April 19 2024 12:16:53
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 1
magot

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS World 2017
Aces_Wild
Rapier napsal:

Aces_Wild: máš pravdu v tom, že mě nikdo mě nenutí kupovat produkty v předběžném přístupu (prakticky beta hratelná verze) a chápu i důvody proč to ED dělá (peníze na vývoj, uspokojení nedočkavých fanoušků). Nicméně nic to nemění na faktu, že sotva vydají jeden produkt v beta verzi, aniž by ho stihli celý řádně dodělat (ano mluvím tu o Hornetu) už oznámí a neprodleně vydají další beta produkt (ano mluvím tu o Falconovi). Přesto, že vím, že obě letadla mají spousty společné avioniky a dalších systému, respektive velmi podobných a dá se tedy očekávat, že po dodělání Hornetu do finální verze nejspíš bude pro ED snažší dodělat Falcona, přesto všechno se nemohu zbavit dojmu, že toho Falcona šijí horkou jehlou a z pohledu time managementu mě to nepřijde zrovna moc efektivní. Nevím možná mají v ED spousty programátorů, grafiků, apod. na to aby efektivně utáhly 2 a více projektů současně... kéž by to byla pravda.
Promiň, jak že to je dlouho co byl vydaný Hornet a kdy že to bude finálně hotový? Nevidíš v tom rozdíl nebo ho nechceš vidět?! Jakožto platící zákazník ED mám právo vyjádřit svůj názor, ať se to fanouškům DCS líbí nebo ne.

Aces_Wild+Magot:
Microsoft Office vs Office 365 aneb kvalita jde dolů a user platí za totéž po x té.
Aha promiňte pánové, takže když ED vydají novou verzi DCS World (ano mluvím teď o 2.5), tak kvalita jde pochopitelně jen nahoru a proto se nám snažíte sdělit fakt, že ED musí opravit každý samostatný modul aby byl plně kompatibilní s novou verzí DCS World.
V opačném případě je totiž řada již dříve vydaných modulů (kdysi skvěle odladěných pro konkrétní verzi DCS World) jako např. Mig-21 a dalších co jsem tak slyšel od lidí co je mají, dodnes neopravených. Takže nemají si s Microsoftem co vyčítat, jak v případě DCS platformy tak v případě Office 365, jsou to platící zákazníci, kteří jsou beta testeři.

Howg.

1) F-16 oznámili už někdy v roce 2008 a vydána ještě nebyla.
2) Hornet byl uvolněn pro předběžný přístup tuším 30.5.2018, tedy je to rok a něco. Vážně si myslíš, že rok po uvolnění do předběžného přístupu je postačující na plnohodnotnou simulaci Hornetu, včetně zbraňových systémů, operací z letadlové lodi, apod.? Takovou A-10C dodělávali cca 2 roky, ne-li víc. Pro zajímavost, jistý Ilja se svým RRG studiem nebyl za rok schopen dát dohromady ani jeden vrtulák.
3) Office jsem uvedl jako příklad, že si někdo musí koupit deset verzí (proč nemám doživotní licenci Office (Ka-50) zdarma, když jsem si kdysi koupil Office 95 (BS1)?) a nikdo tu nedržkuje, zatímco neplacená verze (nové systémy za volitelný příplatek) vylepšení Ka-50 uvádí některé jedince do stavu demence.
A překvapivě nikdo nikoho nenutil si kupovat upgrade z BS1 na BS2, kdo nechtěl mj. lepší grafiku a možnost lítat online v rámci DCS World (plný changelog viz. internet) si to kupovat nemusel.
4) Mig-21bis má s ED pramálo společného, to je výtvor Leatherneck Simulations/Magnitude 3 LLC a jsou oznámeny úpravy napříč modulem.
5) A připomínám, že nějaký ten čas asi věnují i armádním zakázkám, viz. The Battle Simulator.

magot napsal:

ED si vzali příliš velké sousto. S každým novým modulem to bude stále hůře udržitelnější.
Nicméně všeobecně 2.5 oproti 1.5 je všeobecně odladěnějši.
1.5 bylo peklo pro procesory ...
Ale ano 1.5 byly moduly které byly v cajku a teď jsou rozesraný. To je úděl ED.

