Kontrola nastavení
|
db_pilot |
Přidané 23-01-2015 10:47
|

Nováček

Příspěvek: 10
Založený: 22.12.14
|
Můžete se někdo prosím mrknout na moje nastavení, chtěl bych pokud možno co nejlepší.
Zkoušel jsem nastavit viz odkaz, jen nevím jak je to aktuální vůči novým ovladačům nVidia.
http://www.sturmovik.cz/il-2-sturmovik-1946/navody/zacatecnicke-rady-pro-on-line-piloty-simulatoru-il-2-sturmovik
Moje nastavení (v samotné hře pak vše na max)
[img]http://s27.postimg.org/wnjqa2x7j/001.png[/img] is not a valid Image.[img]http://s27.postimg.org/52qwitfof/002.png[/img] is not a valid Image.[img]http://s27.postimg.org/7vk42ug0v/003.png[/img] is not a valid Image.[img]http://s27.postimg.org/m4jqkwujj/004.png[/img] is not a valid Image.
Díky |
|
|
|
BIVOY |
Přidané 23-01-2015 14:11
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 387
Založený: 21.08.08
|
Hodně také záleží na nastavení conf.ini . |
|
|
|
saldy |
Přidané 23-01-2015 15:18
|

Diskutující

Příspěvek: 3715
Založený: 29.01.09
|
http://www.sturmo...i-conf-ini
GF jsem nikdy moc nešteloval, odladíš to hlavně v configu
|
|
|
|
db_pilot |
Přidané 23-01-2015 16:12
|

Nováček

Příspěvek: 10
Založený: 22.12.14
|
Zatim jsem zkousel jen neco v nastaveni nVidie primo pro konkretni aplikaci/hru viz
http://www.sturmo...i-ovladacu
a uz pri tomto sel videt dost velky rozdil... |
|
|
|
BIVOY |
Přidané 23-01-2015 18:08
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 387
Založený: 21.08.08
|
Ono také záleží jaké máš železo  |
|
|
|
Ondrej1 |
Přidané 23-01-2015 20:42
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 498
Založený: 04.09.13
|
Tu nVidii máš nastavenou perfektně, prakticky na maximum, pokud se ti to neškube, není co řešit. Nejdůležitější je tam to vyhlazování, to jinde než v nVidii nepořešíš, a to máš skoro na maximum, takže ok.
Jak píšou výš, především edituj soubor conf.ini (F4 v total commanderu):
http://www.sturmo...i-conf-ini a alespon si změň rozlišení, pokud to tvůj monitor umí.
Odkazovaná stránka není moc aktualizovaná, takže je možný, že některý hodnoty (forest, water apod.) můžou být v současnoti i vyšší, ale dá se z toho dobře vycházet.
Kromě uvedeného je možné ještě grafiku vylepšit např. Hi-res texture patchem (JSGME mod) apod.
Hra: IL2 BoS
PC: Celeron 2,7 GHz, 12 GB DDR3, GT 750Ti, Win 10 64bit
OpenTrack, pedály Happy, joy MS Sidewinder FF2, páky Saitek Quadrant, 1xUHD LCD
|
|
|
|
db_pilot |
Přidané 23-01-2015 21:41
|

Nováček

Příspěvek: 10
Založený: 22.12.14
|
Zatim jsem do configu nesahal. Vyhlazovani hran jsem dal jeste na 32x CSAA. Trochu jsem pozoroval zaseky a trhani. Potom jsem z OpenGL prepnul na DirectX a parada... Hodne velky rozdil |
|
|
|
Ondrej1 |
Přidané 23-01-2015 23:19
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 498
Založený: 04.09.13
|
To jsi jeden z milionu, kdo to hraje na DirectX. Mně se to naopak na DX totálně seká a je to i méně pěkné.
To DirectX a OpenGL se obojí dolaďuje právě v conf.ini, tam můžeš nastavení obou porovnat. Hlavně tam jdou měnit různý vychytávky, takže určitě na to mrkni.
Hra: IL2 BoS
PC: Celeron 2,7 GHz, 12 GB DDR3, GT 750Ti, Win 10 64bit
OpenTrack, pedály Happy, joy MS Sidewinder FF2, páky Saitek Quadrant, 1xUHD LCD
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 24-01-2015 00:40
|

