May 15 2021 19:50:35
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 2
LesniHU, AJaromir

· Registrovaní piloti: 2,690
· Nejnovější pilot: Barney
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Rebarbora 5/1941
Kukuloo
Rebarbora!


www.luijken.com/wp-content/uploads/2009/01/cherbourgClostermann.jpg


Je maj 1941. Nonstop ofenziva RAF nabera na obratkach. Kralovske letectvo preslo z obrany do utoku a vo velkom vysiela svoje stroje pocas dna nad zapadne pobrezie Europy. Nejedna sa vsak len o velke operacie typu Circus, Ramrod ci Rodeo. V pripade nepriazniveho pocasia lietaju male skupiny strojov skryte pred radarmi v malej vyske alebo pred ocami v nizkych mrakoch a utocia na vsetko co stoji za naboj. Lety zpravidla dvojic lietadiel vojdu do historie ako opercie Mandolin ci neskor ako Rhubarb (Rebarbora). Podmienky su vhodne aj pre druhu stranu. Jabo jednotky Luftwaffe podvesene bombami narusuju lodnu dopravu a zneprijemnuju zivot comukolvek co stoji za bombu ci naboj. Konvoje, letiska, radary, vozidla, vlaky, vlakove nadrazia, pristavy, kasarne, sustredenia techniky, latriny... Je opat cas vzlietnut a urobit to co od nas povinnost ziada.

Pokracujeme dalsou specialkou zo zapadnej fronty. Uz nejaku dobu pre Vas pripravujeme Rebarboru, ale real life veci a najma cas pracoval proti nam a stale pracuje. Tato akcia posluzi aj ako testovacia platforma pre pripadne dalsie specky tohto typu. Ocihame si ideu Rhubarbu, pravidla, a co sa bude dat a uvidime.

Rebarbora je zasadena do maja 1941. Je to tesne pred prichodom Fw-190 na scenu. Zacala sa vyroba Spitfirov V, k jednotkam sa dostavaju aj vyborne Bf-109F-2. Pripravy na operaciu Barbarossa su v plnom prude. Pripravte sa na oblacno, zlu viditelnost a mapu v mierke 1:1. Luftwaffe bude mat technicku prevahu so svojimi Bf-109F najma nad spitfirmi I a II. Tvrdymi supermi pre blues pravdepodobne budu Westland Whirlwindy.

Zvlast upozornujem, ze sme urobili zmeny v obtiaznosti a na Rebarbore nebudete mat ziadne hlasky o tom ze ste niekomu ustrelili kridlo, alebo ze ste niekoho zostrelili ci znicili nejaky pozemny ciel. Podobne aj informacne hlasky o podvozku, klapkach, prop pitchi nebudeme mat. Reds budu lietat na otacky motora a manifold pressure a blues na ATA a otacky (ale maju to pravda vo vacsine automatiku). Varovne hlasky o prehrievani motora nahradia tri ~ ~ ~. Ani zranenie nebude hlasit, ani unik paliva ci prestrelene controls - po zasiahnuti vlastneho stroja musi pilot prejst pristroje ci mu nieco unika alebo pomocou hejblatek a vizualne ci funguju riadiace plochy. Znacka [Y] znamena zamknute ostruhove kolecko; znacka -Y- znamena odkomknute ostruhove kolecko. V chate nebude pisane kto koho dal dole. K dispozicii nebude speedbar ani vyska v lavom rohu obrazovky. Kurz zostava. Piloti si zapamataju ci zapisu po com strielali ci hadzali bomby a s akym vysledom. Potesime sa ak svoje naroky napisu do debriefingu po akcii a ked bude cas porovname naroky a skutocne straty. Stiahnite si modpack, otestujte ake zmeny su aby ste mali predstavu o co ide. Ked sa prihlasite na specku, automaticky suhlasite s tym ze tieto veci ste si citali a beriete ich na vedomie a napriek tomu alebo vdaka tomu idete na akciu Rebarbora. Venujte pozornost aj pravidlam pisanym nizsie.