Stejně jako 2.5 1.5 běží na DX11, peklo pro CPU byla 1.2 na DX9. "Rozesraný" jsou právě moduly co pamatují ještě 1.2, proto je pro Ka-50, A-10C a snad i Su-25T oznámen refresh.

petsild napsal:

V tomhle má Trolicek naprostou pravdu, komunita by si přeci neměla nechat všechno líbit.

Tak trochu přitvrdíme. Čas vyjednávání vypršel. Říkejte si tomu extrém, ale navrhuji, abychom šli tvrdě a bez prodlení zaútočili skutečně masovou letákovou kampaní, a zatímco se z ní ED bude sbírat, nasadíme cirkusáky, alegorické vozy, pouliční divadlo a možná i dobročinné koncerty, ano? A pokud to bude málo, lituji, ale přijde čas triček: „Wags ven!“, „Další trenér? Ne, děkuji!“ ... a pokud je tohle neprobere, pak už nevím co…
Upravil/a Aces_Wild dne 05-06-2019 12:43
 
Mira
A já myslel že moje rozhodnutí nekoupit si F16 bude dostatečným impulsem, pro to aby se probrali a ty tady hned s cirkusáky a koncerty Šklebící se
 
Trolicek
Aces_Wild napsal lež jako věž:
A překvapivě nikdo nikoho nenutil si kupovat upgrade z BS1 na BS2, kdo nechtěl mj. lepší grafiku a možnost lítat online v rámci DCS World (plný changelog viz. internet) si to kupovat nemusel.

To není pravda milý zlatý. To, že bude Black Shark kompatibilní s budoucími moduly a bude tvořit součást ekosystému DCS Worldu (aniž by ten název tehdy existoval) ED prezentovali už v době vydání BS1, takže v tomto ohledu by se už přechod na BS2 dal vnímat jako podvod na zákazníky.
 
Trolicek
Jumbik napsal:

Ani bych se nedivil, kdyby ED časem zavedli formu předplatného. 15$ měsíčně, máte přístup ke všemu. Lidé co si pravidelně kupují moduly určitě utratí podobnou částku a pro nově příchozí to je možnost jak si vyzkoušet, co by je mohlo bavit nejvíce.


To by se nevyplatilo tvůrcům jednotlivých modulů. Podle jakého klíče by se rozlišovalo rozdělování odměn? Třeba ta redbull ptákovina od Leathernecku asi nebude mít takovou základnu jako třeba Harrier. Takto by "na sebe" vydělaly i prodělečné moduly a naopak prodělaly výdělečné moduly.

Já bych navrhoval přitvrdit ve formě iRacingu. Nejenže se bude cálovat za moduly, ale i za členství a bez aktivního členství by uživatel neměl přístup k žádnému modulu, a to ani offline (jako ve výše zmiňovaném případě tohoto závodního simu). Bič na vás Šklebící se
 
Fecht
Mira napsal:

A já myslel že moje rozhodnutí nekoupit si F16 bude dostatečným impulsem, pro to aby se probrali a ty tady hned s cirkusáky a koncerty Šklebící se


Použil Rimrův citát (a myslím že vtipně:-) z Red Dwarf
 
Aces_Wild
Jumbik napsal:

Ani bych se nedivil, kdyby ED časem zavedli formu předplatného. 15$ měsíčně, máte přístup ke všemu. Lidé co si pravidelně kupují moduly určitě utratí podobnou částku a pro nově příchozí to je možnost jak si vyzkoušet, co by je mohlo bavit nejvíce.

Ať je ED jaké chce, mě na nich mrzí jen jedna věc a to, že základní kámen na kterém staví, tedy celá platforma, se hýbe kupředu jen velmi pomalu. Modulů sází více než dost. Více než jsem schopen vstřebat. Ale vylepšení základní hry je na pětiletky.

Podpora Vulkan api, nové mraky, počasí, dynamická kampaň... leze to kupředu jak šnek.

