April 18 2024 20:12:33
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
1stCL_Jiricek
Ajvn napsal:
No ale nevím kolik pilotu tuhle šílenou kombinaci trimů a klapek používalo běžně v boji .

Troufám si tvrdit, že pokud někdo používal klapky, tak si je vytáhnul před kroužením a zandal po kroužení. Že s nimi nemanipuloval během souboje. Naopak jsem přesvědčený o tom, že trimovalo (a trimuje) se pořád. A tím pořád myslím pořád. Ne proto, aby to člověku lépe točilo. Ale prostě proto, aby rukou pořád nepřemáhal nějakou (ne zanedbatelnou) sílu v řízení. Pokud tedy zrovna nejde o letadlo, které má změnu sil s režimem letu zanedbatelnou (jako třeba FW190A). Když se mluví o tom, že "befko tuhlo", tak to neznamená nic jiného, než že síly v řízení byly tak velké, že je pilot nepřepral. Věřím, že v takovém letadle jsi trimoval pořád...


Dnešní motorové létání, kdy nasvaíš režim a minuty letíš rovně, to tak markantní není. Ale třeba ve větroni trimuješ prakticky s kažým pohybem kniplu. Jdeš do zatáčky - natrimuješ si. Mírníš zatáčku, natrimuješ si, ostříš zatáčku, natrimuješ si. Prostě pořád. Stejně tak si představuju u tehdejší stíhačky. Ale samozřejmě toto je jen moje domněnka.
 
Ajvn
Jiricku.: Netrimuju= Neletím! Trimuju furt. Proto mě trochu štve že nemáme trim příčné na páku. Ale už jsem to zvykozmákl.Úsměv
Ale dělat bojovou zatáčku furt s trimama+dejme tomu s klapkama mi připadá takovéééé nějakéééé... Trochu na palu. Ale třeba jsem čudný ja.Úsměv
 
Aces_Wild
NACA, Study of turning performance of a fighter-type airplane particularly as affected by flaps and increased engine supercharging (PDF)

YouTube Video


 
Baron
Nový DD: https://forum.il2...ent-759356
Hals - und Beinbruch!
 
LEON
Ajvn napsal:

Jiricku.: Netrimuju= Neletím! Trimuju furt. Proto mě trochu štve že nemáme trim příčné na páku. Ale už jsem to zvykozmákl.Úsměv
Ale dělat bojovou zatáčku furt s trimama+dejme tomu s klapkama mi připadá takovéééé nějakéééé... Trochu na palu. Ale třeba jsem čudný ja.Úsměv



Dovoluju si upozornit na stať z pověstného Turbova desatera a souvisejících pasáží, konkrétně na část Bez trimu to nejde:
- bez trimu to nejde – další fígl jak bejt "chytrej". Výhodou je, že když to řeknete nějakému nováčkovi, tak bude valit bulvy a zeptá se vás, co to je ten trim. To umožňuje předložit další hromadu keců a nových pojmů, takže dotyčný si bude zbytek života myslet, že jste bůh – nebo alespoň do chvíle, než si přečte tento článek. Samozřejmě bez trimu jde všechno.

Mrknutí
 
https://www.rcfree.eu
Ajvn
Mlho dyk se celou dobu něco znažím naznačit.
 
alfik
Jen drobná technická:
Klapky, kromě toho, že mění poláru a rozlohu křídla (to druhé jak které, podle konstrukce - od nula až po hoodně Úsměv třeba až po 150%), mění také úhel nastavení křídla vůči trupu.
To je úhel, který svírá osa trupu s tětivou profilu - a protože se mění profil, a to v zadní části, změní se také tětiva, ve svém sklonu.
Musí to dělat. Jsou tam od roho aby to dělaly Úsměv hlavně při přistání je to důležité. Proč? No, protože, když se změnou (zvětšením) úhlu nastavení, budete dodržovat stejný úhel náběhu, tak (logicky) musí jít čumák letadla dolů, což je pro přistání výhodné - uvidíte lépe na dráhu!
Takže, čumák letadla půjde automaticky dolů, a to i v případě, že se vliv krouticí síly na křídle nebude moc projevovat, ať už pro konstrukci klapek, nebo pro malé vysunutí (typicky "bojové" klapky).
Tento jev, pokud vím, není simulován naprosto v žádném vál. simulátoru, i když ty civilní se o to aspoň snaží.
Mimochodem, úhel nastavení se liší podle typu letadla, ale typicky je takový, aby při přeletové rychlosti - cestovní rychlosti, byl trup letadla s AOA nula, tedy zcela rovně dle smyslu letu, a přitom křídla aby měla takový AOA, při němž mají (při této rychlosti) nejlepší poměr mezi odporem a vztlakem. U spousty letadel (podzvukových, samo) je to okolo 4 stupňů. U nadzvukových to bývá nula. U speciálů pro nízké rychlosti (např. známý Storch) to bývá více.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
CSW_Cassius Chaerea
Máme nové papíráky.
 
