April 20 2024 11:10:11
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 1
Letka13TD_Luky

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Ramrod 753 - debriefing
Kurres
Track z mého pohledu.
http://ulozto.cz/...sse-7-ntrk
Zhodnocení přidám během dne. Úsměv
 
BP_Madvlk
Tady je jedno potvrzující foto ze zásahu cíle :
[img]http://i1354.photobucket.com/albums/q692/Madvlk78/CLOD/c7f3165c-c96a-43f7-8057-eefee483b693_zps58117950.jpg[/img] is not a valid Image.
foceno z výše letícího bombardéru...
 
1stCL_Hien
Rád bych poděkoval všem zúčastněným pilotům obou stran za jejich výkon, organizátorům za jejich práci a Falkonovi za poskytnutí technického zázemí.

DĚKUJI Úsměv
 
magot
JG26 ... čekání na kontakt z radaru ...
[img]http://s24.postimg.org/hptxr6uud/grab0007.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Vladis
Taktiež dakujem za akciu a hlavne organizatrom.
 
Hoper
1stCL_Werner napsal:

Přidána základní 3 pravidla:

1)Každý pilot má jeden život.
Vyjímkou je případná srážka na zemi, poté se může pilot ještě jednou narodit. Po odlepení kol ze země už není vyjímky a smrt je smrt.
2)Není povolen druhý vzlet. I modří mají jen jeden start, není možné po boji přistát a znovu se spawnovat a jít do boje.
3)Během konání akce je zakázána komunikace v chatu hry.
.

Ty první dvě pravidla jsem zaregistroval a zapamatoval, to třetí mi nějak uniklo, čímžto se omlouvám.


DarkTatka napsal:
312ta perut se nakonec pripojila k bomberum uz nad Ghentem, protoze tam bylo nejake podezreni na modrou aktivitu - nastesti negativni :)

ehm, ta "modrá" aktivita byli trošičku víc vysunutí křečci ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
CSW_Cassius Chaerea
Messerschmitty na scéně
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/11/30/Mh0a.jpg[/img] is not a valid Image.

Spitfiry! Odhodit nádrže a jdeme do nich!
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/11/30/XlzeP.jpg[/img] is not a valid Image.

Spitfiry! Znovu do nich!
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/11/30/jiKRS.jpg[/img] is not a valid Image.

Spitfiry! Ještě máme palivo a taky trochu munice, jdeme do nich!
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/11/30/5mMCg.jpg[/img] is not a valid Image.

Naposledy jsem ho viděl útočit na bombardéry.
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/11/30/tahmE.jpg[/img] is not a valid Image.

Poprava
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/11/30/ATI3B.jpg[/img] is not a valid Image.

Zpátky v říši
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/11/30/TuUVP.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 30-11-2014 13:08
 
313_Nevo
Diki za fotecku Cassi Mrknutí (ta prva)
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
jirik
Taky moc děkuji pořadatelům a všem účastníkům za bezvadnou speciálku. Za red stranu bych chtěl speciálně poděkovat Darktatkovi, co by hlasu pozemní kontroly a plánovači akce.
A taky díky Casiiovi za atmosférické fotky, poznávám se na třetí, když se nade mnou začala stahovat jakási mračna. Úsměv Snad to ve šturmovi nebyla speciálka poslední.
 
1stCL_Werner
Děkuji všem za účast. Doufám, že každý si v tom našel něco svého a někdy něco ještě provedeme.

Pár screenů na památku.

[img]http://s26.postimg.org/tofh84wix/image.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://s26.postimg.org/v4qzq9zft/image.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://s26.postimg.org/mjxnz3p9l/image.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://s26.postimg.org/m8bm8ljft/image.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://s26.postimg.org/o6mvkc1bd/image.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://s26.postimg.org/bk7v9r9gp/image.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://s26.postimg.org/6umiyw7u1/image.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://s26.postimg.org/xi4c3joh5/image.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://s26.postimg.org/clcpcmfu1/image.jpg[/img] is not a valid Image.


[img]http://s26.postimg.org/w9pn9ebah/image.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://s26.postimg.org/vlgsqgckp/image.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://s26.postimg.org/gt7hldh9l/image.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://s26.postimg.org/4kyeo4yw9/image.jpg[/img] is not a valid Image.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
311_Mart
Díky organizátorům i všem zúčastněným. Byl to nevšední zážitek Mrknutí
i.ibb.co/KzWCvpr/Mart.png
 
kouty
jak jste odhazovali? podle velitele a nebo každý zvlášť?
 