Pamatuješ na víkend, kdy bylo možno zdarma vyzkoušet Hornet + Su-33 + mapu Perského zálivu? Údajně v tomto chtějí pokračovat a Wags se někde nechal slyšet, že přemýšlejí nad možností vyzkoušení modulů na určitý čas.

Přidám se se spottingem a modelem poškození.

Trolicek napsal:

To není pravda milý zlatý. To, že bude Black Shark kompatibilní s budoucími moduly a bude tvořit součást ekosystému DCS Worldu (aniž by ten název tehdy existoval) ED prezentovali už v době vydání BS1, takže v tomto ohledu by se už přechod na BS2 dal vnímat jako podvod na zákazníky.

To si pleteš, ale to je fuk. Mě spíš překvapuje, že si nezmínil Su-27 Flanker, přece lidi co si to v 1996 koupili by měli mít nárok na bezplatné upgrady, tedy až na aktuální Su-27 v DCS.
A Oleg Maddox mi ještě neodepsal kdy konečně do Il-2 dorazí podpora pro VR, PBR a alespoň DX11. Je třeba to urgovat, přece mám po těch letech stále nárok na nové technologie a to zdarma, protože jsem si to kdysi koupil. Tvá logika je naprosto neprůstřelná.
Je Tereza se psem za 12 éček pro Kingdom Come v pohodě, zatímco volitelný placený upgrade 8 let starého modulu v DCS už není? Mrknutí

Fecht napsal:

Použil Rimrův citát (a myslím že vtipně:-) z Red Dwarf

Mrknutí Zde originál.
 
Aces_Wild
Hmmmm...

i.imgur.com/aC4VGSh.png
 
LesniHU
Trolicek napsal:

Jumbik napsal:

Ani bych se nedivil, kdyby ED časem zavedli formu předplatného. 15$ měsíčně, máte přístup ke všemu. Lidé co si pravidelně kupují moduly určitě utratí podobnou částku a pro nově příchozí to je možnost jak si vyzkoušet, co by je mohlo bavit nejvíce.


To by se nevyplatilo tvůrcům jednotlivých modulů. Podle jakého klíče by se rozlišovalo rozdělování odměn? Třeba ta redbull ptákovina od Leathernecku asi nebude mít takovou základnu jako třeba Harrier. Takto by "na sebe" vydělaly i prodělečné moduly a naopak prodělaly výdělečné moduly.
Trivialne, vyscita se letovy cas v tom ci onom stroji. Napriklad.
 
petsild
Přechod na v2.5.5 se komplikuje, nemám z toho moc dobrý pocit.

NineLine:
Also, please keep in mind that this is not a simple, normal update. This is a move to an all new branch which entails many complications.

img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
magot
Takže všechno zálohujte, včetně zálohovaných záloh Šklebící se
 
Mira
Co maj s tou 2.5.5. ? To je nějaký přelomový update či co ?
BTW omlouvám se za mojí neznalost, ale Red Dwarf šel nějak mimo mně Zamračený
 
Aces_Wild
DCS 2.5.5.31917 Open Beta

Introduced DCS: Fw 190 A-8 by Eagle Dynamics
Multiplayer. Reworked network transport for better handling of a large number of units.


DCS World

* ME. Corrected overlapping texts in the route panel.
* Video rendering. Eliminated the memory leaks.
* Corrected parachute animation during ejection from ground level.
* AI aircraft taxi. Obstacle detour mechanism adjusted.
* Add keybinding for "sound on/off" option to all ED modules.
* Ground AI. Vehicles without moving turret will be rotate own hull for gun aiming.
* Radio altimeter now detect ships. Flying over the ship, the radio altimeter will show the altitude to the deck, not to the sea surface.
* ME. Fixed GUI Error when use task FAC for group placed from template.
* MP. Timeout settings are now forced by the server, network speed setting is automatic.
* Sound. New sonic boom effect.
* China Asset Pack. Add ZBD-04A IFV.
* AGM-88. Seeker suddenly changed target in flight - fixed.
* Aircraft carrier landing lights now on when clouds > 9.
* Fixed fog visibility calculation at 0 height.
* Option for scaling font in radio menu and messages added to System options, Scale Option to change the font size of top left/right messages.