Kazda strana si zvoli velitela ktory koordinuje cinnost letiek, a a podla informacii prieskumu a navrativsich sa pilotov vyhodnocuje co a kde napadnut. V pripade nudze, ked nebude velitela strany, mozu postup koordinovat aj velitelia letiek, ale to si bude vyzadovat dikusiu medzi nimi. Nemozeme nechat pilotov poletovat len tak haj buj.

Kazda letka si zvoli svojho velitela ktory bude zodpovedat za dodrziavanie pravidiel vo svojej letke.

Na Fore Orlov budu k dispozicii skryte vlakna pre obidve strany. Informacie o obmedzenych strojoch budu k dispozicii v sukromnych vlaknach. http://letkaorel....page_id=12


Datum konania akcie 28.12.2016 (streda)
Start: 21:00
Trvanie: 4h
Verzia hry: Il2 1946 4.12.2. + HSFX 7.0.3 + modpack
HSFX Server IP: 185.91.117.32:21018
HSFX server heslo: RBB1941
TS: 185.91.117.32 :9987
TS heslo: War_2013_22
Modpack s prekladom do cestiny: https://yadi.sk/d...IW8a346MES
Modpack anglicky: https://yadi.sk/d...cCb3346MEY
Mapa: 352nd Cross Channel (na mape robili 311_Vont, Tozzifan, OREL_Erichos)
Mapa na stiahnutie: http://leteckapos.../850572503 alebo https://uloz.to/!...1-2xa4-pdf alebo https://uloz.to/!...raveno-zip alebo pozrite prispevok c. 79 od Magota: http://vwings.net...ost_257510


V HSFX treba mat aktivovane tieto mody:
HSFX history mod
Rebarbora final V5 (alebo Rebarbora final V5 Cs)
Effects low (to je dobrovolne, ide o efekty zo 4.12 a nie z HSFX)


Treningova mapa uz bezi na OREL HSFX serveri:
IP: 185.91.117.32:21018
heslo: RBB1941



Bojisko Rebarbory:

[img]https://dl.dropboxusercontent.com/u/23424124/Rebarbora%20(1)/BojiskoRebarbory.jpg[/img] is not a valid Image.



REDS:

92. squadrona Spifire V (obmedzeny, po strate vsetkych strojov prejde squadrona na neobmedzeny Spit IIa/b )
1. ZVP_Alex
2. ZVP_PAZI
3. ZVP_HOOK
4. ZVP_Pedros
5. ZVP_Ozzy
6. ZVP_Blonďák

145. squadrona Spitfire IIa/b (neobmedzeny)
1. olda maly
2. OREL_Erichos
3. OREL_Slepejec
4. 310_Max
5. 310_Pepno
6.

501. squadron Spitfire Ia (unlimited)
1. 606_Druindin
2. 606_JuLB
3. 606_Demon
4. 606_Dzori
5.
6.

606_Sparrowhawk 50%
606_Vencour - zatím na 50%


263. squadrona Whirlwind I (obmedzeny, po strate vsetkych strojov prejde squadrona na neobmedzeny Spit Ia)
1. 311_Mart
2. 311_Vont
3. 311_Liboch
4. Tozzifan
5. 310_Pip
6.

252. squadrona Coastal command Beaufighter I (neobmedzeny, piloti mozu lietat aj Beaufortov 217. sq, podla potreby velitela strany)
1. CSAF_Tistar
2. CSAF_Fellyn
3. CSAF_Faintingh
4. CSAF_mar117117
5. CSAF_Rudyhanke
6. CSAF_Vachtar

217. squadrona Beaufort I Late (neobmedzeny)
1. magot
2. Matylda
3. batoh
4. TriBaby_veikso
5. TriDuby_Luky
6. TriDuby_Sidewinder


BLUES:

III/JG26 Bf-109F-2 (obmedzeny, po strate vsetkych strojov prejde grupa na neobmedzeny Bf-109F-1)
1. SR_Nik_cz
2. SR_R4W3Z
3. SR_Voodoo
4. SR_Judas
5. JG7_Leo
6. II./JG77_Helldog

