April 18 2024 03:35:36
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,743
· Nejnovější pilot: Thehealthreviews23
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
XCOM 2
LEON
Hraje tu někdo kooperačně XCOM 2? Rád bych ten online CO-OP zkusil.
Ať už Tactical CO-OP: https://steamcomm...=792693587
Nebo Long War 2 Tactical CO-OP: https://steamcomm...=887179138

Mám sice na Steamu ve Friend Listu známé co hrají XCOM, ale jen jedničku...
 
https://www.rcfree.eu
petsild
Jestli je dvojka... tak dobrá Úsměv jak XCOM, můžem těm emzákům společně ukázat co proto.
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
magot
UFO: Enemy Unknown to ale nebude Úsměv
 
LEON
Základní XCOM 2 je o ničem, stejně jako XCOM 1, těch vylepšení tam moc nepřibylo. Ale XCOM 2 War of The Chosen je pecka, to přidalo tolik nových herních mechanismů, že mě to nakoplo i k nákupu několika souvisejících DLC, kterých už je opravdu spoustu. Kdo za War of The Chosen nechce utrácet další Eura (i když teprve s touhle verzí začíná v XCOMu zábava), tak je tu do XCOM2 ještě docela slušný komunitní DLC Long War 2 zdarma, který základní dvojku taky slušně boostne.
Pro kooperační mulťák stačí čistý XCOM 2 nebo rozšířený XCOM 2 Long War 2 (i pro ten už je kompletní čeština).

EDIT: Na Steamu je koukám XCOM 2 za téměř 50 Euro, na G2A.COM CD key za 207 kč, slušnej rozdíl...
EDIT 2: Recenze nového XCOM 2 War of The Chosen: https://games.tis...nze-304212
Upravil/a LEON dne 12-07-2018 21:16
 
https://www.rcfree.eu
LEON
magot napsal:

UFO: Enemy Unknown to ale nebude Úsměv


Já jsem Magote nad první sérií UFO také trávil tisíce hodin mžouráním do 14" rybího oka v rozlišení snad 320x200 na kamarádově 486ce Úsměv Přesto XCOM 2 War of the Chosen už beru jako důstojného nástupce který přidává i něco navíc, i když cesta od prvního XCOMu Enemy Unknown, Enemy Within, Long War, Long War 2 až po poslední War of The Chosen byla docela trnitá, kdy jsem také skřípal zubama, jakou cestou se to Firaxis vydalo. Na sérii XCOM mi vadilo hlavně to WTF pojetí obtížnosti hry, kdy jeden jediný špatný tah jediného vojáka dokáže podělat kompletně celou misi. Ta deprese, když člověku uletí Avenger před nosem o jediné kolo, kdy tam musí nechat napospas Alienům celý svůj vymazlený tým, který měl vyzvednout, což na Ironman obtížnost (bez ukládání) vlastně dokáže podělat i kampaň. Tohle se ve War of the Chosen naštěstí povedlo do značné míry eliminovat.
Co mě ale velice chytlo, je multiplayer, který jsem u XCOMu několik let ignoroval. Vždycky jsem si říkal, že XCOM je o příběhu, o kampani, tak co tady může mulťák nabídnout. Ale jakmile jsem si odehrál pár zápasů online, totálně jsem tomu propadl Úsměv V multiplayeru má člověk možnost zahrát si i za ty špatné, slizké a že jich ve hře je! Oproti "nudným" pozemšťanům se nám v multiplayeru otevírá celá plejáda nejzákeřnějších dovedností jednotlivých Alienů, od plivání nejrůznějších toxinů a jedů, ovládání cizí mysli, teleportace, klonování, vysávání, krtkování, infikování, vystřelování chameleoních jazyků, škrcení hadími těly, čtvrcení drápy, zombifikaci, po metamorfózu, xenózu a spoustou dalších zábavných metod likvidace přemnožených samolibých pozemšťanů Úsměv Každý živý hráč navíc přistupuje k pojetí používání těchto alieních dovedností různě na rozdíl od AI a každý si skládá svoje komando z jiných druhů slizáků a jejich kombinací, což zaručuje, že každý online zápas je svým způsobem vždy unikátní. Je to (alespoň pro mě) nesrovnatelně napínavější opatrně postupovat se svým komandem lesem, podle zvuků při soupeřově skrytém tahu odhadovat, jestli má něco kráčejícího, plazícího, cupitajícího nebo létajícího a odhadovat, kudy se vás asi snaží obejít po křídle, nebo kdy se vám přímo za zády vyhrabe ze země vřeštící Chrysalid, aby do vás napumpoval svoje zárodky Úsměv To je prostě naprosto nesrovnatelné s chováním AI jednotek v kampani, které pouze čekají, až aktivujete přiblížením nějaký jejich triger, aby vám vyběhlo čelně naproti. Škoda jen, že i když podle statistik hrálo třeba teď v noci XCOM 2 kolem 5000 lidí, tak na zájemce o online hraní člověk čeká třeba i 20 minut, než se někdo připojí... Snad jsem alespoň tady nějakého XCOM pařana nalákal a utká se příště s mým slintajícím komandem Mrknutí
 
