Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
Tapi |
Přidané 21-01-2020 13:13
|
Uživatel
Příspěvek: 1141
Založený: 08.04.09
|
Mira napsal:
Zkoušel někdo ten PWCG kampan generator ? V čem je rozdíl oproti klasické karieře ve hře ? Krom toho, že se spouští samostaně mimo hru..
Je to dobrý nástroj Míro, doporučuju. Sice je opruz to spouštět mimo BOX, ale vynahradí to
a) Větší variabilita misí.
b ) AI nejsou tak předvídatelné, nikdy v PWCG misích nevíš, kde na ně natrefíš.
c) Na všech mapách kromě BOBP lze mise začínat s vypnutým motorem na stojánce.
d) Trasu mise si při briefingu můžeš libovolně upravit.
aj.
|
|
|
|
Mira |
Přidané 21-01-2020 13:27
|
Uživatel
Příspěvek: 1664
Založený: 26.04.14
|
Tak jsem si dal první misi..Lagg3. Mise mně poslala zautočit na nějakou pozemní jednotku. Ta byla bohužel naspawnovaná uprostřed lesa, takže jsem ji na rozdíl od měho wingmena nenašel Takže jsem rakety vystřílel neurčitým směrem, ale samo že nic netrefil. Začínal jsem nastartován na dráze. Kde prosím tě nastavím, že chci " studený start " ?
Jak jsem pochopil, mohu editovat traťové body, ale co když si při tomto druhu mise - pozemní utok - přesunu i tu cílovou oblast? Tak se nepřátelské jednotky naspawnují na novém bodě, nebo s tím nesmím už hybat ? |
|
|
|
Tapi |
Přidané 21-01-2020 13:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1141
Založený: 08.04.09
|
Z hlavy žel nevím, kde se to natavuje, pohledej někde v nastavení (když přidržíš myš nad položkou, objeví se vysvětlující popis, co položka dělá).
Já útoky na pozemní cíle moc nelítám tak nevím, obvykle si jen posunuju myší svoje traťové body tak, aby mi dávaly větší smysl...
|
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 21-01-2020 17:17
|
Uživatel
Příspěvek: 868
Založený: 30.09.05
|
We're glad to report that update 4.004 is released
https://forum.il2...ent=883904
|
|
|
|
magot |
Přidané 21-01-2020 17:22
|
Fusioner
Příspěvek: 17274
Založený: 19.06.08
|
tak snad toto vyřeší ten stutter
Updated texture cache system, it should reduce stutters in heavy load MP missions significantly;
|
|
|
|
Mira |
Přidané 21-01-2020 18:29
|
Uživatel
Příspěvek: 1664
Založený: 26.04.14
|
Tak předsedo, za mně dobrý..palec nahoru. Všechny tři servery na kterých jsem měl výrazný stuttering jedou plynule.. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 21-01-2020 20:17
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak to už se mi dlouho nestalo. Jsem urval křídla. U Mustangu jsem za to vzal moc a bylo po ptákách. No jak s Albíkem v ROFku. Jéje, jsem to ale kopýtko. |
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 22-01-2020 05:25
|
Uživatel
Příspěvek: 868
Založený: 30.09.05
|
Jason:
Yes, I adjusted the map to better include important battles south of the beachheads and to incorporate some more important German airfields pertaining to the Normandy battle and breakout. I have also tried to make the map a little smaller overall to aid in meeting deadlines and improve projected performance a little. All my previous goals for the SP and MP gameplay are still possible within this updated map. You'll have lots of diverse airfields to operate from in both England and France both before and after the invasion. This map presents its own set of challenges compared to previous maps. I'll update the BON announcement with this map.
Původní plán mapy (dost velký rozdíl):
Upravil/a Alan Grey dne 22-01-2020 09:08
|
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 22-01-2020 07:15
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Na lety přes kanál u Doveru málo prostoru. A na lety u Cotentinu taky málo prostoru (aspoň ty ostrovy tam mohli dát). Ale můžeme skoro bombardovat Paříž. Posunout mapu 50 km na západ a ideální na Normandii. Na kanál 1940 to chce prostě Dover s Londýnem a východní Anglií.
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 22-01-2020 07:29
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak prasomlejn mezi Doverem a Hawkinge se vejde, takže dobrý. Lítat se to bude. Škoda jen, že nepůjde taktický únik do Ramsgate.