III/JG2 Bf-109F-1 (neobmedzeny)
1. OREL_Ninos
2. OREL_Kolibrik
3. III./JG1_Willy
4. III./JG1_Gunman
5. Letka_13/Robo.
6. Letka_13/Algy
7. Letka_13/Kukulo

I/JG2 Bf-109E-7/B (obmedzeny, po strate vsetkych strojov prejde grupa na neobmedzeny Bf-109E-4)
1. 2/JG26_Voyk
2. 2/JG26_Hasic
3. 2/JG26_BIVOY
4. Pepi
5. Rezervovane (Raptor)
6. Grassi_CZ

II/JG2 Bf-109E-4 (neobmedzeny)
1. 5th_munster
2. Esau
3. II./JG77_Foch
4. Davesteu
5. Seby
6.

SKG210 Bf-110D-3 (neobmedzeny, piloti mozu lietat aj He-111H-6 a Ju-88A-4, podla potreby velitela strany)
1. Vladis
2. otto
3. Saldy
4. karl
5. OREL_Chirurg
6.
Zaloha Letka_13/Colonel

II/KG40 He-111H-6 (neobmedzeny)
II/KG54 Ju-88A-4 (neobmedzeny)

Upravil/a Kukuloo dne 28-12-2016 01:23
Letka_13/Kukulo
 
Kukuloo
PRAVIDLA




- zakaz lietat nad mraky. Vyuzite nizky let alebo sa skryte v mrakoch. Vynimku tvori len akutny nedostatok paliva kedy pilot moze vyletiet nad mraky kvoly spotrebe
- velkost formacie nie je pravidlami obmedzena. Do akcie moze letiet aj jenotlivec, odporucame vsak aspon dvojicu. Solo let pilot konzultuje s velitelom squadrony/letky a ten s velitelom strany ak velitel strany je k dispozicii
- PO PRISTATI PILOT MUSI ZAKLINOVAT (CHOCKS)!!! Inak sa nedostane do menu na refly (jedine keby vyskocil). Bude aktivny mechanizmus odratavania a priratavania lietadiel na letiskach a ten pracuje s klinami pod kolesami
- pilot ktory pristane po bojovej misii neposkodeny na svojom letisku moze startovat najskor po uplynuti 10 min ak ma letisko k dispozicii stroj. Ak nema, preleti si pilot stroj zo zalozneho letiska bez 10min cakania
- pilot ktory pristane po bojovej misii s poskodenym lietadlom na svojom letisku a pojde mu zaklinovat, moze odstartovat najskor po uplynuti 10 min ak ma letisko k dispozicii nahradne lietadla. Ak nema, nemusi cakat 10min a okamzite moze preletiet stroj zo zalozneho letiska. Ak pilot nemoze kvoly poskodeniu zaklinovat, vyskoci a stroj sa odpise zo stavu jednotky. Moze letiet najskor po 10min ak je k dispozicii nahradny stroj. Ak nie, moze si ho preletiet zo zalozneho letiska bez 10min cakania
- pilot ktory pristane na svojom letisku po prelete zo zasobovacieho letiska necaka 10min ale na bojovu misiu moze vzlietnut okamzite
- zranenie pilota nesposobuje ziadnu casovu penaltu ak pilot pristane ci vyskoci na svojej strane fronty na susi
- pilot ktory vyskoci nad Kanalom ci v nom havaruje, je jedno na akej strane fronty, zraneny ci nezraneny, sa stava nezvestnym pilotom - MIA. Dalsi postup je ako pri zabitom pilotovi
- zabity pilot si vyberie zalozne letisko podla pokynov v briefingu a vyberie si stroj s ktorym jeho letka lieta. Preleti na svoje domovske letisko a tym letka dostane novy stroj aj noveho pilota. Stroj bude mat vyzbroj default aby sa pilot mohol v pripade potreby branit a 50% paliva. Pilot po pristati na svojom letisku moze vzlietnut okamzite do akcie. Ak je tento pilot pocas preletu zo zalozneho letiska zabity z akehokolvek dovodu, opakuje predosli postup
- pilot ktory pristane nudzovo na susi alebo vyskoci priblizne stvorec od svojho letiska, moze letiet najskor po 10 minutach od opustenia stroja zo svojho letiska, ak ma jeho letka k dispozicii novy stroj. Ak letka stroj nema, pilot necaka 10 min ale moze si stroj preletiet sam. Odhad vzdialenosti nudzaku/vyskoku do 10km/1stvorec od letiska nechame na pilotovi a jeho svedomi a skusenostiach. Lietadlo je odpisane zo stavu letky
- pilot ktory pristane nudzovo na susi alebo vyskoci vo vzdialenosti vacsej ako 1 stvorec od domovskeho letiska sa naklikne na najblizsie letisko k svojmu domovskemu a preleti na svoje domovske letisko transportnym alebo kuriernym strojom. Vyber je na pilotovi. NEPRELIETA S BOJOVYM STROJOM! Z vlastneho letiska moze startovat okamzite ak ma k dispozicii nahradny stroj
- ak pilot pristane z akehokolvek dovodu na inom ako domovskom letisku, je jeho stroj odpisany zo stavu jeho letky. Necaka 10min. Pilot sa naklikne na letisko na ktorom pristal a preleti transportnym alebo kuriernym strojom. Zo svojho letiska moze vzlietnu okamzite ak ma k dispozicii nahradny stroj
- ak sa stretnete s niecim co pravidla neriesia, interpretujte to v ich duchu a v sulade so svojim svedomim. To musi bavit, ako hovori veikso
Upravil/a Kukuloo dne 25-12-2016 23:25
Letka_13/Kukulo
 
