April 18 2021 13:42:50
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 1
ringlett

· Registrovaní piloti: 2,689
· Nejnovější pilot: Willsmith000
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Novinky ze světa MMO simulátorů
313_Nevo
aspon je vidiet, aky ste povrchni, zaujima vas len pozlatko Pff
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Letecz
Mě na grafice tak nezáleží. Klidně bych se spokojil se starými Warbirds když tam budou pořádané akce jako třeba tato: http://www.virtua...Midway.htm
 
http://www.onlinesimulatory.cz
1stCL_Fucida
WarBirds 2 uměly najednou zobrazit jen 32 letadel. Na běžné létání jak na US oficiálu, na ruském Freehostu, nebo v české aréně, to stačilo. Na tak velké akce, které probíhaly již o pár let později ve Šturmoviku by to bylo kriticky málo. Ostatně právě Šturmovik nastavil etalon tomu, co se dá online pořádat.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Letecz
Ono spíš než počet zobrazených jednotek je pro MMO důležitější kapacita serveru. V tohle zatím WB a podobné stále nemají konkurenci. Mimochodem jak je na tom Šturm a Bos, CloD se zobrazením jednotek? To jsem snad nikdy nezaznamenal.
Šturmovik možná nastavil etalon tomu co se dá online požádat s "obyčejným" multiplayer simulátorem, ale na možnosti třeba AH stále nemá.
 
http://www.onlinesimulatory.cz
1stCL_Fucida
Nevím o tom, že by Šturmovik a BoS byly omezeny jinak, než maximálním počtem lidí přihlášených na server. Nějaké omezení asi bude, ale kdo ví jaké. Obecně není problém se zobrazením stovek dynamických objektů na jedné scéně. Kapacita serveru ve Šturmovikovi byla 128 lidí, tedy stejně, jako ve Warbirds. Třeba ruský Freehost ale tento limit (co si vzpomínám) ve WarBirds trochu omezoval, myslím na 120, nebo 110 lidí.

WarBirds si dnes idealizujeme. Jejich síťový kód nebyl ideální. V kombinaci s méně kvalitním internetem jejich éry bylo lagování na z dnešního pohledu zcela nepředstavitelné úrovni. Si pamatuju na svůj šok, když jsem přešel do Šturma, jak se letadla chovala mnohem lépe.

Jaké možnosti Aces High podle tebe Šturmovik nemá? Dle mého názoru porovnáváme naprosto zastaralý simulátor s něčím o jednu (IL-2), resp. dvě (IL-2 BOS) generace dále. Nicméně Aces High jsem se prakticky věnoval tak měsíc, možná dva a to opravdu hodně let zpátky, tak nevím...
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Baron
BoS zvládne 128 hráčov, tento počet bol pri vydaní hry, neskôr obmedzený na nižšie číslo pre bližšie nešpecifikované problémy so sieťovou komunikáciou (ak si dobre pamätám, počet 128 bol znovu testovaný online na DeD servere niekedy na jeseň 2015). Pokiaľ je mi známe, prebehol už aj neverejný test na 256 hráčov.
Hals - und Beinbruch!
 
313_Nevo
Takze Fuci, vies urcite ze sa v il2 dokaze spawnut 128 pilotovanych lietadiel na jednom letisku (na jednom mieste v lufte) a hrac ich aj vsetkych naraz vidi? Alebo si len myslis, ze to nie je nejako obmedzene?

Alebo inak, ustala by hra (server) takyto spawn vsetkych hracov na jednom mieste?
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Letecz
Myslím, že počet AI objektů omezený není, ale počet člověkem řiditelných objektů nějak omezen bude. Těžko říct. WWIIOL má nyní asi cca 120 současně zobrazitelných hráčů a údajně je to maximum ze všech MMO her.
Náhodou Warbirds měly na svoji dobu dobrý NET kód. Když vezmu že na modemu lítalo na serveru 300 lidí současně a žádné velké warpování se nekonalo. Já jsem si tedy nestěžoval. Nevím jak to vypadalo na freehost serveru.
Ad možnosti AH - na to Il2 nemá v prvé řadě počtem možných hráčů - AH jich na jedné mapě zvládne 600 současně. Jinak ty možnosti budou podobné. AH má editor terénů, misí, objektů, skinů, dá se vytvořit jakákoliv mapa s jakýmikoliv objekty a vztahy mezi nimi (strategie, zásobování). Jediné co AH nemá jsou AI bojové jednotky, ty musí nahradit živí lidé Úsměv
Mimochodem, když už je ta beta AHIII volně přístupná - nechtělo by se vám některým vyzkoušet nějakou mega akci, jen tak pro zábavu? Ovládat letadla i tanky je velmi snadné, nic se není třeba složitě učit Úsměv Zárověň bysme tím pomohli i něco testovat ;-)
 
