May 17 2024 04:18:32
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Novinky z DT (IL 1946 4.14x)
magot
saldy napsal:

Umím si představit kampaň pro Ličko, protože lze po mapě rozhodit plnění cílů v podobě vzdušného dosažení bodů X, nebo i nutnosti zde přistát. Mise vám za toto přidává body a je jedno jestli to zabalíte do průzkumu, zásobování, výsadku paragánů, záchrany ...

Kromě toho Li-2 sloužil i jako bombardér a byl nasazen např. na bombardování Helsinek. Pravděpodobně neměl zaměřovač, ale to bude vědět tvůrce.

Někde jsem na Dakotu mise viděl, ale nelákalo mě to vzhledem k tomu slepenci co je v hsfx.

Bylo by proto dobré kdyby Li/Dakota uměl vysadit paragány nebo i bedny na padáku, šturm tohle přece umí (Ju 52 a B-71)

a původní účel DC-3 tedy pro co byl navržen bylo spaní ...
Vzhledem k tomu že se v tom stejně spát nedalo kvůli rachotu, tak tím měla byla být zřejmě soulož s dvaceti letuškama, páč v první verzi bylo dvacet lůžek Šklebící se
 
Seb
Dakota to umí! Jak v čisté hře coby AI tak v HSFX jako létatelná. Funguje to. Skáčou jako diví, docela dlouho trvá, než jsou všichni venku. Jen nevím, jestli s sebou mají i politruka... Úsměv
 
saldy
Letušky brát nebudeme, já vás znám, jestě by se to na bojový misi zvrhlo Úsměv

[img]http://i.huffpost.com/gadgets/slideshows/376954/slide_376954_4436116_free.jpg[/img] is not a valid Image.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Koty
Ano, přesně tak jsem to myslel - shodíte výsadek, ten přistane a za přistání výsadku to splní úkol a přidá body.
Případně kromě plochy dát i parametr co a hlavně v jakém počtu musí přistát.

To, že by se výsadek zapojil do boje, je perlička. Přecijen, nejsme ArmA...

magot napsal:

saldy napsal:

Umím si představit kampaň pro Ličko, protože lze po mapě rozhodit plnění cílů v podobě vzdušného dosažení bodů X, nebo i nutnosti zde přistát. Mise vám za toto přidává body a je jedno jestli to zabalíte do průzkumu, zásobování, výsadku paragánů, záchrany ...

Kromě toho Li-2 sloužil i jako bombardér a byl nasazen např. na bombardování Helsinek. Pravděpodobně neměl zaměřovač, ale to bude vědět tvůrce.

Někde jsem na Dakotu mise viděl, ale nelákalo mě to vzhledem k tomu slepenci co je v hsfx.

Bylo by proto dobré kdyby Li/Dakota uměl vysadit paragány nebo i bedny na padáku, šturm tohle přece umí (Ju 52 a B-71)

a původní účel DC-3 tedy pro co byl navržen bylo spaní ...
Vzhledem k tomu že se v tom stejně spát nedalo kvůli rachotu, tak tím měla byla být zřejmě soulož s dvaceti letuškama, páč v první verzi bylo dvacet lůžek Šklebící se


*14 (prej)

Zaměřovač pro nočně-bombardovací Li-2 byl NKPB-7, ve starší verzi NKPB-3. Prý existovala i pumovnicová verze Li-2 s třemi pumovnicemi po 5 FAB-100, ta měla NKPB-4.
Víc tady - ten člověk tam má i kontakt, tak snad se domůžete i podkladů Šklebící se
http://ruslet.web...ov/li-2nb/
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
magot
Seb napsal:

Dakota to umí! Jak v čisté hře coby AI tak v HSFX jako létatelná. Funguje to. Skáčou jako diví, docela dlouho trvá, než jsou všichni venku. Jen nevím, jestli s sebou mají i politruka... Úsměv

Ve skutečnosti jsou ale na těch padácích mrtvoly, je tam chyba ..
 
Seb
Ve skutečnosti jsou ale na těch padácích mrtvoly, je tam chyba ..