https://www.rcfree.eu
Timofejic
LEON napsal:
i když cesta od prvního XCOMu Enemy Unknown, Enemy Within, Long War, Long War 2 až po poslední War of The Chosen byla docela trnitá

Tak trnitá, že XCOM 2 sem nedohrál, o pořízení War of The Chosen sem ani neuvažoval. Dám tomu tedy ještě šanci a po letních radovánkách WotCH pořídím.
 
LEON
Úplně Ti Timofejiči rozumím, byl jsem na tom stejně, vlastně stejně to musí cítit snad všichni hráči XCOMu - hrát se přece musí pro potěšení ze hry, ale XCOM přináší jen střídání deprese s frustrací, že Úsměv War of the Chosen tohle neeliminoval úplně, stále tu hráč bude občas frustrován, ale ze dvou důvodů už hra nebude takové sebemrskačství:

1) Nové herní mechanismy
Přibyly tři spřátelené frakce, od kterých můžeš naverbovat velice silné vojáky s unikátními skily, které se mohou konečně stát rovnocennými soupeři Alienům (mně třeba velice sedí vojáci z frakce Reapers).
Přibyla nová vrstva strategického obsahu hry - posíláš jednotlivé vojáky na záškodnické akce, pro získávání informací apod. Tito vojáci plní různé úkoly, většinou je přímo neovládáš, ale občas třeba jejich mise selže a pak je nutné poslat pro jejich záchranu svůj tým a vysekat je z maléru ručně.
Přibyl velice zajímavý typ map - LOST, kde se vyskytují hordy zmutovaných lidí, zombíků. Zombíci nejsou na straně z žádné bojujících frakcí, jdou prostě jen za zdroji hluku a útočí bez rozdílu na všechny. Je zábavné cíleně nalákat hordy zombíků na Alieny a pak pozorovat ten masakr, jak se snaží zoufale bránit tsunami zombíků a zároveň útočit na vás, čímž na sebe ale vábí další a další hordy zombíků Úsměv Zamiloval jsem si LOST mapy. Přibyl nový typ specifických nepřátel, "Vyvolení", něco jako mini-bosové, s vlastním příběhem, kteří vám vstupují do již rozehraných bitev a snaží se během boje vysát vašim vojákům informace z mozku.

2) Detailnější nastavení obtížnosti
Lze si například zdvojnásobit počet HP u všech jednotek (včetně enemáckých). Voják vám tak nepadne na jednu ránu a jeden špatný tah už není tolik fatální, jako v základní hře, protože máte čas zraněného vojáka stáhnout.
Lze zvětšit čas timerů v misích, projektu Avatar, Dark Eventů apod. máte pak víc času si vychutnat boj a nebude vás frustrovat, že vám uletí Avenger před nosem. Ale není to nějaké nefér ulehčení, hra zůstává těžká i tak Mrknutí

Tahle verze XCOMu už se mi líbí, ale takto měl XCOM vypadat už při vydání, člověk by si uštřil spoustu nervů...
Ještě můžeš Timofejiči vyzkoušet Free DLC Long War 2, zvětší Ti to počet vojáků v týmu hned na 12 a vybaví je dvěma sloty na granáty. Přibyla v LW2 možnost vyslat víc týmů současně, přibyla možnost splnit misi nejenom přímým útokem, ale pomocí nové funkce infiltrace. Ale s větším počtem vojáků v týmu se zvedl i počet Alienů v misích, takže to takové ulehčení zase není. Za vyzkoušení to stojí, ale teprve War of the Chosen je ten pravý XCOM.

