DCS 1.5 Benchmark
|
petsild |
Přidané 24-09-2016 16:15
|
Diskutující
Příspěvek: 3877
Založený: 30.11.14
|
Ahoj,
vytvořil jsem jednoduchý benchmark za použití JSGME mod enabler https://uloz.to/!...chmark-rar, postavený a upravený z jedné hodně náročné mise. Statické měření fps začíná na letišti v kokpitu civilního Mustanga, kterého mají k dispozici úplně všichni zdarma.
Test pak snadno vyvoláte přímo z rychlého startu v menu, vybrat modul TF-51D – zvolit Benchmark.
Po nahrání mise dát letět a pomocí numerických kláves 4-6 se rozhlížejte a zapamatujte minimální a maximální snímky.
Musí být splněny následující podmínky:
Jediný povolený mod v DCS je samotný Benchmark.
Aktivace zobrazení fps přímo ve hře je Ctrl+Pause, nebo pomocí utility Fraps.
První test je při nastavení úrovně detailů v předvolbě Vysoká a velice důležité je mít vypnutý vsync! Dále v nastavení záložky Gameplay zapnout zrcadla.
Druhý test je nutné doladit manuálně a přenastavit všechny položky a šoupátka úrovně detailů na maximum co to jde a test zopakovat.
[img]http://img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4901/4901891_507dca2b7c43a1bacef8c830a77145ff/images/dcsultra.jpg[/img] is not a valid Image.
Naměřené hodnoty a specifikace sestavy:
Procesor: Intel i7-4790K bez oc
Grafika: Nvidia GTX 970 základ
Win 7, Ram: 16GB
DCS build 1.5.4.57013
Rozlišení: 2560x1440
Čerstvé ovladače 372.90
Nastavení detailů na Vysoká
max: 34 fps
min: 21 fps
Nastavení detailů na Ultra včetně šoupátek
max: 24 fps
min: 17 fps
Staré ovladače 362.00
Nastavení detailů na Vysoká
max: 44 fps
min: 25 fps
Nastavení detailů na Ultra včetně šoupátek
max: 30 fps
min: 18 fps
Tak to vysoké detaily už jsou hw nepoužitelné, ale jsou tady jen v rámci testování hoj. Pet
edit:
Žádám všechny kteří chtějí přispět výsledky, aby uváděly skutečné naměřené hodnoty děkuji.
edit2:
Prosím uvádět i verzi grafického ovladače
Upravil/a petsild dne 29-09-2016 17:37
|
|
|
|
Mira |
Přidané 24-09-2016 19:31
|
Uživatel
Příspěvek: 1664
Založený: 26.04.14
|
Procesor: Intel i5 - 2500K 3,3 GHZ oc 4.0 GHz
Grafika: Nvidia GTX 1060
Win 7, Ram: 16GB
DCS build 1.5.4.57013
Rozlišení: 1920 x 1080
Nastavení detailů na Vysoká
max: 30 fps
min: 18 fps
Nastavení detailů na Ultra včetně šoupátek
max: 20 fps
min: 13 fps |
|
|
|
petsild |
Přidané 24-09-2016 19:48
|
Diskutující
Příspěvek: 3877
Založený: 30.11.14
|
magot napsal:
a) lidé mají různé rozlišení/ poměr a benchmark se bude lišit
část z těch nastavení viz zakroužkované, jsou některé zcela nesmyslné pro použití ve hře
c) benchmark by měl spíš smysl u DCS 2.0 než 1.5 který je určen k zániku
34 FPS bude zřejmě ještě velmi pozitivní
a. rozlišení neřeš... když to snížím na 1080p mám jen +1fps k dobru.
b. je to součástí testu proto se dělají benchmarky.
c. DCS 1.5 má instalované 99% uživatelů tohoto simu.
Pokud tě test nezajímá tak ho ignoruj.
Když se v nastavení trochu uskromním mám 56/39 snímků.
|
|
|
|
petsild |
Přidané 24-09-2016 21:21
|
Diskutující
Příspěvek: 3877
Založený: 30.11.14
|
V pravidlech jsem zapomněl napsat - uvádět pouze skutečné naměřené hodnoty!
Věřím že jsi chtěl Magote zapůsobit, ale Phenoma II jsem měl na 4,3Ghz s GTX970 a navíc na vodníku, tvoje hodnoty vůbec nesedí s realitou.
