May 05 2024 05:23:03
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
1stCL_Fucida
Zdeňku, já používám vzorec košatější Úsměv.

https://www.aerow...ta-letadla

Měření v simu provádím tak, že dělám sestupnou spirálu ustálenou rychlostí a dělám průměr z trojice zatáček ve stylu: V zaměřovači: Les, rybník, jinej les, kostel, les, rybník, jinej les, kostel, les, rybník, jinej les, kostel. Rychlost proto, že ji mám před očima a dokážu jí tak fixovat snáz, než čas. Když v daném režimu letadlo ustálíme (optimálně trimem, ale většinou je nutno "stabilně" tahat), tak začnou vypadávat data, která potřebujeme.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 04-02-2020 11:29
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
ZVP Zdenek
Aha, čili ne pouze odstředivé zrychlení ale celkové přetížení.... ?
Die Tschechen sind die lachende Bestien
 
606_Temp
Je jasné, že se do uspání piloti moc nehrnuli a proto o tom ani neměli tendenci moc psát. Na druhou stranu celkem běžně čtu, že pilot/jeho protivník letoun urval a ztratil vztlak. Což aktuálněve hře (ano, budu tomu říkat hra) nejde, protože se spíš uspíme.
Teď je tedy otázka jestli je dobře uspávání, nebo utržení. Oboje správně být nemůže.
FM v BOXu se mě osobně moc nelíbí. Asi budu kacíř, ale v il2:1946 jsem si připadal víc jako v letadle i když jsem měl horší grafiku a poloviční dmg model.
 
http://no606.ic.cz/
1stCL_Fucida
ZVP Zdenek napsal:

Aha, čili ne pouze odstředivé zrychlení ale celkové přetížení.... ?


jj
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Rumcajs
606_Tempik napsal:

Je jasné, že se do uspání piloti moc nehrnuli a proto o tom ani neměli tendenci moc psát. Na druhou stranu celkem běžně čtu, že pilot/jeho protivník letoun urval a ztratil vztlak. Což aktuálněve hře (ano, budu tomu říkat hra) nejde, protože se spíš uspíme.
Teď je tedy otázka jestli je dobře uspávání, nebo utržení. Oboje správně být nemůže.
FM v BOXu se mě osobně moc nelíbí. Asi budu kacíř, ale v il2:1946 jsem si připadal víc jako v letadle i když jsem měl horší grafiku a poloviční dmg model.
Na nízké rychlosti urveš letadlo bez G. Když jdeš pod pádovku, dokonce spadne samo. Ve hře to samozřejmě jde. Stačí to vzít stoupavou zatáčkou chvilku po spirále nahoru a přitahovat a přitahovat až se propadne. Nebo uber plyn. Stačí vyčerpat zásobu rychlosti. Já bych tu hru úplně v tomto směru nepodceňoval. Tahle základní mechanika a aerodynamika tam je dobře.
 
606_Druindin
Předpokládám, že Tempík má na mysli urvání na vysoké rychlosti. Třeba potlačení ve Fw190 nebo mustangu. Před "G" aktualizací se to dělo celkem běžně, teď už se stím moc nesetkávám, čímž teda netvrdím že to nejde.
 
1stCL_Fucida
Druindine, urvat při potlačení to letadlo šlo naposledy tak v roce 2016, tohle období nedostatku stability je naštěstí dlouhé roky pryč.

Fw 190 jde při přitažení urvat úplně v pohodě. Ostatně letové modely se nijak výrazně neměnily.

Změřte si ty géčka, ať víte, jestli se vám pilot uspává okolo 6 G, což je OK, nebo třeba okolo 4 G, což by bylo špatně, stejně jako okolo 8 G.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Rumcajs
Já tedy tuhle v zápalu nesmiřitelného boje s Ju 88 zatáhnul u Poníka tak mocně za tu páku, že jsem ho urval. Tedy urval jsem mu křídla. Chudákovi. Takže Poník urvat rozhodně jde.
 
606_Druindin
Fuči v roce 2016 to šlo urvat extrémě snadno (teda jen foka, páč mustanga jsme tak nějak neměli a ostatní letadla na to tolik netrpěla), pak to zkorigovali, ale urvat to šlo rozhodně ještě v roce 2019 Úsměv
Mimochodem když jsme u těch urvanejch letadel, co říkáte na letovej model kobry a její pověstné vývrtky? Úsměv
 
CSW_Cassius Chaerea
To je to letadlo co nikdo nelétá? Stejně jako Thundera?
 
