Ale simulátor torpédoborce nikdo nikdy neudělá. Ač je to to simulačně i herně to samé a doplnilo by to online hru v rámci protiváhy.
Naprosto netuším ten stupidní obchodní model - de-mentalitu tvůrců her, proč ponorky jsou cool a lodě nuda .. ale co nedám jim ani halíř. Na torpédoborec bych dal.
Jo, já to už sem dával. Já si to koupil, není to špatné, ale bohužel destroyer command to není.
To dev studio co to dělá, je docela malé a tak to není vysoko rozpočtový titul. Postupně přidávají jednotlivé funkce torpédobrce.
Je to dobré, ale přijde mi to nedodělané, torpédoborec např. vůbec nemůže útočit proti bojovým lodím a už vůbec ne proti velkým svazům lodí, tak jak jsem byl zvyklý u DC.
(Tedy může, ale zatím jen děly, torpédomety zatím nejsou funkční) a hra vůbec bojové lodě nepřítele neobsahuje.
Kampaně jsou takové jednodušší, ale na výpady proti ponorkám při nedělním odpoledni to rozhodně stojí. Pokud se ti to nechce kupovat, tak až to bude ve slevě to určitě už bude stát za to.
a zajímavé je, že to vydalo PlayWay, známý to generátor fake her
Ale ke cti těhlech podivných unterwassermanů, je, že dělají i na ožralým mašinfírovi ze sovětského svazu. Ovšem u nich člověk nikdy neví jestli to dokončí.
Tady je ještě "jiný" ponorkový sim od nich YouTube Video
a ještě vypečenější dílko, všichni by válčili a ničili, ale nikdo ten Berlín po válce nechce postavit .. až na PlayWay YouTube Video
Tak to je vydavatel. Ne vývojář. Ono si jinak vem, že náhodou tyhle simulátory všeho bývají hodně výdělečně tituly. Stejně jako IL2, DCS:W nebo MSFS2020 a další nerdoviny. Ty věci mají svoji "niche" komunitu, na kterou se soustředí. Stejně tak vznikaly hry jako deer hunter, euro truck simulator,... To nejsou nejlepší hry na světě, ale nejlepší hry ve svém žánru. Podívej se tady na video:
jen aby to nebyl nějakej "bílej kůň" polské mafie, registrace na Kypru se sama nabízí, ty peníze z koksu se samy nevyperou
Upravil/a magot dne 07-08-2024 20:38
Přesto, že jsem si přeložil NÁVOD na UBOAT, nechápu ovládání ponorky. Připadá mi, že to není ovládání ponorky, ale ovládání posádky ponorky. Zatím jsem prováděl jen cvičné mise a pokud neprovedu přesně co ode mne chtějí mise je neúspěšná. Někdy je velmi těžké pochopit co tím autor myslel.
Hraje tu někdo na max? Tedy i s vypnutou stabilizací periskopu. Ten se kýve i na klidném moři a nejde změřit rychlost, jak odhadujete rychlost?
Nehraju, optikou přes hledí s chronometrem (uzo/ periskop). Musíš ale znát cíl z tabulky - její délku + úhel její plavby vůči tobě. Pak zafixuješ hledí na předek lodi, zapneš chrono, necháš loď projet a na konci lodě chrono vypneš.
Rychlost se zobrazí na přístroji. A taky by to mělo jít zvukově, ale to nevím jestli mají simulováno.
Upravil/a magot dne 30-09-2024 15:09
AHoj, hraju na max, bud rychlost máš (třeba když je oznámený konvoj) nebo si dáš paralelní kurz s nimi a srovnáš rychlost. Kejvání navíc snížíš i oficírem na deep steer station a ruční ovládání klapek (nebo jak se to jmenuje, je to bud elektický nebo ruční). Samozřejmě i tak je velký prostor na chybu a je potřeba střílet zblízka, z 90 stupňů, prostě za optimálních podmínek. Viel gluck herr Kaleun.
Přesto, že jsem si přeložil NÁVOD na UBOAT, nechápu ovládání ponorky. Připadá mi, že to není ovládání ponorky, ale ovládání posádky ponorky. Zatím jsem prováděl jen cvičné mise a pokud neprovedu přesně co ode mne chtějí mise je neúspěšná. Někdy je velmi těžké pochopit co tím autor myslel.