Kurres
Report z pohledu Fw 190 A-7 "Weisse 7", 1./JG 26

Dlouho jsem se necítil takhle jistě a silně. Je 17:00 a já si sedím ve svém Focke-wulfu na dráze letiště Florennes asi 20 kilometrů západně od města Dinant. Ostatní jsou již také seřazeni. Velitelem naší staffel je Fučida, druhému schwarmu, ve kterém jsem zařazen já, velí Wedge. Jsem na pozici velitele druhé rotte. Dvojku mi dělá MK_Hombre. Za námi stojí schwarm kluků od Hiena. Spolu s námi z Florennes startují i kluci z 2./JG 26 (CSAF). Dohromady 19 stodevadesátek. Už jistě chápete, proč ta sebejistota.

Čekáme na povel ke startu od radarového návodčího. Přibližně po 20 minutách je slyšet Koutyho povel ke startu. Je to tu!
[img]http://www.imghosting.cz/images/87ramrod1.jpg[/img] is not a valid Image.
Už to začíná. Jedna po druhé se stodevadesátky zvedají vzhůru. Naše skupina se formuje, ve formaci zaujímáme pozici vpravo. Kontroluji svoji dvojku - je na místě. Minuli jsme Charleroi.
[img]http://www.imghosting.cz/images/46ramrod2.jpg[/img] is not a valid Image.
Kurzem severozápad stoupáme do výšky šesti a půl kilometrů. Po 10 minutách dostáváme rozkaz ke změně kurzu. Zahajujeme křížení na kurz 270. Vzhledem k většímu počtu letadel je manévr trochu těžkopádný, navíc jsme teď letěli přímo do slunce, které nám ostře svítilo do očí. Moje dvojka se mi ztratila, taktéž Wedge má problémy svým katschmarkem.
[img]http://www.imghosting.cz/images/34ramrod3.jpg[/img] is not a valid Image.
Aby toho nebylo málo, přichází další změna kurzu. Tentokrát do jihozápadu. Připojuji se k Wedgovi. Náhle nás z protikurzu proletí několik vyšších kontaktů. V té chvíli jsme byli ve výšce 7 300 metrů. Ale tihle hoši byli minimálně ještě o kilometr výše. Spitfiry! Zakřičel někdo do éteru.
[img]http://www.imghosting.cz/images/28ramrod4.jpg[/img] is not a valid Image.
Fučida nařizuje odhození přídavných nádrží. Nepřátelské stíhačky však pokračují dál a nechávají nás být.
Měníme kurz na jihovýchod. Žádný kontakt s nepřítelem. Po chvíli nám Kouty nařizuje otočit se do severu. Hlásí několik nepřátelských skupin v okolí Antverp a Ghentu. Dorážíme k Ghentu. Náhle zpoza sluníčka zahlédnu 4 kontakty mířící přímo na mě. Varuji Wedge a otáčíme proti nim. Jsou to Messerschmitty. Díkybohu!
[img]http://www.imghosting.cz/images/77ramrod5.jpg[/img] is not a valid Image.
Mezitím jsme se však odtrhli od naší skupiny. Otáčíme do východu a snažíme se kluky dohnat. Dozvídáme se, že velká skupina letadel se pohybuje okolo Antverp a v Mechelenu bylo zničeno seřaďovací nádraží. Měníme kurz na severovýchod. Vpravo dole pozoruji klikatící se řeku Šeldu. Antverpy jsou blízko. Jsme nad městem. Výška 8 a půl kilometrů. Vizuální kontakt s Fučidovou skupinou se nám stále nedaří navázat. Skupina pravděpodobně bombardérů je hlášena SZ od Antverp. V té chvíli Fučida hlásí technické problémy a let pro něj končí. Velení předává zkušenému Hienovi. Přelétáváme letiště Woensdrecht, když se Wedgovi podaří navázat vizuální kontakt s Hienovci. Zapojujeme se do zpátky do formace a otáčíme západ. Naše dvojky Magot a Hombre se daly do kupy a jsou v pořádku u Hiena.

