Co tam chceš prekladať? Je jedna finta na štartovanie motorov - štartuj ich po jednom, nie naraz. Označ si 1. motor (2. sa ti označí), stlač E a keď otáčky dosiahnu cca 4000, spusti Engine Ignition (ME 262) - je to RSht+E. TREBA DRŽAŤ dokiaľ motor nenaskoci a vráti sa na 3000 otacok. Potom POMALY pridávaj plyn na 15 % a AŽ POTOM VYPNI Engine ignition. Odporúčam namapovať na nejaký spínač. Motor ti beží, tak znovu stlačíš 1, tým ho odznačíš a stlačíš 2, čím aktivuješ ovládanie druhého motora. Postup je potom rovnaký ako u motora 1. Keď ti bude bežať aj druhý motor stlačíš 1 a máš obidva motory pod kontrolou. Hotovo, môžeš začať rolovat.
Nevím jak to máš v natavení, Engine Ignition - žhavení (ME 262) - mám RSht+num1 či num2
This lesson teaches you how to perform an in-flight restart for your engine after a flameout in the 262 as well as how to recover from an engine fire caused by a bad engine restart.
Po tom upgrade zase problem s časom.Na TAW zaostavam za kolegom ,rýchlosť rovnaka - pozeram na stopky a nejak sa vleču. Beriem mobil ,porovnavam: za skutočnu minutu, mne v mezku prejde 42 sekund. Treba to nahrať a niekam poslať? Alebo radšej odinštalovať?
Po tom upgrade zase problem s časom.Na TAW zaostavam za kolegom ,rýchlosť rovnaka - pozeram na stopky a nejak sa vleču. Beriem mobil ,porovnavam: za skutočnu minutu, mne v mezku prejde 42 sekund. Treba to nahrať a niekam poslať? Alebo radšej odinštalovať?
Po tom patchi se těch kdysi odstarněných chyb vrátilo více: dilatace času, vypadávání zvuků, nepřihlášení na (neplný) server. Nad to mi hra začala pocukávat... Zase asi sáhli po špatné záloze kódu :D
doteď jsem neřešil separé plynovku, ale blíží se mi třicátiny, a tak jsem si chtěl udělat radost a posunout svůj lítací hártvér o kus zase výš, a to třeba aspoň tím Warthogem throtlem. Pojal jsem ovšem podezření, že by mi tak nějak byl k ničemu co se týká os....myslím si správně, že BoXko neumí mapovat osy pro klapky a trim? Jestli se to tu někdy v minulosti řešilo, tak sorry jako
i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
U Bf 109 lze mapovat na osu plovoucí stabilizátor,který funguje v podstatě jako trim výškovky. Na osy lze mapovat také klapky chladičů u většiny letadel.
No tapi ja zkousel dat na packu plynu u Gladiatoru prave ten trim (letel jsem befko) a vubec to nereagovalo (v nastaveni jsem schvalne daval trim nahoru jako osa Z+ a ubirani na Z-). Na klapkach to aspon reagovalo jenze jen jednim smerem. Kdyz se vysunuly, sly uz jen vysunout o dalsi % vys, ale uz ne nikdy dolu smerem k zasunuti
i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
No tapi ja zkousel dat na packu plynu u Gladiatoru prave ten trim (letel jsem befko) a vubec to nereagovalo (v nastaveni jsem schvalne daval trim nahoru jako osa Z+ a ubirani na Z-).
Pro "trim"u Bf 109 musíš použít nikoli "Pitch trim up/down", ale "Adjustable stabilizer axis".
omlouvám se, ale vůbec nevím, co mi tím říkáš a v čem mi má tvůj post pomoci...mě zkrátka zajímá, zda BoXko reaguje na vysunutí a zasunutí klapek (obdobně pro nastavení trimu) u os nebo zda tyto funkce jsou ovladatelné pouze na tlačítka. Udělal jsem si vlastní test a nic z toho mi nejde, tak si to tímto ověřuji, zda nedělám něco špatně. Třeba plyn reaguje na osu, jenže u plynu je to jednodušší, protože plyn má v nastavení jednu kolonku. Když se ale podívám do nastavení třeba těch klapek, tak tam jsou dvě kolonky, a to UP a DOWN. Řekl jsem si že vyzkouším před koupí jakékoli externí plynovky funkčnost BoXka na osy. Nastavím tak na jediné použitelné hejble kniplu (doposud plyn) na UP osu joy1_axis_Z a na DOWN joy1_axis_Z-. Říkám si, že zkušebně kašlu na plyn a lezu do quick missions. Po spawnu hned točím kolečkem původního plynu a očekávám reakci klapek. Ty se vysunou na nastavená %, ale už se nikdy nezasunou a jdou vždy jen o % výš. Pak znovu lezu do nastavení a tam je u obou hodnot UP a DOWN stejný "namapovací popisek" joy1_axisZ, tzn. že na zasunutí ani po opětovném ověření, že dávám správně zápornou hodnotu, nejde namapovat jiný směr než kladný vysouvací...
i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
Já myslím, že ovládání klapek na osy nelze. Pravděpodobně z důvodu, že by to u letadel, kde se musely vytahovat ručně (př. Bf 109), dávalo hráčům, kteří to mají namapované na osu výhodu rychlejšího nastavení, a to by v multiplayeru nebylo fair-play.
Ale také je třeba dodat, že řada letadel měla klapky pouze dvoupolohové (např. Spitfire) a řada dalších elektricky ovládané tj. ovládatelné z kokpitu pomocí tlačítek nebo přepínačů (př. FW 190, americké stroje).
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.