A nakonec, pokud Tě omrzelo hrát XCOM kampaň, pořád ještě můžeš zkusit ten multiplayer, ten mě teď baví víc, než hrát kampaň Vyděšený
 
https://www.rcfree.eu
Timofejic
LEON napsal:

pořád ještě můžeš zkusit ten multiplayer, ten mě teď baví víc, než hrát kampaň Vyděšený


Právě kvůli němu to pořídím, ten Tvůj popis mě nalomil. SP samozřejmě zkusím taky.
 
LEON
Na mulťák nemusíš mít žádné módy, ten můžeš zkusit hned v čisté dvojce, taky je tam větší pravděpodobnost, že se někdo připojí. Ale i War of the Chosen má svůj oddělený multiplayer, jen je tam ještě míň hráčů, než v čistém XCOM 2. Teoreticky by mělo jít nastavit v multiplayeru WotC mapu LOST, takže by se dva hráči řezali mezi zombíky, to by byl super úlet, ale zatím jsem to pro nedostatek lidí ve WotC neměl možnost vyzkoušet.
To čekání na připojení nějakého hráče v mulťáku je na prd, chtělo by to mít možnost se někde s ostatními hráči domlouvat, organizovat se. Na různých herních fórech čtu poměrně dost podobných nářků, takže zájemci by asi byli... No, založil jsem Steamovou skupinu jen pro účel domlouvání zápasů na XCOM multiplayer, tak třeba se tam časem nějací hráči zapojí Šklebící se
https://steamcomm...XCOM_MClub

EDIT: Konečně se mi povedlo zastihnout nějakého hráče na multiplayeru i v XCOM2: WOTC, ale bohužel zombíci v multiplayeru v Lost mapě nejsou, generují se jen v kamapni. Škoda, bylo by to maso Úsměv
Upravil/a LEON dne 12-08-2018 13:59
 
https://www.rcfree.eu
Timofejic
OK. Já za chvílí jedu pryč a přes léto doma moc nebudu. Pak se na něčem domluvíme.
 
LEON
Super Úsměv Mě osobně baví hrát hlavně za ty slabší (levnější) vetřelčí jednotky, Sectoidy, Chrysalidy, Vipery apod. postavy do 1200 bodů, musí se s nimi líp taktizovat, protože nemají hrubou sílu, na rozdíl od některých chodících "hvězd smrti" se 30-ti HP a 10-ti různými útoky, co se nepotřebují ani krýt. Proto nejlepší zážitky mám právě v bitvách s omezením 7500 bodů na tým, tam se teprve ukáže dobrý taktik Úsměv
 
https://www.rcfree.eu
petsild
Tak už jsem taky lovcem emzáků Úsměv na plný úvazek. Na radu Leona jsem vzal rovnou dvojku a zase po letech jsem v sobě opět našel herní závislost na tahovkách. Poslední Ufo je natolik chytlavé hlavním příběhem, které navíc doplňují rozmanité vedlejší mise, každá se odehrává v jiném supr udělaném grafickém prostředí. Postupem si vybudujete vztah k vlastnímu bojovému týmu a ztráta dobrého vojáka v akci opravdu zamrzí.
Pro toho kdo hrál legendární Enemy Unknown, je poslední počin povinností a to jsem vůbec nezmínil parádní mulťák v základu.
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
LEON
Netuší někdo, jestli jsou v multiplayeru XCOM 2 WotC tzv. "Lost" mapy s funkčními zombíky? Při zakládání multiplayerové mise sice vidím v seznamu i mapu Abandoned city, ve které se v singleplayerové kampani spawnují hordy zombíků, ale netuším, jestli tam jsou ti zombíci i v mulťáku. Hráčů je ve War of the Chosen ještě míň, než v čistém XCOM 2, tak nemám možnost to s někým odzkoušet.

EDIT: Konečně se mi povedlo zastihnout nějakého hráče na multiplayeru i v XCOM2: WOTC, ale bohužel zombíci v multiplayeru v Lost mapě nejsou, generují se jen v kamapni. Škoda, bylo by to maso Úsměv
Upravil/a LEON dne 12-08-2018 14:00
 
https://www.rcfree.eu
LEON
Timofejic napsal:

LEON napsal:
i když cesta od prvního XCOMu Enemy Unknown, Enemy Within, Long War, Long War 2 až po poslední War of The Chosen byla docela trnitá

Tak trnitá, že XCOM 2 sem nedohrál, o pořízení War of The Chosen sem ani neuvažoval. Dám tomu tedy ještě šanci a po letních radovánkách WotCH pořídím.