Diskutující

Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
IL-2 byl tuším právě stavěn na OpenGL.  |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 24-01-2015 01:30
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 5064
Založený: 09.10.05
|
db_pilot napsal:
Zatim jsem do configu nesahal. Vyhlazovani hran jsem dal jeste na 32x CSAA. Trochu jsem pozoroval zaseky a trhani. Potom jsem z OpenGL prepnul na DirectX a parada... Hodne velky rozdil
Hodně velký rozdíl v čem, že ti to nejede na nejlepší nastavení Perfect, které DirectX nepodporuje na rozdíl od OpenGL ?
V conf.ini můžeš mít dost zásadní problém v nastavení, je tam speciální sekce pro DirectX a pro OpenGL, každá může být jinak vyladěná (nebo vůbec). Jet v DirectX je jako kdybys k autu přidal další 4 kola, taky by tam byly zbytečně a zvyšovaly akorát valivej odpor.
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 24-01-2015 11:33
|

Diskutující

Příspěvek: 2520
Založený: 30.05.07
|
IL-2 je dělaný na OpenGL když si ho nastavíš na DirectX nebudeš moci měnit nastavení v konfiguráku. Což je naprosto rozhodující pro kvalitu grafiky. Někde na tomto foru dávalo několik kluků příklady svého nastavení konfiguráku. Ja ho mám myslím podle Novotnňase a je to opravdu hodně znát. |
|
|
|
db_pilot |
Přidané 24-01-2015 11:36
|

Nováček

Příspěvek: 10
Založený: 22.12.14
|
Jasne, DirectX vypina max detaily, jsem si rikal, ze ta voje je nejaka "hneda" 
DirectX
[img]http://s2.postimg.org/kzh2oe15x/il1.png[/img] is not a valid Image. [img]http://s2.postimg.org/leschen39/il2.png[/img] is not a valid Image. [img]http://s2.postimg.org/42rzvytlx/il3.png[/img] is not a valid Image.
OpenGL
[img]http://s22.postimg.org/cie1onb0d/001.png[/img] is not a valid Image. [img]http://s22.postimg.org/65ywet7y5/002.png[/img] is not a valid Image. [img]http://s22.postimg.org/b5wcmrdkt/003.png[/img] is not a valid Image.
Nemohl by mi nekdo poskytnout "odladeny" config, ktery bych mohl porovnat? Pripadne da se nekde sehnat? |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 24-01-2015 11:52
|