Flaming Cliffs 3

* Su-27. Missing/damaged airbrake will do not work.
* MiG-29. Addition of Chinese manual.
* MiG-29C. Fixed failure of damper.


DCS A-10C

* Yaw trim will not operates with Yaw SAS disengaged.


DCS UH-1H

* AI door gunner will not try to shoot through buildings to hit a target.


DCS Combined Arms

* Vehicles gun position are now synchronous to the server and client.
* Fixed rearm time for Hawk.
* Added reload time stinger for M6 Linebacker.
* Fixed ignoring of targets after reloading Hawk.
* Fixed AI tank destroyer not turning hull for attack (WW2).
* Fixed units driving through buildings.
* Fixed different speed shells SPG on server and client (if player take control after AI fired on small distance).
* Fixed incorrect aiming AI Strela-10 in some positions.


DCS F/A-18C

* Corrections to Russian Early Access Hornet manual.
* Fixed JDAM range circles are out of display area.
* Hidden in ME units will not be visible on SA page.
* HARMS now will not switch targets after launch.
* AGM-88 rocket effects now properly aligned with model.
* Updated and corrected radar warning receiver and HARM threat identification codes.

Note: in the following Open Beta for 12 June we plan to add the AGM-154A/C and Multi-Sensor Integration (MSI) for Latent Track While Scan (LTWS) mode. The targeting pod is in development with the goal of making it available by the end of June.


DCS MiG-21bis by Magnitude 3 LLC

* Fixed distance indication for gun in radar mode (distance must be equal or less than 2000m for indication).
* Improved inputs for ASP axis-based controls (rotaries).
* Improved ASP LAUNCH light logic when attacking radar-locked targets (airborne or ground based).
* Improved reticle size scaling.
* Fixed emergency jettison switches to being clickable.
* Fixed flaps reset switch going under control box when pushed.
* Fixed SOD mode knob rotation range.
* Fixed SPS launch button.
* Fixed white flood light knob rotation.
* Fixed air pressure gauge bezel's UVs.
* Added liveries' description.lua custom arg command for bort numbers.

Note: This is not the full major cockpit update. These small fixes are brought over from it for testing. These updates did not make the previous patch. We apologize for the inconvenience.


DCS AV-8B by RAZBAM

* Kneeboard has been enabled
* Bomb release order fixed
* SITE bombsight enabled
* Dashed lines for CCIP and SITE bombsight
* HUD color fix
* CCIP update (WiP); CCIP is now limited. Cross won't go below the HUD bottom.


DCS MIG-19 by RAZBAM

* Corrected G-suit parameter
* Corrected AI FM min and max g limit
* Corrected AI FM max range
* Updated AI FM aerodynamic tables
* Updated AI FM engine tables
* Corrected damage shape name to actual file name and added wing damage shape
* Corrected various engine related damage responses
* Corrected various flight control related damage responses
* Throttle logic corrected to design basic aircraft
* Wheel braking effectiveness reduced to closer match data
* UV Lights enabled
* Instruments backlight enabled
* Flood lights updated
* All sights updated.
* Sights depression control updated. Depression values now affects all sights modes even when caged


DCS C-101 by AvioDev

* Fixed excessive aerodynamic drag of smoke system.
* Added jettisoning disconnection functionality of PYLONS and TOTAL. EJECTION-SELECTION circuit breakers of armament panel in the C-101CC.
* Added weaponry fuses disconnection by means of PYLONS and TOTAL. EJECTION-SELECTION circuit breakers in C-101CC.
* Fixed some EB and CC cockpit labels which appeared blank in EN and ES localizations.
* Fixed labels for breakers of weapons pylons outer, mid and inner (left wing are the lower. ones and right wing are the upper ones).
* Fixed Squelch Switch label.
* Fixed engine anti-ice push-button input.
* Omitted video recorder inputs.
* Fixed several duplicate input issues.
* Updated CN localization.
* Updated EN localization.
* Completed ES localization.
* Fixed Albedo of cockpit structure texture, EB only.