Dnes jsme Timofejiči s PetSildem rozumovali, kolik ze základních funkcí a herních mechanismů ze starého dobrého Enemy Unknown a Terror from the Deep v novém XCOMu vlastně chybí. Už jen to, že v novém XCOMu máš nekonečno munice a že se k smrti raněný emzák do člověka přesně strefí, protože má staty jako když je naprosto zdravý, to docela smrdí. Tak jsme se porozhlédli po Steam WorkShopu, jestli tam nebudou nějaké módy, co by implementovaly do XCOMu herní mechanismy tak samozřejmé v prastarých hrách a našli jsme docela zajímavé:

[WOTC] Limited Reloads - vrátí do hry opět omezený počet munice (tři zásobníky na vojáka, další se dají vylepšením přidat)
[WOTC] Simple Red Fog - statické staty vojáků a emzáků změní na dynamické (raněný voják hůř míří, má menší dosah atd.)
[WOTC] Extract Corpses/Fulton Rewards - jde odebrat vzorky z mrtvých emzáků přímo na bojišti, vybrakovat zneškodněné roboty atd.
Item Durability - Přidá opotřebování zbraní a výstroje, nutnost opravování atd. (To jsem zatím nestihl osobně odzkoušet)
Guerrilla war - Přidá asymetrický způsob boje, změní válku na partyzánskou. U tohoto módu bych se rád trochu zastavil:

XCOM 2 má totiž v základu pojetí boje koncepčně špatně. V XCOM 1 ovládal Zemi člověk, který byl v drtivé převaze a Emzáci podnikali ojedinělé sabotážní výpady. V XCOM 2 se situace ale obrátila, zemi ovládají Emzáci poskytující "bratrskou pomoc", kteří tu mají drtivou převahu a my podnikáme ojedinělé výpady, měl by se tedy úplně změnit oproti XCOMu 1 i styl válčení na partyzánský. Po hříchu tomu tak není Smutný V XCOM 2 stále jako v XCOM 1 má hráč téměř vždy za úkol přiletět, splnit cíl mise a vybít všechny Emzáky do posledního, jako kdybychom měli na Zemi kdovíjakou převahu a nebyli jen nicotnou věčně prchající partyzánskou skupinkou. Jediná diverzní akce tu je záchrana VIP osoby, která aby byla jakože "fakt těžká", tak je přidáno jakési nesmyslné časové omezení na 12 tahů a pak "hra prostě končí", i když stojím 1m od výsadkového Avengeru a Emzáky jsem všechny vytloukl, WTF? Zamračený
Naštěstí je tu Guerilla war mód a ten mění styl boje na asymetrický, který už z principu v XCOMu 2 být musí. Základní premisa tu totiž správně je, že konvenčně vedenou bitvu v XCOM 2 zkrátka vyhrát nelze, Emzáci na Zemi prostě vládnou, mají daleko větší materiální zdroje a zbrojní převahu. Guerrilla war tedy změní všechny mise na styl "rychle udeř, splň cíl mise a zase se rychle stáhni". Jakmile totiž zničíte první lehké Emzáky, spustí se poplach a do dvou kol jim přiletí první posily. Když zničíte i tyto posily, tak Emzákům dojde, že se asi děje něco vážnějšího a budou posílat stále početnější a stále silnější posily, až ty partyzány (vás) prostě drtivě převálcují.
Je to docela příjemná změna pojetí boje, tyhle rychlé partyzánské přepady XCOMu 2 sluší a měly tam být už v základní hře. V konečném důsledku se ty mise musí tak jako v čisté hře splnit za deset dvanáct kol, jen v Guerrilla war k tomu člověka nenutí žádné stupidní nelogické časové omezení, ale rychle houstnoucí situace na bojišti. Někde se trochu zaseknout v přestřelce se tu prostě nemusí vyplatit. Se změnou stylu válčení se mění i související herní mechanismy, třeba výzkum - aby bylo co zkoumat, musí se to prostě rychle zabít, odnést tělo (nebo jeho vzorky) a zase s tím rychle utéct. Člověk už tu nemá přehršel těl a věcí na zkoumání ze všech vyhraných bitev, jako v čistě hře. Co si neodnese z rychlého partyzánského přepadu mrtvého na rameni, to prostě neprozkoumá Mrknutí
 