Diskutující

Příspěvek: 2520
Založený: 30.05.07
|
il2]
title=Il2-Sturmovik Forgotten Battles
hotkeys=HotKey game
[window]
width=1920
height=1200
ColourBits=32
DepthBits=24
StencilBits=8
ChangeScreenRes=1
FullScreen=1
DrawIfNotFocused=0
EnableResize=0
EnableClose=1
SaveAspect=0
Use3Renders=0
WideScreenFoV=1
UIColor=5
UIDetail=0
UIBackground=rnd
[GLPROVIDER]
GL=Opengl32.dll
[GLPROVIDERS]
Open GL=Opengl32.dll
DirectX=dx8wrap.dll
[NET]
speed=8000
routeChannels=0
serverChannels=31
localPort=21000
remotePort=21000
SkinDownload=1
serverName=No Name
serverDescription=
remoteHost=
localHost=83.208.122.238
socksHost=
checkServerTimeSpeed=1
checkClientTimeSpeed=0
disableNetStatStatistics=1
showPilotNumber=1
showPilotPing=1
showPilotName=1
showPilotScore=1
showTeamScore=1
cumulativeTeamScore=1
showPilotArmy=1
showPilotACDesignation=1
showPilotACType=1
filterUserNames=0
reflyKIADelay=0
maxAllowedKIA=-1
reflyKIADelayMultiplier=0.0
reflyDisabled=0
allowMorseAsText=1
allowCustomSounds=1
remoteHost_000=217.78.176.50:21000
remoteHost_001=94.23.53.103:21000
remoteHost_002=147.32.50.52:21000
remoteHost_003=198.12.65.128:21040
remoteHost_004=62.209.208.98:21030
remoteHost_005=62.209.208.98:21010
remoteHost_006=
[MaxLag]
farMaxLagTime=10.0
nearMaxLagTime=2.0
cheaterWarningDelay=5.0
cheaterWarningNum=-1
[chat]
region=(dx=0.6927083,dy=0.071666665,x=-5.2083336E-4,y=-0.0016666667)
adr0=ALL
[game]
Arcade=0
HighGore=0
mapPadX=0.6687499
mapPadY=-0.046666667
viewSet=35
Intro=0
NoSubTitles=1
NoChatter=1
NoHudLog=0
NoLensFlare=0
iconTypes=0
eventlog=eventlog.lst
eventlogkeep=0
3dgunners=1
ScreenshotType=0
RecordingIndicator=1
MapAlpha=0.47
SaveTrk=1
SkipParatrooperViews=0
NoMissionInfoHud=0
noKillInfoHud=0
BlockMorseChat=0
SmallMapWPLabels=1
ShowMorseAsText=1
IconUnits=0
[HotKey game]
PrintScreen=ScreenShot
P=pause
Pause=pause
[HotKey gui]
Escape=activate
[HookViewFly Config]
timeFirstStep=5.0
deltaZ=10.0
[HookView]
MouseLeft=Len
[HookView Config]
AzimutSpeed=0.1
TangageSpeed=0.1
LenSpeed=1.0
MinLen=1.0
DefaultLen=20.0
MaxLen=50.000
Speed=6
LeanF=0.39
LeanS=0.39
Raise=0.2
RubberBand=0.5
[HotKey builder]
MouseLeft=objectMove
MouseRight=popupmenu
Enter=freeView
Shift MouseLeft=worldZoom
Alt MouseLeft=select+
Alt MouseRight=select-
Alt Ctrl=unselect
PageDown=change+
PageUp=change-
End=change++
Home=change--
Ctrl MouseLeft=insert+
Insert=insert+
NumPad-0=insert+
F=fill
Ctrl MouseRight=delete+
NumPad.=delete+
Delete=delete+
Backspace=cursor
Tab=cursor
F10=land
F11=onLand
NumPad-=normalLand
NumPad+=toLand
NumPad-5=resetAngles
NumPad-8=resetTangage90
NumPad-7=stepAzimut-5
NumPad-4=stepAzimut-15
NumPad-1=stepAzimut-30
NumPad-9=stepAzimut5
NumPad-6=stepAzimut15
NumPad-3=stepAzimut30
[MouseXYZ]
F1=SpeedSlow
F2=SpeedNormal
F3=SpeedFast
MouseRight=XYmove
F4 MouseRight=Zmove
MouseMiddle=Amove
F5 MouseRight=Amove
F6 MouseRight=Tmove
F7 MouseRight=Kmove
[MouseXYZ Config]
RealTime=1
[HotKey Console]
Shift Tab=Activate
[Console]
HISTORY=1024
HISTORYCMD=1024
LOAD=console.cmd
SAVE=console.cmd
LOG=0
LOGTIME=0
LOGFILE=log.lst
LOGKEEP=0
[sound]
SoundUse=1
SoundEngine=1
Speakers=0
Placement=0
SoundFlags.reversestereo=0
RadioFlags.Enabled=1
RadioEngine=2
MusicVolume=8
ObjectVolume=14
MusState.takeoff=1
MusState.inflight=1
MusState.crash=1
MusFlags.play=0
MasterVolume=14
Attenuation=7
SoundMode=1
SamplingRate=2
NumChannels=2
SoundExt.occlusions=0
SoundFlags.hardware=1
SoundFlags.streams=1
SoundFlags.duplex=1
SoundExt.acoustics=0
SoundExt.volumefx=0
SoundFlags.voicemgr=0
SoundFlags.static=1
VoiceVolume=12
Channels=2
SoundExt.extrender=0
SoundFlags.bugscorrect=0
SoundSetupId=8
ActivationLevel=0.02
Preemphasis=0.85
RadioLatency=0.5
AGC=1
PTTMode=1
SoundFlags.UseRadioChatter=0
SoundFlags.AutoActivation=0
RadioFlags.PTTMode=0
RadioFlags.PlayClicks=0
ActLevel=0
MicLevel=0
SoundFlags.forceEAX1=0
[rts]
;ProcessAffinityMask=1
mouseUse=2
joyUse=1
trackIRUse=1
DisableIME=0
locale=cs
UseSmartAxis=0
JoyProfile=0
[rts_mouse]
SensitivityX=1.0
SensitivityY=1.0
Invert=0
SensitivityZ=1.0
[rts_joystick]
X=0 1 4 9 16 25 36 49 64 81 100 0
Y=0 1 4 9 16 25 36 49 64 81 100 0
Z=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100
RZ=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
FF=0
U=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
V=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
1X=0 100 99 98 97 96 95 94 93 96 100 0 0
1Y=0 77 76 75 74 73 72 71 70 69 70 0 0
1Z=0 100 98 96 94 92 90 88 86 84 100 0 0
1RX=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 0
1RY=0 40 40 40 40 40 40 40 40 40 100 0 0
1RZ=0 5 8 12 17 23 30 38 55 75 100 0 0
1U=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 70 0
1V=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 0
1X1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 10 0
1Y1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 10 0
1Z1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 10 0
[Render_DirectX]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=0
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=0
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=0
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=4
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=3
Water=4
Effects=1
ForceShaders1x=0
[rts_joystick3]
1X=2 83 82 81 80 79 78 77 76 88 100 0 0
1Y=0 81 80 79 78 77 76 75 74 82 100 0 0
1Z=0 100 98 96 94 92 90 88 86 84 100 0 0
1RX=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 0
1RY=0 40 40 40 40 40 40 40 40 40 100 0 0
1RZ=0 1 2 4 7 11 16 22 47 73 100 0 0
1U=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 70 0
1V=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 0
1X1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 30 0
1Y1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 30 0
1Z1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 30 0
FF=0
[rts_joystick2]
1X=0 80 79 78 77 76 75 74 73 84 100 0 0
1Y=0 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 0 0
1Z=0 84 85 86 88 90 92 94 96 98 100 0 0
1RX=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 0
1RY=0 40 40 40 40 40 40 40 40 40 100 0 0
1RZ=0 1 2 4 7 11 16 22 47 73 100 0 0
1U=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 60 0
1V=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 0
1X1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 30 0
1Y1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 30 0
1Z1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 30 0
FF=0
[rts_joystick1]
1X=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 0
1Y=0 100 99 98 97 96 95 94 93 92 85 0 0
1Z=0 100 98 96 94 92 90 88 86 84 100 0 0
1RX=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 0
1RY=0 40 40 40 40 40 40 40 40 40 100 0 0
1RZ=0 5 8 12 17 23 30 38 55 75 100 0 0
1U=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 70 0
1V=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 0
1X1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 10 0
1Y1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 10 0
1Z1=0 82 84 86 88 90 92 94 96 98 100 10 0
FF=0 |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 24-01-2015 11:55
|

