Musím zatím říci, že nový Ferdinand se povedl a bojuje se s ním skvěle, pokud nevypnete autopilot, neotravuje vás otáčení věže. Konečně začlenili otáčení na místě, takže se k cíli natočite blesku rychle. AI wingmeni poslouchají a zvýšila se i vzdálenost natrekovaní cílů. Čelní odolnost je mimořádná, 200mm je jistota, ale i boky jsou dobře chráněné. Ohrozí vás vzácný zveroboj nebo ruské 85mm kanony, které zahájí palbu na 1500m a jeden mě dostal zboku. 50 munice není moc, ale můžete na postupu doplnit, takže ok. Rychlost je velmi mizerná, do čety je dobré zařadit pz3, což se v reálu i stalo. Pro výhled musíte opustit vnitřní prostor, ale nestalo se mi zatím, že by velitel zemřel.
Je to velký, dobře se do toho trefuje, Fab-100 jsem včera dostal tři kousky a další raketama. Ale jezdi bych proti tomu nechtěl
Moje první kampaň do tanků, je tto ještě v0.9 a chybí poslední osmá mise. Má to předělaný a myslím optimalizovaný hlavní skript, aktivátory pro bitevní letectvo, minové pole, dělostřelectvo a ostatní pozemáky. Mně se nelíbí většina misí co dělá komunita, bylo nutný si udělat vlastní
Dost bylo ferdinandů, a zkouším testovat houfnici Zveroboy v misi. V přímém boji se tankům postavit nemůže. Ideální je postupovat za formací T-34 a čistit obranu, tedy to k čemu byla zbraň primárně určena, omezení je v tom, že wingmani tady reagují pouze na 1300m. V sinchronizaci mise by se obrana měla aktivovat ve vzdálenosti 1600m od hráče se zpožděním 15-20s a T-34 se zpožděním 5-10s a postupovat rychlostí 20km/h, uvidím jak to půjde...V baterii byly údajně 2 stroje, to je informace, kterou nemám potvrzenou. U Kurska bylo nasazeno pouze 12 strojů na severní obraně a houfnice se opravdu střetly s Tygry i Ferdinandy, dokonce jich několik zničily u Ponyri. Ferdinandy údajně zasáhly z boku a z malé vzdálenosti a je to v dokumentaci 86.brigády. Dopad kteréhokoli typu granátu zničil jakýkoli těžký tank, to platí i pro hru. Prodleva v nabíjení je oproti reálu rychlejší, myslím tak 4 do minuty, tvůrci určitě vylepšili i rychlost a akceleraci. Panceřování je mizerný, bude platit držet se mimo dosah střelby. Zásoba munice je 20 kusů, Nabrat se dá HE a HEAT. Ovládání skupiny je stejné jako u tanků, ale jak psáno výše, je tam limitace malého dosahu. Ovládání tanku je zážitek, střelec má k dispozici zabudovaný zaměřovač, ale může použít i druhý výsuvný, když otevře poklop. Metat tříštivo-trhavý OF-540 o hmotnosti 43,56kg je zábava. Odměnou je velká exploze v oblasti cíle
. Ničivý okruh je poměrně velký a cíl zničíte většinou po první opravě. Pokud vás střelba nebaví, je možnost hrát z pozice velitele, ovládat pohyb a označovat cíle, je ale otázkou jestli i v4.009 bude v tomto zabugovaná, velitel může také používat vlastní periskop, otočný horizontálně i vertikálně. Nabíječ ukládá do komory této námořní ráže i prachovou náplň.
New Feature in Tank Crew: Artillery Gunsight Leveling Using the Bubble Level
The new feature - gunsight leveling - will be released in the update 5.201 this December. The video describes the long distance aiming using the firing table and compensating for the gun tilt on uneven terrain using the bubble level.
Sorry for the realistically loud engine and explosion sounds - please turn on the subtitles!
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.