http://www.onlinesimulatory.cz
clone9cz
No, to pořád nedosahuje 960 nezávisle ověřených ve wwiiol. Pravda, že v době, kdy byl max limit na 96 zobrazitelných jednotkách. Plus nějaká další stovka zobrazených mrtvolek, které mohou vydržet ve světě až 10 minut.
 
http://www.wwii-illusion.net
1stCL_Fucida
313_Nevo napsal:

Takze Fuci, vies urcite ze sa v il2 dokaze spawnut 128 pilotovanych lietadiel na jednom letisku (na jednom mieste v lufte) a hrac ich aj vsetkych naraz vidi? Alebo si len myslis, ze to nie je nejako obmedzene?


Tohle bylo (IL-2) a je (BOS) omezeno počtem tzv. spawnpointů, což (ne)přímo souvisí s velikostí letiště. Tohle souvisí s tím, že letadla se nesměla spawnovat do sebe tak, jako třeba ve WarBirds - tam v jednom spawnpointu mohlo být letadel několik. Principielně to v IL-2 omezené není, ale prakticky i větší letiště jen výjimečně hostila přes 30 letadel. Ostatně jako v reálu.

Alebo inak, ustala by hra (server) takyto spawn vsetkych hracov na jednom mieste?


Server určitě ano, ale kvůli snížení FPS na klientech jsme se tomuto pži pořádání velkých akcí snažili spíše vyhnout. Původní Šturm neměl spawnování optimálně vyřešené, BoS už je OK.

Letecz napsal:
Náhodou Warbirds měly na svoji dobu dobrý NET kód. Když vezmu že na modemu lítalo na serveru 300 lidí současně a žádné velké warpování se nekonalo.


Při vší úctě k naší paměti si to buď nepamatuješ, nebo si to idealizuješ Úsměv. Ne že bych na oficiálu strávil dlouhý čas, ale plynulost byla stejná, jako na Freehostu. Tedy z dnešního pohledu mizerná. Lidí tam bylo také méně, ale to bylo dané asi tím, že vývoj addonů WarBirds (map a letadel) byl hodně pozadu za paralelním vývojem v rámci FH. Nicméně na svou dobu byl síťový kód samozřejmě ok, na svou dobu.

Letecz napsal:
Šturmovik možná nastavil etalon tomu co se dá online požádat s "obyčejným" multiplayer simulátorem, ale na možnosti třeba AH stále nemá.

Ad možnosti AH - na to Il2 nemá v prvé řadě počtem možných hráčů - AH jich na jedné mapě zvládne 600 současně. Jinak ty možnosti budou podobné. AH má editor terénů, misí, objektů, skinů, dá se vytvořit jakákoliv mapa s jakýmikoliv objekty a vztahy mezi nimi (strategie, zásobování). Jediné co AH nemá jsou AI bojové jednotky, ty musí nahradit živí lidé


Tedy konkréntě umí více lidí, ale jinak neumí to, co IL-2, nebo BOS. To, že se zmíněné největší megaakce zůčastnilo 60 lidí poněkud devalvuje teoretický počet 600 lidí online. Co jsem četl na Wikipedii, tak největších organizovaných akcí se mělo účastnit 150 lidí na každé straně, ale ti nebojovali najednou, nýbrž v jakýchsi týdenních několikahodinových cyklech. Nějaké kontinuální frontové boje, ovlivňování fronty průzkumem, zásobováním ať již leteckým, nebo pozemním, ztrátami samotných letadel, to mi v souvislosti s AH, nebo WB nejde příliš dohromady. Ostatně když po mnoha letech přišel koncept obsazování letišť a otáčení map z WarBirds do Šturmovika, tak sice vzbudil počáteční kladné reakce, ale po pár týdnech zcela zapadl - komunita již byla zvyklá na něco většího, modernějšího. Zpátky prostě cesta nevede.

