Přistání s Fokker D.VIII
|
petsild |
Přidané 06-05-2015 21:33
|
Diskutující
Příspěvek: 4124
Založený: 30.11.14
|
Ahoj,
často rád létám s Fd.III a myslím si.... že tenhle stroj patří k těm na ovládání nejklidnějším a má zároveň skvělé letové vlastnosti. I přes hafo nalítaných hodin nemůžu čistě zakončit dojezd přistání. Vždy se stroj v závěru téměř v nulové rychlosti smekne a stočí ocas prudce na stranu a poškodím tak konce křídel (levé nebo pravé), bohužel sílu stočení nelze předvídat a tlačení nebo uvolnění ostruhy a kompenzovanou směrovkou neodhadnu přesně.
Ještě doplním, že jde o jediný stroj s kterým mám tenhle problém, pokud máte šikovnou radu jak s F8 zakončit dojezd budu moc šťastný, děkuji ahoj. Pet |
|
|
|
BP_Madvlk |
Přidané 06-05-2015 21:53
|
Uživatel
Příspěvek: 654
Založený: 10.01.06
|
Při dojezdu zkus vypnout motor...u Nieuportů to pomáhá...nebo dojíždět lehce pod plynem a korigovat směrovkou.. |
|
|
|
Powerty |
Přidané 06-05-2015 22:06
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 246
Založený: 03.06.12
|
Jediné co asi platí je - po přistání, když letadlo už nemá vztlak (slyšíš jak kola jedou bez přerušení po zemi) na doraz přitáhnout (zatlačit ostruhu do země) a ve chvíli, kdy se začne opravdu stáčet, tak směrovku naplno proti a k tomu lehká kontra křidélka (jako by ses chtěl naklonit proti směrovce).
I tak to není 100%, ale většinou mi to vyjde.
PS: Jak píše Madvlk. U rotáků je lepší vypnout motor. |
|
|
|
magot |
Přidané 07-05-2015 09:47
|
Fusioner
Příspěvek: 17663
Založený: 19.06.08
|
Při dobrým rozpočtu už vypínám motor před dotekem země |
|
|
|
LEON |
Přidané 07-05-2015 10:18
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
...ale to v úplně jiných simulátorech, ne?
|
|
|
|
petsild |
Přidané 07-05-2015 20:52
|
Diskutující
Příspěvek: 4124
Založený: 30.11.14
|
Každý máte pravdu , jak píšete někdy zabere trochu plynu pro ofuk směrovky/výškovky jindy vypnutí motoru. Budu muset víc přistávat než kropit, abych manévr vychytal na jedničku, všem děkuji za rady hojda. Pet |
|
|
|
Powerty |
Přidané 09-05-2015 08:14
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 246
Založený: 03.06.12
|
Měním výpověď. Zkusil jsem nechat motor běžet na volnoběh a jen ho blipovat (tzn. přerušovat přívod paliva) a zjistil jsem, že se mi tak daří přistát s D.VIII i bez otočení. Jen je přistání trochu delší. |
|
|
|
LEON |
Přidané 09-05-2015 08:31
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Myslím, že se spolu se stisknutím Blip Switch tlačítka přívod paliva nezastavoval, směs stříkala do válců dál.
|
|
|
|
petsild |
Přidané 09-05-2015 08:49
|
Diskutující
Příspěvek: 4124
Založený: 30.11.14
|
Jo tady pilot takovou metodu používá:
https://www.youtu...3QYf11DrHc
Stejně asi nejhezčí stroj WWI, mít tak navíc výkonnější motor patřilo by k nejlepším poletuchám té doby. |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 09-05-2015 10:04
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
LEON napsal:
Myslím, že se spolu se stisknutím Blip Switch tlačítka přívod paliva nezastavoval, směs stříkala do válců dál.
Ano, přerušuje se tím ele. obvod. Takže se nezapaluje směs ve válcích. Ale také delší použití mohlo vést ke vznícení stroje. A plátno není dural. |
|
|
|
Powerty |
Přidané 09-05-2015 14:35
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 246
Založený: 03.06.12
|
No jo - máte pravdu. Popletl jsem to. Nicméně tady šlo o způsob přistání s D.VIII.
PS: I v ROF se delší stisknutí neobejde bez následků - chcípne vám motor. |
|
|
|
BP_Madvlk |
Přidané 12-05-2015 18:18
|
Uživatel
Příspěvek: 654
Založený: 10.01.06
|
Je to jen přerušovač....vždy tak na vteřinu či dvě...pokud to budeš držet dýl,tak opravdu zhasne motor. |
|
|