October 19 2025 18:55:42
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Kontrola nastavení
db_pilot
Můžete se někdo prosím mrknout na moje nastavení, chtěl bych pokud možno co nejlepší.

Zkoušel jsem nastavit viz odkaz, jen nevím jak je to aktuální vůči novým ovladačům nVidia.
http://www.sturmovik.cz/il-2-sturmovik-1946/navody/zacatecnicke-rady-pro-on-line-piloty-simulatoru-il-2-sturmovik

Moje nastavení (v samotné hře pak vše na max)
[img]http://s27.postimg.org/wnjqa2x7j/001.png[/img] is not a valid Image.[img]http://s27.postimg.org/52qwitfof/002.png[/img] is not a valid Image.[img]http://s27.postimg.org/7vk42ug0v/003.png[/img] is not a valid Image.[img]http://s27.postimg.org/m4jqkwujj/004.png[/img] is not a valid Image.

Díky
 
BIVOY
Hodně také záleží na nastavení conf.ini .
 
saldy
http://www.sturmo...i-conf-ini

GF jsem nikdy moc nešteloval, odladíš to hlavně v configu
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
db_pilot
Zatim jsem zkousel jen neco v nastaveni nVidie primo pro konkretni aplikaci/hru viz
http://www.sturmo...i-ovladacu
a uz pri tomto sel videt dost velky rozdil...
 
BIVOY
Ono také záleží jaké máš železo Úsměv
 
Ondrej1
Tu nVidii máš nastavenou perfektně, prakticky na maximum, pokud se ti to neškube, není co řešit. Nejdůležitější je tam to vyhlazování, to jinde než v nVidii nepořešíš, a to máš skoro na maximum, takže ok.

Jak píšou výš, především edituj soubor conf.ini (F4 v total commanderu):
http://www.sturmo...i-conf-ini a alespon si změň rozlišení, pokud to tvůj monitor umí.
Odkazovaná stránka není moc aktualizovaná, takže je možný, že některý hodnoty (forest, water apod.) můžou být v současnoti i vyšší, ale dá se z toho dobře vycházet.

Kromě uvedeného je možné ještě grafiku vylepšit např. Hi-res texture patchem (JSGME mod) apod.
Hra: IL2 BoS
PC: Celeron 2,7 GHz, 12 GB DDR3, GT 750Ti, Win 10 64bit
OpenTrack, pedály Happy, joy MS Sidewinder FF2, páky Saitek Quadrant, 1xUHD LCD
 
db_pilot
Zatim jsem do configu nesahal. Vyhlazovani hran jsem dal jeste na 32x CSAA. Trochu jsem pozoroval zaseky a trhani. Potom jsem z OpenGL prepnul na DirectX a parada... Hodne velky rozdil
 
Ondrej1
To jsi jeden z milionu, kdo to hraje na DirectX. Mně se to naopak na DX totálně seká a je to i méně pěkné.
To DirectX a OpenGL se obojí dolaďuje právě v conf.ini, tam můžeš nastavení obou porovnat. Hlavně tam jdou měnit různý vychytávky, takže určitě na to mrkni.
Hra: IL2 BoS
PC: Celeron 2,7 GHz, 12 GB DDR3, GT 750Ti, Win 10 64bit
OpenTrack, pedály Happy, joy MS Sidewinder FF2, páky Saitek Quadrant, 1xUHD LCD
 
1stCL_Novotny
IL-2 byl tuším právě stavěn na OpenGL. Mrknutí
 
clone9cz
db_pilot napsal:

Zatim jsem do configu nesahal. Vyhlazovani hran jsem dal jeste na 32x CSAA. Trochu jsem pozoroval zaseky a trhani. Potom jsem z OpenGL prepnul na DirectX a parada... Hodne velky rozdil

Hodně velký rozdíl v čem, že ti to nejede na nejlepší nastavení Perfect, které DirectX nepodporuje na rozdíl od OpenGL ?
V conf.ini můžeš mít dost zásadní problém v nastavení, je tam speciální sekce pro DirectX a pro OpenGL, každá může být jinak vyladěná (nebo vůbec). Jet v DirectX je jako kdybys k autu přidal další 4 kola, taky by tam byly zbytečně a zvyšovaly akorát valivej odpor.
 