Pokračujeme západ. Náhle jsem spatřil kondenzační stopu asi půl kilometru dole před sebou na první hodině. V prvním momentu jí nevěnuji moc pozornosti, letadlo považuji za člena naší skupiny. Avšak po chvíli poznávám známou siluetu eliptického křídla Spitfiru. Oznamuji Hienovi nepřítele a vrhám se jištěný Wedgem za ním. Spitfire provádí mírnou stoupavou levou zatáčku. To mé mašině začíná dělat obtíže. Rychle střílet nebo z toho nic nebude. Posílám na něj dvě dávky. První ho minula, druhá mu odpárala ocas. Abschuss! hlásím a vracíme se na původní kurz.
[img]http://www.imghosting.cz/images/52ramrod6.jpg[/img] is not a valid Image.
Asi po pěti minutách pozoruji na mracích před námi shluk teček. Bombardéry.

Překročili jsme poslední kus pevniny a vletěli nad moře. Okolo bombardérů zuří boj. To budou kluci z 2./JG 26. Pozoruji střelbu na všechny strany. Eskorta se už s našimi kluky bije. Hienova skupina se zapojuje do boje. Sleduji stodevadesátku prolétávající boxem. Ten se v tu chvíli rozsvítil jako vánoční stromeček. Udatný to náš pan velitel! Naši kluci způsobují bombardérům první ztráty. Dostáváme se nad svaz. Jdeme to do útoku! hlásí Wedge. Pauke-Pauke! Vrháme se do hlubin.
[img]http://www.imghosting.cz/images/12ramrod7.jpg[/img] is not a valid Image.
Pozoruji svého velitele. Rychle se však orientuji na svůj cíl. Zahajuji palbu přibližně ze 400 metrů. Zásah, má dávka odstřelila levý motor bombardéru z lože.
[img]http://www.imghosting.cz/images/72ramrod8.jpg[/img] is not a valid Image.
Pokračuji boxem a pálím ještě na trojici bombardérů vpředu, avšak míjím. Vracím se k Wedgovi. Za něj se řadí Spitfire. Mírnou levou zatáčku! hlásím svému veliteli. Spitfire ho následuje, posílám na něj dávku, Spitfire přerušuje pravou zatáčkou dolů. Připojuji se zpátky k Wedgovi. Stoupáme do slunce před bombardéry a chystáme se na čelní útok. Wedge opět trefuje, já si vybírám bombardér na konci formace. Ve chvíli, kdy jsem zahájil palbu, bombardér se zlomil. To byla jiná stodevadesátka, která útočila z šesté hodiny. Ale za ní visí dva Spitfiry, na poslední chvíli jsem na jednoho z nich vyslal dávku. Otočím se dozadu a vidím, že Spitfire za sebou táhne černou vlečku.
[img]http://www.imghosting.cz/images/67ramrod9.jpg[/img] is not a valid Image.
Za mnou se snáší Spitfire, ale přerušuje díky tomu, že se vzdalujeme od svazu. Hledám Wedge, nacházím ho po chvíli. Otáčíme zpátky za svazem. Vpravo vidím divoký manévrový souboj stodevítek a Spitfirů. Vlevo také bojuje stodevítka se Spitfirem. Jdeme jí na pomoc. Ale to už se zespodu vynořuje další stodevítka a Spitfire posílá do pekel. Pokračuji dál za Wedgem k bombardérům. Ale to už na nás padají další Spitfiry. Jeden si mě všímá. Je rychlejší, snažím se ho vytlačit před sebe. Spitfire zaváhal a já vypadl za ním. Předsazuji a mačkám spoušť. Krátka dávka Spitfiru odstřelila křídlo.
[img]http://www.imghosting.cz/images/54ramrod10.jpg[/img] is not a valid Image.
Otáčím zpátky k bombardérům, ale pozoruji další Spitfire, který si to míří ke mě. Utahuji mu zatáčku. Spitfire mě nechává a vzápětí se za něj zařazuje stodevítka a žene ho dolů. Pokračuji dále k bombardérům. Stále bez kontaktu s Wedgem. Bitva s eskortou ztrácí na intenzitě, okolo bombardérů je však stále divočina. Box čítá asi už jen 6 kusů, za ním se táhne několik opozdilců. Tyto chudáky však stihne krutý osud. Vybírám si osamocený kus vlevo níž. Shodou okolností ten, který jsem zasáhl už v prvním útoku. Moje dávka Mitchellu zapálila palivovou nádrž. Letoun vytahuje podvozek. Má dost. Nechávám ho být.
[img]http://www.imghosting.cz/images/28ramrod11.jpg[/img] is not a valid Image.
Do rádia se ozývá Wedge, je bez munice a nařizuje ukončit boj. Nemám s ním kontakt, ani s nikým jiným.