Letecz napsal:
Mimochodem, když už je ta beta AHIII volně přístupná - nechtělo by se vám některým vyzkoušet nějakou mega akci, jen tak pro zábavu? Ovládat letadla i tanky je velmi snadné, nic se není třeba složitě učit Úsměv Zárověň bysme tím pomohli i něco testovat ;-)


Když jsem naposledy připravoval mega akci, tak mi to zabralo 3 měsíce času, aby to skutečně nějak vypadalo, aby lidí zvyklí na nějaký standard získali nové zážitky a ostatně abych si i já vyzkoušel něco nového. Srovnatelné množství času to zabralo i všem těm pomocníkůpm, kteří na akci významně participovali (cca 7 lidí). A nesmím zapomenout ani na účastníky, kteří i bez samotné akce strávili minimálně desítky hodin času přípravou, aby se z nich mohli stát tak dobří piloti, co se mohou přidat k ostatním a nezničili jim zážitky. A to vše v době, kdy komunita byla silnější a dobře znala svůj simulátor. Ne, organizovat cokoliv, co by mělo v názvu mega, na naprosto neznámé (a při vší úctě nezajímavé) platformě AH, je v československopolské kotlině k ničemu. Ztráta času.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
clone9cz
1stCL_Fucida napsal:
Letecz napsal:
Šturmovik možná nastavil etalon tomu co se dá online požádat s "obyčejným" multiplayer simulátorem, ale na možnosti třeba AH stále nemá.

Ad možnosti AH - na to Il2 nemá v prvé řadě počtem možných hráčů - AH jich na jedné mapě zvládne 600 současně. Jinak ty možnosti budou podobné. AH má editor terénů, misí, objektů, skinů, dá se vytvořit jakákoliv mapa s jakýmikoliv objekty a vztahy mezi nimi (strategie, zásobování). Jediné co AH nemá jsou AI bojové jednotky, ty musí nahradit živí lidé


Tedy konkréntě umí více lidí, ale jinak neumí to, co IL-2, nebo BOS. To, že se zmíněné největší megaakce zůčastnilo 60 lidí poněkud devalvuje teoretický počet 600 lidí online. Co jsem četl na Wikipedii, tak největších organizovaných akcí se mělo účastnit 150 lidí na každé straně, ale ti nebojovali najednou, nýbrž v jakýchsi týdenních několikahodinových cyklech. Nějaké kontinuální frontové boje, ovlivňování fronty průzkumem, zásobováním ať již leteckým, nebo pozemním, ztrátami samotných letadel, to mi v souvislosti s AH, nebo WB nejde příliš dohromady. Ostatně když po mnoha letech přišel koncept obsazování letišť a otáčení map z WarBirds do Šturmovika, tak sice vzbudil počáteční kladné reakce, ale po pár týdnech zcela zapadl - komunita již byla zvyklá na něco většího, modernějšího. Zpátky prostě cesta nevede.

Jak: "zpátky cesta nevede ?" Sturmovik to nedal při stahování misí a tak se musely velké mapy rozdělovat na půlky (mise měla spoustu objektů, i když roztahaných po celé mapě).
Druhou věcí bylo, že jejich autoři nedodržovali pravidla, která striktně definovala vzdálenosti mezi letištěma tak, aby se dala navzájem podporovat.
Pak k tomu přibyl technický problém s nelogovaným sebevražedným útokem na pozemní jednotky, kdy zničená jednotka ve 3D nebyla zničená v logu. Takže asi tak.
Vědět tohle od začátku, tak se na to Vogon určitě vybodnul a i já bych mu to doporučil.
Prakticky systém fungoval jen několik měsíců na několika správně postavených mapách a rychle omrzel, protože byly asi jen 4, které se točily.
 
http://www.wwii-illusion.net
313_Nevo
Fuci, trochu tu mlzis.

