AERO MB-200
|
olda Olde maly |
Přidané 11-11-2018 08:55
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Od Jakuba mám jeho model MB-200. Je převeden z Metaseqoi do Maxu. Takže jsem jej posvařoval a vyhladil. Páč se tím převodem všechno rozesere. Není to poslední verze, tu mám jen v origo formátu. Navíc nesedí mapování, takže ten skin co Jakum udělal, tam nedám. Navíc ten model má šílených 43500 polygonů, do ILa je bude proto nutno hodně snížit. Npř. Motory jsou dělány hodně detailně. Jakub se dal na virtuální modelařinu, takže proto. Doufám, že nebude mít nic proti, když s jeho modelem budu dále pracovat pro ILa. Jak jej znám tak ne. Napíšu mu. Takže takový je momentálně stav Aera MB-200.
Upravil/a olda Olde maly dne 11-11-2018 17:49
|
|
|
|
magot |
Přidané 11-11-2018 18:23
|
Fusioner
Příspěvek: 17606
Založený: 19.06.08
|
Vypadá to dobře ten model, čistá práce. Na kolech můžeš ještě přidat polygony aby byly kulatější.
Doufám že to dotáhneš do AI |
|
|
|
Kukuloo |
Přidané 11-11-2018 23:29
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
Ked pouzijeme carsmasterove HD obrdudrzazracne dll tak to pojde aj s hipoly modelom, nie?
https://www.sas19...944.0.html
Letka_13/Kukulo
|
|
|
|
saldy |
Přidané 13-11-2018 14:17
|
Diskutující
Příspěvek: 3649
Založený: 29.01.09
|
Naprostá bomba, že projekt pokračuje, všechny bombry 30tých let mám hrozně rád, snad se to dotáhne co nejdál.
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 03-12-2018 11:18
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Pomalu pokračuju v mapování a snižování polygonů. Zatím jsme něco pod 20 000. Snad se dostanu pod deset.
|
|
|
|
Seb |
Přidané 03-12-2018 14:58
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 114
Založený: 05.10.13
|
Krasavec...! |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 06-12-2018 11:49
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Tak jsem snížil polygony na necelých 18 000. Víc už brát není kde. Ještě tak max v řádech pár stovek. Jinak by to bylo více hranatoidní. Z oněch 45 000 je to sníženo o 60%. Co Ty na to Radime?
|
|
|
|
magot |
Přidané 06-12-2018 12:35
|
Fusioner
Příspěvek: 17606
Založený: 19.06.08
|
Jo 18k je ok. Je tam pár chybek ve vyhlazování ale jinak dobrý. |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 06-12-2018 16:15
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Vím o nich. Ale nějak si s tím neumím na tom trojúhelníku poradit. Ti to pošlu, až to budu mít komplet namapováno.
|
|
|
|
magot |
Přidané 06-12-2018 18:05
|
Fusioner
Příspěvek: 17606
Založený: 19.06.08
|
u toho skleníku, tam je to asi zdojený čico
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 06-12-2018 19:18
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Není, však uvidíš.
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 08-12-2018 09:20
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Konečná je 16 685 Polygonů. Bez kokpitu, střelišť, atp.
|
|
|
|
magot |
Přidané 08-12-2018 11:39
|
Fusioner
Příspěvek: 17606
Založený: 19.06.08
|
Oldo
1) Pokud možno použij maximálně 8 vyhlazovacích skupin per hlavní povrch - vyjma skla to je vlastně vše
Lépe se to dělá až na rozkrájeném modelu. I když to je podle vkusu každého soudruha.
viz.
http://www.smsp.o...iques.html
maj tam maximálně 6 smoothing groups pro "main surfaces" a dvě nevyužitý. To je 8.
Další materiály (alternate) nevyužiješ, nejsou.
Transparentní - okna tam jich pár bude.
2) Smoothing groups se nedělá při zlomu 90 stupňů a úhlům blížící se ostrému úhlu. Pak to dělá tyhle škaredy.
Nevyhlazovat pod ostrými úhly, to je základ
SG 1 - červeně označená první vyhlazovací skupina (to zní dost esesácky )
Tady mě přišlo že ty smoothing groups ještě úplně nechápeš, tak pár tipů ..
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 11-12-2018 11:43
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
|
|
|
|
magot |
Přidané 11-12-2018 13:19
|
Fusioner
Příspěvek: 17606
Založený: 19.06.08
|
no vida, čistá práce |
|
|
|
Seb |
Přidané 11-12-2018 15:44
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 114
Založený: 05.10.13
|
|
|
|
|
Kukuloo |
Přidané 11-12-2018 22:19
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
Ten je k svetu veru.
Letka_13/Kukulo
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 23-12-2018 08:22
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Tak jsem vytvořil takový spartánský vnitřek. Pro AI to snad bude stačit. Skin ještě mírně doladit. Tak snad z toho něco bude
|
|
|