Flying Circus – Volume One (2018)
|
Aces_Wild |
Přidané 06-07-2018 01:22
|
Diskutující
Příspěvek: 4055
Založený: 06.08.15
|
Developer Diary #197
* Flying Circus - Volume 1; tento měsíc předběžný přístup
* 2 letadla pro předběžný přístup - SPAD 13C.1 a Fokker Dr.1
* letadla přetažená z RoF, ale modely byly předělány (nový mesh a podpora 4K textur) společností Yugra Media (otázka.: je to ta (Y)Ugra Media, co dělá Normandii a Sýrii pro DCS?)
* FM bude použit z RoF
* období duben-květen 1918
* plánovaný planeset:
Spad XIII
Sopwith Dolphin
Sopwith Camel
RAF S.E.5.a
Bristol Fighter
Albatros D.Va
Fokker Dr.1
Fokker D.VII
Pfalz D.IIIa
Halberstadt CL.II.
* velikost mapy cca 100km x 100km; Arras sektor na západní frontě
* města jako Arras, Cambrai, Lille, Amiens a St. Quentin
pár obrázků (mnohem více v odkazu):
srovnání RoF vs FC1:
Celá zpráva |
|
|
|
magot |
Přidané 06-07-2018 01:43
|
Fusioner
Příspěvek: 17663
Založený: 19.06.08
|
ufff tak toho jsem se obával ... že se vlastně bude jednat o ROF a budeme si ty stroje znovu kupovat. Prakticky to je tatáž kvalita + nové renderování.
Lepší by udělali kdyby rozšířili starý ROF o nové stroje a mapy + update enginu by taky mohli udělat. Tohle smrdí jako pračka peněz .. |
|
|
|
saldy |
Přidané 06-07-2018 02:02
|
Diskutující
Příspěvek: 3657
Založený: 29.01.09
|
To už mohli mít hotov jeden pidi ostrůvek, 2 letadlovky, 4-6 letadýlek a tý zábavy co by s tím bylo
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 06-07-2018 02:35
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10859
Založený: 26.01.13
|
Takže se asi jedná o refresh letadel do refresh enginu aktualizovaného pro WWII . No nevím nevím, jestli to bude stačit... Ale když se mohou za těžké peníze prodávat letadla jako Po-2 a Ju 52, tak vlastně proč ne
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Baron |
Přidané 06-07-2018 06:18
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
To ze FC prevzal FM z RoF neznamena, ze tie masiny lietaju rovnako. Mozem vas ubezpecit, ze je to o niecom inom ako v starom RoF. V konecnom dosledku uvidite sami
Upravil/a Baron dne 06-07-2018 06:27
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 06-07-2018 07:14
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Ona je otázka, zda je FM z ROFka posazený do nového/aktualizovaného enginu. Pro člověka uživatele je to celkem blbě odlišitelné, protože nevíme, kde přesně je ten řez. Ale FM je sbírka metrik daného letadla (data) a nějaká specifika chování (funkce). No a to je posazené do fyzikálního enginu tý hry. Výsledné chování je tak kombinace obojího. Vlastnosti letadla + vlastnosti enginu. Jak už jsem psal, uživatel vlastně nemá možnost poznat, co je obecné řešení a co jsou ty specifika domodelovaná pro konkrétní model letadla. Chci říct, že je klidně možné, že vzali původní letové modely z ROFka, ale posadili je do aktualizovaného enginu z BOXka. Tedy data jednotlivých letadel zůstávají, nakonec by asi bylo divné, kdyby je po letech měli nějak moc blbě. No a trochu otázka jsou ty specifika jednotlivých lítadel. Páčto si myslím, že specifiky občas museli dorovnávat chyby toho enginu. No nechám se překvapit, ale celkem jistě se to pozná na směrovce během prvních pár vteřin. |
|
|
|
Baron |
Přidané 06-07-2018 07:33
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Myslim, ze Rumcajs to vcelku vystihol. Fyzika enginu Great Battles je od RoF je hodne odlisna. Na druhej strane ti, co lietali RoF, sa budu citit v masinach ako doma. Len znovu zopakujem, ze let napr. s Dreideckerom je (aspon pre mna osobne) ovela realnejsi ako v RoF. Dr. 1 je sice stale rovnaky zakerak ako v RoF - do lavej strany - ovsem sprava sa inak ako v RoF. V RoF napr. nedokazete spravit niektore manevre ako v FC. Trochu predbehnem cas, ale kto z vas v RoF dokazal visiet na vrtuli v D. VII? V engine GB to mozne je. Toje iba jedna z veci, ktore su vyrazne odlisne od RoF. O padakoch ani nehovorim. Dovolim si na zaver poznamenat, ze zmeny budu prichadzat postupne, necakajte ale hned pri vydani Dr. 1 a C. XIII finalny produkt.
