April 19 2024 00:10:48
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS Letadla - technické a taktické informace
 Vytisknout diskuzi
FM - Flight model verze 1.008+(2015)
clone9cz
Nebo nefunguje odlehčení směrovky a pilot s omezenou silou na pedálech to nedá. Prašť jako uhoď, výsledek stejný.

Válče, maximální vyšlápnutí u tebe doba by skutečně nemělo být maximální vyšlápnutí ve virtuálním kokpitu a na směrovce. Pokud to bude ve virtuálním kokpitu a na směrovce ne, tak je to věc jiná ... je to nějaké divné.
 
http://www.wwii-illusion.net
Valec
U Jaka to celkem funguje.Do skluzu jdu ve 450Km/h směrovka je ucinnejsi a letadlo celekm ztraci rychlost az do padu.
 
Valec
clone9cz napsal:

Nebo nefunguje odlehčení směrovky a pilot s omezenou silou na pedálech to nedá. Prašť jako uhoď, výsledek stejný.

Válče, maximální vyšlápnutí u tebe doba by skutečně nemělo být maximální vyšlápnutí ve virtuálním kokpitu a na směrovce. Pokud to bude ve virtuálním kokpitu a na směrovce ne, tak je to věc jiná ... je to nějaké divné.
Ten pilot v Befku je asi chudouckej Bubi Úsměv Něco kolem 360 uz není schopny vyšlápnout směrovku naplno.Nemci posilali chcipaky do války "Mrknutí Ted jdu na pivo a potom mrknu ještě na Jaka.
 
Valec
U Jaka pilot taky nemá silu(chcipak) ale směrovka je mnohem ucinejsi.Lag při 500Km/h s plnou levou leti skoro rovne.Je to akesi cudne.
 
LesniHU
Rumcajs napsal:

1stCL_Fucida napsal:

LesniHU napsal:
EDIT:
(*) myslim vuci uhlu, kdy drak letadla negeneruje zadny vztlak, ne vuci nejake imaginarni care, ktera se nakresli na vykres letadla :-)


Tak to potom jo Úsměv. Blbý je, že my ten vztlak potřebujeme Úsměv.
Ale o tom Lesník povídal. Mluvil o tom, že úhel náběhu je při vysoké rychlosti malý a tedy bude malý i při letu na zádech. Celková změna úhlu náběhu tak nebude až tak výrazná, aby to úplně zničilo výkony. Asi by to bylo jiné, kdyby se jednalo o letadlo lítající na vysokém úhlu náběhu, tam by inverze úhlu náběhu přinesla drama.

Jednoduše, jaký úhel náběhu potřebuje WW2 stihačka na maximálce někde u země? 1 stupeň? Možná 2. Na zádech bude potřebovat ... 2 - 3? Celkově se změní pozice draku vůči proudu vzduchu o 3 - 5 stupňů? Mám ty čísla v smysluplných velikostech?
Asi jeden, rekl bych. No a z tech dvou stupnu zmeny proudeni kolem draku zadnou velkou zmenu rychlosti nemuzeme cekat, zvlast kdyz si uvedomime, ze zmena rychlosti je jen odmocnina zmeny odporu. Vlastne by me ani moc neprekvapilo, kdyby nektera letadla letala na zadech rychleji, protoze normalne musi vyskovka kompenzovat moment dany tezistem a momentem profilu, zatimco na zadech jen jejich rozdil.
 
310_Snakes
Nemám ponětí o tom, jakým způsobem jestli vůbec (ale myslím, že jsem někde četl, že ano) byl na Fridrichu přenastaven úhel stabilizátoru směrovky (případně změněn jeho profil) v porovnání s Emilem, ale zrovna Emil byl směrově vyvážený (tzn. pedály v neutrálu) při cca. 345 km/h (215m.p.h.). Při rostoucí rychlosti bylo pro přímý let bez skluzu potřeba tlačit levou nohou což společně s narůstající těžkostí kormidla vedlo k tomu, že při rychlostech nad 640 km/h (400m.p.h.) pilotu stačila veškerá síla právě na to, aby udržel letadlo rovně – zatáčka doleva přes směrovku byla prakticky nemožná (u Emila). U F4 bych očekával vzhledem k vyšším předpokládaným rychlostem k „přeladění“ stabilizátoru směrovky tak, aby neutrál byl mírně výš než u Emila. BOS evidentně simuluje i tuhnutí a omezení maximálních výchylek kormidel s rostoucí rychlostí, ale aby byla F4ka schopná jen malé výchylky směrovky v těsné blízkosti rychlosti, kdy je letadlo samo o sobě směrově vyvážené, je docela divné. Podle Britů bylo kormidlo (Emila) v rychlostech mezi 200 – 300 m.p.h. velmi dobré a výrazně pomáhalo míření při střelbě.

PS: BOSko nemám...
 
