May 04 2024 03:57:27
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
Mira
No pokud je mi znamo Petsild ma " celkem nabušený stroj " Úsměv ale já mám lepší Šklebící se
Upravil/a Mira dne 24-07-2018 18:25
 
LEON
Hot_Dog napsal:

Se teda taky musim přiznat, že od začátku BoX používám MSFF2 a Opentrack (dříve Freetrack) a nic takového jsem nikdy nepozoroval. Může to být možná tím, že mám relativně silnou sestavu, sice tu kde kdo řekne, že i5-2500K je 8 let starej procík, což je samozřejmě pravda, ale na 4,6GHz v pohodě v kombinaci s GTX980Ti a 2K monitorem, nic z toho nepozoruju...


A používáš opravdu ve hře aktivní Force Feedback, nebo máš joystick jen v režimu "Central spring" (tzn. bez FF, jen simuluje centrální pružinu)? Já musím mít v ROF i v FC při Open Tracku funkci FF vyplou, jinak mi obraz skáče stejně jako PetSildovi, bez ohledu na to, že hra jede na 60 FPS, stejné problémy má s FF+OT i JoskaPilot.
 
https://www.rcfree.eu
petsild
Hot_Dog napsal:

Se teda taky musim přiznat, že od začátku BoX používám MSFF2 a Opentrack (dříve Freetrack) a nic takového jsem nikdy nepozoroval. Může to být možná tím, že mám relativně silnou sestavu, sice tu kde kdo řekne, že i5-2500K je 8 let starej procík, což je samozřejmě pravda, ale na 4,6GHz v pohodě v kombinaci s GTX980Ti a 2K monitorem, nic z toho nepozoruju...

Je mnoho uživatelů kteří Bos hrají s FFB-TrackIR chybou a nevnímají problém tolik jako ostatní.

Stačí provést jednoduchý test Úsměv vypnout FFB a pohyb v kokpitu se pocitově přibližuje DCSku.

YouTube Video




YouTube Video




YouTube Video




YouTube Video




YouTube Video




YouTube Video





Problém se v Bosku ukázal příchodem DX11, před tím byl nepatrný nebo vůbec.
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
Hot_Dog
LEON napsal:

Hot_Dog napsal:

Se teda taky musim přiznat, že od začátku BoX používám MSFF2 a Opentrack (dříve Freetrack) a nic takového jsem nikdy nepozoroval. Může to být možná tím, že mám relativně silnou sestavu, sice tu kde kdo řekne, že i5-2500K je 8 let starej procík, což je samozřejmě pravda, ale na 4,6GHz v pohodě v kombinaci s GTX980Ti a 2K monitorem, nic z toho nepozoruju...


A používáš opravdu ve hře aktivní Force Feedback, nebo máš joystick jen v režimu "Central spring" (tzn. bez FF, jen simuluje centrální pružinu)? Já musím mít v ROF i v FC při Open Tracku funkci FF vyplou, jinak mi obraz skáče stejně jako PetSildovi, bez ohledu na to, že hra jede na 60 FPS, stejné problémy má s FF+OT i JoskaPilot.


Ano, používám. Je ale možný, že ten problém tam je a já ho nevnímám, jak píše Petsild... Udělám ten test a dám vědět...
 
Hot_Dog
Tak otestováno. Jestli to chápu dobře, de o sekání se toho rozhlížení, tedy že pohyby hlavy nejsou plynulé, zbytek je ok? Řeknu to asi takle, nějakej rozdíl tam asi vidim, nevim do jaký míry je to placebo... Nikdy sem doteď nehrál BoX s vypnutym FF, tak mi to asi tak nějak přišlo normální, nebo sem na to méně citlivej (popravdě ani v těch videích od Petsilda nevidím nějakej extra rozdíl, přesto že cítím, že tam je, to bude asi můj hlavní problém, respektive dar v mém případě). Za mě je to ale stále dost dobře hratelné, ty rozdíly vidím, jen když se na ně zaměřím, ale souhlasím s tím, že tam nejspíš jsou. Dodám jen, že sem teda člověk co spolehlivě pozná rozdíl mezi 30 a 60 fps, že hraju s headshake ON, což asi skoro nikdo jinej tady ne a že mám trochu spešl nastavení v tom, že předozadnim pohybem hlavy zoomuju, kdežto samotnej předozadní pohyb, kterej v kokpitu téměř nepoužívám mám nastavenej na osu joysticku (asi bych ho i používal více, ale to zoomování je pro mě důležitější), jestli to nemá nějakej vliv...

