May 01 2024 09:16:57
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 17

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Kampaně
 Vytisknout diskuzi
Mise HSFX+CC mod
saldy
[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/1730/cc.jpg[/img] is not a valid Image.

Několik singlovek s využitím pozemní koordinace a palubních radarů pro vyhledávání nepřátelských letounů či lodí. Aplikace CC je snadná, stačí mod aktivovat v JSGME a o nic víc se nestarat, radar pak jede v misích zcela automaticky. Dle typu mise vám bude pozemní operátor předávat pozice nepřátelských letounů, nebo s váma komunikuje obsluha lokátoru sedící přímo v letadle.

Mise jsou vhodný právě pro formát singl, protože noční stíhači lovili osamotě, úkoly jsou dost obtížné ale ne nemožné, dělej si předletovou přípravu, v misích máš velkou volnost pro svá rozhodnutí. V nastavení obtížnosti by měl být povolen jen externí pohled (platí jen pokud je stroj na zemi) kvůli pojíždění z hangáru, rozhodně ne ikony a gps. Nikdy nepoužívej autopilot, tvůj stroj nemá kvůli volnosti žádné waipointy. Mise je vždy splněna až po přistání. Některé mise mají díky možnostem CC nastaveno generické počasí a aktivní posádku, která by měla hlásit vizuál.

Palubní radiolokátor pro vzdušné cíle
CC simuluje mnoho typů palubních lokátorů s různými parametry, podrobné parametry najdete v jednom z přiložených readme.
V zásadě je důležitý údaj o dosahu (v rozmezích 3 000-10 000 m) a azimutu, který je většinou shodný i pro elevaci, tak získáte představu o tvaru a dosahu pomyslného kuželu, který vychází z vašeho čumáku a uvnitř kterého je pole působnosti radiolokátoru. Pokud do tohoto kuželu dostanete nepřátelský letoun, palubní operátor vás začne příkazy navigovat, zvládne to i neangličtinář jako jsem já, pozor jen na slovíčka Above-stoupat a Unlow-klesat.

Některé lokátory jsou nastaveny tak aby detekovaly jiná elektronická zařízení na palubě nepřátelských letounů, to ale zas možná někdy příště.

Palubní radiolokátor pro lodní cíle
Lokátory na hledání lodí mají cca 10x větší dosah, je to prostě proto, že loď má větší plochu a v závilosti na velikosti většinu opravdu chytí takto daleko. CC nabízí různé typy s dosahy od 40-80 km. Operátor vás opět velmi přesně naviguje přímo k nejbližšímu cíli. Lodní lokátory zachytí i vzdušné cíle, někdy jen na marginální vzdálenost, ten nejvýkonější spojenecký to umí až na vzdálenost 9 000m

Mise HSFX+CC

Raid on Düsseldorf

Pozor, tohle je jediná mise v balíku, kde se musíš aktivovat přiložený mod pro Lancaster! V nočním boji s britskými nájezdy byli němci úspěšní, srazili tak stovky bombardérů s relativně malými vlastními ztrátami a zajatecké tábory se plnily tisíci leteckých zajatců.

V misi máš instrukci doletět k radiomajáku AR, nastoupat cca 5500 m a zde čekat, potom už jsi odkázán na pozemní navigaci, operátor ti bude zasílat souřadnice a výšku letu svazu. Musíš pracovat s minimapou pro odhad směru letu svazu a radiomajáky pro vlastní orientaci. Bf 110 G-4 má schräge musik, rozhodně doporučuju použít než kanony v čumáku. Střílej do kořene křídel, ne do pumovnice kdy letoun jednou explodoval a dost mě tím očesal, taky bacha na padající bomby, které poškozený bomber téměř vždy vypustí.

V blízkosti svazu si už musíš pomoci palubním radarem FuG-202 s maximálním dosahem 3500m, azimutem a elevací +- 35°. Pokud bombry prošvihneš, musíš je pronásledovat dál do vnitrozemí.

[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/1728/dusseldorf.jpg[/img] is not a valid Image.

