3.101b přinesl změny v nastavení kláves. Dal jem si práci s novým nastavením pro ovládání. Primárně pro nový T-34, je to použitelný i pro ostatní, ale pokud preferujete jiný tank, můžou zde být některé odlišnosti. Taky nepoužívám freetrack a nevím jestli má u tanků větší smysl.
T-34 je specifický tím, že velitel tanku je zároveň i střelec-máte tak ušetřeno jedno stanoviště. V nastavení přibyla nová klíčová klávesa jejíž opětovné stisknutí vás přesune do optiky, střešního periskopu nebo pohledu z vnitřku věže-případně ze střechy, pokud zde jste. Je dobrý si to namapovat na plynovku na rychle dostupném tlačítku a hned vedle dát tlačítko pro vystoupení na věž-smyslem je aby pravá ruka zůstala stále na myši a nemuseli jste očima hledat klávesy. Pokud nechcete riskovat sezení na věži odkud je nejlepší výhled, můžete pro rozhlížení použít periskop, který je téměř stejně efektivní, pouze je nutné přiřadit jiné klávesy pro pohyb v pravo/vlevo, ideálně poziční klobouček, já mám klasicky kurzor, protože mi nefunguje. Zoom je stejně jako všude jinde na kolečku myši.
Pro přepínání mezi stanovišti stačí opět jediná klávesa někde na plynovce a je to rychlé. Ostatně na řidiče se přepnu jen při dlouhém přesunu kdy nečekám útok. Pro otevření vrat u řidiče slouží stejná klávesa jako pro vystoupení na věž. Přední kulomet prakticky není nutné použít.
Pro pohyb tanku zůstává vše při starém, pouze plynovka a pedály, páka nemá využití.
Ovladatelnost tanku je nyní jednodušší, rychlejší a snadnější než předtím.
No, to sa mi ešte nestalo, aby som na 20 metrov neprebil pancier akéhokoľvek tanku. Overené so všetkými typmi v hre. Závisí od typu munície zvlášť u PZ. IIIM.
On ten dlouhej 50mm kanon nebyl zas takové párátko a s APCR určitě ne. Tam je problém s rannou verzí T-34, má podivný DM, nejdou rozstřelit pásy a je extrémně odolná. Povedlo se zachytit ještě jeden boj s rannou 34, první 3 střely mohly sklouznout, ale poslední 2 ne, hráč se bohužel odpojil a tak nevím jak to s ním dopadlo, zřejmě došlo s poškození věže, ale byl stále mobilní. Druhý boj byl s pozdní T-34, který šel na 5 zásahů, sice zasáhl první, ale Pz III byl ve výhodě, protože byl natočen motorem dopředu. Poučení-nemiřte do motoru, ale do věže.
Rudí byli zase v převaze, tak jsem šel k modrým, Pz III je díky vysoké kadenci vhodný na pouliční boje, takže nevím proč hráči plýtvají s tygry a jezdí s nimi do vesnic. Někdy i přes zdánlivě jasnou výhodu je souboj ztracen, jak je vidět v jednom záběru. Problémem leteckých map, je věc, kdy narážíte i do malých předmětů typu dřevěný vozík, nebo se o ně i poškodíte.
Ahoj.
chci se zeptat,jestli nemá někdo podobný problém jako já.Je to hlavně u Ruských tanků. jsem venku z věže,uvidím nepřítele,natočím se k němu,přepnu se do střelce/zaměřovače a to je tak všechno. Pohyb věže se nedá ovládat,tedy dá,ale žije si svým životem a na povely myši téměř nereaguje a nebo reaguje opačně. Trvá to několik vteřin,než se ovládání chytne,ale to už si obyčejně beru nový tank,poněvadž jsem byl zabit.
Díky.
A co je vlastně cílem hry? Kdo se první trefí třicetkrát vyhrává?
Nějak z těch videi nevidím v té hře ani taktiku ani realismus a ani smysl.
Co mi uniká?
Upravil/a Richi dne 28-06-2019 02:13
A co je vlastně cílem hry? Kdo se první trefí třicetkrát vyhrává?
Nějak z těch videi nevidím v té hře ani taktiku ani realismus a ani smysl.
Co mi uniká?
Většinou se souboj vyřeší rychle, ale APCR asi není tak ničivá pro posádku, chci proto zkoušet APHE a uvidíme...Tanky jsou diagnoza a tím je to dané. Taky můžeš sednout do Henšlu nebo Šturmoviku a ničit odpor zase jinak.
@Iceman: Asi budeš přepnutý v periskopu, tam je s myší nějaký konflikt, já mám pohyb periskopu nastaven jinde. Pokud máš na mysli pohyb věže ve Shermanu tak ten je hodně divný.
Jo,jo,pohyb věže v shermanu je divný, ale mě se tak chová i to nové téčko. Není to tak markantní ale i tak nepříjemné. No alespoň někdo to vnímá podobně,tak to asi nebude jen "rukama". Díky.
Jo,jo,pohyb věže v shermanu je divný, ale mě se tak chová i to nové téčko. Není to tak markantní ale i tak nepříjemné. No alespoň někdo to vnímá podobně,tak to asi nebude jen "rukama". Díky.
To je divný, mně se u téčka věž otáčí v pohodě. U Shermanu jsem to zatím blíž nezkoumal, ale vysoká rychlost otáčení je nějak kompenzována setrvačností a chce to asi hodně cviku. Každopádně Shermany úplně vymizely z boje, nikdo je nechce.
Richi, Ti dva ptáci jarabáci pod tebou zjevně nepochopili nač se ptáš.
Celý BoX totiž živoří bez jakékoli simulace bojišť WWII. Máme letadla máme tanky, máme dobré a vskutku rozsáhlé mapy-bojiště. Avšak jsou to virtuální prostory duchů, na kterých se většinou neděje sakumprásk vůbec nic. Bohužel. Ale pořád se tato hra pomalu vyvíjí takže neklesejme na mysli,neboď nic jiného nového v této branži stejně neexistuje.
DSC WWII : Zatím živá mrtvola. Bez obsahu , uděsná grafika zabugované až po sajtny, nedotažené, nedomrlé.
CoD : mrtvá mrtvola, bez obsahu, grafika 18cté století.
Wt : Dnes totálně sprasené. Bez komentáře.
WOT : Tohle je dobré jen v případě potřeby, místo prstu do krku.
Richi, Ti dva ptáci jarabáci pod tebou zjevně nepochopili nač se ptáš.
Celý BoX totiž živoří bez jakékoli simulace bojišť WWII. Máme letadla máme tanky, máme dobré a vskutku rozsáhlé mapy-bojiště. Avšak jsou to virtuální prostory duchů, na kterých se většinou neděje sakumprásk vůbec nic. Bohužel. Ale pořád se tato hra pomalu vyvíjí takže neklesejme na mysli,neboď nic jiného nového v této branži stejně neexistuje.
DSC WWII : Zatím živá mrtvola. Bez obsahu , uděsná grafika zabugované až po sajtny, nedotažené, nedomrlé.
CoD : mrtvá mrtvola, bez obsahu, grafika 18cté století.
Wt : Dnes totálně sprasené. Bez komentáře.
WOT : Tohle je dobré jen v případě potřeby, místo prstu do krku.
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.