Upravil/a Baron dne 06-07-2018 07:42
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
LEON |
Přidané 06-07-2018 07:44
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Baron napsal:
To ze FC prevzal FM z RoF neznamena, ze tie masiny lietaju rovnako. Mozem vas ubezpecit, ze je to o niecom inom ako v starom RoF. V konecnom dosledku uvidite sami
Takže ty roky pilovaný tríčky z ROF s kopanými manévry přes ostrou směrovku u Dr1, Camelu nebo PuPa budou v FC fungovat nebo ne?
|
|
|
|
Baron |
Přidané 06-07-2018 07:46
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
To je tajne Za chvilu si to budes moct vyskusat naostro sam
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
petsild |
Přidané 06-07-2018 09:02
|
Diskutující
Příspěvek: 4124
Založený: 30.11.14
|
Proč je vybrán nesmyslný předběžný přístup Dr.1 vs Spad? Taková kombinace zabije hru ani nemusí vyjít.
[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpg[/img] is not a valid Image.[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
jirik |
Přidané 06-07-2018 09:13
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
Už se na to moc těším. FC je pro mě must have záležitost. Co se týká toho jak začali - výběr letadel, FM, ... Myslím, že se nějak začít musí, hlavně aby pokračovali a vyšlo aspoň to volume 1. Docela by mě zajímalo, jestli budou dělat i nějaké korekce na modelech letadel, nebo jenom jestli dodají více polygonů. Například Nieuport 17 má v ROFce tvar mezikřídelních vzpěr odvozený z Nieuportu 11, podle fotek by u sedmnáctky ale měly mít trochu jiný tvar a jistě by se toho našlo víc. |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 06-07-2018 09:17
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Dear Friends,
https://forum.il2...per-diary/…
Today I would like to tell you about what we plan for Flying Circus – Volume One and show you some WIP screens of our first two aircraft which are ready for Early Access release this month! But first let’s take a minute and talk about how we came to make Flying Circus and the challenges that we face in developing it.
Of course, Flying Circus is going to essentially be our spiritual sequel to our ground-breaking WWI simulator Rise of Flight: The First Great Air War. ROF was the first product we ever made and over the course of several years we greatly expanded its content and created some really cool features for it, many of which were ported or updated to work in Sturmovik. We have not lost our affection for WWI and we have always hoped to be able to bring WWI combat to our updated Digital Warfare Engine.
When we eventually ended work on ROF and shifted our focus to WW2 many WWI fans were disappointed. At the time, we had no intention of abandoning ROF or her fans, but the requirements for WW2 overwhelmed us and we had no resources to manage two projects at the same time and the technology we developed for WW2 was extremely difficult to retrofit back into our WWI engine without causing major delays to Sturmovik. Retrofitting WWI would have required an entirely new team of developers that we could not afford. So, we marched forward with WW2 hoping to someday find a way to come back to WWI and do a sort of parallel development. That opportunity has finally become available thanks to some creative planning and so we decided to create Flying Circus – Volume One with the help of our friends at Yugra Media. Yugra employees have been training with our team learning how to re-build our WWI content and make maps with our current technology. This has taken several months already, but our plan is to get WWI up and running as quick as we can and get WWI content brought up to our new standard. We hope to generate new revenue to fund more WWI development and general development of the common engine which benefits all of our products. We also wanted to give WWI fans something to cheer about after a long drought of development.
Now it should be said that trying to bring all content and features of ROF to Flying Circus in one fell swoop is impossible. This will be a marathon, not a sprint and new features or old features found in ROF will take time to make in the current engine. Bringing WWI to our current engine which has been re-worked and modified for WW2 is a big challenge and some things can be ported relatively easily and others require all new work. As with Tank Crew, several months of work behind the scenes has already taken place laying down the foundation to support Flying Circus. This will take much time, but we will endeavor to make Flying Circus just as awesome or even more amazing than ROF ever was. However, for that to happen we need your support!
Both Flying Circus as well as Tank Crew are experiments and first steps in working with qualified and trained third parties on new content and gameplay features that users have asked for or we feel have potential to help our overall cause. Our team is still small, relative to our competitors and we are still a self-sustaining team. Meaning, we sink or swim on our own, there are no bailouts if we fail regardless of who our benefactors have been in the near past. So, if you like anything about Flying Circus please support us by buying a copy. We want to make WWI great again inside the Sturmovik universe.
So now that you know the background of how Flying Circus came to be, let’s take a look at the actual product.