https://www.rcfree.eu
LEON
Multiplayer v XCOMu 2 se běžně hraje bez modifikací, protože na bodované zápasy vás to s módy nepustí. Proto nikdo módy raději nezapíná, ani když jde hrát vlastní online zápasy. Jenže hrát bez některých užitečných modifikací není ono, už jen ta defaultní čtyřsměrná kamera je v čisté hře fakt nepříjemná, pokud je člověk zvyklý na plynulou všesměrovou rotaci z modů. I to je jeden z důvodů obecného nezájmu o multiplayer v XCOMu. To je ale škoda, protože v multiplayer režimu “vlastní hra” s mody hrát lze, podmínkou je pouze to, že oba dva hráči musí mít modifikace naprosto stejné.
To mě přivedlo k myšlence založení komunitního Multiplayer ModPacku, který by měli nainstalovaný zájemci o propracovanější multiplayer a nemuseli by tak hrát pouze očesaný “čistý” XCOM 2. V první fázi bych byl rád, aby potenciální zájemci o vylepšený multiplayer napsali své návrhy, které modifikace by měl ten ModPack obsahovat. Měly by to být takové, které přidávají nové možnosti, zlepšují komfort nebo realističnost hry. Nemělo by jich být moc, odhaduji tak pod 10, ať se v tom hráč při nahazování modů ještě trochu orientuje. Za sebe navrhuji tyto modifikace pro XCOM 2:

Free Camera Rotation (plynulá rotace kamery):https://steamcomm...=616359783

Dynamic Stats Development (dynamicky měnící se staty postav dle jejich zranění): https://steamcomm...=627264819

Additional Icons (staty postavy zobrazené nad HP barem): https://steamcomm...=646244015

MPLargerSquads (zvýšení počtu vojáků v multiplayeru na 20 vs 20): https://steamcomm...=626371463



Pro XCOM 2 War of the Chosen:

Free Camera Rotation (plynulá rotace kamery): https://steamcomm...=616359783

Limited Reloads (omezená munice na 3 zásobníky): https://steamcomm...1126802682

Simple Red Fog (dynamicky měnící se staty postav dle jejich zranění): https://steamcomm...1148997016

Additional Icons (staty postavy zobrazené nad HP barem): https://steamcomm...1127409511



V této konfiguraci modifikací jsme včera testovali multiplayer s Petsildem, je to pecka Úsměv Obzvlášť to zvětšení počtu vojáků z 6 vs 6 na 20 vs 20 je velice efektní, s 20-ti Chrysalidy si tu člověk může vyzkoušet scény s Johnem Ricem z Hvězdné pěchoty na planetě brouků Šklebící se

Vaše další návrhy na užitečné nebo zajímavé modifikace, se kterými byste rádi hráli XCOM 2 multiplayer, uvítám!
Upravil/a LEON dne 13-08-2018 20:34
 
https://www.rcfree.eu
LEON
Tak už se nám rýsuje první neoficiální komunitní Multiplayer ModPack Šklebící se

https://steamcomm...1476678238

"Hvězdná Pěchota" tu vypadá kouzelně Mrknutí

https://steamcomm...1484242748
Upravil/a LEON dne 06-10-2018 19:49
 
https://www.rcfree.eu
petsild
Při sledování voleb do senátu všiml... že v Ústí nad Labem existuje silná komunita Šklebící se fanoušků XCOM série a vznikla tak nová volební strana. Je velkým překvapením, jak na třetím místě šlapou na paty Pirátům.
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/UfoVS.jpg
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
LEON
No, jestli za tu stranu kandiduje "Advent", tak bych nechtěl vidět jejich volební program Šklebící se
 
https://www.rcfree.eu
LEON
[img]http://img24.cz/images/21371745290869248944.jpg[/img] is not a valid Image.

