June 26 2019 20:47:29
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,627
· Nejnovější pilot: MalejBobr
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna
1stCL_Fucida
Koukám, že středová poloha hlavy u A-8 a D-9 pořád není opravena. Ach jo.
forum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bos_gold_en.pngforum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bok_gold_en.pngforum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bobp_gold_en.png
Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt.
 
Paulus
Baron napsal:

Co tam chceš prekladať? Úsměv Je jedna finta na štartovanie motorov - štartuj ich po jednom, nie naraz. Označ si 1. motor (2. sa ti označí), stlač E a keď otáčky dosiahnu cca 4000, spusti Engine Ignition (ME 262) - je to RSht+E. TREBA DRŽAŤ dokiaľ motor nenaskoci a vráti sa na 3000 otacok. Potom POMALY pridávaj plyn na 15 % a AŽ POTOM VYPNI Engine ignition. Odporúčam namapovať na nejaký spínač. Motor ti beží, tak znovu stlačíš 1, tým ho odznačíš a stlačíš 2, čím aktivuješ ovládanie druhého motora. Postup je potom rovnaký ako u motora 1. Keď ti bude bežať aj druhý motor stlačíš 1 a máš obidva motory pod kontrolou. Hotovo, môžeš začať rolovat.


Nevím jak to máš v natavení, Engine Ignition - žhavení (ME 262) - mám RSht+num1 či num2
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
Baron
Mam tam Rsht+E. Je to defaultne priradené. Ak si to premaoval, potom to máš samozrejme inak.
Hals - und Beinbruch!
 
Paulus
Baron napsal:

Mam tam Rsht+E. Je to defaultne priradené. Ak si to premaoval, potom to máš samozrejme inak.


Já jsem to tak fdostal, nic jsem neměnil.
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
Baron
Namapuj si to na nejaký spínač, nech to nemusíš držať.
Hals - und Beinbruch!
 
Baron
Vyšiel hotfix.
Hals - und Beinbruch!
 
Aces_Wild
Me 262 - Engine Fires & In-flight Restarts

This lesson teaches you how to perform an in-flight restart for your engine after a flameout in the 262 as well as how to recover from an engine fire caused by a bad engine restart.

YouTube Video


 
toci
Po tom upgrade zase problem s časom.Na TAW zaostavam za kolegom ,rýchlosť rovnaka - pozeram na stopky a nejak sa vleču. Beriem mobil ,porovnavam: za skutočnu minutu, mne v mezku prejde 42 sekund. Treba to nahrať a niekam poslať? Alebo radšej odinštalovať?
 
www.aircombat.sk
Zifi
Prodat
 
1stCL_Jiricek
toci napsal:

Po tom upgrade zase problem s časom.Na TAW zaostavam za kolegom ,rýchlosť rovnaka - pozeram na stopky a nejak sa vleču. Beriem mobil ,porovnavam: za skutočnu minutu, mne v mezku prejde 42 sekund. Treba to nahrať a niekam poslať? Alebo radšej odinštalovať?

Po tom patchi se těch kdysi odstarněných chyb vrátilo více: dilatace času, vypadávání zvuků, nepřihlášení na (neplný) server. Nad to mi hra začala pocukávat... Zase asi sáhli po špatné záloze kódu :D
 
hybca
doteď jsem neřešil separé plynovku, ale blíží se mi třicátiny, a tak jsem si chtěl udělat radost a posunout svůj lítací hártvér o kus zase výš, a to třeba aspoň tím Warthogem throtlem. Pojal jsem ovšem podezření, že by mi tak nějak byl k ničemu co se týká os....myslím si správně, že BoXko neumí mapovat osy pro klapky a trim? Jestli se to tu někdy v minulosti řešilo, tak sorry jakoMrknutí
www.imgup.cz/images/2017/10/04/banner2.jpg

i5-6600K (boost 4.2 GHz), ASUS Z170 Pro Gaming, GAINWARD GeForce GTX 1060 Phoenix, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 8.1 (64bit)
 
Ajvn
Neumí.Vyděšený
 
Tapi
U Bf 109 lze mapovat na osu plovoucí stabilizátor,který funguje v podstatě jako trim výškovky. Na osy lze mapovat také klapky chladičů u většiny letadel.
_____________________________________
http://www.warbir...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
hybca
No tapi ja zkousel dat na packu plynu u Gladiatoru prave ten trim (letel jsem befko) a vubec to nereagovalo (v nastaveni jsem schvalne daval trim nahoru jako osa Z+ a ubirani na Z-). Na klapkach to aspon reagovalo jenze jen jednim smerem. Kdyz se vysunuly, sly uz jen vysunout o dalsi % vys, ale uz ne nikdy dolu smerem k zasunuti
www.imgup.cz/images/2017/10/04/banner2.jpg

i5-6600K (boost 4.2 GHz), ASUS Z170 Pro Gaming, GAINWARD GeForce GTX 1060 Phoenix, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 8.1 (64bit)
 
petsild
Převede analog na digital.
www.imgup.cz/images/2015/08/30/FCU.pngimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg
 
hybca
petsild napsal:

Převede analog na digital.


a pro blbce překlad prosím...?
www.imgup.cz/images/2017/10/04/banner2.jpg

i5-6600K (boost 4.2 GHz), ASUS Z170 Pro Gaming, GAINWARD GeForce GTX 1060 Phoenix, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 8.1 (64bit)
 
Tapi
hybca napsal:

No tapi ja zkousel dat na packu plynu u Gladiatoru prave ten trim (letel jsem befko) a vubec to nereagovalo (v nastaveni jsem schvalne daval trim nahoru jako osa Z+ a ubirani na Z-).


Pro "trim"u Bf 109 musíš použít nikoli "Pitch trim up/down", ale "Adjustable stabilizer axis".
_____________________________________
http://www.warbir...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
petsild
hybca napsal:

petsild napsal:

Převede analog na digital.


a pro blbce překlad prosím...?

Jako 0 nic, vše nad 1-100 je stisk tlačítka.
www.imgup.cz/images/2015/08/30/FCU.pngimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg
 
hybca
petsild napsal:

Jako 0 nic, vše nad 1-100 je stisk tlačítka.


omlouvám se, ale vůbec nevím, co mi tím říkáš a v čem mi má tvůj post pomoci...mě zkrátka zajímá, zda BoXko reaguje na vysunutí a zasunutí klapek (obdobně pro nastavení trimu) u os nebo zda tyto funkce jsou ovladatelné pouze na tlačítka. Udělal jsem si vlastní test a nic z toho mi nejde, tak si to tímto ověřuji, zda nedělám něco špatně. Třeba plyn reaguje na osu, jenže u plynu je to jednodušší, protože plyn má v nastavení jednu kolonku. Když se ale podívám do nastavení třeba těch klapek, tak tam jsou dvě kolonky, a to UP a DOWN. Řekl jsem si že vyzkouším před koupí jakékoli externí plynovky funkčnost BoXka na osy. Nastavím tak na jediné použitelné hejble kniplu (doposud plyn) na UP osu joy1_axis_Z a na DOWN joy1_axis_Z-. Říkám si, že zkušebně kašlu na plyn a lezu do quick missions. Po spawnu hned točím kolečkem původního plynu a očekávám reakci klapek. Ty se vysunou na nastavená %, ale už se nikdy nezasunou a jdou vždy jen o % výš. Pak znovu lezu do nastavení a tam je u obou hodnot UP a DOWN stejný "namapovací popisek" joy1_axisZ, tzn. že na zasunutí ani po opětovném ověření, že dávám správně zápornou hodnotu, nejde namapovat jiný směr než kladný vysouvací...
www.imgup.cz/images/2017/10/04/banner2.jpg

i5-6600K (boost 4.2 GHz), ASUS Z170 Pro Gaming, GAINWARD GeForce GTX 1060 Phoenix, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 8.1 (64bit)
 
Tapi
Já myslím, že ovládání klapek na osy nelze. Pravděpodobně z důvodu, že by to u letadel, kde se musely vytahovat ručně (př. Bf 109), dávalo hráčům, kteří to mají namapované na osu výhodu rychlejšího nastavení, a to by v multiplayeru nebylo fair-play.

Ale také je třeba dodat, že řada letadel měla klapky pouze dvoupolohové (např. Spitfire) a řada dalších elektricky ovládané tj. ovládatelné z kokpitu pomocí tlačítek nebo přepínačů (př. FW 190, americké stroje).
_____________________________________
http://www.warbir...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 9.8.-11.8.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

25-06-2019 10:39
jen já bych mu ho poslal o maličko složitěji :-)

25-06-2019 10:38
a o to právě šlo... aby jeden blb dostal od nás info stejně složitě dostupné, jako ho poslal on nám...

24-06-2019 19:09
Takže např. video na YT které se nemá zobrazovat v ČR si stejně prohlédneš. Prostě na tu URL jednoduše přistoupíš z nějakého uzlu mimo ČR.

24-06-2019 19:07
nicméně Hopere, i kdyby se ti něco takového podařilo nakonfigurovat, tak to lze velmi snadno obejít. Tedy pokud nežiješ v Číně. Úsměv

24-06-2019 16:47
mě bylo to ostré světlo hned podezřelé ...

24-06-2019 07:03
a to kdybys věděl, že to seš ty v kabince... ;-)

23-06-2019 19:44
třeba potřebuje nahrát nějaké porno aby ho neviděli známí ...

21-06-2019 19:49
hmm, škoda

21-06-2019 15:00
ale k čemu to omezování v rámci zemí? Tyhle omezování uplatňují jen nějaké platformy jako YT .. ale úložiště snad ani ne

21-06-2019 14:58
Jo takhle .. hmmm. Šklebící se

22,256,466 návštěv