ve spalovací komoře a kdy směs nestačí celá prohořet a může dokonce prohořet už otevřeným sacím ventilem - zde opět dochází k poškození motoru.

Tohle je velice zjednošený popis který má mnoho ALE a mnoho JEŠTĚ.
Ke studiu doporučuji sloupky Pelicans Perch o motorech na AvWeb (ale i ostatní jsou VELICE zajímavé, pokud vládnete alespoň základní angličtinou)
http://www.avweb....146-1.html

*edit* názvosloví


Nevím jestli je to správně, ale pochopil jsem to takhle - čím menší mix, tím menší výkon. Takže kdyby ten Lagg letěl u země na 60%, poletí to hůř než na 100% mixu. Ja? Úsměv
 
http://www.virtualgrimreapers.net/
Ucho
V Ilovi je celkem fuk, jestli máš u země 60 nebo 100%. Navíc když víš, že budeš stoupat. Dáš rovnou 60% a pak na to nemusíš celou dobu myslet a jen si hlídáš kompresor...a šetříš palivo.
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
 
57MH_Zvire
Eeeee... to funguje? Já jsem si myslel, že to v IL2 není nějak pořádně nasimulované.

Může někdo podat ucelenou a laikovi pochopitelnou zprávu z užití Mix. a Prop. v IL2????
Upravil/a 57MH_Zvire dne 04-10-2005 17:22
 
airspace.cz
Ucho
57MH_Zvire napsal:
Eeeee... to funguje? Já jsem si myslel, že to v IL2 není nějak pořádně nasimulované.
Může někdo podat ucelenou a laikovi pochopitelnou zprávu z užití Mix. a Prop. v IL2????

Tím chceš říct, že japonskému samuraji se nad 4Km kouří z výfuků? :lol:

BTW Start 100-120% a pak už jen 60-80%. Pitch dle nálady, do boje 100.
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
 
57MH_Zvire
CSL_Ucho napsal:
57MH_Zvire napsal:
Eeeee... to funguje? Já jsem si myslel, že to v IL2 není nějak pořádně nasimulované.
Může někdo podat ucelenou a laikovi pochopitelnou zprávu z užití Mix. a Prop. v IL2????

Tím chceš říct, že japonskému samuraji se nad 4Km kouří z výfuků? :lol:

BTW Start 100-120% a pak už jen 60-80%. Pitch dle nálady, do boje 100.


Nekouří. Nad 4 km většinou neleze. Nepřítel se srabsky schovává u hladiny. Šklebící se
 
airspace.cz
Drevokocur
Někde jsem četl že právě pro LAGG 3 Series 4 právě v IL2 velice sluší v přízemních bojích (max do 1,5KM) vrznout mix na 120 procent. Motor to ustojí a dle mého subjektivního názoru to fakt létá daleko lépe a svižněji.
 
http://traumazero.euweb.cz/fotogalerie/
WT_Pedropan
Ten ideální poměr je 14,7:1 váhového množství vzduchu a paliva (Schmouddle..Mrknutí.
Jenže v podstatě to zcela přesně vystihl Ušák. V ILovi je to nasimulováno velmi podivně, s výjimkou pěkných čoudů, které začneš provozovat, pokud to máš bohaté. To ochuzení směsi je nasimulováno bídně.
V zásadě to ale funguje tak, jak popsal Schmouddle.
A jestli to opravdu subjektivně letí při nastavení 120% lépe, jistá logika v tom je (tedy za předpokladu, že 100% je právě onen stechiometrický poměr 14,7:1), protože střední efektivní tlak na píst je nejvyšší při cca 18% obohacení nad tento poměr.
Jenže....
Ale já nebudu dělat přednášku, takhle to stačí...:sm18:
 
http://www.wtigers.org/
LesniHU
57MH_Zvire napsal:
Eeeee... to funguje? Já jsem si myslel, že to v IL2 není nějak pořádně nasimulované.

Může někdo podat ucelenou a laikovi pochopitelnou zprávu z užití Mix. a Prop. v IL2????

Ucelenou zpravu podat nemuzu, ale kdysi jsem testoval spotrebu paliva. Nasledujici cisla jsou doba, jak dlouho ydrzi 2% paliva pri danem rezimu motoru u La5FN zaspalkovane na letadlovce. Zaklad je 110%+WEP, 100%prop pitch, 100%mix, to vydrzelo palivo 1:08. Pri nasledujicich zmenach to bylo:
mix60 1:08
pp75 1:14
pwr99 1:16
pp50 1:21
pwr50 1:50
mix120 1:08

Z toho plyne pouceni:
1) mix neovlivnuje spotrebu paliva
2) s vrtuli taky nemusite nijak saskovat, staci ubrat plyn

Jak na tom zavisi vykon, to netusim. Ale subjektivne u americkych stroju 120% mixu pri startu z letadlovky nema vliv.
 
Ucho
Jo mělo to bejt takhle "...pak na to nemusíš celou dobu myslet a jen si hlídáš kompresor...a šetříš palivo, možná."
Každopádně 60-100% na výkonu, otáčkách atd. žádnej vliv. Jen když se to přežene, vysoko 120, ještě vejš 100, nebo naopak 40% dole.
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,025,190 návštěv