Omuta defense

Japonci stejně jako jejich spojenci později čelili hrozbě strategického bombardování od B-17, B-24 a navíc také mocných Superfortress. B-29 přešly v nočních náletech na malé výšky, snadněji se tak stávaly kořiští nočních vlků. Instalace hřbetních kanonů se tak pro japonce stala nutností, dělo se tak na vícero typech letounů a bez žádné konzultace s němci, jak by se mohlo zdát. Japonci také nasadili vlastní palubní radary FD-2, které ale měly horší parametry než první generace německých radiolokátorů a posádky je raději nechávaly odstranit aby ušetřily váhu 75 Kg. Hřbetní kanony jsou oproti německé stodesítce instalovány pod menším úhlem, letoun je tak více zranitelný a často musí čelit obranné palbě, dobrý střelec by si přesto měl poradit a zasáhnout i z větší dálky, B-29 je oproti Lancasteru dost odolná.

V misi nejsou k dispozici radiomajáky, s pomocí hlášení pozemního radaru odhadni směr příletu nepřítele a vydej se mu naproti. Protože jsem se nemohl rozhodnout kterýho zabijáka draků použiju, můžete si stejnou misi zahrát za Gekko či Torjú. Doporučuju snížit jas kolimatoru na minimum. Lokátor FD-2 má dosah 3 000m, azmt+-30°.

[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/1727/omuta.jpg[/img] is not a valid Image.

Free Hunt

9. GMTAP byl nejseverněji položený ruský letecký pluk se základnou severozápadně od Murmansku, bojoval v arktické oblasti v Barentsově a Norském moři pod Severní flotilou sovětského námořnictva. S příchodem polární noci v zimě 1943 sověti upustili od hromadných útoků (také v důsledku naprostého zdecimování pluku) a podnikali občasné singl nájezdy do oblastí s pravděpodobnou koncentrací malých konvojů. Jeden takový podnikl i V.Pigorov na stroji Boston s torpedem.

Sověti do boje nasadili své protilodní radary Gneis-2M , je v této misi nahrazen britským ASD s dosahem 40km azimutem +-60°, (dosah Gneisu byl asi o 10 km kratší) Ideálním nosičem byl A-20.

Raid on TF58

V polovině února 1944 udeřilo mohutné spojené loďstvo na atol Truk, tato dvoudenní bitva je známá jako Operace Hailstone.
Počas dvou dnů bušilo americké letectvo v desítkách útoků do této pevnosti a poté zase odplulo pryč z oblasti.

V noci z 17 na 18 února přišla japonská odplata, 7 betyn z 755.Kokutai s torpédem vzlétlo do útoku, do temnoty noci, hledat obří flotilu...a byly úspěšné, nejenže pocuchaly nervy nepříteli, dokázaly těžce poškodit a vyřadit z boje mocnou USS Intrepid.

Amíci si byli dobře vědomi hrozby nočních útoků a měli na flotilových letadlovkách malé letky nočních verzí Hellcatů a Corsairů pro vlastní obranu, takže pozor.

Palubní lodní radiolokátor umístěn na Betty má dosah 55km v azimutu +-30°. Povedeš do bitvy 2 spolubojovníky, pozor dudou se opožďovat, tak jim zpomal, v cíli manévruj jemně ať neztratíte formaci a zadej jim příkaz pro společný odhoz, takže odhodí současně s tebou na stejný cíl. Doporučuju nastoupat do 500m a odhazovat v rozmezí 10-50m při rychlosti do 180 uzlů.

Malta defense

Bojištěm nočních Beau byla i těžce zkoušená Malta, kam 8. března 1942 dorazily čtyři Mk.IF, 89. Sq. RAF. Vzhledem ke zkušenostem osádek a náporu pod jakým Malta byla, se úspěch dostavil brzy. První kořistí se stal Ju 88C.

Náplň je jasná, hlídka nad Maltou, především přístavem Valletta a lov vetřelců, pomůže ti palubní radiolokátor AI Mk.VIII s dosahem 5.5 míle, azimutem i elevací +-45°.

