Zvýšení FPS
|
313_Tiba |
Přidané 28-06-2015 11:47
|
Nováček
Příspěvek: 22
Založený: 01.07.13
|
Zdravím jde nějak zvýšit fps ve hře ? ROF mi jede krásně a bos prostě max 20 fps sestavu mám
AMD Athlon(tm) II X4 640 Processor
8 GB RAM, GeForce GTX 650 Ti , Win. 7 ultimate |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 28-06-2015 12:01
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Odpověď je celkem jednoduchá. BOS je velmi citlivý na jednovláknový výkon procesoru. 3GHz AMD mu prostě nestačí. Chce to 4GHz a nejlépe Intel.
Non est specifica
|
|
|
|
313_Tiba |
Přidané 28-06-2015 12:31
|
Nováček
Příspěvek: 22
Založený: 01.07.13
|
aha tak to potom jo diky |
|
|
|
313_Tiba |
Přidané 28-06-2015 12:33
|
Nováček
Příspěvek: 22
Založený: 01.07.13
|
a když dám redukci 30pfs tak to znamená že se to bude snažit držet při 30 nebo jak to funguje? |
|
|
|
petsild |
Přidané 28-06-2015 13:14
|
Diskutující
Příspěvek: 4109
Založený: 30.11.14
|
Ulehčíš tak hw... třeba grafika bude vytížena jen na 70% a nevyužité snímky nebudou počítány i na straně CPU. Já to úspěšně používám na ROF i DCS a nedochází pak k dramatickému propadu fps páč jsou konstantní. Ideální hodnotu omezení musíš najít třeba dle šikovné utility Afterburner, která umožní pomocí ODS dat zobrazit v reálném čase vytížení hw. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 28-06-2015 13:30
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Omezení FPS má význam, pokud FPS překračuje zobrazovací frekvenci monitoru. Pokud tvoje grafika neudrží 30, ani při omezení na 30 toho nedosáhne. Omezení FPS má pozitivní vliv na dramatičnost kolísání FPS. Na to je člověk docela citlivej. Nicméně to nijak nezvýší výkon a nepomůže vylepšit malé FPS. Jen to ořeže vysoká FPS.
Jako smysluplné FPS pro flight simy považuji 60. Jo opravdu 60. Pokud máš míň, zvažuj upgrade toho tvýho pekáčku. Ne že by to třeba nefungovalo s 30 FPS, ale zážitek z toho je prostě slabší. Vysoká zobrazovací frekvence je zásadní pro vnímání plynulosti pohybu a pro latenci toho virtuálního světa. Popis dalších negativních efektů asi překračuje rámec takovéhleho příspěvku. Dnes smysluplně dosažitelný strop je někde přes 100fps + G-Sync nebo Free Sync. Na víc jak 144Hz asi nejsou monitory.
Non est specifica
|
|
|
|
petsild |
Přidané 28-06-2015 16:36
|
Diskutující
Příspěvek: 4109
Založený: 30.11.14
|
Update hw tě bohužel nemine... jestli ne hned, zkus ještě laborovat s konstantním fps. |
|
|
|
313_Tiba |
Přidané 29-06-2015 18:37
|
Nováček
Příspěvek: 22
Založený: 01.07.13
|
tak jsem to zkusil ještě osekat a dostanu z toho 40 fps při letu když tam mám více protihráčů tak to bohužel klesne na 25-29 fps aspoň něco jinak dík moc za radu ... ale říkám RoF jede daleko lépe a měl by to být stejný engine ne ? Ale to už je jedno hol budu muset zašetřit a koupit něco lepšího |
|
|
|
magot |
Přidané 29-06-2015 20:20
|
Fusioner
Příspěvek: 17631
Založený: 19.06.08
|
Je to stejný engine, ale má pár fíčur navíc a ty zvyšují náročnost. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 29-06-2015 20:23
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Není to stejný engine. BOSkový engine je vývojově novější verze udělaná z původního ROFkovýho enginu. Pro WW2 byla sada úprav, o kterých se asi můžeme jen domnívat, který to byly. Ale je celkem jasné, že WW2 stroje lítaj mnohem rychleji, výš a jsou mnohem komplexnější ze všech úhlů pohledu, takže tam vývoj byl asi docela podstatnej. Grafika taky dostala lecjakou úpravu.
S tím šetřením to tak je. Na stávajícím železe to už líp chodit nebude. Pokud chceš mít z virtuálního lítání požitek, asi nezbývá, než kuchnout prasátko.
Non est specifica
|
|
|
|
magot |
Přidané 29-06-2015 20:26
|
Fusioner
Příspěvek: 17631
Založený: 19.06.08
|
Je to stejný engine, ale má pár fíčur navíc |
|
|