Buď výsledek oprav... nebo jak jsem psal ignoruj to vlákno.
|
|
|
|
Fiks |
Přidané 24-09-2016 21:49
|
Uživatel
Příspěvek: 655
Založený: 28.08.10
|
Procesor: Intel i7-4790K
Grafika: Nvidia GTX 980 default
Win 10, Ram: 16GB
DCS build 1.5.4.57013
Rozlišení: 2560x1440
Nastavení detailů na Vysoká
max: 35 fps
min: 23 fps
Nastavení detailů na Ultra včetně šoupátek
max: 24 fps
min: 17 fps |
|
|
|
Paulus |
Přidané 24-09-2016 23:07
|
Diskutující
Příspěvek: 2250
Založený: 26.03.08
|
Procesor: Intel i5-750@2,67GHz
Grafika: Nvidia GTX 560 Ti
Win 7, Ram: 8GB
DCS build 1.5.4.57013
Rozlišení: 1680x1050
DRIVER: 372,90
Nastavení detailů na Vysoká
max: 12 fps
min: 5 fps
Nastavení detailů na Ultra včetně šoupátek
max: 7 fps
min: 3 fps
DRIVER: 358,50
Nastavení detailů na Vysoká
max: 11 fps
min: 7 fps
Nastavení detailů na Ultra včetně šoupátek
max: 6 fps
min: 4 fps
DRIVER: 368,22
Nastavení detailů na Vysoká
max: 8 fps
min: 7 fps
Nastavení detailů na Ultra včetně šoupátek
max: 6 fps
min: 4 fps
Vlastní nastavení (tajné):
20-40 fps
Upravil/a Paulus dne 30-09-2016 23:27
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
AJaromir |
Přidané 25-09-2016 09:18
|
Diskutující
Příspěvek: 2717
Založený: 01.05.06
|
Stíny plochého terénu NEZAPÍNAT, to jsou naopak jednodušší stíny snižující kvalitu.
Core I7-6700K 4 jádra, 8 vláken, 4.2 GHz
MSI GTX 1080 GAMING X 8G
W10, 16GB DDR4 2133MHz XMP 2.0 (XMP profile #2)
Detaily na "vysoká"
20-33fps
Detaily na nejvyšší:
17-24fps
Jnak mimo kokpit jsem měl i 65fps. Hra je silně nevyladěná a neumí využít plného potenciálu HW. Měření jsem prováděl pomocí překrytí programu MSI Gaming App, který mi zároveň ukazuje vytížení HW.
CPU, GPU, DRAM, VRAM, vše mělo využití pod 50% 2.0 je na tom mnohem lépe. Tam se dostávám na vytížení GPU až 95% a FPS rotují většinou kolem 50-60fps
Ještě zkusím, pokud se mi to povede, změřit výkon bez HTT
Upravil/a AJaromir dne 25-09-2016 10:49
|
|
|
|
petsild |
Přidané 25-09-2016 10:22
|
Diskutující
Příspěvek: 3877
Založený: 30.11.14
|
Přeposílám výsledky za Michala.
Procesor: AMD Phenom II 1100 bez oc
Grafika: Radeon 380 základ
Win 7, Ram: 16GB
DCS build 1.5.4.57013
Rozlišení: 1920x1200
Nastavení detailů na Vysoká
max: 17 fps
min: 9 fps
Nastavení detailů na Ultra včetně šoupátek
max: 10 fps
min: 6 fps
|
|
|
|
petsild |
Přidané 25-09-2016 10:49
|
Diskutující
Příspěvek: 3877
Založený: 30.11.14
|
AJaromir napsal:
Stíny plochého terénu NEZAPÍNAT, to jsou naopak jednodušší stíny snižující kvalitu.
To je zas záhadná položka no... děkuji za upozornění, zkoušel jsem několikrát bez a v testu to na funkci nemá vliv.
Tak silná sestava co máš musí běhat lépe.
1. v systému najdi možnosti napájení a přepni na Vysoký výkon!
2. máš v Nvidia panelu režim řízení napájení na Maximální výkon?
3. hele určitě zkus vypnout v biosu HT a testnout znovu.
|
|
|
|
AJaromir |
Přidané 25-09-2016 11:46
|
Diskutující
Příspěvek: 2717
Založený: 01.05.06
|
Beru své výsledky z5. Zapomněl jsem v režimu bez HTT zapnout zpětná zrcátka. Po jejich zapnutí byly výsledky stejné. Nicméně to nemění nic na to, že 1.5 asi neumí použít víc, jak 3 jádra.