Jinak samozřejmě po této zkušenosti žádám nápravu, už pro ten můj placebo pocitŠklebící se, kdybys Barone tedy mohl předat dále...
Upravil/a Hot_Dog dne 24-07-2018 22:59
 
Zifi
Napíšu jen za sebe, že ty videa jsou pro mě naprosto nehratelné, to je sekanice jako prase i ty 60 FPS videa.
 
magot
videa se nehrají, na ty se jen pasivně kouká Šklebící se
Upravil/a magot dne 24-07-2018 22:52
 
1stCL_Fucida
Jako zpracování toho Erhöhte Notleistung...ech. O víkendu napíšu na ofiko fórum, tak by bylo Barone fajn, abys to pak nějak zdůraznil tvůrcům. Když už jste testingem nechali projít takovou blbost.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
LEON
Hot_Dog napsal:

Tak otestováno. Jestli to chápu dobře, de o sekání se toho rozhlížení, tedy že pohyby hlavy nejsou plynulé, zbytek je ok? Řeknu to asi takle, nějakej rozdíl tam asi vidim, nevim do jaký míry je to placebo... Nikdy sem doteď nehrál BoX s vypnutym FF, tak mi to asi tak nějak přišlo normální, nebo sem na to méně citlivej (popravdě ani v těch videích od Petsilda nevidím nějakej extra rozdíl, přesto že cítím, že tam je, to bude asi můj hlavní problém, respektive dar v mém případě). Za mě je to ale stále dost dobře hratelné, ty rozdíly vidím, jen když se na ně zaměřím, ale souhlasím s tím, že tam nejspíš jsou. Dodám jen, že sem teda člověk co spolehlivě pozná rozdíl mezi 30 a 60 fps, že hraju s headshake ON, což asi skoro nikdo jinej tady ne a že mám trochu spešl nastavení v tom, že předozadnim pohybem hlavy zoomuju, kdežto samotnej předozadní pohyb, kterej v kokpitu téměř nepoužívám mám nastavenej na osu joysticku (asi bych ho i používal více, ale to zoomování je pro mě důležitější), jestli to nemá nějakej vliv...

Jinak samozřejmě po této zkušenosti žádám nápravu, už pro ten můj placebo pocitŠklebící se, kdybys Barone tedy mohl předat dále...


Já jsem dřív také hrál pouze se zapnutým FF a protože jsem nikdy bez vypnutého FF nelítal, tak jsem neměl možnost srovnání a také jsem pokládal to poškubávání obrazu při rozhlížení jako "normální", že to zkrátka s OpenTrackem asi líp už nepůjde a taky mi to nevadilo. Ale když jsem se od PetSilda a od JoskyPilota dozvěděl o této chybě a vyzkoušel si delší dobu létat bez zapnutého FF, tak zpátky jsem se už bohužel vrátit nemohl, potom mi to už zkrátka rvalo oči, když jsem si zvykl na opravdu plynulé rozhlížení. A to jsem jinak velký zastánce FF...
 
https://www.rcfree.eu
Aces_Wild
Hotfix 3.005c

Hello Everybody,

The game has been updated to version 3.005c. This is a minor update:

1) Sound positioning and volume has been updated for all aircraft;
2) Pistols won't inflict incorrectly high damage anymore;
3) A possible cause of a random server crash has been addressed;
4) Mission resaver utility has been updated.

We're also working on some changes to the Netcode at a fundamental level to hopefully address some crashes and server load issues. However, these changes need to be thoroughly checked in a Beta version first. Hopefully we'll be able to include them in the next major release assuming they make a positive impact.
 