Ladím radiomaják v Bruggách. Koukám na hodiny - 18:50. Ve vzduchu jsem už hodinu a půl. Kontroluji palivoměr. Ručička ukazuje ještě 190 litrů benzínu. Letím jihovýchod, přitom pročesávám oblohu a hledám kluky. Žádný vizuální kontakt. Překračuji pobřeží, nad Bruggama ladím radiostanici v Charleroi. Wedge hlásí do radia svou pozici nad přístavním městě Ostende. Ohlašuji mu svou polohu. Jsem asi 20-30 kilometrů před ním. Pokračuji kurzem k Charleroi. Slunce se krvavě barví nad horizontem. Jakoby tento výjev byl odrazem událostí, které se odehrály v posledních dvou hodinách... S úzkostí pozoruji rafičku palivoměru. Prolétávám nad Ghentem. Paliva už mám asi jen 80 litrů. Domů to mám však ještě necelých 100 kilometrů. Stahuji plyn ve snaze ušetřit palivo. Po několika minutách se mi rozsvítila kontrolka varující, že mi v nádrží zbývá jen 50 litrů. Míjím Charleroi ve výšce 4 kilometrů. Palivoměr hlásí posledních 30 litrů benzínu. V dálce vidím Florennes. Začínám vyklesávat s úlevou, že teď už to domů určitě zvládnu. Hladce dosedávám na betonovou dráhu.
[img]http://www.imghosting.cz/images/36ramrod12.jpg[/img] is not a valid Image.
V radiu se ozývá Wedge, že už jde taky na finále. Zahlédnu ho v pravém okénku jak se k letišti blíží od západu. Roluji mimo dráhu a sleduji hladké přistání svého velitele. Ten roluje ke mě, zhasíná světla. Dělám to samé, vypínám motor. Let trvající dvě hodiny skončil.
[img]http://www.imghosting.cz/images/73ramrod13.jpg[/img] is not a valid Image.
Při podávání hlášení jsem si nárokoval tři sestřelené Spitfiry a jeden bombardér B-25 Mitchell.


Chtěl bych poděkovat všem zúčastněným, ať letkám či jednotlivcům. Vy všichni jste přispěli k super atmosféře, kterou tato akce měla. Koneckonců jaké si to uděláme, takové to máme.
Děkuji radarovým návodčím za bravurní obsluhu radaru.
Díky Wernerovi za nápad akci realizovat a za její organizaci.
Děkuji také Falkonovi za zvládnutí technických záležitostí.

Jsem rád, že se akce vydařila, byť by se dalo pár věcí určitě zlepšit. Bylo to šité horkou jehlou. Příště to bude lepší. Každopádně díky za fajn zážitek. Mrknutí
 
1stCL_pbarry
za 9./JG 26

- 8x109G-6 Late

1.1stCL/pbarry
2.Cassius Chaerea
3.1stCL/Werner
4.1stCL/Merla
5.Achileus
6.Vladis
7.BIVOY
8.Voyk

- pět strojů a jeden pilot ztracen v boji

- celkem nárokujem deset Spitfirů a jednu poškozenou B-25 Úsměv


Startujeme jako první z modrých z letiště Lille-sever, 45minu po startu mise v 17:15 herního času. Kontrola nás vodí po všech čertech, až nás nakonec navede někam nad Francii čelně a s převýšením k nepřátelské formaci, o které zatím nic nevíme.

Formace si všímáme dost pozdě a vlastně až po tom, co nás podlítla 1000 metrů dole. Odhazujeme nádrže a útočíme na 11 Spitfirů, které reagují pravou zatáčkou a začínáme se motat. Viz Colonelův příspěvek o 313sq. Na přesdržku to je 3:3. V průběhu boje dochází zpráva, že hlavní svaz je někde nad Ghentem. Byť je druhý schwarm rozprášen, první se drží stále u sebe, takže rovnou vyrážíme daným směrem. Focke Wulfy jsou tou dobou někde roztahaný, potkáváme nějakou jejich dvojici, máváme jim (ukazujem prostředníček) a frčíme dál na Antwerpy podle pokynů kontroly.

mimo záznam - tohle se červeným opravdu povedlo. Plán příletu bombardérů se mi zdá dost riskantní, ale vyšlo to skvěle. Luftwaffe byla roztahaná ve Francii a dokázali jsme reagovat jen na jakýsi klamný cíl. Bombardéry jsme fakticky dohnali až nad mořem na půl cesty domu.