Upravil/a AJaromir dne 25-09-2016 12:38
|
|
|
|
petsild |
Přidané 25-09-2016 12:51
|
Diskutující
Příspěvek: 3877
Založený: 30.11.14
|
Jinak v 3D marku máš adekvátní výkon své sestavy? Netuším kolik se dá na 1080 vymáčknout marků, ale minimálně to bude 2x tolik bodů než 970tka.
|
|
|
|
magot |
Přidané 25-09-2016 13:14
|
Fusioner
Příspěvek: 17226
Založený: 19.06.08
|
3D mark nepočítá korektně, např. u Mark06 mě vypočítal větší výkon na 560ti než na 970, ale jen o pár drobnejch ... takže úplná hovadina.
A už vůbec nemá nic společného s výkonem který je požadován do simulací jako např. dcs.
Upravil/a magot dne 25-09-2016 13:19
|
|
|
|
AJaromir |
Přidané 25-09-2016 13:17
|
Diskutující
Příspěvek: 2717
Založený: 01.05.06
|
3D mark basic edition, Time Spy Benchmark, nejnovější demo verze stažená ze Steamu.
Výsledky zde :http://www.3dmark...m/15063633
Výsledný percentil: 86!!!
Magote, nevětší FPS drop je při zapnutí zpětných zrcátek. To nemá moc co dělat s CPU
Upravil/a AJaromir dne 25-09-2016 13:32
|
|
|
|
petsild |
Přidané 25-09-2016 13:38
|
Diskutující
Příspěvek: 3877
Založený: 30.11.14
|
Furt jen vydávají nové stroje a na hlavní engin, který jim peníze nedá naprosto dlabou.
|
|
|
|
AJaromir |
Přidané 25-09-2016 13:40
|
Diskutující
Příspěvek: 2717
Založený: 01.05.06
|
To není pravda. Verze 2.0 mi jede mnohem, mnohem lépe. |
|
|
|
petsild |
Přidané 25-09-2016 13:54
|
Diskutující
Příspěvek: 3877
Založený: 30.11.14
|
Ach jo... vždyť je 2.0 komerční modul a není to hlavní mapa.
|
|
|
|
Zifi |
Přidané 25-09-2016 14:07
|
Uživatel
Příspěvek: 1768
Založený: 21.03.15
|
pokud se nepletu, tak 2.0 je Nevada. A to je jen placka prakticky bez objektů. Skoro žádné stromy atd. Jeden přelet nad městem a je po optimalizaci. A taky si myslím, že Jaromírův CPU už nedokáže plně nakrmit jeho grafiku
Upravil/a Zifi dne 25-09-2016 14:10
|
|
|
|
AJaromir |
Přidané 25-09-2016 14:07
|
Diskutující
Příspěvek: 2717
Založený: 01.05.06
|
Ne, 2.0 je jádro. Mapa je něco jiného. NTTR využívá technologií, keré 1.5 neumí zpracovat, proto není pro 1.5, ale pro 2.0. Jakmile výjde 2.5, tak 1.5 zanikne a bude v ní v základu zdarma Caucasus a Hormuzský průliv. A pokud víš jak, tak se dá už nyní Caucasus nakopírovat do 2.0 a hrát jej tam. Navíc jede ve 2.0 mnohem lépe, než v 1.5
V Nevadě je Las Vegas, který je udělán oproti městům v Caucasusu do neskutečných detailů a proto je mapa tak náročná na hardware.
Upravil/a AJaromir dne 25-09-2016 14:20
|
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 25-09-2016 14:11
|
Diskutující
Příspěvek: 4003
Založený: 06.08.15
|
petsild napsal:
Furt jen vydávají nové stroje a na hlavní engin, který jim peníze nedá naprosto dlabou.
To ale nedává smysl. Pokud by dlabali na ten hlavní engine, tak by jim ty moduly moc nefungovaly, resp. nevydělávaly.
Engine terénu a hlavní engine jsou dvě rozdílné věci.
Problém je, že Kavkaz je T3 enginu terénu, zatímco NTTR na T4. Kavkaz se předělává na T4, proto benchmarky na 1.5 mají v tuto chvíli pramalou hodnotu, neboť testujete technologii odsouzenou k zániku. Přicházející nová tráva, počasí, stromy, stíny, atd. také nabízejí indicie, že to neleží ladem.
Např. Mirage je díky zrcátku na Kavkazu pro mne prakticky nepoužitelná (na zemi 20-25 FPS s uzavřenou kabinou vs 45-50 u Las Vegas v NTTR). |
|
|
|
petsild |
Přidané 25-09-2016 14:22
|
Diskutující
Příspěvek: 3877
Založený: 30.11.14
|
A co jim tedy brání věnovat se hlavní mapě, když jim ta komerční tak pěkně běhá?
|
|
|