Rockets over Biscay

K prvnímu bojovému nasazení řízené protilodní střely Hs 293 došlo 25. srpna 1943 v Biskajském zálivu. Britská 40. doprovodná skupina se skládala z několika fregat a šalup které hlídkovaly severozápadně od cípu Španělska mezi mysy Ortegal a Villano. Skupina zde lovila německé U-Booty i pro ně kolaburující španělské rybáře.

Ve 13:40 se v dohledu objevil Dornier 217 z II/KG100 kapitána Molinuse. Následně z malé výšky vypustil své střely...


Rescue Operation

Sar a Recap v CC nefungují, ale v tomto případě to nevadí. Poletíš v MBR-2 zachránit trosečníky, nikdo neví co se stalo, propátrej čtverec 20x 20km. Počasí je mizerný a stmívá se, vše závisí na tobě a radaru Gneis-2M (viz. mise Free Hunt). Pro splnění mise je třeba přistát v blízkosti lodě, letoun téměř zastavit a vrátit se zpět domů s pomocí radiokompasu.

Einsatzkommando Nacht

Arada Ar 234 vstoupily do bojů také jako noční stíhací letouny. Pro tento úkol byly upraveny letouny Ar 234 B-2, které byly vybaveny radarem FuG 216 Neptun a později i Naxos. Radarové antény byly umístěny na přídi letounu a vlastní zařízení bylo instalováno místo kamer. Zde se také nacházelo stanoviště operátora, který seděl zády ke směru letu. Výzbroj letounu tvořily dva kanóny MG 151/20 střílející dopředu, které byly umístěny v demontovatelném pouzdru pod trupem. Stíhací verze byla pojmenována Nachtigall (slavík). Prvním strojem této verze byl Ar 234 V12, který při prvním letu 5. října 1944 pilotoval Flugkapitän Kunz. Do konce roku byly na verzi Ar 234 B-2/N přestavěny ještě tři stroje Ar 234 B-2.

11. prosince 1944 byla na příkaz Göringa vytvořena na letišti Oranienburg zkušební noční stíhací jednotka Einsatzkommando Nacht 234 (EKO N 234), které velel Hauptmann Josef Bisping. Letouny měly ambici postavit se rychlým Moskytům, ale v boji se neosvědčily

Intruder

P-61 byla jediným letounem v 2 sv. od počátku konstruovaná pro noční boj. Jako noční stíhačka měl vše potřebné, rychlost, dolet, velkou palebnou sílu a výkonný radar. Svými parametry předčil i dosud osvědčená Moskyta.

Duben 1945, P-61 pilotovaná Al Jonesem, kroužila nepozorovaná v blízkosti německého letiště. Jones a jeho radarový operátor čekali na vracející se německé stíhačky z nočních operací. Těmto spojeneckým misím se říkalo "Intruder". Radar pročesával oblohu a pátral po kořisti. Operátor zachytil signál a zkušeně naváděl pilota na cíl. Byl to Me 410, který se po krátké dávce zřítil na zem.

V misi si vyzkoušíš výkonný radar AI Mk.X, SCR-720 s dosahem 6mil tj. téměř 10km, azmt +-75° elevace +-40° v malé vzdálenosti a +40°-20°velké vzdálenosti.

Cílové letiště je nedaleko Antverp, pozor špicuj uši, noční stíhači občas i zaútočí.

http://uloz.to/xs...issons-zip
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
313_Nevo
Si makac Saldy Mrknutí

PS: a 'ze vraj' sa neda radar v starom ilovi simulovat Úsměv
Upravil/a 313_Nevo dne 26-11-2014 14:42
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
saldy
[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/2128/silent-hunter.jpg[/img] is not a valid Image.

http://uloz.to/xv...hunter-zip

Abyste neobrostli mechem, připravil jsme 2 noční singlovky Wilde a Zaume Sau.

Vše potřebný najdete v souboru, tedy CC3 mod a Lancaster Mod.