http://www.wwii-illusion.net
Ajvn
IL-2 je dělaný na OpenGL když si ho nastavíš na DirectX nebudeš moci měnit nastavení v konfiguráku. Což je naprosto rozhodující pro kvalitu grafiky. Někde na tomto foru dávalo několik kluků příklady svého nastavení konfiguráku. Ja ho mám myslím podle Novotnňase a je to opravdu hodně znát.
 
db_pilot
Jasne, DirectX vypina max detaily, jsem si rikal, ze ta voje je nejaka "hneda" Úsměv


DirectX
[img]http://s2.postimg.org/kzh2oe15x/il1.png[/img] is not a valid Image. [img]http://s2.postimg.org/leschen39/il2.png[/img] is not a valid Image. [img]http://s2.postimg.org/42rzvytlx/il3.png[/img] is not a valid Image.

OpenGL
[img]http://s22.postimg.org/cie1onb0d/001.png[/img] is not a valid Image. [img]http://s22.postimg.org/65ywet7y5/002.png[/img] is not a valid Image. [img]http://s22.postimg.org/b5wcmrdkt/003.png[/img] is not a valid Image.


Nemohl by mi nekdo poskytnout "odladeny" config, ktery bych mohl porovnat? Pripadne da se nekde sehnat?
 
Ajvn
il2]
title=Il2-Sturmovik Forgotten Battles
hotkeys=HotKey game

[window]
width=1920
height=1200
ColourBits=32
DepthBits=24
StencilBits=8
ChangeScreenRes=1
FullScreen=1
DrawIfNotFocused=0
EnableResize=0
EnableClose=1
SaveAspect=0
Use3Renders=0
WideScreenFoV=1
UIColor=5
UIDetail=0
UIBackground=rnd

[GLPROVIDER]
GL=Opengl32.dll

[GLPROVIDERS]
Open GL=Opengl32.dll
DirectX=dx8wrap.dll

[NET]
speed=8000
routeChannels=0
serverChannels=31
localPort=21000
remotePort=21000
SkinDownload=1
serverName=No Name
serverDescription=
remoteHost=
localHost=83.208.122.238
socksHost=
checkServerTimeSpeed=1
checkClientTimeSpeed=0
disableNetStatStatistics=1
showPilotNumber=1
showPilotPing=1
showPilotName=1
showPilotScore=1
showTeamScore=1
cumulativeTeamScore=1
showPilotArmy=1
showPilotACDesignation=1
showPilotACType=1
filterUserNames=0
reflyKIADelay=0
maxAllowedKIA=-1
reflyKIADelayMultiplier=0.0
reflyDisabled=0
allowMorseAsText=1
allowCustomSounds=1
remoteHost_000=217.78.176.50:21000
remoteHost_001=94.23.53.103:21000
remoteHost_002=147.32.50.52:21000
remoteHost_003=198.12.65.128:21040
remoteHost_004=62.209.208.98:21030
remoteHost_005=62.209.208.98:21010
remoteHost_006=

[MaxLag]
farMaxLagTime=10.0
nearMaxLagTime=2.0
cheaterWarningDelay=5.0
cheaterWarningNum=-1

[chat]
region=(dx=0.6927083,dy=0.071666665,x=-5.2083336E-4,y=-0.0016666667)
adr0=ALL

[game]
Arcade=0
HighGore=0
mapPadX=0.6687499
mapPadY=-0.046666667
viewSet=35
Intro=0
NoSubTitles=1
NoChatter=1
NoHudLog=0
NoLensFlare=0
iconTypes=0
eventlog=eventlog.lst
eventlogkeep=0
3dgunners=1
ScreenshotType=0
RecordingIndicator=1
MapAlpha=0.47
SaveTrk=1
SkipParatrooperViews=0
NoMissionInfoHud=0
noKillInfoHud=0
BlockMorseChat=0
SmallMapWPLabels=1
ShowMorseAsText=1
IconUnits=0


[HotKey game]
PrintScreen=ScreenShot
P=pause
Pause=pause

[HotKey gui]
Escape=activate

[HookViewFly Config]
timeFirstStep=5.0
deltaZ=10.0

[HookView]
MouseLeft=Len

[HookView Config]
AzimutSpeed=0.1
TangageSpeed=0.1
LenSpeed=1.0
MinLen=1.0
DefaultLen=20.0
MaxLen=50.000
Speed=6
LeanF=0.39
LeanS=0.39
Raise=0.2
RubberBand=0.5