Asi 25km ( :-D ) na sever od Antwerp doháníme na levelu dvojici Spitfirů z horního krytí, která o nás neví a zatáčkou se řadí před nás. Cassius do rádia zařve "SPITFIRE" a jednoho rychle sestřeluje. Pak se chvíli motáme a na okamžik konečně záhlednem tučný svaz bombardérů. Když už je pro nás situace dostatečně nepřehledná a nebezpečná, odpoutáváme se stranou dolů, Spitfiry spěchají za bombardéry, které zatím odlétly notný kus dál. Vladis z druhého schwarmu se k nám opět připojuje v průběhu tohoto boje a všech pět zbylých stodevítek valí za bombardéry.

Po pár minutách se konečně do akce zapojují stodevadesátky a útočí přímo na svaz. Začíná světelná show a cover bombrů se snaží reagovat na FW. To je příhodný okamžik pro nás, útočíme a dva Spitfiry sestřelujem. Pak nastává krátká pauza. Letí ještě asi 10-12 bombardérů a většina němců zůstala za svazem. U bombardérů zůstalo několik posledních Spitfirů, které se rychle snaží nabrat výšku. Jakmile opět začneme dorážet na B-25, spitfiry se zapojují, ale proti našemu počtu nemají šanci a v chodu je v podstatě převálcujem. Náš Schwarm si ještě připisuje další tři, zatímco FW útočí na teď už nechráněný svaz bombardérů. Merla se ještě pokouší útočit na B-25, ale samozřejmě dostává olej a letí se vykoupat. Vladise v tu chvíli překvapuje jeden z posledních Spitů a sestřeluje ho.

S hladovým okem přistávají tři stodevítky v Brugách po asi 100 minutách letu.


Díky za akci, mělo to atmosféru. Co se týká ztrát, tak se mi zdá jako velká chyba návrat 313 sq. V zásadě bylo obětováno jedenáct spitfirů, které sice odvedly pozornost a bombry mohly nerušeně odhodit, ale jejich návrat byl předčasný. Paliva jsme měli stejně jako oni a bombardéry jsme mohli sledovat až na dohled britskému pobřeží. V tom finálnim boji by sehrály ještě velkou roli.

Spity u bombardérů důsledně bránily, snažily se neztratit kontakt s bombardéry a disciplinovaně se držely u svazu. Nejtěžší ztráty formace B-25 utrpěla až v momentě, kdy byl cover vybit.

PS: Výborný zásah cíle Úsměv
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 30-11-2014 16:05
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
DarkTatka
1stCL_pbarry napsal:

Díky za akci, mělo to atmosféru. Co se týká ztrát, tak se mi zdá jako velká chyba návrat 313 sq. V zásadě bylo obětováno jedenáct spitfirů, které sice odvedly pozornost a bombry mohly nerušeně odhodit, ale jejich návrat byl předčasný. Paliva jsme měli stejně jako oni a bombardéry jsme mohli sledovat až na dohled britskému pobřeží. V tom finálnim boji by sehrály ještě velkou roli.

PS: Výborný zásah cíle Úsměv


Bohužel, spity po odhozeni nadrzi vydrzi v souboji nad francii priblizne 15 minut a pak musi domu. Sam jsem byl prekvapen kdyz Colonel psal ze v 313te bylo 6 stroju, ramus delali za 12 Úsměv Kdyby 313ta mohla docerpat palivo a dozbrojit, jeste by se k svazu mohla pripojit na ceste domu. To me osobne dost nastvalo, ze cela RAF sedi na prdeli a pozoruje bombardery jak dostavaji na prdel na dohled od Londyna. Budu si stezovat Úsměv

Jinak 312ta se k bombarderum pripojila na minutu presne nad Ghentem, takze nas cover byl slabsi pouze o tech 6 strojů.
 