DCS AJS37 Viggen by Heatblur Simulations

* Many new bindings added especially by integrating FunkyFranks bindings mod.
* Missing bindings for some devices added and duplicate/red bindings corrected.
* Fixed issue with Bx waypoints (and other special waypoints) not getting recognized as such when loaded from custom cartridge.
* Corrected RR bombing symbology on radar and Rb04 radar sight.
* Fix so ring on radar now stays after a A1 SPA (M-recon) fix.
* Slight accuracy improvement to bombing.


DCS F-14 Tomcat by Heatblur Simulations

* Quickstart missions: Caucasus: Free Flight tanker orbit fixed, Persian Gulf: Alert 5 readded
* Fixed Mak79 MK-83 loadout on right rear station.
* Mission fixes (AI radio and triggers) with voice overs from forum user “beppe_goodoldrebel”: Bear Intercept, Iran Flogger Faceoff, Tomcat Meets Foxhound, MiG-28 Furball - thank you!
* Fixed Iran Reactor Strike and Trench Run Reactor Strike missions (added target waypoints in target area)
* Fixed M61 and AIM-9 tutorial missions
* Added SP and COOP missions “Operation Timber - Paving the Way” and “Night Hunter”
* Fixed SAMs engaging with multiple subsystems not triggering the launch warning when the missile guiding subsystem wasn't the first strongest lobe of the tracking subsystems.
* RWR threat library changed to R9D4: added HAWK CWAR, Blindfire (BF) and Rapier launcher (RP).
* Renamed TCS roughnet map
* Added Fictional Chromecat Homage skin (“the developer’s delight”)
* Added B-side for tape player
* Enabled CRS selector in AWL/PCD
* Fixed some flap input bugs
* Fixed flap axis range
* Fixed flaps blowback bug
* Added AFCS SAS channel toggle switches
* Fixed some more key binding categorizations
* Fixed some command categorizations
* Added close jester menu bindable command
* Ensure SEAM LOCK lamp lights up in LTS test even without sidewinder present
* Ensure COLLISION lamp is lit during LTS test
* Fix typo in keybinds: Enviroment -> Environment
* Added some inertia to the turn and slip ball
* Rearranged Iceman relative heading menu entries
* When fenced in, Jester uses CMS mode switch position selected from the menu
* Fixed Jester menu category icon being displayed for disabled options
* Fixed Jester close menu while incapacitated
* Jester menu fixed in VR
* Jester will no longer give lost lock callout during dogfights
* Improved missile announcement logic for Jester
* Jester was sent to a fast typing course - waypoint entering speed has been improved
* INS GO NOW reworked - it displays the type of alignment which would be used with GO NOW.
* GO NOW should enter AHRS/AM if COARSE alignment is not achieved (previously IMU/AM).
* Jester will interrupt entering the waypoints and switch to INS when the requested alignment option is reached; he will continue entering the rest of the waypoints after "ready to taxi"
* Fixed current waypoint initialization for missions with no waypoints set.
* It should no longer require to select another waypoint before selecting WP1
* Ensure STT lock is lost when radar is disabled
* Added new auto tune test conditions
* Fix for Jester being unable to re-align the INS after landing
* Jester now sets correct ARC-182 modulation when using "Tune ATC"
* Jester menu options can be selected with the ICS PTT when using 'OPEN MENU: RADIO MENU KEY FOLLOWED BY PTT (SRS PRIORITY)'.
* When using "OPEN MENU: RADIO MENU KEY FOLLOWED BY PTT (SRS PRIORITY)", the menu will hide only with a valid radio option selected or when the radio menu key is pressed again, but it won't hide with any PTT.
* The minimum ICS volume exported to SRS is set to 0.2 - this emulates ability to communicate without intercom
* Added custom viewport for Jester menu. Use "F14_JESTER_MENU" in your MonitorSetup file.
* When "F14_JESTER_MENU" is not set, it defaults to "GU_MAIN_VIEWPORT"
* Added special option to repeat RIO weapon type wheel on TID (VR readability vs realism.)
* Added special option to require weapon selector press between OFF and GUN (disabled per default)
* Corrected main menu sound files: fixes non looping soundtrack & black screen on exit
* Added SUU-25 to RIO weapons roller
* NEW: JESTER now uses RWS and ground stabilize if asked for.
* Ground stab can auto recenter after a preselect time,
* Jester can switch back to TWS automatically if needed
* Jester uses wider scan pattern in RWS mode
* Fixed radar pattern resetting to center in multiplayer/multicrew when changing modes
* Some tweaks to phoenix PN and lofting params
* Temporarily disabled automatic TWS MAN to AUTO mode change on phoenix launch pending TWS-AUTO final implementation
* Ensure TWS missile tracking only goes to radar targets
* Fix LZ showing on TID when vel vector is disabled on toggle button
* Fixed countermeasures programs being initiated (one release pulse) with power set to OFF
* Fix for time-to-impact not showing on TID for STT phoenix shots
* Engine performance tuning
* Fixed trim speed ramp-in
* Adjusted pitch and phugoid damping
* Adjusted rudder roll power at high AOA
* Adjusted pitch with power effects
* Adjusted drag in turning situations
* Adjusted lift in turning situations
* Adjust pitch trim ramp-in speed
* Fixed nozzle position bug when losing oil pressure
* Decreased max afterburner fuel flow above 55k feet
* Added slight yaw moment due to fuel probe deployment
* Fixed AP not being able to engage when using FFB stick

