November 18 2019 18:16:25
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 1
AFT_xl8_CZ

· Registrovaní piloti: 2,635
· Nejnovější pilot: antalyaliali
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna
Baron
rudidlo napsal:

Baron napsal:
Pre Assiho - od vrtule.

On se sice neptal asi,ale mohl bych ziskat o tom fenomenu kapek na celnim skle trochu vic informaci? Nechapu, jak muze vrtule, ktera se pohybuje NAD vodni hladinou dostat tu vodu nad sebe.
Stejne jako efekt deste v mracich na prednim skle. Chapal bych efekt deste pod mraky nebo orozeni skla pri pruletu mrakem, ale nikoliv dest jak je implementovano.
Dekuji.


Jo pardon, chybička se vloudi Úsměv Ďakujem Jirkovi za odpoveď, popísal to pekne.
Hals - und Beinbruch!
 
Mira
rudidlo napsal:

Nevim jak za stihace, ale v JaBo jednotce je to temer kazda mise.


Tak to funguje u Němců, ale jak poznám u spojencu že je letka tohoto zaměření ?
“You want me to ride in the back of a two seat fighter with a teenage killer in the front seat? I'm gonna fly with you, and we're gonna shoot a SAM site before it shoots us? You Gotta Be Shittin' Me!!” Captain Jack Donovan EWO
 
Hans-Assi
Baron napsal:
Čo sa týka prehľadnosti Dory, na oficiálnych skinoch som si to nevšimol. Na skinoch výtvarných komunitou je to pomerne častá chyba, súvisí s nesprávne editovanym alfa kanálom. Na ofuko skiny sa pozriem a ak tam ta chyba je, nahlasim.


Máš pravdu, je to tak. Jak tedy správně editovat alfa kanál?
 
1stCL_Werner
Plně černá (RGB 000) v alfa kanálu se chová jako průhledná => musí to být světlejší barva.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
Hans-Assi
Díky vyzkouším
 
Hot_Dog
Včera sem po dlouhý době sednul do něčeho ruskýho, do La-5. Měl sem tam jeden souboj s Fokáčem, kroutili sme... Neměl sem šanci, prostě sem neměl šanci. Kroutil sem na hranici uspání, totální hranici, fokáč mě překrucoval, jednoznačně mě překrucoval... Ten rozdíl mezi náma by tak odpovídal tomu co psal LesniHU, že němec má díky posezu o cca 0,8G lepší toleranci na přetížení...

Proč to píšu, jestli fakt díky tomu posezu má mít o tolik lepší toleranci, pak mlčím, souhlasím s tím a nechci změnu, ať to tak zůstane. Stejně tak maj Amíci na konci války zas o jinej level lepší toleranci díky anti G obleku. Ale prostě furt mi to přijde těch 0,8G strašně moc... To není rozdíl, že rusák by tam seděl jak na záchodě a němec ležel jak na karimatce, ten rozdíl ve výšce mezi jejich nohama vůči zbytku těla je dost minimální... Kolik tak? V hodně optimistickym případě 25cm? A že by to udělalo tolik? Z hlediska fyziologie lidskýho těla, což je zas tak trochu moje parketa, když mám nohy nahoře, tak tam sice ta krev s přetížením hůř nateče do těch nohou, ale ta co tam nateče, tam při tak velkym přetížení stějně zůstane a do mozku se určitě nedostane, objem v žilách tam na to má. Na rozdíl od toho, když ty nohy stáhnu manžetou, pak tam ten prostor pro tu krev prostě není...

Znova říkám, sem naprosto OKej s tím, že němci bez G-Suite maj výhodu oproti Rusákum (a jiným letadlům) bez G-Suite, kde pilot sedí s nohama víc dole, to je naprosto OK... Ale rád bych věděl řádově, kolik ve hře ta výhoda je, bude to prostě nějakej offset, chci vědět kolik... A pa bych chtěl vidět vědeckej článek, kterej tohle měřil, toleranci na G v závislosti na poloze nohou... O tom, že G-obleky tý doby dávali cca 1.5G navíc, o tom se nepřu, tahle hodnota je plus mínus všude udávaná stejná... Ale ta pomoc nohou mi laicky přijde lehce přehnaná stylem Urban-Legend...
 
ZVP Zdenek
Měl jsi jít s námi do U-2, úkol jsme splnili, přežili a žádné uspání nehrozilo Úsměv Jinak s tím fokem jsi si jist ? Podle logu se na Tobě střídaly dvě ef čtyřky....
Смерть человека – трагедия, смерть миллионов – статистика...
 