As you have previously read in other announcements here are the planes that will be included in Flying Circus – Volume One. We have decided to choose a plane-set that represents the period of April-May 1918. This period offers some great planes that will provide lots of fun match-ups.
Planes:
Spad XIII
Sopwith Dolphin
Sopwith Camel
RAF S.E.5.a
Bristol Fighter
Albatros D.Va
Fokker Dr.1
Fokker D.VII
Pfalz D.IIIa
Halberstadt CL.II.
The first two planes off the assembly line and into Early Access will be the venerable SPAD 13C.1 and the Fokker Dr.1 triplane!
All of the planes in Flying Circus have their roots in ROF, but the models have been re-worked by Yugra Media to be brought up to our current visual standard. That means improved mesh and new 4K textures.
Map and Technologies
Included will be a map that is approximately 100 km x 100 km that has is generally centered on the Arras sector of the Western Front. The map will include towns such as Arras, Cambrai, Lille, Amiens and St. Quentin and the dreaded No-Mans-Land along with several airfields to fly from. This map will be created using all our latest map making technology that is found in current IL-2 Great Battles products. It should make WWI a much more beautiful experience scenery wise. Matter of fact, Flying Circus will benefit from all current and new technologies in our updated engine. This means more than the graphical updates, but also improvements to AI and of course our amazing VR support is included! The difference from ROF will be quite remarkable.
The plan is for future volumes of FC to include larger maps like we had in ROF. Exactly how big, is yet to be determined.
For us to bring WWI to you in any reasonable amount of time, we have decided to use the Flight Models from ROF for our Flying Circus planes. We have done this for a couple reasons. First, we have spent a lot of time researching and building these FMs over a period of several years and unlike the 3D models, they stand the test of time and there is no reason to toss them and start over. Second, these FMs were built for an engine that was created solely for WW1 speeds and maneuvers etc. It was more prudent to build support for these FMs in the current WW2 focused engine, then to completely re-make these FMs with an engine designed for heavier and faster aircraft in WW2. In essence, we’ve been able to make both regimes co-exist side by side within the same environment without compromising the feeling of flight or their unique characteristics. Our engineering team as done a marvelous job building this support in just a few months! Without this work, Flying Circus would not be possible. Our Flying Circus planes will still have all the interesting quirks and characteristics that many of you know and love from our previous title.
Finally, I must mention one of the driving motivations for making Flying Circus at all - VR support! There was simply no way to retrofit VR support into ROF properly. So, to bring our awesome VR support to the WWI battlefield we had to work on a new title with the tech already included. The end result did not disappoint, we really like how our open cockpits look in VR! This will be a really awesome experience for those that love VR.
Features
As I mentioned above, getting WW1 up and running again takes a lot of work, so Flying Circus will initially include support for the Quick Mission Builder and our Mission Editor. We will also create and include some custom single-player missions as we near completion of FC and if Volume One proves popular and we move to make future volumes, we will introduce the Pilot Career to FC. And Scripted Campaigns can be built for FC by anyone using our Mission Editor just like in IL-2.
If you are concerned about the Pilot Career, please know this. We can’t support the Pilot Career for FC yet because we are still building support for WW2 and other general features and mission types it needs. Remember, it’s still new tech for the Great Battles series and we have to build this support in-house so we cannot place this task with a third party. We also have to build support for WW1 style missions and this will take time. If we include support for the Pilot Career in say Volume Two of Flying Circus, it will of course become compatible with Volume One. That is the beauty of our one client approach.
All of our Flying Circus aircraft will come equipped with all field and factory mods that we used to sell as separate items way back when. This also includes pistols, scarves, streamers and special gunsights like the Aldis and collimator style gunsights.
And last but not least, our pilot models for Flying Circus will be completely new and they will look really cool in our updated aircraft. They of course have yet to be animated, but the finished pilot models look to be really great!
We hope this overview of Flying Circus is helpful and gives you a good idea of the great effort we are undertaking to bring WWI development back to our amazing WWI fans who enjoyed Rise of Flight so much.
So please enjoy the following images of Flying Circus. Remember this is still a Work-in-Progress and the maps is obviously not WW1 France. For Early Access we will be including the Lapino map as a substitute until the French map is ready. |
|
|
|
Baron |
Přidané 06-07-2018 09:52
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
jirik napsal:
Už se na to moc těším. FC je pro mě must have záležitost. Co se týká toho jak začali - výběr letadel, FM, ... Myslím, že se nějak začít musí, hlavně aby pokračovali a vyšlo aspoň to volume 1. Docela by mě zajímalo, jestli budou dělat i nějaké korekce na modelech letadel, nebo jenom jestli dodají více polygonů. Například Nieuport 17 má v ROFce tvar mezikřídelních vzpěr odvozený z Nieuportu 11, podle fotek by u sedmnáctky ale měly mít trochu jiný tvar a jistě by se toho našlo víc.
