April 26 2024 03:26:38
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Naval action
Ajvn
Hoši a jak to teda je? Lítájí tam stovky koulí, ale zásahy nevidno. Jen sem tam odletují nějaké páratka. Takže viditelné požkození lodí asi není což? Stěžeň neurazíš? Loď nezapálíš? prachárnu nevyhodíš do luftu?
 
CSW_Cassius Chaerea
Ajvn napsal:

Hoši a jak to teda je? Lítájí tam stovky koulí, ale zásahy nevidno. Jen sem tam odletují nějaké páratka. Takže viditelné požkození lodí asi není což? Stěžeň neurazíš? Loď nezapálíš? prachárnu nevyhodíš do luftu?
Prý lidi co nečtou, alespoň koukají na obrázky a někdy ani to ne. Šklebící se
[img]http://imgWorld.cz/s3/vr9vcVGPEs.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imgWorld.cz/s3/QxL61ZvWzS.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imgWorld.cz/s3/eABMzT9BwS.jpg[/img] is not a valid Image.
 
magot
damage model tam je vynikající, to není BOX Šklebící se
 
Ajvn
No jenom, viděl jsem spousty koulí, ale žeby se něco kácelo, nebo vybouchlo nebo zablesklo po zásahu, tak to zatím ne. Můžete mi někdo ukázat jak rozstřílíte loď na sračky?Šklebící se
 
alfik
Musíš se trefit. To je základ. Pak už to jde samo Vyděšený
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Ajvn
Tak jsem se díval na Steam. Ono to vypadá tak že: Střílíš do lodi třeba z pár metrů, lítají třísky bez jakéhokoli viditelného požkození. Potom se loď, zřejmě po obdržení určitého počtu zásahů ve vteřině promění ve vrak s přidaným efektem kácejících se stěžňů.
Ničeho jiného jsem se na netu nebyl schopen dopátrat.
 
magot
Development z r. 2014

Ballistics and Damage model 4.0
i.imgur.com/SQQsUbtl.png

Report post
Posted December 24, 2014
Ballistics and Damage model 4.0

To make the gameplay feel real and provide more tactical depth: we will be gradually moving to the final damage model, which has passed several iterations before. To find out how previous systems worked please refer to the Damage 2.0 and Damage 3.0 posts on forums. The new system is in development. Testing of this new model will start by spring of 2015 or earlier.

Key new features

Penetration classes

Penetration exists now, but needs to be expanded for faster development and additions of new features. It also needs to be improved to allow for more customization of ships and weaponry. Cannons and ships will have a penetration class that will determine the ability to go through the armor. We believe that will provide more tactical diversity to combat. Ship armor will not be unified any longer. There will be weak spots to be exploited. Heavy planking at the waterline will make ship of the line more effective against lower level ships.

Angles and ricochets

Hitting a ship at narrow angle will ricochet from the ship hull. Longer guns with higher cannonball velocity will have better chances to penetrate at angles. This will make positioning very important. This feature is completely new and gameplay might change significantly and will require testing.

Exact colliders and positioning of internal modules

We are moving to the exact collision models that fully represent the shape of the hull. Same will be done with important internal modules. To blow up a bow magazine or break a frontal pump you will need to shoot at the front part of the ship.

i.imgur.com/VxQvufcl.png

Pass through shots
Gun ports will be implemented in the damage collider models. If the cannon ball does not hit anything it will pass through the ship and could hit the next target
i.imgur.com/Zl8saijl.png

Report post
Posted December 24, 2014
Ballistics and Damage model 4.0

To make the gameplay feel real and provide more tactical depth: we will be gradually moving to the final damage model, which has passed several iterations before. To find out how previous systems worked please refer to the Damage 2.0 and Damage 3.0 posts on forums. The new system is in development. Testing of this new model will start by spring of 2015 or earlier.

Key new features

Penetration classes

Penetration exists now, but needs to be expanded for faster development and additions of new features. It also needs to be improved to allow for more customization of ships and weaponry. Cannons and ships will have a penetration class that will determine the ability to go through the armor. We believe that will provide more tactical diversity to combat. Ship armor will not be unified any longer. There will be weak spots to be exploited. Heavy planking at the waterline will make ship of the line more effective against lower level ships.

Angles and ricochets

Hitting a ship at narrow angle will ricochet from the ship hull. Longer guns with higher cannonball velocity will have better chances to penetrate at angles. This will make positioning very important. This feature is completely new and gameplay might change significantly and will require testing.

Exact colliders and positioning of internal modules

We are moving to the exact collision models that fully represent the shape of the hull. Same will be done with important internal modules. To blow up a bow magazine or break a frontal pump you will need to shoot at the front part of the ship.

Pass through shots

Gun ports will be implemented in the damage collider models. If the cannon ball does not hit anything it will pass through the ship and could hit the next target

Crew damage

Crew damage will also change significantly as crew will no longer be a unified mass of people. Crew will be located deck-by-deck creating the situations where you destroyed everyone on the top deck leaving intact gun crews on the gundeck. This system also will allow for potential expansions of detailed crew management if the need arise.