Aces_Wild
Update 3.012c

- The random crash bug has been found and fixed (the game could crash when a plane impacted the ground)
- A multiplayer server won't crash if one of the clients has a custom skin with a very long name
- The calculation of a tank turret armor penetration corrected (the internal explosion of APHE shells)
- Spitfire IX now has 4K textures and skins made by Martin 'ICDP' Catney
- Bf 109 K-4 4K textures updated by Martin 'ICDP' Catney
- Minor text fixes.

forum.il2sturmovik.com/uploads/monthly_2019_04/SF9_4K.jpg.ec14739df3a74f6a6aba5b69404f4bcc.jpg
 
606_JuLB
CSW_Cassius Chaerea napsal:

Máme nové papíráky.


Takéto?Šklebící se

YouTube Video




Zaujímavé celé, ale najvtipnejšia časť P-47 (cca 5:30).
 
RH_Killer
Jako u tý P-47 jsem se fakt zasmál. Šklebící se To je hodně nenormální. Šklebící se
 
magot
A přesně toto je BOX.
Vzpomínám si jak přesně tento identický test jsem dělal na IL2 v roce 2001! Ano je to 18 let .. a právě pro tuto schopnost DM mě starej šturm učaroval Úsměv
Ale jak se ukázalo našroubovat WWII stroje na engine pro papíráky nebylo úplně optimální ..
Upravil/a magot dne 24-04-2019 20:34
 
Fiks
Kandidát na nejzbytečnější letadlo.Za ním bude následovat Lajťas a Mustafa.Nakonec z amerik bude nejlepší Lemra Líná Úsměv(P-40).
 
1stCL_Fucida
magot napsal:
Ale jak se ukázalo našroubovat WWII stroje na engine pro papíráky nebylo úplně optimální ..


...a teď v tom ti pitomci dokonce dělají simulátor tanku! Úsměv To je přece už do nebe volající, ne? Úsměv

JÁ TÍMTO ŽÁDÁM UKONČENÍ VÝVOJE VEŠKERÝCH SIMULÁTORŮ KROMĚ PŮVODNÍHO ŠTURMA!
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Zifi
Jasně P-40 bude lepší než P-51D.................. P-47 je skvělé letadlo. Jen se prostě nehodí na ty dogfajty 10m nad zemí, které tady většina pilotů praktikuje. Tomu nepomůže sebereálnější simulace
 
RH_Killer
Zifi napsal:

Jasně P-40 bude lepší než P-51D.................. P-47 je skvělé letadlo. Jen se prostě nehodí na ty dogfajty 10m nad zemí, které tady většina pilotů praktikuje. Tomu nepomůže sebereálnější simulace



Já nechci bejt prudič Zifi, ale koukal si na to video?
 
606_Druindin
neměl by Baron urychleně napsat, že je to jen beta Thunder? Úsměv
 
RH_Killer
Matně si pamatuju jak jsem četl knížku Orli Duxfordu (snad to byla ona) a tam je popsaná situace, kdy několik FW rozebíralo P-47, ta vydržela, prolítla kabelem a celá rozdrbaná i s kusem kabelu dovezla pilota domů. To co je tady, je všechno, jen né ta pevná P-47. To samý Il-2, kterej jde ve hře po pár kulkách k zemi.
 
magot
1stCL_Fucida napsal:
JÁ TÍMTO ŽÁDÁM UKONČENÍ VÝVOJE VEŠKERÝCH SIMULÁTORŮ KROMĚ PŮVODNÍHO ŠTURMA!

A je to venku Šklebící se
 
Zifi
Killer napsal:

Zifi napsal:

Jasně P-40 bude lepší než P-51D.................. P-47 je skvělé letadlo. Jen se prostě nehodí na ty dogfajty 10m nad zemí, které tady většina pilotů praktikuje. Tomu nepomůže sebereálnější simulace



Já nechci bejt prudič Zifi, ale koukal si na to video?


Aha.. to byla reakce na DM. Dík za upozornění. Něco ve mě mi říkalo "Drž hubu". Ale neposlechl jsem, jako vždycky
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

34,717,544 návštěv