TozziFan
kouty napsal:

jak jste odhazovali? podle velitele a nebo každý zvlášť?

Odhoz na povel T}{ORa.
 
1stCL_Werner
DarkTatka napsal:

1stCL_pbarry napsal:

Díky za akci, mělo to atmosféru. Co se týká ztrát, tak se mi zdá jako velká chyba návrat 313 sq. V zásadě bylo obětováno jedenáct spitfirů, které sice odvedly pozornost a bombry mohly nerušeně odhodit, ale jejich návrat byl předčasný. Paliva jsme měli stejně jako oni a bombardéry jsme mohli sledovat až na dohled britskému pobřeží. V tom finálnim boji by sehrály ještě velkou roli.

PS: Výborný zásah cíle Úsměv


Bohužel, spity po odhozeni nadrzi vydrzi v souboji nad francii priblizne 15 minut a pak musi domu. Sam jsem byl prekvapen kdyz Colonel psal ze v 313te bylo 6 stroju, ramus delali za 12 Úsměv Kdyby 313ta mohla docerpat palivo a dozbrojit, jeste by se k svazu mohla pripojit na ceste domu. To me osobne dost nastvalo, ze cela RAF sedi na prdeli a pozoruje bombardery jak dostavaji na prdel na dohled od Londyna. Budu si stezovat Úsměv

Jinak 312ta se k bombarderum pripojila na minutu presne nad Ghentem, takze nas cover byl slabsi pouze o tech 6 strojů.


Spitfirů v No. 313 bylo 11, ne 6. Pokud v době odhození nádrží ještě čerpali z nich, na eko režim nad kanálem ještě mohli na bombardéry počkat. Těhle zbylých 8 Spitfirů v poslední bitvě červeným moc chybělo. Byl to rozhodující moment poslední bitvy.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
DarkTatka
1stCL_Werner napsal:

DarkTatka napsal:

1stCL_pbarry napsal:

Díky za akci, mělo to atmosféru. Co se týká ztrát, tak se mi zdá jako velká chyba návrat 313 sq. V zásadě bylo obětováno jedenáct spitfirů, které sice odvedly pozornost a bombry mohly nerušeně odhodit, ale jejich návrat byl předčasný. Paliva jsme měli stejně jako oni a bombardéry jsme mohli sledovat až na dohled britskému pobřeží. V tom finálnim boji by sehrály ještě velkou roli.

PS: Výborný zásah cíle Úsměv


Bohužel, spity po odhozeni nadrzi vydrzi v souboji nad francii priblizne 15 minut a pak musi domu. Sam jsem byl prekvapen kdyz Colonel psal ze v 313te bylo 6 stroju, ramus delali za 12 Úsměv Kdyby 313ta mohla docerpat palivo a dozbrojit, jeste by se k svazu mohla pripojit na ceste domu. To me osobne dost nastvalo, ze cela RAF sedi na prdeli a pozoruje bombardery jak dostavaji na prdel na dohled od Londyna. Budu si stezovat Úsměv

Jinak 312ta se k bombarderum pripojila na minutu presne nad Ghentem, takze nas cover byl slabsi pouze o tech 6 strojů.


Spitfirů v No. 313 bylo 11, ne 6. Pokud v době odhození nádrží ještě čerpali z nich, na eko režim nad kanálem ještě mohli na bombardéry počkat. Těhle zbylých 8 Spitfirů v poslední bitvě červeným moc chybělo. Byl to rozhodující moment poslední bitvy.


No jo, fakt 11. Co se ale uz da delat - kdyby chyby Mrknutí. S 313tou jsme se rozhodli ze uz palivo na dalsi boj nemaji, tak sli domu na caj a parky.
 
magot
1stCL_Werner napsal:
Ve chvíli, kdy jsem zahájil palbu, bombardér se zlomil. To byla jiná stodevadesátka, která útočila z šesté hodiny

Nj byli jste za mnou ... ale ty spity mě nakonec nedostali ale falkon z hřbetní věže Mitchellu ...
 
1stCL_Werner
Nikomu to nevyčítám, jen je vidět jak málo stačí k důležité taktické změně. 109 například chybělo ke kontaktu s bombardéry ještě na příletu jen pár minut. Nakonec jsme ale byli otočeni na větší radarový odraz na jih, což byla právě 313.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

34,729,842 návštěv