Known Issue: Afterburners are invisible.


DCS Ka-50 Black Shark

* Inverted animation of rotors AoA by pedals.
* ABRIS. Fixed insane calendar dates.


DCS P-51 Mustang

* P-51D and TF-51D. Added provision for direct gear control, On and Off.


Campaigns
Spitfire IX The Big Show campaign by Reflected Simulations, revised the mission goals to ensure progression.

M-2000C Red Flag campaign by Baltic Dragon,
Mission 15: added safeguard for Gazelles - they will now be destroyed and won't break mission by getting damaged.

Memory of the Hero Campaign by Stone Sky.
Mission 10 - reworked trigger of helicopter disruption in the end of the mission.
Mission 12 - reworked the points system and the analysis of additional triggers in radiomenu F10.

Enemy Within 3.0 campaign by Baltic Dragon.
Mission 1: fixed an issue where MANPADS would fall through the roof into the building and be unable to shoot, thus blocking mission progress.

L-39 Kursant campaign.
Corrected mistakes in a mission briefings of stage 7.

A-10C AAT Campaign by Mapple Flag.
AAT10 - Changed loadout to use IR MAVs only.

A-10C TTQ Campaign by Mapple Flag.
TAC14 - Changed helicopter altitude to avoid tree crash.
 
Paulus
Takže veškeré nastavení bude v háji a zálohy nepomohou, vše budeme nastavovat znovu…Vyděšený
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
magot
update zatím nedostupný
 
magot
no hlavně u kocoura .. tohle zní zjímavě
Added close jester menu bindable command
Rearranged Iceman relative heading menu entries
When fenced in, Jester uses CMS mode switch position selected from the menu
NEW: JESTER now uses RWS and ground stabilize if asked for.
* Jester can switch back to TWS automatically if needed
* Jester uses wider scan pattern in RWS mode

 
Jumbik
Mira napsal:

Co maj s tou 2.5.5. ? To je nějaký přelomový update či co ?
BTW omlouvám se za mojí neznalost, ale Red Dwarf šel nějak mimo mně Zamračený


Mělo tam být +50% výkonu navíc pro VR. Nepovedlo se, bude to snad příště.
 
magot
užuž - 2.8 GB
 
magot
ajaj dalších 13 GB Šklebící se
 
petsild
Tak tentokrát lepší Úsměv update... mám testovací mise, kde místo min 42 mám nyní 56 fps při stejném nastavení.
Režim AGM65 mi neklesají fpska zapnutím MFD kamery. Na Uháčku opraven Úsměv nesmyslný render stínů v kokpitu.

Ale co mi nejde je herní V-sync, musím zapnout v ovladačích.
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
Aces_Wild
Jj, příjemný nárůst FPS.

A v nastavení > záložka "Gameplay" přibyla volba "Wake Turbulence". Mrknutí
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

34,721,649 návštěv