Modely lietadiel su prerobene.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
LEON |
Přidané 06-07-2018 09:53
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Hlavně aby byly smysluplný planesety na serverech. Aby to nedopadalo jako v ROF, kde když po restartu serveru přišla mapa bez Camelu/Dr.1, tak dvě třetiny hráčů ihned hromadně odcházeli na prasomlejnový servery se šipečkama a ikonkama, kde mohli tahle uber éra létat neustále.
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 06-07-2018 10:03
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
No tak to co píšou v DD, naznačuje, že do Flying Circus zabudovali nějak podporu pro původní FM. Tedy že mají nějaký zvláštní režim pro WW1 lítadla. Tedy nedělali kompletně FM znovu, ale do WW2 enginu doplnili něco pro WW1. Představuji si to tak, že skutečně vzali engine z BOSka a do něj asi nějak zapracovali alespoň části původního ROFkovýho chování. Tedy mohli ponechat FM lítadel víceméně netknutý, neboť BOXový engine přivohnuli zpět směrem k ROFku. Takovej vohejbák na rovnák. Popíšu to na příkladu.
- Mám tyč, kterou řídím třeba vlak.
- Ta tyč je vohnutá, ale letama jsem si na to zvykl a kolem vohnuté tyče postavil další náčiní.
- Přijde novej mladej ředitel a nakáže tyč narovnat.
- No fajn, mám rovnou tyč, ale všechno to náčiní kolem počítá s tím, že mám tyč vohnutou.
- No tak na tu rovnou tyč nasadím vohejbák tak, abych konec měl zas v té původně krásné vohnuté pozici.
Takže mladej je spokojenej, má rovnou tyč. Já jsem taky spokojenej, mám vohejbák na rovnou tyč a tedy nemusím nic měnit a mohu v klidu házet lopatou.
Pro nás je podstatné, že jsou to natolik virtuální příhody, že si stejnak neumíme představit, co to tedy bude dělat a stejnak musíme počkat na výsledek |
|
|
|
Baron |
Přidané 06-07-2018 10:27
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Mas aj nemas pravdu Rume.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
petsild |
Přidané 06-07-2018 10:47
|
Diskutující
Příspěvek: 4124
Založený: 30.11.14
|
Tak málo nového obsahu pouze mapa s 4k skiny, pro fandy WWI to nebude stačit. Pamatuju jak Jason psal, že majitele Rofka dostanou slevu?
[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpg[/img] is not a valid Image.[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
magot |
Přidané 06-07-2018 10:48
|
Fusioner
Příspěvek: 17663
Založený: 19.06.08
|
petsild napsal:
Proč je vybrán nesmyslný předběžný přístup Dr.1 vs Spad? Taková kombinace zabije hru ani nemusí vyjít.
to maj z těch komiksů |
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 06-07-2018 10:50
|
Diskutující
Příspěvek: 4055
Založený: 06.08.15
|
petsild napsal:
Tak málo nového obsahu pouze mapa s 4k skiny, pro fandy WWI to nebude stačit. Pamatuju jak Jason psal, že majitele Rofka dostanou slevu?
Když se prej budete chovat slušně, tak bude i sleva.
Yes you will need to buy improved airplanes and a new map. How the heck am I supposed to survive as a company if I have to not sell you things that require labor to complete? I may be able to offer a discount to ROF owners if they behave themselves as we build FC.
Jason
Zdroj |
|
|
|
magot |
Přidané 06-07-2018 10:54
|
Fusioner
Příspěvek: 17663
Založený: 19.06.08
|
celý to je o tom a tyto mé obavy se splnili že starý ROF už víceméně obsahuje všechny hlavní typy letadel WWI.
I když by samozřejmě mohli přidat rakousko-uherské letectvo či ruské případně americké, tak všechny ty letouny by byly sekundární a už by to kupovalo málo lidí.
Stejně taky mapy ... i kdyby udělali upgrade enginu a přidali mapy připadně udělali zeppelin tak by se to neuživilo.
Takže všechno stojí i padá na prachách.
Měli se spíš domluvit s nějakou třetí stranou (něco jako DT) aby pokračovala v ROF a soustředit se na WWII.
Tohle mě dost demotivuje .. a mapa kanálu z ROF tam taky nebude a všechny ty krásný létající čluny a hydroplány ..
no ale buďme rádi že se něco na poli WWI vůbec děje .. |
|
|