[HotKey builder]
MouseLeft=objectMove
MouseRight=popupmenu
Enter=freeView
Shift MouseLeft=worldZoom
Alt MouseLeft=select+
Alt MouseRight=select-
Alt Ctrl=unselect
PageDown=change+
PageUp=change-
End=change++
Home=change--
Ctrl MouseLeft=insert+
Insert=insert+
NumPad-0=insert+
F=fill
Ctrl MouseRight=delete+
NumPad.=delete+
Delete=delete+
Backspace=cursor
Tab=cursor
F10=land
F11=onLand
NumPad-=normalLand
NumPad+=toLand
NumPad-5=resetAngles
NumPad-8=resetTangage90
NumPad-7=stepAzimut-5
NumPad-4=stepAzimut-15
NumPad-1=stepAzimut-30
NumPad-9=stepAzimut5
NumPad-6=stepAzimut15
NumPad-3=stepAzimut30

[MouseXYZ]
F1=SpeedSlow
F2=SpeedNormal
F3=SpeedFast
MouseRight=XYmove
F4 MouseRight=Zmove
MouseMiddle=Amove
F5 MouseRight=Amove
F6 MouseRight=Tmove
F7 MouseRight=Kmove

[MouseXYZ Config]
RealTime=1

[HotKey Console]
Shift Tab=Activate
[Console]
HISTORY=1024
HISTORYCMD=1024
LOAD=console.cmd
SAVE=console.cmd
LOG=0
LOGTIME=0
LOGFILE=log.lst
LOGKEEP=0

[sound]
SoundUse=1
SoundEngine=1
Speakers=0
Placement=0
SoundFlags.reversestereo=0
RadioFlags.Enabled=1
RadioEngine=2
MusicVolume=8
ObjectVolume=14
MusState.takeoff=1
MusState.inflight=1
MusState.crash=1
MusFlags.play=0
MasterVolume=14
Attenuation=7
SoundMode=1
SamplingRate=2
NumChannels=2
SoundExt.occlusions=0
SoundFlags.hardware=1
SoundFlags.streams=1
SoundFlags.duplex=1
SoundExt.acoustics=0
SoundExt.volumefx=0
SoundFlags.voicemgr=0
SoundFlags.static=1
VoiceVolume=12
Channels=2
SoundExt.extrender=0
SoundFlags.bugscorrect=0
SoundSetupId=8
ActivationLevel=0.02
Preemphasis=0.85
RadioLatency=0.5
AGC=1
PTTMode=1
SoundFlags.UseRadioChatter=0
SoundFlags.AutoActivation=0
RadioFlags.PTTMode=0
RadioFlags.PlayClicks=0
ActLevel=0
MicLevel=0
SoundFlags.forceEAX1=0

[rts]
;ProcessAffinityMask=1
mouseUse=2
joyUse=1
trackIRUse=1
DisableIME=0
locale=cs
UseSmartAxis=0
JoyProfile=0

[rts_mouse]
SensitivityX=1.0
SensitivityY=1.0
Invert=0
SensitivityZ=1.0

[rts_joystick]
X=0 1 4 9 16 25 36 49 64 81 100 0
Y=0 1 4 9 16 25 36 49 64 81 100 0
Z=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100
RZ=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
FF=0
U=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
V=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
1X=0 100 99 98 97 96 95 94 93 96 100 0 0
1Y=0 77 76 75 74 73 72 71 70 69 70 0 0
1Z=0 100 98 96 94 92 90 88 86 84 100 0 0
1RX=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 0
1RY=0 40 40 40 40 40 40 40 40 40 100 0 0
1RZ=0 5 8 12 17 23 30 38 55 75 100 0 0
1U=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 70 0
1V=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 0
1X1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 10 0
1Y1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 10 0
1Z1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 10 0

[Render_DirectX]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=0
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=0
TexFlags.TextureShaderNV=0