Přes stále relativně velký počet aktivně hrajících hráčů kontroverzní strategie XCOM 2 je provoz v multiplayeru velice malý, člověk tu čeká na připojení druhého hráče dlouhé desítky minut, na ještě zábavnější multiplayer s modpackem tu člověk zájemce prakticky nenajde. Přijde mi to škoda, protože hratelnost a atmosféra multiplayer zápasů jsou zde na nesrovnatelně vyšší úrovni, než samotná kampaň nebo jednotvárné likvidování AIček. Online zápasy v XCOM 2 si rozhodně trochu propagace zaslouží…

Předpokládám, že v XCOM 2 existuje pět základních typů jeho hráčů:

1) První skupinou jsou hráči frustrovaní nevybalancovanou obtížností hry nebo podivnými herními mechanismy, kteří hru raději ani nezkoušeli dohrát

2) Druhou skupinou jsou hráči, kteří zaťali zuby, dohráli hru do konce, ale XCOM 2 již nehrají, protože jim nemá dál co nabídnout

3) Třetí skupinou jsou hráči, kteří se k XCOM 2 po delší pauze vrátili, protože je zlákalo pokračování War of The Chosen, Long War 2, nebo spoustu rozmanitých modifikací

4) Čtvrtá skupina hráčů hraje v XCOM 2 převážně již jen multiplayer zápasy

5) Pátá skupina jsou čerství hráči XCOM 2 vlastnící tento produkt teprve krátce, jsou nadšení z průběhu kampaně a možností hry, která je ještě nestihla za tu krátkou dobu dostatečně odradit a frustrovat

Přitom pro úplně každou skupinu těchto hráčů dokážu snadno najít důvod, proč by pro ně multiplayer (ideálně s modpackem) mohl být zajímavý způsob oživení hry.

- Pro první, frustrovanou skupinu hráčů připomínám, že v multiplayeru není vyšší obtížnost hry zařízena větším počtem HP soupeře, jeho lepšími zbraněmi, nebo neustálým přísunem posil, na rozdíl od kampaně. Obě bojující strany totiž mají přesně stejnou sílu reprezentovanou stejným počtem bodů, za který si oba hráči přiřazují do týmu jednotky a jejich vybavení. O vítězství tedy rozhoduje hlavně dovednost hráčů a to, jak dobrou kombinaci různých typů jednotek si hráč na začátku hry zvolí.

- Pro druhou skupinu znuděných hráčů dodávám, že hrát proti živému soupeři je nesrovnatelně napínavější, než proti AIčkům, která proti vám v kampani nabíhá vždy čelně po nejkratší dráze. Hráči se vás budou spíše snažit obejít, častěji útočit po křídlech nebo vám vpadnout do zad. Také si můžete v multiplayeru vyzkoušet hru za alieny, nebo s kombinací lidských a cizáckých jednotek, díky těmto kombinacím velké spousty typů forem života je zde každý online zápas jedinečný a neopakovatelný.

- Třetí skupině navrátilců připomínám, že tak, jako jim oživily XCOM 2 v kampani nové frakce a jednotky z War of the Chosen, tak ještě lépe se s nimi vyřádí v multiplayeru. Souboje frakcí, ještě zajímavější kombinace nejrůznějších jednotek než v čistém XCOM 2 opravdu baví.

- Čtvrtou skupinu online hráčů, která již poznala kouzlo multiplayeru v čistém XCOM 2, může nadchnout modpack, který přidává do multiplayeru komfortnější ovládání kamery, přidává realistické funkce jako např. omezené množství munice, ale hlavně zvedne celkový počet jednotek. Ultimátní bitvy 20 vs 20 přinesou ještě napínavější zážitky v multiplayeru, připomínající více již válečné akce, než malé pouliční rvačky.

- Pátá skupina nových nadšených hráčů XCOM 2 si může online zápasy alespoň zkoušet možnosti likvidace různých druhů cizáckých jednotek “nanečisto”, což jim může ušetřit spoustu nervů v kampani, kdy například v obtížnosti Ironman není na metodu pokus-omyl v kampani moc prostor.

Jako nejjednodušší způsob domlouvání si individuálních online zápasů s modpackem mi přijde využití Steam komunity, např. zde: https://steamcomm...XCOM_MClub, jelikož tam člověk hned vidí, kteří hráči jsou již ve hře a může je oslovit přes Steam chat i přímo ve hře. Ale použít lze i Discord, nebo jiné komunikační prostředky, záleží na případném zájmu hráčů.
 
https://www.rcfree.eu
Tyler Durden
A pak jsou hráči kteří to hráli v roce 2016 a 2017 kdy to vyšlo, velice se jim to líbilo a dnes už hrají jiné výborné hry. Úsměv
Když máš dostatek mýdla, můžeš vyhodit do vzduchu celý svět.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

34,713,914 návštěv