1stCL_Jiricek
Hot_Dog napsal:
Proč to píšu, jestli fakt díky tomu posezu má mít o tolik lepší toleranci, pak mlčím, souhlasím s tím a nechci změnu, ať to tak zůstane. Stejně tak maj Amíci na konci války zas o jinej level lepší toleranci díky anti G obleku. Ale prostě furt mi to přijde těch 0,8G strašně moc... To není rozdíl, že rusák by tam seděl jak na záchodě a němec ležel jak na karimatce, ten rozdíl ve výšce mezi jejich nohama vůči zbytku těla je dost minimální... Kolik tak? V hodně optimistickym případě 25cm? A že by to udělalo tolik? Z hlediska fyziologie lidskýho těla, což je zas tak trochu moje parketa, když mám nohy nahoře, tak tam sice ta krev s přetížením hůř nateče do těch nohou, ale ta co tam nateče, tam při tak velkym přetížení stějně zůstane a do mozku se určitě nedostane, objem v žilách tam na to má. Na rozdíl od toho, když ty nohy stáhnu manžetou, pak tam ten prostor pro tu krev prostě není...

Ani já se nechci přít o tom, zda je to ok nebo ne. Jen pro utřesení názorů: není to spíše tak, že více než o polohu nohou jde o sklon těla? Představuju si, že když mi "géčka" působí svisle na tělo, prostě tu krev z hlavy dolů natlačí. Lhostejno, jestli od pasu dolů mám nohy vodorovně nebo do kopečka. Ale když mám tělo (přeženu) pod 45%, pak i ta složka síly je 70%... Prostě že jde především o sklon těla, ne o polohu nohou. Ale jen tak uvažuju nahlas.


Jinak za mou osobu (a naprosto pocitově, nevědecky) - implementace fyziologie (jakkoli jsem se jí bál) hru pozvedla. Souboje teď mnohem více připomínají to, co čteme v knížkách. I to, že když víš jak, vykroutíš kroutivějšího. A když jsi pako, ani s kroutivějším érem nevykroušítš slabší...

Na druhou stranu je znát, že Rusové přišli o značnou část svých dosavadních výhod. Nechci se rouhat, ale místy snad až příliš. Dá se teď při troše štěstí a rozumu v manévrech vzdorovat s čímkoli proti čemukoli. Nesoudím, jestli je to ok nebo ne. Ale je znát, že zatímco technické výhody LW si letadla ponechala, tak kroutivostní výhody VVS jsou prakticky pryč. Vyjma nástupů do manévrů a vyloženě nízkých rychlostí. Třeba jde jen o pocitový "jo jo efekt", ale v současné době je to ve vdzuchu hodně znát.

Ale jak říkám, souboje mi teď připadají reálnější. Dá se vyvázat, dá se uhnout, dá se zaparkovat.
Upravil/a 1stCL_Jiricek dne 08-11-2019 14:52
 
Aces_Wild
4.001b

Dear customers,

As always, we pay much attention to improve the quality of your game. Therefore, as soon as possible we have prepared a small hot fix update to fix problems that were quickly identified after the release of version 4.001b. In particular:

1. In the Pilot's Career: fixed removal of awards when receiving the award of the next level;
2. In the Pilot's Career: fixed the lack of texts of titles and descriptions of awards when using languages other than English and Russian;
3. In the Tank Crew: fixed invisible Soviet tanks crewmans;
4. In the sound engine: increased audibility of explosions and shots of other aircraft and tanks when in a closed cockpit;
5. In the Flying Circus: Fokker Dr.I and SPAD 13.C1 aircraft pitch control is returned to its previous state;
6. In the Flying Circus: in the quick mission, the time from approaching to the balloon to the start of its emergency descent is increased;
7. In the AI of aircraft: improved guidance on ground targets when using machine guns and autocannons;
8. In the AI of aircraft: improved guidance on ground targets when using rockets.
 
ringlett
tedy chlapi, mě za poslední týden spadli fps skoro o třetinu a nevím co s tím
z nějakých 45 - 55 jsem na 15 - 35 FPS
zkusím laborovat, ale tedy nadšení padlo k nule

Nějaké nápady co s tím? Nastavení hry i grafiky jsem už půl roku nezměnil ....
 
Zifi
ZVP Zdenek napsal:

Měl jsi jít s námi do U-2, úkol jsme splnili, přežili a žádné uspání nehrozilo Úsměv Jinak s tím fokem jsi si jist ? Podle logu se na Tobě střídaly dvě ef čtyřky....


Kde se ty logy dají vyhrabat?
 