Cvičný mise jsou příliš zjednodušené a moc mi to nedalo. Jsem si dal nejprve karieru se zapnutými cheaty abych vklidu pronikl do podstaty ovládání, přes Lalt si kdekoli zobrazíš ovládací budíky, uchop je myší a přetáhni si je pod sebe třeba vpravo abys měl rychlý přístup k ovládání rychlosti, ponoru a kormidlu, oni tam už takto zůstanou, jinak je otravný si to vyvolávat přes lištu. posádku mám částečně automatickou což mi vyhovuje bo mám nad ní kontrolu, ale nemusím řešit vše což mi nevyhovovalo. Myslím si, že to mají dobře udělaný, ovládání mi vyhovuje, je znát, že se tomu někdo s pečlivostí věnoval, je to práce se strojem a s lidmi, tak to má být.
hraju na max, bud rychlost máš (třeba když je oznámený konvoj) nebo si dáš paralelní kurz s nimi a srovnáš rychlost. Kejvání navíc snížíš i oficírem na deep steer station a ruční ovládání klapek (nebo jak se to jmenuje, je to bud elektický nebo ruční). Samozřejmě i tak je velký prostor na chybu a je potřeba střílet zblízka, z 90 stupňů, prostě za optimálních podmínek. Viel gluck herr Kaleun.
To jsem rád, že v tom nejsem sám, dát oficíra ke kormidlům je dobrý tip. Vystopovat a zaútočit to je práce na celý večer, chce to hodně zkušeností citu a měření. Taky chodím hodně na blízko třeba pod kilometr abych chybu minimalizoval, připlácím si rychlé T1čky. V reálu se taky pro rychlost používal sloupec dýmu, ale to se dá použít jen za příznivých podmínek.
Přesto, že jsem si přeložil NÁVOD na UBOAT, nechápu ovládání ponorky. Připadá mi, že to není ovládání ponorky, ale ovládání posádky ponorky. Zatím jsem prováděl jen cvičné mise a pokud neprovedu přesně co ode mne chtějí mise je neúspěšná. Někdy je velmi těžké pochopit co tím autor myslel.
Cvičný mise jsou příliš zjednodušené a moc mi to nedalo. Jsem si dal nejprve karieru se zapnutými cheaty abych vklidu pronikl do podstaty ovládání, přes Lalt si kdekoli zobrazíš ovládací budíky, uchop je myší a přetáhni si je pod sebe třeba vpravo abys měl rychlý přístup k ovládání rychlosti, ponoru a kormidlu, oni tam už takto zůstanou, jinak je otravný si to vyvolávat přes lištu. posádku mám částečně automatickou což mi vyhovuje bo mám nad ní kontrolu, ale nemusím řešit vše což mi nevyhovovalo. Myslím si, že to mají dobře udělaný, ovládání mi vyhovuje, je znát, že se tomu někdo s pečlivostí věnoval, je to práce se strojem a s lidmi, tak to má být.
hraju na max, bud rychlost máš (třeba když je oznámený konvoj) nebo si dáš paralelní kurz s nimi a srovnáš rychlost. Kejvání navíc snížíš i oficírem na deep steer station a ruční ovládání klapek (nebo jak se to jmenuje, je to bud elektický nebo ruční). Samozřejmě i tak je velký prostor na chybu a je potřeba střílet zblízka, z 90 stupňů, prostě za optimálních podmínek. Viel gluck herr Kaleun.
To jsem rád, že v tom nejsem sám, dát oficíra ke kormidlům je dobrý tip. Vystopovat a zaútočit to je práce na celý večer, chce to hodně zkušeností citu a měření. Taky chodím hodně na blízko třeba pod kilometr abych chybu minimalizoval, připlácím si rychlé T1čky. V reálu se taky pro rychlost používal sloupec dýmu, ale to se dá použít jen za příznivých podmínek.
Jak říkáš, je potřeba se smířit s tím, že se holt často člověk netrefí, ale když už jo, tak to stojí za to.
Tuhle mrchu jsem stíhal desítky km a měl jsem posledního uhoře. Vizual při setmění. Čekal mě noční útok. Srovnal jsem kurs a dostal se před ni. Zásah byl jistý ale torpeda začátkem války často selhávají a nejsou spolehlivá. To může být pro hráče nepříjemný.
Vrak zachvátil požár. Na místě jsem ukořistil z beden nějaké jídlo, náhradní díly a trochu stavebního materiálu, zajal 6 mužů s větší kvalifikací a trosečníkům nechal trochu brambor
Návrat z první a úspěšné mise, typ IIA je pro boj výzva, trpí nízkou stabilitou, má malý dosah, nemá dělo a uveze jen 5 uhořů. Dobře se na ní ale naučíte a musí ještě chvíli sloužit než ji nahradí výkonnější typ.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.