Strangy
Náhodou jsem vyzkoušel upravit nastavení zobrazování objektů "Object markers" a zjistil jsem že v Quick mission zmizí ikony nad letadlama, ale na mapě jsou vidět. Přesně tohle nastavení jsem celou dobu po novým IL2 chtěl Cool Používal jsem ho ve starým Šturmu i v ROF a nechápu, proč to novej IL nemá od počátku Naštvaný. Viz screen.

Jenže v kariéře toto nastavení nefunguje, respektive ikony letadel zmizí i z mapy Smutný.
Můj dotaz zní, je to BUG jen u mě? Je to BUG obecně? Nebo je to snad tak schválně? Můžete toto nastavení někdo prosím vyzkoušet?

thumb.ibb.co/fEeWM8/2018_7_25_21_6_14.png
 
BP_Iceman
Ahoj.
Omlouvám se za off topic,ale mám takový malý problém. Chtěl jem si jen tak z nudy pro radost sfouknout nějaké skiny na tanky. Ale bump files jsou prý uloženy v souboru vehicles1.gtp a ten nejsem schopen ničím otevřít. měl by někdo nějaký tip jak na to???
díky
 
Aces_Wild
Developer Diary #198

Dear Pilots,

It’s the summer holiday season and many team members are taking their hard-earned vacations. So, as a result our ability to give you super detailed Developer Diaries is diminished a bit. However, we have the first shots of our American P-47D-28 “Jug” in the engine. The cockpit is under development and these shots are of course Work In Progress. She’s turning out to be quite the beauty! We hope you enjoy!

forum.il2sturmovik.com/uploads/monthly_2018_08/Jug_1.jpg.7df16c01285d19c5d616f9a5147d4a50.jpg

forum.il2sturmovik.com/uploads/monthly_2018_08/Jug_2.jpg.4660bb2e6fe3a410efa7cb3c0fc7ea92.jpg

forum.il2sturmovik.com/uploads/monthly_2018_08/Jug_3.jpg.d8549977918e1467994ed7919529dba8.jpg

forum.il2sturmovik.com/uploads/monthly_2018_08/Jug_4.jpg.109e08e5db5a8828c0480aed8ea06a4f.jpg

forum.il2sturmovik.com/uploads/monthly_2018_08/Jug_5.jpg.0bbdabf3bbe9ae15af531896a278149b.jpg
 
kouty
Cool
 
Zifi
naprostá paráda
 
Aces_Wild
Frooglesim a rozhovor s Jasonem

Froogle sits down with Jason Williams, executive producer for IL-2 to discuss the past, present and future of the iconic world war 2 combat sim.

YouTube Video


 
Paulus
Mohl by to někdo to jejich Emerické žvatlaní někdo přeložit pro nás, kteří nerozumí řeči jejich kmene?Vyděšený
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
Mira
Paulus napsal:

Mohl by to někdo to jejich Emerické žvatlaní někdo přeložit pro nás, kteří nerozumí řeči jejich kmene?Vyděšený


Paulusi, právě jsi mi stejnou otázku vzal takzvaně z huby Úsměv
 
magot
ještě tomu předcházela recenze
YouTube Video



 
Aces_Wild
Paulus napsal:

Mohl by to někdo to jejich Emerické žvatlaní někdo přeložit pro nás, kteří nerozumí řeči jejich kmene?:o

Nejprve připomínám, že toto video nejsou plánované Otázky & Odpovědi, které budou zveřejněny dnes.

