April 16 2024 09:27:40
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,743
· Nejnovější pilot: Thehealthreviews23
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Ramrod 753 - debriefing
kouty
magot napsal:

DarkTatka napsal:

magot napsal:

Jedna věc se na modré straně opomněla. 100% se spoléhalo na radar, a průzkum žádný.
Falkon by měl popsat před akcí jaké jsou možnosti radaru (nejen Koutymu ale všem kdo byli uvelení) a podle toho se zařídit. Páč Kouty se v tom chvílema ztácel Úsměv IMHO 2- 3 109tky v průzkumu by třeba pomohli ...


Cerveni radar testovali docela intezivne - testovali jsme jeho limity, jak ho zmast a jak pridelat operatorovi co nejvic prace - v podstate cely druhy trenink jsem je honil po mape a zkousel sam sebe zmast. V tomdle na jednicku a diky vsem kteri se toho ucastnili

My taky, jenže nastavení radaru v tréningu a v ostré akci bylo trochu odlišné co říkal Kouty takže trochu chyba lávky ... ale asi to je součástí tak velké akce, plánování a přizpůsobení daným podmínkám Úsměv


tak na druhém tréningu se dostavil jen Cass....a navíc chvíli trvalo, než jsme zjistili, že vlastně radar není zapnutý Šklebící se
 
Matylda
Colonelo, podepisuji se, pěkně řečeno. ;-)

Teď pardon za OT, ale jedna myšlenka mě provázela před i po akci, a sice - jak by dopadl počet útočících na bombry, kdyby fungoval námi tolik lobovaný patch s "uzamykáním střelišť" po vyřazení střelce. Tedy "zabití" hráče osobně, ale s možností okupovat pak zbylé pozice.

Píšu to jen proto, protože jsem sám neměl kuráž, do střeliště usednout, kvůli této slabině, a raději se snažil vrátit domů, spoléhaje na bezpečí boxu. Po shlédnutí záznamu je však několik momentů, u kterých by byl hráč určitě přesnější/chytřejší, než ti dřeváci AI střelci. To mě pokaždé namíchne. Mrknutí

No jen úvaha, snad se i toho dožijeme.
 
310_Max
Cassius Chaerea napsal:

Letka13_Colonel napsal:
Viem, že sa v jednotlivých diskusiách radi podpichujeme. To patrí k veci. Sú určité hranice, ktoré je vhodné rešpektovať.
No tak si to tak neber, třeba příště vyfasujete dvě nádrže. Úsměv


Ty voe, jak to furt zkoušíŠklebící se
 
CSW_Cassius Chaerea
To by nesměl tak nahrávat. Psát třetí x stránkovou esej na téma proč letěli tak jak letěli, ten kluk vopravdu potřebuje uznání. Cool To že poslechli špatný rozkaz se stává a je zbytečné zase hledat díry v pravidlech, protože si kvůli tomu už nezabojovali.
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 04-12-2014 14:27
 
1stCL_pbarry
Tak mise nebyla o tom to nějak ochcávat pod radarem atd. Smyslem bylo udělat prostě óbr bitvu kolem bombardérů, zažít si tu atmosféru reálného doprovodu a to nakonec vyšlo. Na ztráty to však nemělo dopadnout tak radikálně. Možnost znovu startovat by mnohem víc pomohla Luftwaffe.



Ještě trochu sumarizace.

Celkem jsme sestřelili 29 letadel (16xSpitfire 13xB-25) při ztrátě 10ti strojů (5x příčinou stihače a 5x střelci B-25)

1./JG 26

FW 190 A-7
1.1stCL/Fucida
2.1stCL/Kurres - 3xSpitfire (Jirik; 310_Butys; 310_Runner); 1xB-25 (Tommy)
3.1stCL/Hien -2xB-25 ([DBS]Scruffy; AH_Permon), vyskočil nad bází (příčina střelci B-25)
4.(E)CL/Ricrd - 1xB-25 (Frantak)
5.FK_Stern
6.magot - KIA (příčina střelci B-25)
7.autodeath
8.1stCL/Wedge - 2xB-25 (606_OTU_JardaS; 311_Mart)
9.1stCL/Ziza - 1xB-25 (CaK_Tozzifan), vyskočil nad mořem (příčina Spitfire DU-O)
10.1stCL/Ruda - 2xB-25 (Thrud; BP_Madvlk)
12.MK_Hombre - 2xB-25 (311_Hammer; [DBS]Hycel)

