March 28 2024 13:35:53
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 11

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,743
· Nejnovější pilot: Thehealthreviews23
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Nalezeno na Internetu 2017
57thMH_Edison
Uppps, že by se někdo trošku netrefil !!!!!!
YouTube Video



RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ
 
kouty
ty vole
 
magot
tam asi někdo dostal výpověď na minutu
 
saldy
Češi přijeli do ciziny Úsměv

YouTube Video


 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
AJaromir
Zajímalo by mě, jestli měl dovoleno překročit runway. Ale hádám, že tam vjel bez povolení.
 
Mira
Tak čekal jsem hodně, ale že se na SVK objeví tento odpad to fakt ne Šklebící se
 
magot
AJaromir napsal:

Zajímalo by mě, jestli měl dovoleno překročit runway. Ale hádám, že tam vjel bez povolení.

Teoreticky to mohli zeslonit na věži ..
 
alfik
57thMH_Edison napsal:

Uppps, že by se někdo trošku netrefil !!!!!!

... a tomuhle se, milé děti, říká, zpotit se aj na řiti!
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Hoper
Jedna z prvních věcí, co mne učili na prvních sletech ve Flankeru byla ta, že když vjíždím na dráhu, mám se podívat, jestli něco nesedá.
Tenhle pán asi na flankeří slety nechodil.

A za video Edi děkuji, už takhle přemýšlím, na co vše může člověk v letadle umřít.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
57thMH_Edison
No osobně bych řekl, že před každým křížením dráhy je potřeba včas zavolat nebo zastavit a zeptat se TWR jestli mám přejezd povolen a tady to byl kontinuální pohyb bez komunikace.
Takže palec nahoru tomu dobrodruhovi. Tady bylo velký štěstí, že to bylo hned v 1/4 dráhy a bylo to ještě před dosednutím. Stát se to v 3/4 a po dosednutí, mohl to být úplně jiný obrázek.
RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ
 
magot
Úterní start a přistání New Shepard od Blue Origin s prosklenou kapslí
YouTube Video



 
magot
parní traktor versus John Deere
YouTube Video



 
alfik
Magote - pěkné, ale předpokladatelné Úsměv Nafťák potřebuje pro přetahovanou udržovat vysoké otáčky, takové v nichž má max. krouťák, ale pára (a elektro) "táhne vocpoda", má max. sílu při nízkých otáčkách. A pak už jen zahraje pro páru schopnost přenést ten krouťák na půdu, což při nízkých otáčkách jde, ale při vysokých to začne hrabat... Úsměv
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Rumcajs
Hledáš v tom Alfíku duchy. Nejde o nic takového. Je to prostý souboj vah. Ten parní stroj může mít klidně n-násobek váhy toho John-Deera. Navíc je tu ta drobnost, že mají závěsy v jiné výšce a tedy Deera to táhne trochu nahoru - zvedá ho to a snižuje mu tak záběr. Ale to je menší část problému. Prostě ten parní krám je mnohem težší.
 
Vladis
alfik Tak scasti mas pravdu, ale nieje to len v polozeni krutiaku motra, je to v hmotnosti a s toho vyplivajucej schopnosti adheznosti povchu, stycnej plochy atd....

predpokladam: priklad keby mala para iba "zabrzdene", john by stym nepohol, ma silu ale hrabal by a zahrabavalba sa, aj keby pouzil akekolvek redukcie, proste je lahky (hlavne vzadu) ........ opak keby john mal zabrzdene, para ho bude tahat, smicit. a tu vtomto pripade vobec nehra rolu krutiak motora.....je to hmotnost + stycna plocha.

samozrejme ak by boli rovnake hmotnostne kategorie a s podobnym vykonom a podobnou stycnou plochou, tu uz bude hrat rolu technika jazdy .....redukcie, prevody a co spomynas ty....

edit Rumcajs ma predbehol Mrknutí
 
magot
váha a převody parního stroje jsou stěžejní imho
 
clone9cz
Parní stroje mají výhody i v letectví. Zejména při střemhlavém letu. To ale neznamená, že jsou lepší.
 
http://www.wwii-illusion.net
magot
v letectví třeba parní katapulty ještě nedávno neměli konkurenci, až s příchodem elektromagnetických (EMALS) se zdají být druhořadé ale ty jsou stále příliš drahé ..
 
AJaromir
U nás v práci se "spotřebuje" cca 50 tun páry za hodinu.
 
magot
btw v r. 1933 Besler postavil funkční parní letadlo, dokonce STOL Šklebící se
YouTube Video



Upravil/a magot dne 19-12-2017 10:13
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

05-01-2024 17:45
Z 2:5 na 8:5.... zázrak

21-12-2023 16:25
Já jsem rád, že BMW potvrdilo, že moje letitá motorka si s tím poradí a nemusím to řešit :-)

21-12-2023 15:59
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.

34,596,590 návštěv