Hot_Dog
1stCL_Jiricek napsal:
není to spíše tak, že více než o polohu nohou jde o sklon těla? Představuju si, že když mi "géčka" působí svisle na tělo, prostě tu krev z hlavy dolů natlačí. Lhostejno, jestli od pasu dolů mám nohy vodorovně nebo do kopečka. Ale když mám tělo (přeženu) pod 45%, pak i ta složka síly je 70%... Prostě že jde především o sklon těla, ne o polohu nohou. Ale jen tak uvažuju nahlas


Jiříčku, samozřejmě hydrostatický tlak je svině a krevní řečiště nemá žádnou vyjímku. Problém je, že v úhlech náklonů trupu, ve kterých se pohybujeme, i docela velká změna úhlu udělá velmi malou změnu rozdílu výšky mezi srdcem a hlavou a o tu tady jde v první řadě. Stačí si nakreslit trojúhelník a spočítat, je to sínusovka... Rozdíl výšky (srdce-hlava) mezi sklonem 90° a 75° je naprosto minimální. Naopak tento rozdíl například mezi úhly 15° a 0° je naopak velmi značný, přesto, že se jedná o změnu úhlu o stejný úhel... Samozřejmě myslím tak, že 90° je vzpřímený sed a 0° ležim na zádech... A i v tom fokáči a befku ta poloha pilota připomínala spíš sed než leh v raketě sojuz... Tady se teda naprosto myšlenkově shoduji s číslem který z hlavy poslal LesniHU, tedy max 0,1G k dobru... Oproti tomu do těch noh se vejde opravdu spoustu krve, žíly sou svině roztažný, a když tam ta krev jednou nateče pod 5G přetížením, už se jí nahoru moc nechce, dokud to přetížení trvá... A pokud ta noha není zmáčklá manžetou, tak tam ta krev nateče dřív nebo později tak jako tak. Čím mám nohy vejš, tím později tam nateče, to je samozřejmě pravda...

1stCL_Jiricek napsal:
implementace fyziologie (jakkoli jsem se jí bál) hru pozvedla. Souboje teď mnohem více připomínají to, co čteme v knížkách. I to, že když víš jak, vykroutíš kroutivějšího. A když jsi pako, ani s kroutivějším érem nevykroušítš slabší...


Naprostej souhlas, pod to se podepíšu, přesně tenhle dojem z toho teď mám...

1stCL_Jiricek napsal:
Na druhou stranu je znát, že Rusové přišli o značnou část svých dosavadních výhod. Nechci se rouhat, ale místy snad až příliš.


To je právě ono... Klidně to může bejt takle reálný, jak říkám, pak chci aby to tak zůstalo, ale rád bych viděl ty čísla k tomu. Vyzkoušel jsem si již kroucení s letadlem s G-suite (P-51), letadlo, který by mělo mít plus mínus stejný podmínky jako němec (spit MkV), letadlo který má horší podmínky jak němec (La-5). Můj čistě subjektivní názor a pohled na věc je následující: Začnu u toho spita, tam sem měl pocit, že sem na tom s němcem fifty-fifty. Jelikož si osobně myslím, že bych měl být, pak super. Když ale porovnám rozdíl mezi spitem a mustangem, přijde mi menší než mezi spitem a Lavinou. A tady je ten kámen úrazu, osobně bych to čekal spíš naopak... Samozřejmě je to pohled jen ze strany červených, ale lítám furt proti stejným protivníkům online (befka a fokáče), to znamená němcům se podmínky nemění, já mám tři stupně který porovnávám subjektivně! s těma neměnejma němcema.
Upravil/a Hot_Dog dne 08-11-2019 18:13
 
Hot_Dog
ZVP Zdenek napsal:

Měl jsi jít s námi do U-2, úkol jsme splnili, přežili a žádné uspání nehrozilo Úsměv Jinak s tím fokem jsi si jist ? Podle logu se na Tobě střídaly dvě ef čtyřky....


Ano, sem si jist, psal sem že sem proti fokáči neměl žádnou šanci, to ale neznamená, že sem z tohohle souboje nevyšel jako vítěz, já přežil, fokáč sundanejŠklebící se Když tam totiž přiletí tvůj kolega a toho fokáče sundá, je jedno jak vysoko měl němec nohy:-D Ty Befka co se na mě střídali, to bylo až o několik minut později jiná situace...