Wilde Sau

Fw 190 A-6

Aktivuj v jsgme pouze Lancaster Mod


Zaume Sau

Bf 110 G-4

Aktivuj v jsgme CC3 Mod a Lancaster Mod

Nepoužívat žádné další mody!


Brífing je pro obě mise stejný: Po startu leť k Majáku AM a čekej zde na instrukci pozemního operátora, ten ti určí sektor tj. město, které budeš bránit a výšku bombardérů.

Obě mise jsou stejné, při Wilde Sau máš Fw 190 se skinem přeborníka Hajo Hermanna, spoléhat se musíš na pomoc reflektorů a vlastních očí.

Zaume Sau je stejná taktika, ale letouny měly palubní radar. Máš stodesítku a radar FuG-202 s maximálním dosahem 3500m, azimutem a elevací +- 35°. CC mod jede automaticky, jak se letoun dostane do kuželu tvého radaru, operátor okamžitě hlásí korekce a navádí k cíli, funguje to dobře. Pro útoky doporučuju použít Schräge.

V balení jsou i 2 skiny, pozor v hsfx je chyba, pokud má fungovat skin pro G-4, musí se mu založit nová složka, viz. v příloze.

Mise by neměla zabrat víc než 2h. Pro rozsvícení letiště, nutno zažádat. Jsou zde AI stíhači LW i RAF. Mohou se rodit v průběhu mise, špicovat uši.

[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/2125/sh03.jpg[/img] is not a valid Image.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
saldy
[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/2131/sh3.jpg[/img] is not a valid Image.

http://uloz.to/xS...unter3-zip

Británie na začátku války postrádala noční stíhačku, která by byla schopna nést nově vyvinutý palubní radar AI Mk.II a III, bylo rozhodnuto, že k tomuto účelu budou použity Blenheimy. K přestavbě bombardérů na noční stíhačky Bristol Blenheim Mk.IF (cca. 200 strojů) a Mk.IVF došlo v roce 1938 a již od podzimu 1939 začaly napadat tyto stroje cíle v Evropě. Kromě vybavení radarem byla posílena také hlavňová výzbroj. Pod trup přibyl plochý kontejner vyráběný v železničních dílnách Southern Railway v Ashfordu, obsahující baterii čtyř kulometů Browning ráže 7,7 mm. Blenheim tak byl jediným nočním lovcem s radarem a to až do května 1941, kdy jej nahradil nový Beaufighter.

Na podzim 1940 bylo do noční obrany země před Blitzem zapojeno přes 10 skvadron. Hlavní tíha dopadala na stroje Blenheim IF, Hurricane I a Defianty. U jednotek už se začal objevovat i Beaufighter I, ale jeho zavádění provázely potíže.

2 stejné singlovky za Blenheim nebo Hurican, Blenheim má radiokompas takže je orientace snadná. Pro Hurricane jsou v oblasti umístěny YG majáky, ale nevím jak to funguje, žádný signál nelze naladit. Pro návrat klasicky volejte základnu.

Coast Defense

Aktivuj CC3 mod v JSGME

1x Blenheim Mk.IF (noční skin je součástí hsfx)

Palubní radar AI Mk.VIII (dosah 10400 ms)

Coast Defense II

Netřeba nic aktivovat

1x Hurricane Mk.I (noční skin nahrát)
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
No s blembákem je spousta zábavy, díky
 
saldy
[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/2133/silent-hunter2.jpg[/img] is not a valid Image.

http://uloz.to/xk...unter2-zip

V polovině roku 1942 byly k dispozici nové radary AI Mk VIII, jež byly vestavěny do části již existujících strojů Moskyto verze NF Mk II, které byly posléze označovány jako NF Mk XII. Jelikož tento radar centimetrové vlnové délky měl parabolickou anténu, která vyplňovala příď letounu, bylo nutno se vzdát kulometné výzbroje, avšak zásadní pokrok v kvalitě detekce s novým přístrojem za to nesporně stál. Prakticky shodné byly stroje Mosquito NF Mk XIII, jediný rozdíl byl v tom, že nešlo o konverzi „dvojek“, ale o zcela nově postavené exempláře. Další část letadel NF Mk II prošla přestavbou na provedení NF Mk VII, které se vyznačovalo americkým radarem AI Mk X v charakteristicky protažené přídi. Výše zmíněné letouny lze pokládat za „první generaci“ nočních stíhaček Mosquito.