Hmm, tak to je morbidní! Živoly by byly lepší. Každopádně, pilot úkol splnil, ne? Nebo když už... co nějaká zombie mise, Saldy? Mrknutí
 
Sita
Koty napsal:


Zaměřovač pro nočně-bombardovací Li-2 byl NKPB-7,


nkpb-7
YouTube Video


 
Koty
Well... Vyděšený Koty likes it.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
magot
nová fíčura na lodích v 4.13.1, všechny kulomety, kanony a děla pálí ze všech děl. Dříve to bylo omezeno kvůli optimalizaci na starší počítače že např. flak o 4 kanonech pálil vizuelně pouze z jednoho bodu.
To se týká také pozemí techniky.
YouTube Video




plus přibila nová loďka Úsměv Finský torpédový člun D-3 pod ruskou vlajkou
[img]http://s25.postimg.org/i5z477yvj/0_12806d_fe16b773_orig.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a magot dne 02-02-2016 19:44
 
Koty
A nechce te tam rovnou na tvrdo přihodit "ships extension mod"? To pak třeba torpédomet funguje nejen vlevo, ale i v pravo Šklebící se To by nemuselo bejt marný...
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
magot
Koty napsal:

A nechce te tam rovnou na tvrdo přihodit "ships extension mod"? To pak třeba torpédomet funguje nejen vlevo, ale i v pravo Šklebící se To by nemuselo bejt marný...

U tohohle to funguje, ale vím co myslíš ... opravit by se to mělo. Ale ships extesion obsahuje i nějaký ty nesmyslný věci z moderny, takže to určitě ne.
 
saldy
Ta změna je pouze vizuální nebo se fakticky zvýší palebná síla? Jde mi o to, že se v misích vždy velmi pracně ladí skill a ROF lodí a jakmile to přejde na nový pač, mise bude rázem rozhozená.
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
Výsledná kadence bude stejná ale v o něco větším prostoru a rozptylu. Ale dalo by se říct že přiblížit se k lodi bude nyní obtížnější.
Těžko říct zda to bude sedět přesně na mise, ale zhruba by to sedět mohlo.
 
batoh
magot napsal:

nová fíčura na lodích v 4.13.1, všechny kulomety, kanony a děla pálí ze všech děl. Dříve to bylo omezeno kvůli optimalizaci na starší počítače...

Zvládne to můj počítač? Procesor 2,93 GHz, grafická karta Nvidia GT 220, RAM 4 GB... Děkuji za odpověď.
 
magot
šturma všeobecně jo, asi trochu osekanýho. Ale specialně tahle fíčura ti muže dělat problém s FPS pokud si nacpeš do do scény 2 bitevní lodě a 10 torpédoborců ...
 
Koty
magot napsal:

Koty napsal:

A nechce te tam rovnou na tvrdo přihodit "ships extension mod"? To pak třeba torpédomet funguje nejen vlevo, ale i v pravo Šklebící se To by nemuselo bejt marný...

U tohohle to funguje, ale vím co myslíš ... opravit by se to mělo. Ale ships extesion obsahuje i nějaký ty nesmyslný věci z moderny, takže to určitě ne.


Je tam pro to jen provize.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
magot
Tak prej by to v 4.13 mělo bejt fixnutý ty torpedomety.

Jo a dneska se nám zadařilo zapakovat 4.13.1 RU, tak ještě INT a server a můžeme to vypustit Úsměv
 
magot
Bude chtít někdo testovat 4.13.1 z těch lidí co už testovali v minulosti pro DT?
Bude k dispozici ruská verze, INT později, ještě není dodělán FR a DE překlad. Btw nevíte o někom kdo by udělal něměcký překlad?
 
saldy
To je překlad manuálu? Já už něco v minulosti překládal ale někdy to může vyznít podivně, takže když toho bude víc bych se zeptal raději třeba na m4t, když tam chodí němci.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
ne, jen lokalizace, těch pár pojmenování věcí, letadel atd ...
Jde o úpravu i18n souborů

Na manuál dlabem, to ať si přeložej migranti v rámci hodin němčiny Šklebící se
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,890,092 návštěv