1stCL_Fucida
Druindine, já zcela upřímně nechápu, v čem vidíš problém. Mně prostě Fw 190 urvat jde. Stačí trochu víc přitáhnout a je to. Jestli ti urvat nejde, tak nevím, čím to může být. Jsem celkem přesvědčený, že se letový model Fw 190 v posledních několika letech zásadním způsobem nezměnil.

S Kobrou jsem se prolétl jen párkrát. Špatně stoupá. Víc dojmů z ní nemám Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
606_Druindin
Já taky tvrdím že urvat jde, jen Tempík psal ve smyslu, že dřív než teď letadlo urveš, tak usneš, Rumcajs to pochopil že na malejch rychlostech, já to pochopil že na velkejch rychlostech a tys začal s tím, že to šlo urvat na vysoké rychlosti naposled v roce 2016 Úsměv
 
1stCL_Fucida
Já jsem o rychlostech nic nepsal. Jen jsem psal, že šlo urvat při potlačení kdysi dávno, kdežto při přitažení jde urvat stále Úsměv.

Pokud se Tempík ve Focke-Wulfu dříve uspí, než ho urve, tak proč ne. I to je správně. Je to otázka rychlostí, úhlu náběhu a derivace, resp. rychlosti změny, toho úhlu náběhu. Hlavně ve starém Šturmovi před radikální revizí letového modelu Fw 190 v roce 2012 se tohle letadlo trhalo při jakýchkoliv rychlostech, aniž by pocítilo krásu blackoutu Úsměv. A taky jsme si poradilo Úsměv. Ale to je jiný simulátor.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 04-02-2020 14:25
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
606_Druindin
Tak já mám celou dobu na mysli utržení na vysoké rychlosti při potlačení.
 
1stCL_Fucida
No...pokud se oba bavíme o vysoké rychlosti aspoň 500 km/h, tak tam, co si pamatuji, se ten Fw 190 nedal utrhnout v žádném simu, kterého jsem se dotkl.

Při nízké rychlosti (dejme tomu do 250 - 400 km/h) to šlo v té původní revizi letových modelů v BOX, ale ve starém Šturmovi také ne.

Ono odtržení proudění při potlačení není v reálu obvyklé. Letadla to "nedokáží". Proto se tak moc nadávalo na původní revizi FM v BOXu.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Fucida
Imho jsme tu debatu ale už dokonale rozdrobili Úsměv. Od limitu na přetížení pilota (blackout) až po schopnosti letadla při redoutu Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
606_Druindin
Ryclost ti neřeknu, když na mě někdo řve ať uhnu, nedívám se na rychloměr, ale za sebe Úsměv No a když dajvuju na foka a držím ho v zaměřovači tak samozřejmě taky ne Úsměv
 
1stCL_Fucida
No ale většina lidí breakuje spíš přitažením, ne? Nebo půlvýkrutem a přitažením? Nebo barelem a přitažením Úsměv. Jako "breakovat" potlačením proč ne, ale to už musí bejt fakt nouze, protože je to většinou dost vlažné a ten vzadu do toho lehce předsadí.

Jaké reálné letadlo by mělo jít utrhnout při potlačení? Já o tom snad nikdy nikde nečetl.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
606_Druindin
Tak brejknout, nebo lépe řečeno uhnout se dá všelijakými způsoby a jedním z nich je potlačení.
Já to paradoxně četl od tebe, když na tohle začal trpět fokáč, psal jsi v diskuzi o tom, že na to v reálu trpěl i mustang.
 
1stCL_Fucida
Ode mě?

A nepleteš si to celé s termínem "high-speed-stall"? To je totiž úplně pravej opak toho, o čem se teď bavíme. To je stav, kdy dojde k odtržení proudění při relativně vysoké rychlosti A smozřejmě při PŘITAŽENÍ, nikoliv při potlačení. A ano, některá letadla to dokázala. Opět kombinace stavu, který popisuji výše. Schválně zkusím, jestli to jde u Fw 190 v BOXu.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

34,817,957 návštěv