letka celkem: 14/3

2./JG 26

FW 190 A-7
1. CSAF_Faintingh - 1xB-25 (Phantom)
2, CSAF_mar117117
3. CSAF_Art
4. CSAF_pauliuk
5. CSAF_Missak - vyskočil nad mořem (příčina střelci B-25)
6. CSAF_Sajonez - 1xB-25 (AH_Poti), přistál do moře (příčina střelec B-25 AH_Poti)
7. CSAF_rBucinka
8. CSAF_Tistar - 3xSpitfire (57MH_Hamster; 606_Vocko; 606_Demon)

letka celkem: 5/2

9./JG 26

Bf 109 G-6 late
1.1stCL/pbarry - 5xSpitfire (ZVP_Stefi; ZVP_Pedros; 57thMH_Hoper; 310_Pepno; 606_JuLB )
2.1stCL/Werner- 3xSpitfire (Letka_13/Indy; 606_Allite; 57thMH_Edison)
3.1stCL/Merla- 1x Spitfire (No.310_LangMaster), přistál do moře (příčina střelec B-25)
4.Cassius Chaerea - 1xSpitfire (606 Dzori DU-J)
5.Vladis - vyskočil nad mořem, captured (příčina Spitfire)
6.Achileus - hořicí havaroval kdesi ve Francii, pilot OK (příčina Spitfire)
7.BIVOY - KIA, (příčina Spitfire)
8.Voyk - vyskočil , (příčina Spitfire)

letka celkem: 10/5



Nádraží zničeno :)
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 04-12-2014 14:37
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
falkon
magot napsal:
My taky, jenže nastavení radaru v tréningu a v ostré akci bylo trochu odlišné co říkal Kouty takže trochu chyba lávky ... ale asi to je součástí tak velké akce, plánování a přizpůsobení daným podmínkám Úsměv

To nie je pravda. Nastavenie radaru sa od nedele 23.12. 13:00 nijak nemenilo! (teda radary na 2. treningu boli uz rovnake ako v ostrej akcii)

Obaja navodci boli o zmenach a o aktualnom nastaveni informovani emailom. Nevidim dovod taketo parametre diskutovat s "radovymi pilotmi" -- v skutocnosti by vam presne parametre takisto nikto nepovedal (pretoze ked padnete do zajatia, vsetko by ste vyzradili :-P).

kouty napsal:
tak na druhém tréningu se dostavil jen Cass....a navíc chvíli trvalo, než jsme zjistili, že vlastně radar není zapnutý Šklebící se

NEGATIVE. To bol treti trening v piatok -- 2. trening bol v nedelu 23.11. (kde si cerveny nove nastavenie radaru zodpovedne 'osahali', viz. prispevok od DarkTatku).

To ze sa na to modri vyprdli/podcenili, to uz komentovat nebudem... Mrknutí
Upravil/a falkon dne 04-12-2014 14:38
 
Matylda
Cassius Chaerea napsal:

...Psát třetí x stránkovou esej...


Si pořiď normální displej. Já to mám na jedné str. a čte se to mnohem příjemněji, než ty tvoje strohé popichovačky. Šklebící se

EDIT: A ještě k tomu o ničem. Šklebící se
 
kouty
Co takhle to tu uzavřít, než se všichni rozhádaj a alší specka se poletí zase za dva roky Naštvaný
 
1stCL_pbarry
vždyť se nikdo nehádá, co furt zamykat..
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
CSW_Cassius Chaerea
Jo a mimochodem Barry si to pěkně pos*al! Dle výsledku jsme měli nejhorší ztráty ze všech těch smradlavejch skopčáků. Co mi na to řekneš?
 
magot
falkon napsal:

magot napsal:
My taky, jenže nastavení radaru v tréningu a v ostré akci bylo trochu odlišné co říkal Kouty takže trochu chyba lávky ... ale asi to je součástí tak velké akce, plánování a přizpůsobení daným podmínkám Úsměv

To nie je pravda. Nastavenie radaru sa od nedele 23.12. 13:00 nijak nemenilo! (teda radary na 2. treningu boli uz rovnake ako v ostrej akcii)

Obaja navodci boli o zmenach a o aktualnom nastaveni informovani emailom. Nevidim dovod taketo parametre diskutovat s "radovymi pilotmi" -- v skutocnosti by vam presne parametre takisto nikto nepovedal (pretoze ked padnete do zajatia, vsetko by ste vyzradili :-P).