606_Druindin
606tá k červenejm - stroje dle potřeby, ale láká mě Westland Whirlwind Úsměv
 
magot
pls k čajíčkářům - 217. squadrona Beaufort I Late
To je super že bude jednou i pěkná mapa 325nd CCHM, ale doporučuju udělat na ní test zátěžák, je přeci jenom náročnejší o proti té od Canona.
 
CSAF_Faintingh
CSAF sa hlási tiež, zatiaľ to vyzerá na bofíky alebo ju88, ešte dáme vediet
 
olda Olde maly
Předběžně ke 145. sg.
 
311_Vont
tak Vont, Mart, Liboch
nejspíš do vichřice, tedy k 263. Sq. díky Mrknutí
Upravil/a 311_Vont dne 14-12-2016 18:23
www.311raf.com/images/signature/sig_Vont.jpg
...páteř snadno křupne, když se na ní dupne...
Něco dobrého jsem se ale přece naučil: NEUHNOUT A DRŽET KURZ (RH)
 
http://www.311raf.com/viewpage.php?page_id=97
TozziFan
pls ke klukům do vichřice
 
erichos
Bar 145. letky vyzerá ako dobré miesto na život. Idem do toho s nimi Šklebící se Ak je ešte voľná funkcia nápojového referenta, hlásim sa dobrovoľne Mrknutí

Letu zdar.
 
http://www.letkaorel.eu
CSAF_Tistar
252. squadron Beaufighter:
CSAF_Tistar
CSAF_Fellyn
CSAF_Faintingh
CSAF_mar117117

možná se ještě 1 nebo 2 od nás přidají
 
Kukuloo
Super chlapi, nahlaseni su zapisany. Vitajte na palube Mrknutí


Pomaly sa nam zaplna cervena strana, snad sa nam zacne zaplnat aj modra Úsměv
Letka_13/Kukulo
 
Voyk
Modrá je dobrá Úsměv, jen počkám s výběrem letadla. Počkám jestli přijdou i další z naší letky. Jestli ne beru 110 nebo 88tku.
 
