April 20 2024 04:40:08
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Letadla - technické a taktické informace
 Vytisknout diskuzi
Využitie magneta?
PrasiatkoStano
Ahojte mam jednu otazocku ake je vlastne vyuzitie magneta v sturmovi? Co to robi? V Controls ide nastavit na prev a next a co to sposobi ked dam next alebo prev? Je to v lietani potrebne? Ďakovala Úsměv
 
1stCL_Fucida
Je to zjednodušeně něco jako zapalování v autě. Pokud jsou vypnuté, nejde nastartovat motor. Nicméně ve Šturmovi se při stisku startovacího tlačítka stejně magneta sepnout a nastartovat půjde. To, jestli začneš hořet, nebo ne, s případným vypnutím magnet ve Šturmovi za letu také nesouvisí. Takže jen kosmetika.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Koty
Nesepnou. Musíš si je sepnout sám. No na začátku mise jsou zapnutý automaticky, to zase jo.

Použití magnet taky trochu hází s otáčkama. Víc tam toho ale fakt není.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
alfik
Doplním Fučidu aby to bylo pochopitelnější.

Takhle: Napřed reál. Magneto, neboli magnetodynamostartér (proto se to zkracuje Úsměv ) je zařízení, které v sobě obsahuje stejnosměrný elektromotor (ten je schopen fungovat obousměrně, tedy pokud na něj přivedeme proud tak je to el. motor, pokud s ním naopak točíme tak proud generuje), a sestavu zapalování, tedy přerušovač (odtrh), cívku a automatiku předstihu.
Používá se v letadlech a v motorkách protože je kompaktní a tudíž je to lehčí řešení než klasika - tedy zvlášť startér a zvlášť generátor.
Cenou za to je nižší efektivita získávání el. energie (méně dobíjí než alternátor a hlavně potřebuje vyšší otáčky).
V letadlech se kvůli bezpečnosti používá zdvojení, pro každý motor jsou pro jistotu magneta dvě. Dají se zapnout i vypnout jednotlivě a i jedno je schopno udržet motor bezproblémově v chodu.

Ve Šturmoviku: Fučida to popsal dokonale. Pokud chceš, můžeš při startu motoru na zemi dělat "proceduru", a při ní motorovou zkoušku. Během ní se mj. také přezkouší fce magnet, a to tak, že se vypne jedno, pak se zapne a vypne se druhé. Pak se samozřejmě zapnou zase obě. Na běhu motoru kontrolovaném jak sluchem tak podle otáčkoměru to nesmí mít vliv.
Na to slouží ty ovládače "next", a "prev.". Ale je to jen pro tuto eventualitu - na běh samotného motoru v simulátoru to jinak nemá vliv.
Pokud oba vypneš, motor zdechne, stejně jako v reálu.

No a na závěr. Někteří virtuální piloti pokud jim hoří motor tak v rámci "procedury" vypínají magneta. To samozřejmě samo o sobě neuškodí - ale taky to nemá na požár vliv Úsměv Na požár by mělo vliv jedině vypnutí přívodu paliva. Což je mch taky správně podle "procedury" Úsměv
Mám za to, že tuto fíčuru se naučili v těch simulátorech, které mají vše na jednom tlačítku - vyp. zap. motor, vč. např. moderního WT.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
magot
Problém je že je defaultně magneto nahozeno na začátku hry. Takže pak už je vlastně na prd ..
 
Koty
A třeba u rour vůbec nefunguje Šklebící se Přitom by tam podle správnýho ta možnost taky být měla. Ikdyž třeba s jiným jménem.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
olda Olde maly
Moje zkušenost je taková, že pokud zdechne motor (to bylo hlavně u karbecových při špatném manévru) tak na magneto 1 nahodit hned nešel. Ale na magneto 2, ano.
 
BP_dFrog
Tyrl svého času tvrdil, že vypnutí magnet zvyšuje pravděpodobnost přežití přistání na břicho, ale co je na tom pravdy...
 
milan555
Jasně, stručně http://www.sossoukyjov.cz/data/File/VY_32_INOVACE_6b20.pdf
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

34,728,408 návštěv