Ked sa vyjadrujes o nie idealnom net kode vo WB v porovnani s Il2 musis dodat, ci si to skusal uplne na tom istom net HW, net speede a s tym istym net providerom. A ci porovnavas pripojenie k USA serveru vo WB a nejakemu lokalnemu EU serveru v pripade Il2.

Za dalsie, pisat, ze WB system v Il2 upadol do zabudnutia koli tomu, ze Il2 ponuklo nieco vacsie - modernejsie, tak to tiez tak uplne nie je pravda. Vacsina toho co sa odohrava v Il2 a je dynamicke, je tak akorat seria coop akcii. Nikdy to nebol vacsi - modernejsi dynamicky nonstop online server. Maximalne tak v rovnakom meritku.
A jedna mala poznamocka na koniec tohto odstavca len tak pre zaujimavost, v Il2 stale funguje server na ktorom sa hra WB style. Mrknutí

Aby som aj ja tak trosku pomlzil napisem:
V BOS sa tot nedavno riesil problem s neviditelnymi lietadlami, co ma priamu suvislost s viditelnostou hracom riadenych strojov na jednom mieste. Takze ani Il2 sa tento problem zjavne nevyhyba. imho Úsměv

A co sa tyka mega akcie v Il2 a AH, tak v AH je to o dost jednoduchsie pre organizatorov, kedze server frci, mapa je dana a strategia je tiez rozohrana. Jedine co je treba je urcit ciele mega akcie a ist na to. V skratke povedane Úsměv
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Letecz
Fučida: Nevím co máš na mysli s tou plynulostí WB, ale já si nestěžoval. Pro mě to bylo tehdy OK. Dneska už je to samozřejmě někde jinde. No je to skoro 16 let co jsem s tím začal, tak už si to možná fakt nepamatuju Úsměv
Při té B29 akci bylo na serveru dohromady přes 300 lidí. Většina byly protivníci. To že se zůčastnilo relativně tak málo lidí jako piloti B29 bylo dáno i vysokou cenou za letadlo (za toto letadlo se "platí" body získávanými za sestřely atd.) a ne každý si to mohl dovolit. Proto příště se poletí s Lancastery, které může spawnovat kdokoliv Úsměv
Jinak kontinuální frontové boje probíhají imrvére - to je přece denní chleba MMO na běžném serveru. Fronta se ovlivňuje vším co popisuješ - průzkumem, zásobováním, ničením cílů - všechno se dynamicky ovlivňuje. Neznám tak do detailů Il2 systém, ale myslím, že nic objevnějšího nenabízí. Kromě běžné nonstop války pak probíhají různé typy organizovaných scénářů a kampaní a tam záleží jak to autoři nachystají. Protože se odehrávají dost často, nejsou určitě tak propracované jak by mohly být.
AHIII je v beta verzi. Nemá smysl organizovat něco komplikovaného. Jde jen o to pobavit se při nějaké hromadné akci. Někomu může stačit jen proletět se ve formaci s 20-30 ostatními a bude to pěkný zážitek Úsměv
Upozorňuju jen, že je tu ta možnost. Nemíním nikoho přesvědčovat Úsměv
 
http://www.onlinesimulatory.cz
clone9cz
IL2 nemá žádný systém, všechno bylo postaveno okolo vytěžováním log souboru o událostech start/přistání/zničení.
Pokud někdo naprogramoval kampaň systém, tak to nebyla součást IL2, ale software třetích stran.

Naprogramované AH je částečnou implementací toho, o co se všichni snaží nějakou kampaní, buď SW a nebo ručně kalkulovanou na pozadí. A kalkulované minikampaně ve speciálkách vlastně nebyly nic jiného. Na rozdíl od AH, WB a WWIIOL se dal zvolit prostor, historický základ a čas konání akce. Tím se dalo určit, co se od lidí očekává a kdy mají být připraveni. U dynamických kampaní na serveru lze buď letět hned podle okamžitého rozhodnutí velitele a nebo naplánovat akci: "v tu a tu dobu poletíme odněkud někam a něco vybomardujeme". Moje zkušenost z WWIIOL napovídá, že taktické plánování na delší dobu jak 2 hodiny je k ničemu, protože věc neovlivňuje vlastní rozhodnutí, ale také nepřítel, která se snaží odhadnou naše kroky a změnit situaci ve svůj prospěch ještě dříve, než se chopíme příležitosti.
 
http://www.wwii-illusion.net
1stCL_Fucida
313_Nevo napsal:

Fuci, trochu tu mlzis.