Jinak ano, uspání Vám fakt nehrozilo, bo na přetížení přitažením potřebuješ dopřednou rychlost a ta u U-2 nehrozíŠklebící se Ale jinak gratulac k úspěšný misi s těmahle křápama, když sem Vám predikoval rychlou a bezbolestnou smrt, tak sem Vás očividně podcenilMrknutí
Upravil/a Hot_Dog dne 08-11-2019 18:26
 
magot
ringlett napsal:

tedy chlapi, mě za poslední týden spadli fps skoro o třetinu a nevím co s tím
z nějakých 45 - 55 jsem na 15 - 35 FPS
zkusím laborovat, ale tedy nadšení padlo k nule

Nějaké nápady co s tím? Nastavení hry i grafiky jsem už půl roku nezměnil ....


mrkni na teploty gpu a cpu v zátěži, pokud by byly nacpaný prachem tak by se přehřívali a automatika by snižovala výkon aby se neupekly ..
tzn profouknout komp stlačeným vzduchem
 
Art
Také mě poklesly FPS cca o 10 až 20, před tím jsem měl 144 fps +a vše na ultra.
Co je prosím lepší (graficky)SHARP nebo BLURRED? Nějako nemůžu najít rozdíl.
Nastavil jsem si druhou nejnižší oblačnost a mraky mě tak zvláště problikávaly, jako kdyby se sekaly .. takhle to má být?
A ještě jsem docela překvapen jak P47D při 700 km/h zatuhne a výškovka vůbec nereaguje Smutný Měl jsem za to, že neměli žádný problém spadnout se 109 do divu. Je to v pořádku ? Úsměv
 
BP_Iceman
Co to proboha provedli s ovládáním zaměřování v tanku,vždyť je to naprosto nepoužitelné. Nějakou dobu jsem to nezkoušel,ale něčím podobným trpěl Sherman. Z koušel jsem Pz IV a věž se nesmyslně otáčí kolem dokola a nejde to nijak zastavit. Je to pěkně doprasený. Má někdo nějaký tip jak na to????
 
magot
jo vylepšili to, teď je to best of, už jsem jim psal na foru že mě ušetřili 70 usd za Prochorovku ..
 
Baron
Art napsal:

Také mě poklesly FPS cca o 10 až 20, před tím jsem měl 144 fps +a vše na ultra.
Co je prosím lepší (graficky)SHARP nebo BLURRED? Nějako nemůžu najít rozdíl.
Nastavil jsem si druhou nejnižší oblačnost a mraky mě tak zvláště problikávaly, jako kdyby se sekaly .. takhle to má být?
A ještě jsem docela překvapen jak P47D při 700 km/h zatuhne a výškovka vůbec nereaguje Smutný Měl jsem za to, že neměli žádný problém spadnout se 109 do divu. Je to v pořádku ? Úsměv


A na co máš trim? Áno, je to v poriadku.
Hals - und Beinbruch!
 
Mira
Škoda, že se tady tato debata o poloze těla a jeho vlivu na přetížení nedostane na stůl vývojářům. Nebo se pletu, Barone Vyděšený když už nic, tak aspoň zveřejnit nějaká ta čísla.
Upravil/a Mira dne 09-11-2019 07:19
“You want me to ride in the back of a two seat fighter with a teenage killer in the front seat? I'm gonna fly with you, and we're gonna shoot a SAM site before it shoots us? You Gotta Be Shittin' Me!!” Captain Jack Donovan EWO
 
Rumcajs
Klucí, tahle debata o zvednutých nohou je stará jak WW2 simulátory. Na IL2 foru se to diskutovalo nesčetněkrát. Nebojte, že by zrovna tohle vývojáři nevěděli.
 
Přejít na fórum:
Předvánoční sraz 2019
Rezervace na Předvánoční sraz 2019
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

17-11-2019 11:25
Nechce někdo X-52 pro? https://pc.bazos..
..52-pro.php

04-11-2019 16:19
Náhodou jsem dal sem odkaz komusi na steamu, kdo hledal nějaké společníky na takové nezávazné polítání.

04-11-2019 13:52
Ale 2/3 těch návštěv má na svědomí max 5 lidí Šklebící se

03-11-2019 21:18
22,835,465 návštěv - to je solidní na web bez reklam

01-11-2019 16:49
Koho mám zabít, kdo změnil vzhled steam knihovny? Přiznejte se.

28-10-2019 21:13
Už to jede. Téměř na vše sleva 50%. Na Horneta a PG 20%, F-16 bez slevy.

28-10-2019 20:28
...A na steamu začaly slevy. Server je přetížený, neodpovídá, nedá se příhlásit. Šklebící se

24-10-2019 20:27
Mám anténu s konektorem ISO-samec a vodičem pro zapojení napájení antény. Ovšem autorádio nemá vodič pro zapojení napájení napájení antény...Navíc má konektor DIN. Co teď?

22-10-2019 15:48
Reklamy jsou dobrej nápad, ale až budou podprahový, aby to nerušilo.

22-10-2019 14:12
Co takhle udělat whitelist na to TSko?

22,902,378 návštěv