Diskutující

Příspěvek: 2520
Založený: 30.05.07
|
Všechno měníš v sekci [Render_OpenGL].
Effects=1 : si můžeš dát i na 2 nebo 3. ,ale někomu se potom seká obraz. Musíš tohle vyskoušet. |
|
|
|
310_Pip |
Přidané 24-01-2015 11:59
|

Uživatel

Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
A co takhle?
[img]http://imagelink.cz/images/grab0019.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imagelink.cz/images/grab0020.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imagelink.cz/images/t24.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imagelink.cz/images/6circus43bf1rsr.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imagelink.cz/images/11circus43bf8hmh.jpg[/img] is not a valid Image.
...
[window]
width=1920
height=1200
ColourBits=32
DepthBits=24
StencilBits=8
ChangeScreenRes=1
FullScreen=1
DrawIfNotFocused=0
EnableResize=1
EnableClose=1
SaveAspect=0
Use3Renders=0
WideScreenFoV=1
UIColor=5
UIDetail=0
UIBackground=en
[GLPROVIDER]
GL=Opengl32.dll
[GLPROVIDERS]
Open GL=Opengl32.dll
DirectX=dx8wrap.dll
...
[Render_DirectX]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=0
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=0
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=0
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=3
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=4
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=1
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=3
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=4
Effects=1
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
P.S.
verze Ila: 4.12.2 + HSFX 7.0.3 (mod)
grafika: nVidia a tedy na openGL
Upravil/a 310_Pip dne 24-01-2015 12:03

Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 24-01-2015 12:00
|

Diskutující

Příspěvek: 2520
Založený: 30.05.07
|
Super udělej to podle Pipa.
Jdu to taky zrevidovat.  |
|
|
|
magot |
Přidané 24-01-2015 12:36
|

Fusioner

Příspěvek: 18189
Založený: 19.06.08
|
Forest=3, zobrazuje single stromy ve vyšší kvalitě |
|
|
|
db_pilot |
Přidané 24-01-2015 12:58
|

Nováček

Příspěvek: 10
Založený: 22.12.14
|
310_Pip: to vypada hodne dobre. Muzu se zeptat jaky mas procesor a grafiku a jestli mas jeste neco nastavene v ovladacich nVidii? |
|
|
|
310_Pip |
Přidané 24-01-2015 13:18
|

Uživatel

Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
HW na kterém jedu:
i5-4670K, 16GB RAM, GTX 970, SSD disk, monitor: 24" BenQ BL2411PT, IPS, 16:10, 1920x1200, Win7 64bit CZ Home Premium
joy - Logitech G940, freetrack
Nvidia ovladače - 3D nastavení:
[img]http://imagelink.cz/images/nvidiail2.jpg[/img] is not a valid Image.
nastaveno pro online lítání...

Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
Ondrej1 |
Přidané 24-01-2015 15:47
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 498
Založený: 04.09.13
|
Pipe, přijde mi, že máš to vyhlazování zbytečně nevyužitý, s tvojí mašinou. Nebo se pletu?
Hra: IL2 BoS
PC: Celeron 2,7 GHz, 12 GB DDR3, GT 750Ti, Win 10 64bit
OpenTrack, pedály Happy, joy MS Sidewinder FF2, páky Saitek Quadrant, 1xUHD LCD
|
|
|