Ked sa vyjadrujes o nie idealnom net kode vo WB v porovnani s Il2 musis dodat, ci si to skusal uplne na tom istom net HW, net speede a s tym istym net providerom. A ci porovnavas pripojenie k USA serveru vo WB a nejakemu lokalnemu EU serveru v pripade Il2.


Ano, připojoval jsem se na tom samém kabelovém připojení na tom samém počítači. V obou dvou případech se jednalo o připojování k evropským serverům. Interpretace původního IL-2 byla již tehdy v tom roce 2003, kdy jsem se nějaký čas souběžně věnoval oběma programům, nesrovnatelně lepší. Nicméně je nutno podotknout, že tehdejší IL-2 servery neumožňovaly provoz tak velkého množství lidí. Jestli se nepletu, tak tam bylo možné maximálně 32 lidí a taktéž dedikovaný server vznikl až cca o rok (možná dva) později.

Nevo napsal:
Za dalsie, pisat, ze WB system v Il2 upadol do zabudnutia koli tomu, ze Il2 ponuklo nieco vacsie - modernejsie, tak to tiez tak uplne nie je pravda. Vacsina toho co sa odohrava v Il2 a je dynamicke, je tak akorat seria coop akcii. Nikdy to nebol vacsi - modernejsi dynamicky nonstop online server. Maximalne tak v rovnakom meritku.


Existovaly dynamické kampaně na principu coop misí, které ovšem i přes svou obrovskou popularitu byly spíše kompromisem vzhledem k omezeným technologickým možnostem. S vývojem "realtime" serveru tento typ akcí postupně téměř vymizel. "Realtime" server se do své finální podoby dostal až v době, kdy už byl původní IL-2 za zenitem a vystřídal ho de facto v plné míře BoS, s většími možnostmi obecně. Původní realtime server IL-2 trpěl až do konce omezeními, jako že nebylo možné dynamicky měnit cíle pozemních jednotek s ohledem na interakci. To bylo velkým omezením třeba pro Invazi. Jenže v ní jsme to umně maskovali Úsměv

Nevo napsal:
A jedna mala poznamocka na koniec tohto odstavca len tak pre zaujimavost, v Il2 stale funguje server na ktorom sa hra WB style. Mrknutí


Ano, vím o tom, před dlouhou dobou jsem tam byl. Původní IL-2 jsem naposledy pustil přibližně před rokem a to ještě z nouze, protože se na tehdejší prezentaci virtuálního létání nepodařilo bez konektivity spustit BoS. Nebylo to špatné, nostalgie chviličku fungovala. Ale vážně jen nostalgie a jen chviličku.

Nevo napsal:
Aby som aj ja tak trosku pomlzil napisem:
V BOS sa tot nedavno riesil problem s neviditelnymi lietadlami, co ma priamu suvislost s viditelnostou hracom riadenych strojov na jednom mieste. Takze ani Il2 sa tento problem zjavne nevyhyba. imho Úsměv


Tento bug je myslím již odstraněn. Nejednalo se o limit simu jako takového, vznikalo to celkem náhodně bez ohledu na počet letadel na serveru/scéně. V původním IL-2 tento problém vznikl až s příchodem módů a kombinací různých instalací, z nichž jedna nějaký model obsahovala a druhá ne. Nicméně to nastávalo jen s úplně vypnutou CRT ochranou, což se nepoužívalo.

Nevo napsal:
A co sa tyka mega akcie v Il2 a AH, tak v AH je to o dost jednoduchsie pre organizatorov, kedze server frci, mapa je dana a strategia je tiez rozohrana. Jedine co je treba je urcit ciele mega akcie a ist na to. V skratke povedane Úsměv


Je otázka, co si představuješ pod pojmem mega akce. Pokud jde jen o to svolat kvantum pilotů na jedno místo a říct si: "Tady se dnes postřílíme.", pak ano. Ovšem v kontextu speciálek v IL-2 bych si něco takového netroufl označovat jako mega akci.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Fucida
Letecz napsal:
Jinak kontinuální frontové boje probíhají imrvére - to je přece denní chleba MMO na běžném serveru. Fronta se ovlivňuje vším co popisuješ - průzkumem, zásobováním, ničením cílů - všechno se dynamicky ovlivňuje. Neznám tak do detailů Il2 systém, ale myslím, že nic objevnějšího nenabízí. Kromě běžné nonstop války pak probíhají různé typy organizovaných scénářů a kampaní a tam záleží jak to autoři nachystají. Protože se odehrávají dost často, nejsou určitě tak propracované jak by mohly být.