Možná nechtějí přímo konkurovat CloDu. |
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 22-01-2020 07:47
|
Uživatel
Příspěvek: 868
Založený: 30.09.05
|
Rumcajs napsal:
Tak prasomlejn mezi Doverem a Hawkinge se vejde, takže dobrý. Lítat se to bude. Škoda jen, že nepůjde taktický únik do Ramsgate.
Možná nechtějí přímo konkurovat CloDu.
A nebo nechtějí podobný prů.s.e.r. jako je BoBp. Mega mapa s ničím... břehy řek tuhle mapu fakt nezachrání. Podle mě to chce kompletní přepracování. Ani budoucí velikost mapy BoN mě neoslovila .. jak psal CSW_Cassius Chaerea
Na lety přes kanál u Doveru málo prostoru. A na lety u Cotentinu taky málo prostoru (aspoň ty ostrovy tam mohli dát). Ale můžeme skoro bombardovat Paříž. Posunout mapu 50 km na západ a ideální na Normandii.
|
|
|
|
606_Druindin |
Přidané 22-01-2020 08:42
|
Diskutující
Příspěvek: 4036
Založený: 18.01.10
|
Takže V1čky budou lítat mimo mapu
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 22-01-2020 09:59
|
Fusioner
Příspěvek: 14926
Založený: 29.09.05
|
Asi se mu nechtělo modelovat Versailles : )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
magot |
Přidané 22-01-2020 10:02
|
Fusioner
Příspěvek: 17274
Založený: 19.06.08
|
aneb nikdo nezabloudí. Navigace pro děti od 3 let.
|
|
|
|
Tapi |
Přidané 22-01-2020 10:08
|
Uživatel
Příspěvek: 1141
Založený: 08.04.09
|
Po upravě je rozsah mapy velmi podobný Normandii v DCS https://wiki.hogg...origin.jpg
Pokud to pro Jasona bude dělat také Ugra Media, budou to mít skoro bezpracně (pro nás by to ovšem výhra nebyla vzhledem ke sporné kvalitě zmíněné mapy v DCS)
|
|
|
|
rudidlo |
Přidané 22-01-2020 11:59
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Chtel bych to videt v praxi. Zverejnis video? |
|
|
|
saldy |
Přidané 22-01-2020 12:27
|
Diskutující
Příspěvek: 3574
Založený: 29.01.09
|
V1 sem nepatří v žádném období, ale to je detail, bude se hodit na Antverpy a Brusel. To pozitivní je 3 velké námořní základny na jedné mapě a měli by se blýsknout aspoň křižníkem, čluny vylodění, nové bunkry na pobřeží. Krásnou texturu přetáhnou z Rheinland a za 3 měsíce to musí být venku.
|
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 22-01-2020 12:43
|
Uživatel
Příspěvek: 868
Založený: 30.09.05
|
saldy napsal:
V1 sem nepatří v žádném období, ale to je detail, bude se hodit na Antverpy a Brusel. To pozitivní je 3 velké námořní základny na jedné mapě a měli by se blýsknout aspoň křižníkem, čluny vylodění, nové bunkry na pobřeží. Krásnou texturu přetáhnou z Rheinland a za 3 měsíce to musí být venku.
|
|
|
|
magot |
Přidané 22-01-2020 13:14
|
Fusioner
Příspěvek: 17274
Založený: 19.06.08
|
Tapi napsal:
Po upravě je rozsah mapy velmi podobný Normandii v DCS https://wiki.hogg...origin.jpg
Pokud to pro Jasona bude dělat také Ugra Media, budou to mít skoro bezpracně (pro nás by to ovšem výhra nebyla vzhledem ke sporné kvalitě zmíněné mapy v DCS)
Budou to muset udělat od nuly. Ten systém vytvoření krajiny bude odlišný. Editor je odlišný. A na 3D obkekty má ED copyright.
|
|
|
|
Tapi |
Přidané 22-01-2020 13:23
|
Uživatel
Příspěvek: 1141
Založený: 08.04.09
|
OK, to je jedině dobře. I když možná mapu už nebude dělat Ugra, Jason psal myslím něco o tom, že najal dalšího člověka na mapy, takže možná mapu dělají přímo v 1C.
|
|
|