Ballistics changes

We were very unsatisfied with the ballistics of carronades and frog like double shot and have reworked the formulas to allow better customization of cannons and fast additions of new features. Reload penalties will be added to certain types of shot. New system could also allow for types of powder charge type weight if this feature is be needed. Gun sights experiments will continue and we will test a couple of implementations of the sights next year.

Carronades will receive long overdue love and will be a formidable close range choice of weaponry.

Internal testing of the damage model is close to the finish line
i.imgur.com/sJJC8Tx.jpg

To byla situace v r. 2014 od té doby to ještě dost rozšířili ..
Upravil/a magot dne 30-08-2019 09:53
 
magot
a tady pro zajímavost - IRL test carronády
YouTube Video



 
Ajvn
To jsem taky našel a přečetl. A co má být?
 
magot
Ajvn napsal:
A co má být?

Šklebící se
 
Ajvn
Šklebící se To je jak u blbejch na dvorku.
Víš o co mi jde?
Když vystřelím dejme tomu 1 kouli a trefím se TŘEBA do:

Kormidla- upadne viditelně kormidlo?
Půlky stěžně, upadne půlka stěžně?
Paty stěžně- upadne celý stěžeň? (1 kus)
Do "zábradlí" upadne viditelně kus zabradlí?
Do boku trupu uvidím požkození trupu popřípadě díru v trupu?
Popř. Způsobím po provalení trupů místní-lokální požár?
Poškodím viditelně protivníkova dělá?

A tak kurva dál, a tak kurva dál.

Je Ti to jasnÍÚsměv

A nebo DM funguje tak, že mlátíš do lodě a ona se pak po určitém počtu zásahů do různych jejich částí nějak jakože posere.
Jde mi o existenci či neexistenci okamžitého vizuálního efektu po zásahu.

ANO či NE
 
magot
Ano. Pokud střelíš např. do kormidla tak upadnout může. Či do stěžně.
Jenže průraznost těch koulí v závislosti na použitém dělu, řáži a použité munici se dost liší. A všeobecně lze říci že ty koule reálně to dřevo jen postupně štípali a nabourávali.
Takže např. když zasáhneš 6pd dělem např. stěžen z 80m tak to ten stožár ustojí, protože ten projektil na to nemá dost energie.
Takže celá bitva je o tom zasypávat nějaká slabší místo lodi stovkama koulí Úsměv

Požár na lodi pak vypadá nějak takhle
i.imgur.com/FQ4F38I.jpg
 
Ajvn
Jo mám jasno. Dík za snahu.
 
CSW_Cassius Chaerea
Ajvne furt se ptáš na to samé. Videtelná poškození jsou přesně tam kde loď zasáhneš, dle x obrázků zde by ti tohle už mohlo být zřejmé. Stěžně mají hitpointy, takže záleží jakým kalibrem, na jakou vzdelenost jaký typ stěžně zasáhneš. Stěžně se lámou dle velikosti, buď malý jednodílný, upadne celý, nebo dvoj, trojdílný. Upadne ta část která je nejvíce poškozena.

Kormidlo neupadne. Poškodí se, nebo zasekne na určitou dobu. Loď jako taková se dělí na 5 části, dva boky, příď a záď+ vnitřní konstrukce. Vnitřní konstrukcí poškozuješ výrazně až po dostatečném poškození prken.
 
Ajvn
Jo mi už to je jasné.
"Okamžité" vizuální požkození nic moc. Pro tenhle typ a smysl této hry stačí.Mrknutí
 
CSW_Cassius Chaerea
Ukaž lepší.
 
magot
však se k nám ajvne přidej, je potřeba těžit uhlí a železnou rudu ve Venezuele, určitě doma nemáš nic lepšího na práci Šklebící se

Btw Empire naval battles měl dobrý damage model. V určitém ohledu možná i lepší ..
Ale je to strategie. Čili jiný typ hry.
YouTube Video



YouTube Video



Upravil/a magot dne 30-08-2019 13:34
 
CSW_Cassius Chaerea
Jj to jí, hlavně tu posádku měl lepší.
 
Ajvn
No Dm je tam o chlup líbivější, ale taky je to takové nějaké choré.Úsměv

Jinak času mám dost, protože jsem už 2 měsíce doma ze zádama. Ani jsem kvůli tomu nejel na Hanou.Vyděšený
Asi budu muset fakt oprášit TS protože i ten BoX je v solu těžká rovnoramenná nuda.Úsměv
 
magot
Jakejsi mrtvej projekt Tides of War, krapet podobný Naval Action. Skončil v pre-alfa verzi - ta je ale funkční. Zřejmě i online.
Graficky je to ale zastaralé ..
https://www.tides...rgame.com/

Zaujal mne tam pěkný model Queen Anne’s Revenge ..
[img]https://www.tidesofwargame.com/wp-content/uploads/2017/08/Screenshot-2017-08-01_16-59-51.png[/img] is not a valid Image.
[img]https://www.tidesofwargame.com/wp-content/uploads/2017/08/Screenshot-2017-08-02_16-15-12.png[/img] is not a valid Image.
[img]https://www.tidesofwargame.com/wp-content/uploads/2017/08/Screenshot-2017-08-01_15-12-59.png[/img] is not a valid Image.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

34,762,465 návštěv