Vladis
Ja takisto berem modru, ale pockam kam bude treba.
 
otto
Poprosím pripísať moju maličkosť na modrú stranu, stroj podla potreby. Ďakujem
 
ringlett
Prosím jako náhradníka k Beufortům nebo 110, musím rozchodit příslušenství ke šturmu. Dám vědět do příští středy.
 
veikso
Osobně bych uvítal, kdyby to raději než mezi svátkama bylo až po Novém roce, ale co už s Tebou nadělám. Maximálně mi to nevyjde. Dej mě do toho nejslabšího Spita co tam najdeš. Ať se mám na co vymlouvat.Šklebící se
 
magot
veikso napsal:
Osobně bych uvítal, kdyby to raději než mezi svátkama bylo až po Novém roce

Taky jsem toho názoru, mezi svátkama dost lidí nebude moct si myslím. Ani já nemůžu na 100% říct jestli to stihnu .. Je to trochu nešťastný termín.
Lepší by bylo např. 7.1. nebo 14.1.2017
Upravil/a magot dne 15-12-2016 22:11
 
Kukuloo
Tak to budes velitelom slavnej No 501 (County of Gloucester) Squadron. Si vies vybrat Mrknutí Snad to klapne aj na ten decembrovy termin.

EDIT: s kazdym terminom je to loteria - prakticky vzdy je niekto komu termin nezapasuje ale to je prirodzene. To je v poradi druhy termin co mame, prvy bol tusim 10.12. Ale to sa nepodarilo vdaka veciam okolo. Zhodli sme sa na tom 28.12. a pravdupovediac uz sme to moc nechceli natahovat. V prvom rade musi mat cas server guru, ti co makali na mape a organizacii a potom sa riesi ci pripadny termin mozu sviatky ohrozit, co je aj tento pripad. Ocakavali sme ze piloti by este nemusli byt na predsilvestrovskych chlastackach. Mame miesto pre 60+ pilotov, ale to sme nikdy realne necakali. Zatial mame nahlasenych 20 ludi (zvycajne sa najde niekto komu to nevyjde). Ak sa nahlasi 40, bude to bohato naplnena miera. Stale cakam kto pojde z nasej Letky 13, 2/JG26, ci sa zastavia chalani z III/JG1, viaceri z RH, oslovim Tri Duby mozno vstanu z popola ked su tie Vianocne sviatky.


EDIT2: doplnil som mapu Rebarbory do prveho prispevku.
Upravil/a Kukuloo dne 15-12-2016 23:04
Letka_13/Kukulo
 
Kukuloo
Doplnil som do prveho prispevku co tam nebolo explicitne: dispozicii nebude speedbar, kurz ani vyska v lavom rohu obrazovky.

Potrebujeme s tymi nasimi virtualnymi konmi lepsie zlietat.
Letka_13/Kukulo
 
CSL_Raptor
Já bych uvítal nějaké přesnější info na čem se to letí (verze Ila, mody). Do té doby nemá smysl abych se někam hlásil, dík.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

08-05-2021 09:40
IL2 Stalingrad

08-05-2021 09:39
Mám problém v nastavení bombardování a střelba raket, ze začátku byli značky na odpal raket a bombardování, přestali se objevovat i po potvrzení v nastavení. Dík Bruno

14-04-2021 19:19
sedm nebo osm těch mrch bylo, kroužili jak supy a nikoho si nevšímali ...

14-04-2021 19:14
Jo je to fajn, takové rušno. A ty štuky .. snad na ně taky někdy narazím.

14-04-2021 18:42
Náhodou je to drsné Úsměv úžasný moment byla obří formace štuk včera v noci

14-04-2021 13:06
To je opakovaně, já to viděl, asi se sníží počet befek na Pitomniku.

13-04-2021 21:49
Aktuální mapa (Bridge) je spíš iako masakr modrou pilou :-)

03-04-2021 11:12
IL-2 Sturmovik Cliffs of Dover Blitz Edition a mám i Tobruk a nefunguje mi kamera na sledovačku bomb ví někdo poradit?

09-03-2021 10:02
Pro holky určitě Medvídek Pů. Chybí tam ještě sova. Recesisti by uvídali i sysla :-)

09-03-2021 09:43
Strom Medvídka Pú???

26,012,521 návštěv