To byli jen dojmy z TSka ... dejme tomu že se s tím radarem učíme pracovat Úsměv
Chyba byla tedy u nás že na 2. tréningu jsme nebyly. Respektive jsme trénovali něco jiného, ne práci s nově upraveným radarem. Takže máš pravdu falkone.

Krom toho to působilo realisticky páč ani v reálu nikdo nevěděl všechno a radar měl své omezení Úsměv
 
1stCL_Wedge
Cassius Chaerea napsal:

Jo a mimochodem Barry si to pěkně pos*al! Dle výsledku jsme měli nejhorší ztráty ze všech těch smradlavejch skopčáků. Co mi na to řekneš?


Tyvoe, kdyby se Berry s Wernerem nemuseli furt starat, aby se tý tvý rudý zadnici nic nestalo, mohli pomoct těm všem klukům, který to vodskákali za tebe!!! Si byl fakt pro tuhle akci pěknej dáreček! Pro příště budeš v rámci LW přidělenej k polní kuchyni....a ne že nám spálíš eintopf!!! Šklebící se
 
clone9cz
1stCL_pbarry napsal:

Nádraží zničeno Úsměv


Může někdo zjistit, jestli to nádraží nebylo v tý době už podzemní ?
 
http://www.wwii-illusion.net
magot
Nebylo Úsměv
 
ringlett
clone9cz napsal:

1stCL_pbarry napsal:

Nádraží zničeno :)


Může někdo zjistit, jestli to nádraží nebylo v tý době už podzemní ?


To jako fakt?

Jestli jo, tak nebylo :o)
 
DarkTatka
ringlett napsal:

clone9cz napsal:

1stCL_pbarry napsal:

Nádraží zničeno Úsměv


Může někdo zjistit, jestli to nádraží nebylo v tý době už podzemní ?


To jako fakt?

Jestli jo, tak nebylo Vyděšený)


Ale ted to bude stacit jen zahrnout, predkopany to mate Úsměv
 
1stCL_pbarry
po tom náletu už určitě v podzemí bylo Úsměv
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
1stCL_Fucida
magot napsal:
Krom toho to působilo realisticky páč ani v reálu nikdo nevěděl všechno a radar měl své omezení Úsměv


No. Systém protivzdušné obrany říše, kam radarové komplexy Freya a Würzburg spadaly, byl celkem promakaný a dost přesný. Ostatně válčila kolem nich armáda lidí, aby měl velitel oblasti (v našem případě Kouty) komplexní, aktuální a kontinuální informace o všem, co se v jeho oblasti šustne. Toto narušily svého času jen Window, resp. shazované hliníkové pásky, ale to se už příliš netýká let 1943 a pozdějších. Na toto téma je napsáno celkem hodně publikací, resp. je to zmíněno snad v každých jednotlivých pamětech stíhače Luftwaffe ze západní fronty, detailně je to popsané v Dahlově Rammjägerovi a celkem hluboce myslím i v deníku JG 26 (jak Caldwellově, tak Prillerově). Obecně vzato nebyl problém znát řádově s přesností na stovky metrů přesnou polohu nepřítele. Nebyl problém navést stíhače přesně do vstřícného kurzu (nebo jakéhokoliv jiného). Samozřejmě v dobách existujících transpondérů nebyl také identifikovat vlastní stroje.

Kdyby si někdo chtěl počíst pěknou publikaci u Würzburgu (jeho anténa je mimochodem vystavena v muzeu v Lešanech), může tady: http://www.cdvand...nameWB.pdf

PS: systém protivzdušné obrany samozřejmě tvořily stovky těchto radarů - informace z nich dotvářely celkový obraz dění na nebi.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
falkon
1stCL_Fucida napsal:

Kdyby si někdo chtěl počíst pěknou publikaci u Würzburgu (jeho anténa je mimochodem vystavena v muzeu v Lešanech), může tady: http://www.cdvand...nameWB.pdf

Zaujimava knizka - diky! Ale v anglictine by si ju nemal?! Úsměv
 
1stCL_Fucida
Nemám, ale kdybys chtěl přeložit nějakej konkrétní odstavec, řekni. Škoda jen, že jsem nenašel něco podobného o Freye.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

05-01-2024 17:45
Z 2:5 na 8:5.... zázrak

34,705,263 návštěv