1stCL_Fucida
jop, Friedrich a následující měl "profil" směrovky kompletně změněný. Mám za to, že Emil byl snad ještě symetrický a Friedrich už ne. Dolaďování se případně provádělo pomocí takové malé plošky na konci kormidla (samozřejmě jen na zemi). Eric Brown popisuje, jak nepříjemný moment na kormidlu vzniknul, pokud se o plošku nějak nešťastně opřel třeba nějaký mechanik.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 05-01-2015 22:33
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
magot
LesniHU napsal:

Rumcajs napsal:

1stCL_Fucida napsal:

LesniHU napsal:
EDIT:
(*) myslim vuci uhlu, kdy drak letadla negeneruje zadny vztlak, ne vuci nejake imaginarni care, ktera se nakresli na vykres letadla :-)


Tak to potom jo Úsměv. Blbý je, že my ten vztlak potřebujeme Úsměv.
Ale o tom Lesník povídal. Mluvil o tom, že úhel náběhu je při vysoké rychlosti malý a tedy bude malý i při letu na zádech. Celková změna úhlu náběhu tak nebude až tak výrazná, aby to úplně zničilo výkony. Asi by to bylo jiné, kdyby se jednalo o letadlo lítající na vysokém úhlu náběhu, tam by inverze úhlu náběhu přinesla drama.

Jednoduše, jaký úhel náběhu potřebuje WW2 stihačka na maximálce někde u země? 1 stupeň? Možná 2. Na zádech bude potřebovat ... 2 - 3? Celkově se změní pozice draku vůči proudu vzduchu o 3 - 5 stupňů? Mám ty čísla v smysluplných velikostech?
Asi jeden, rekl bych. No a z tech dvou stupnu zmeny proudeni kolem draku zadnou velkou zmenu rychlosti nemuzeme cekat, zvlast kdyz si uvedomime, ze zmena rychlosti je jen odmocnina zmeny odporu. Vlastne by me ani moc neprekvapilo, kdyby nektera letadla letala na zadech rychleji, protoze normalne musi vyskovka kompenzovat moment dany tezistem a momentem profilu, zatimco na zadech jen jejich rozdil.

Clone, zeptej se na tom tvým sobotním dýchánku jak to vlastně je Úsměv
 
1stCL_Fucida
Magote, už to s Gryzlovem řešíme nějakými trochu vědečtějšími metodami. Cca během dvou týdnů bychom měli mít relativně přesné výsledky.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
310_Snakes
Fuči ... v předchozím příspěvku jsi předpokládám mluvil o profilu směrovky ...
 
1stCL_Fucida
jop, opraveno, byl to překlep Úsměv

Díky za echo Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Tyler Durden
1stCL_Fucida napsal:

jop, Friedrich a následující měl "profil" směrovky kompletně změněný. Mám za to, že Emil byl snad ještě symetrický a Friedrich už ne. Dolaďování se případně provádělo pomocí takové malé plošky na konci kormidla (samozřejmě jen na zemi). Eric Brown popisuje, jak nepříjemný moment na kormidlu vzniknul, pokud se o plošku nějak nešťastně opřel třeba nějaký mechanik.


Všechny Bf-109 měly asymetricky profil "nastavený" na cestovní rychlost. Dokonce i Buchony, ty ho mají jen naopak.
 
1stCL_Fucida
Někde mám i výkres profilu směrovky Friedricha a Emila. Nechce se mi to hledat, ale je to tak, jak říkám. I když je taky možná, že i Emil měl asymetrický profil, ovšem s tak nízkým prohnutím, že se jeví jako symetrický. Nicméně když je u Friedricha jako změna uveden právě asymetrický profil směrovky, tak mi to přijde jako nepravděpodobné.

Nevím, jak Buchon s motorem HS, ale ten s Merlinem měl předpokládám profil prohnutý na stejnou stranu, jako původní Bf 109 (snad jsem nepomotal smysl otáčení vrtule na Merlinu, myslím, že opačně to měl Griffon). U československé Avie S-199 došlo k výraznějšímu vyosení, ale profil samotný zůstal pokud vím nezměněn.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Tyler Durden
Gusta, Buchon

[img]http://i174.photobucket.com/albums/w117/2AF/IMG_5704.jpg[/img] is not a valid Image.

Emilek
[img]http://www.ww2aircraft.net/forum/attachments/aircraft-picture-requests/29206d1299766342t-photos-messerschmitt-bf-109-rudder-bf109e_hotizontal-stab_-_elevator.jpg[/img] is not a valid Image.

Ta nafouklá polovina je vidět i na fotkách

[img]http://www.cybermodeler.com/aircraft/bf109/images/fhc_bf109e_04.jpg[/img] is not a valid Image.
 
1stCL_Fucida
Interessant - pro mě zajímavá informace a díky za ní. Dohledám, kde jsem viděl opak a nějak to porovnáme...
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 06-01-2015 07:51
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Joe Hallenbeck
Tyy jo to čumím. To by mě nenapadlo. Zamračený
Jestlipak to modeláři plastik. kitů mají věrohodně.
313_FlyBoy
RY-C
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

34,718,421 návštěv