Takže víceméně možnosti obou platforem jsou podobné jen s tím rozdílem, že BoS se pokouší po všech stránkách o mnohem hlubší simulaci a AH na jednom serveru utáhne v současnosti více lidí. Zdůrazňuji to jen s ohledem na to, že IL-2 svými možnostmi nemá na AH, což jsi psal ty a s čím nedokážu tak úplně souhlasit.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Fucida
clone9cz napsal:

IL2 nemá žádný systém, všechno bylo postaveno okolo vytěžováním log souboru o událostech start/přistání/zničení.
Pokud někdo naprogramoval kampaň systém, tak to nebyla součást IL2, ale software třetích stran.


Ano Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Letecz
Nechci se za každou cenu přít o detaily, ale výhoda AH systému je mimo počet hráčů také ta, že je vše "hotové" a akce se můžou konat za pochodu bez téměř jakékoliv přípravy. Není potřeba žádné úpravy map, vymýšlení pravidel a podobné věci (kromě opravdu speciálních scénářů, kde se vytváří úplně nové mapy). Prostě se domluví pár lidí a jde se na věc. Kdykoliv. Co se týká BoS (s tím jsem AH nesrovnával) nevím co je v něm nového originálního co by stálo za pozornost? Zajímá mě to. Bohužel ale jeho omezenost na málo letadel a malý úsek fronty/dějin z něj imho nikdy masový sim neudělá.
"Mega" akce v AH bych s Il2 speciálkama nikdy nesrovnával. Je to něco úplně jiného. Mega je to v tom, že se sejde víc lidí než obvykle a pobaví se Úsměv

Pár dalších screenů z bety AHIII: http://forum.virt...y/album/11
 
http://www.onlinesimulatory.cz
1stCL_Fucida
Tak ad hoc akce se mohou konat bez přípravy i na IL-2 platformě. V tomhle není rozdíl.

Jak jsem psal, jediná reálná výhoda BoS je v tom, že se snaží jít z hlediska simulace mnohem více do hloubky + drobná výhoda v tom, že má použitelnou AI. Všechny ostatní věci a výhody souvisejí hlavně s tím prvním a v AH by byly k ničemu.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
alfik
... a víte co je nejvíc nejlepčejší?
Že můžeme lítat AH i BoS...
Cool
"Vidím velký špatný. Hodně budeš někde." Jolanda
Navigare necesse est. Vivere non est necesse!
Who dares, wins!
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

14-04-2021 19:19
sedm nebo osm těch mrch bylo, kroužili jak supy a nikoho si nevšímali ...

14-04-2021 19:14
Jo je to fajn, takové rušno. A ty štuky .. snad na ně taky někdy narazím.

14-04-2021 18:42
Náhodou je to drsné Úsměv úžasný moment byla obří formace štuk včera v noci

14-04-2021 13:06
To je opakovaně, já to viděl, asi se sníží počet befek na Pitomniku.

13-04-2021 21:49
Aktuální mapa (Bridge) je spíš iako masakr modrou pilou :-)

03-04-2021 11:12
IL-2 Sturmovik Cliffs of Dover Blitz Edition a mám i Tobruk a nefunguje mi kamera na sledovačku bomb ví někdo poradit?

09-03-2021 10:02
Pro holky určitě Medvídek Pů. Chybí tam ještě sova. Recesisti by uvídali i sysla :-)

09-03-2021 09:43
Strom Medvídka Pú???

08-03-2021 18:10
Kdo máte děti nebo jste jím sami: prozkoumejte Lego 21326 :-)

08-03-2021 10:32
Jo, a potom začne pípat a odletí na oběžnou dráhu zemně… Pff

25,803,752 návštěv