Já jsem si představoval, že ten tearing je důsledek právě toho nezobrazování některých snímků, takže na sebe ty snímky dokonale nenavazují a vznikne ten zlom. Takže to asi nebude pravda. Podívám se na to a opravím svoji mapu
Přesně tak. Hodně to zjednoduším. Dejme tomu, že první snímek je třeba o 0.01s starší, než druhý. Pokud tedy třeba letíš v letadle, tak hodně zjednodušeně v horní polovině je snímek z polohy, kde jsi byl před 0.01s+input lag a ve spodní polovině je snímek, kde jsi aktuálně+inupt lag. Proto tam je ten zlom. Protože ve spodním snímku jsi už třeba o metr dál, než v horním.
A přesně naopak Vsync a vícenásobný buffering při kolísajících FPS způsobuje to, co ti údajně vadí - tedy časovou neplynulost.
Já například Vsync musím mít vypnutej a lítám na 60 Hz monitoru s FPS kolem 100. Nic se neděje, obraz se neláme. ( nemám tam dva snímky současně) Zapnu Vsync, lítám offline, drží to na 60 Hz a jede to krásně. Problém nastane, když vlezu na server. Tam se to z nějakýho důvodu propadá až na 30. Prostě škubačka. Bez Vsync online hra drží kolem 100 FPS a všechno v pohodě. Přeberte si to. Já to jen popsal a vy to určitě vysvětlíte.
Killere, to, co popisuješ, je dost možná nějak nevhodná interference mezi VSYNC a síťovým modulem. Totiž pokud VSYNC nestíhá zvolenou frekvenci, spadne na další nižší frekvenci, ktrou má k dispozici. V případě 60Hz monitoru je další možná frekvence 30Hz a pak 20Hz. Úplně polopaticky, něco nestíhám, tak podržím předchozí frame ještě jeden cyklus. No a to nestíhání může být způsobeno právě nějakým zásahem síťového modulu. Jak už jsem psal, VSYNC znamená čekání na správnou chvíli, no a pokud do toho čekání vletí ještě něco, pak tu správnou chvíli může prošvihnout. Pokud to tak skutečně je, jedná se o nevhodnou implementaci síťové vrstvy. Je tam někde synchronizace v místě, který na to není úplně vhodný.
Jinak přepínání mezi 60 a 30 FPS je škubání jak prase, zejména pokud je to častý.
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.