HardwareShaders=0

Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3

Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2

LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1

VideoSetupId=4

[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1

TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1

HardwareShaders=1

Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3

Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2

LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1

VideoSetupId=3
Water=4
Effects=1
ForceShaders1x=0

[rts_joystick3]
1X=2 83 82 81 80 79 78 77 76 88 100 0 0
1Y=0 81 80 79 78 77 76 75 74 82 100 0 0
1Z=0 100 98 96 94 92 90 88 86 84 100 0 0
1RX=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 0
1RY=0 40 40 40 40 40 40 40 40 40 100 0 0
1RZ=0 1 2 4 7 11 16 22 47 73 100 0 0
1U=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 70 0
1V=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 0
1X1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 30 0
1Y1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 30 0
1Z1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 30 0
FF=0
[rts_joystick2]
1X=0 80 79 78 77 76 75 74 73 84 100 0 0
1Y=0 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 0 0
1Z=0 84 85 86 88 90 92 94 96 98 100 0 0
1RX=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 0
1RY=0 40 40 40 40 40 40 40 40 40 100 0 0
1RZ=0 1 2 4 7 11 16 22 47 73 100 0 0
1U=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 60 0
1V=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 0
1X1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 30 0
1Y1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 30 0
1Z1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 30 0
FF=0
[rts_joystick1]
1X=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 0
1Y=0 100 99 98 97 96 95 94 93 92 85 0 0
1Z=0 100 98 96 94 92 90 88 86 84 100 0 0
1RX=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 0
1RY=0 40 40 40 40 40 40 40 40 40 100 0 0
1RZ=0 5 8 12 17 23 30 38 55 75 100 0 0
1U=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 70 0
1V=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 0
1X1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 10 0
1Y1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 10 0
1Z1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 10 0
FF=0
 
Ajvn
Všechno měníš v sekci [Render_OpenGL].
Effects=1 : si můžeš dát i na 2 nebo 3. ,ale někomu se potom seká obraz. Musíš tohle vyskoušet.
 
310_Pip
A co takhle?

[img]http://imagelink.cz/images/grab0019.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://imagelink.cz/images/grab0020.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://imagelink.cz/images/t24.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://imagelink.cz/images/6circus43bf1rsr.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://imagelink.cz/images/11circus43bf8hmh.jpg[/img] is not a valid Image.

...

[window]
width=1920
height=1200
ColourBits=32
DepthBits=24
StencilBits=8
ChangeScreenRes=1
FullScreen=1
DrawIfNotFocused=0
EnableResize=1
EnableClose=1
SaveAspect=0
Use3Renders=0
WideScreenFoV=1
UIColor=5
UIDetail=0
UIBackground=en

[GLPROVIDER]
GL=Opengl32.dll

[GLPROVIDERS]
Open GL=Opengl32.dll
DirectX=dx8wrap.dll

...

[Render_DirectX]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=0
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=0
TexFlags.TextureShaderNV=0

HardwareShaders=0

Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3

Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2

LandGeom=3
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1

VideoSetupId=4

[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1

TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1

HardwareShaders=1

Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3

Sky=1
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2

LandGeom=3
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1

VideoSetupId=17
Water=4
Effects=1
ForceShaders1x=0

PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0


P.S.
verze Ila: 4.12.2 + HSFX 7.0.3 (mod)
grafika: nVidia a tedy na openGL
Upravil/a 310_Pip dne 24-01-2015 12:03
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
Ajvn
Super udělej to podle Pipa.
Jdu to taky zrevidovat.ÚsměvMrknutí
 
magot
Forest=3, zobrazuje single stromy ve vyšší kvalitě
 
db_pilot
310_Pip: to vypada hodne dobre. Muzu se zeptat jaky mas procesor a grafiku a jestli mas jeste neco nastavene v ovladacich nVidii?
 
310_Pip
HW na kterém jedu:
i5-4670K, 16GB RAM, GTX 970, SSD disk, monitor: 24" BenQ BL2411PT, IPS, 16:10, 1920x1200, Win7 64bit CZ Home Premium
joy - Logitech G940, freetrack

Nvidia ovladače - 3D nastavení:

[img]http://imagelink.cz/images/nvidiail2.jpg[/img] is not a valid Image.

nastaveno pro online lítání...
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
Ondrej1
Pipe, přijde mi, že máš to vyhlazování zbytečně nevyužitý, s tvojí mašinou. Nebo se pletu?
Hra: IL2 BoS
PC: Celeron 2,7 GHz, 12 GB DDR3, GT 750Ti, Win 10 64bit
OpenTrack, pedály Happy, joy MS Sidewinder FF2, páky Saitek Quadrant, 1xUHD LCD
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,311,357 návštěv