Tady výcuc z videa:

* historie Sturmovik a 777 Studios
* tým Team Fusion součástí 1C Studios; projekt Afrika je blízko
* srovnává Sturma s DCS; narozdíl od DCS chtějí nabídnout přístupnější zpracování techniky; pro lidi, kteří nemají čas na studijní simulátor
* ovládání je nastavené tak, aby se dalo maximálně soustředit na let a boj; např. nižší nároky na správu motoru, aby nemuseli hráči klikat v kokpitu na kdejaké malé tlačítko (pozn.: tak nevím jak vy co lítáte WWII v DCS, ale po namapování ovládání na HOTAS se s myší po kokpitu zrovna dvakrát nehoním)
* klikatelné kokpity a realisticky zpracované systémy sežerou spoustu času, osobně se Jasonovi DCS líbí, sám by klikatelné kokpity chtěl, ale nemají peníze, prostředky ani čas to zrealizovat
* peníze raději investují do obsahu, optimalizace, odstraňování chyb, atd.
* do srovnání FM se mu nechtělo
* povídání o BoS, BoM, BoK, FC a tancích; zdůvodňuje volbu bojišť
* na Pacifik ještě nebyli připravení, proto mj. volba padla na Bodenplatte - mluví o historii operace
* s Me-262 přidávají do enginu hry technologii pro podporu tryskových letadel
* Flying Circus Volume 1 - engine RoF zastaralý a překonaný, DX9, absence podpory VR, 32-bit, apod., spravovat 2 enginy by bylo časově i finančně náročnější, proto přechod na engine BoX
* tanky - jejich engine byl od začátku navržen s podporou pro velké prostředí; stejně jako velké letecké bitvy chtějí nabídnout i tankové - jako příklad velkých bitev historie zmiňuje Kursk a Ardeny
* srovnání s War Thunder; má prý malé mapy, které nutí hráče se utkat v boji co nejdříve
* obecně za poslední roky nevyšel žádný pořádný tankový simulátor s interiéry, tak to vyzkoušeli na PzIII a T-34 (z 3/4 dokončeny), které jsou zdarma a zpětná vazba byla od hráčů velmi pozitivní
* věří, že na trhu je s kvalitním zpracováním tanků díra, kterou chtějí zacelit a doufají v úspěšný produkt
* sami na tanky nemají dost lidí, proto oslovili firmu Digital Forms z Petrohradu co dělá velmi kvalitní 3D modely a textury (pozn.: mj. např. do World of Tanks nebo War Thunder)
* do tanku může naskákat více lidí a hrát tak společně
* ještě neví, jakým směrem se budou tanky dále rozvíjet (východní, západní fronta nebo Afrika)
* krátery po bombách aka deformovatelný terén; rád by to jednou chtěl, momentálně jiné priority; zmiňuje, že to není lehký úkol, stačí se podívat, které enginy simulátorů to dnes nabízejí
* ve vývoji mapa, která pokrývá sektor Prokorovky v bitvě o Kursk; nabídne mj. detailnější a jinak ničitelné budovy než ve stávající implementaci
* ohledně Steamu; má ho rád, je tam velká část Sturmovik komunity, přesto doporučuje nakupovat ne jejich eshopu (sice jim Steam přináší další zákazníky, ale nákup na Steamu pro ně znamená po zdanění 30%-45% dolů per produkt, za nákup přes kreditku nebo PayPal přímo u nich pak 4%-5%)
* dříve nebo později se s Eagle Dynamics stanou konkurenti, mluví o WWII scéně a Korei, zatímco moderní tryskáče v BoX neuvidíme
* líbí se mu WWII v DCS ("they have already made some cool stuff"), v rámci konkurence je to vybízí k vyšším výkonům
* DCS je zdarma s možností nákupu dalšího obsahu, Froogle se ptá zda také neplánují nabídnou obsah zdarma, Jason odpovídá, že tento model zkoušeli v RoF a měli z toho smíšené pocity (na jednu stranu výhodné, na druhou ne); začátky byly pro ně prý velmi těžké
* nemyslí si, že demo v době, kdy nabízejí hodně obsahu v placené verzi, má smysl; navíc příprava dema by jim zabrala měsíce času, úpravy serverů apod.
* budou se v nejbližší budoucnosti věnovat WWI a WWII, pokud uznají za vhodné, pustí se do Korejské války
* Froogle nemá rád srovnávání leteckých simulátorů, je nás tak málo, že bychom je měli podporovat všechny, tvrdí :D
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

34,811,700 návštěv