Britové se problém s útoky nepřátelských nočních stíhačů snažili vyřešit i zaváděním stíhací ochrany svých bombardovacích svazů. Těchto doprovodů se účastnily Beau a Moskyta. Tyto stroje byly kromě standardního palubního radaru nově vybaveny i zařízením Serrate. Nový detektor dokázal vystopovat přítomnost německých radarů FuG.

Ve hře Serrate zachytí nepřátelský radar na vzdálenost cca 70-80km a pracuje v okruhu 360°. Předává pouze informaci o směru kde se cíl nachází. Funguje tedy jako šikovný doplněk palubního radiolokátoru.

Například Beaufightery 141. Sq. pod velenímW/ Cdr. Boba Brahama, prováděly tyto akce zvané Serrate Sortie. Při nich se vmísily do proudu bombardérů a odrážely útoky německých nočních stíhaček. W/Cdr. Braham sám okusil chuť vítězství u nové jednotky 23. ledna 1943, kdy s operátorem F/O Gregorym na Beau (V 8258) sestřelili třísekundovou dávkou noční Dornier.

V misi si vyzkoušíš noční cover (s airstartem nad Kanálem), americký lokátor AI Mk X a detektor Serrate, osobně jsem spíše stíhačky zaháněl, ale jednu jsem i sestřelil. V brífinku je přesný popis letu bombardovacího svazu, velitel svazu se s tebou minimálně jednou spojí a předá info o své poloze. Tato masakrozní mise se může protáhnout až na 3 hodiny.

Vybrat si můžeš mezi Beaufighterem a Moskytem, Beau má na rozdíl od Moskyta radiokompas, ale Moskyto je řekl bych rychlejší a každý kilowat je potřeba. Moskytu jsem dal na letiště YG maják, ten ale zřejmě nefunguje, nebo nevím jak to zaktivovat.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Pavel
Zdar Saldy,

moskyto nenaladí YG maják, protože reálné stroje neměly namontován přijímač typu ZB.
Cca před rokem jsem se tím zaobíral. Viz. zde:

http://vwings.net...ost_237684

Mimochodem, teď létám "Million dollar baby" .. moc dobré !
Akorát by bodnul trochu podrobnější briefing, např. s přibližným odhadem počasí pro oblast cíle s rychlostí a směrem větru.
Ale jinak supr zábava.

Letu zdar
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
 
saldy
Ok dík, teď mi to dává smysl, takže se musí žádat pozemní kontrola, což funguje vždy (do 100km od základny). Jinak ty větry jsem možná uvádět mohl, ale celkem mi to tam při testování padalo dobře tak jsem to neřešil, podmínky jsou ve všech level kampaních vlídný, vítr 0-1ms. Držim palce
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
batoh
Noční blenheim konečně vyzkoušen, paráda, díky!

Technické dotazy:
Dá se u C & C ovlivnit velikost a barva textu od radaru?
Případně posunout na obrazovce vertikálně / horizontálně?
 
magot
Mimochodem interception radary AI Mk VIII a samozřejmě i ty starší verze byly extrémně nespolehlivé a poruchové.
Úspěšnost zachycení byla v praxi do 10%.
 
Kukuloo
SAS ponuka jak Mosquito II : http://www.sas194...#msg381549

Tak aj Mosquita Mk.XII/XIII/XVII/XIX: http://www.sas194...634.0.html

Tie druhe su vraj updatnute pre 4.12 a ta NF MkII je neviem pre aku verziu. Neviem povedat ci su kvalitne alebo nie. Len viem ze su.


EDIT: ak by tie lietadla magot odklepol ze su dobre, mozme spravit modpack do Saldakovych misii pre CC a HSFX
Upravil/a Kukuloo dne 22-04-2016 00:29
Letka_13/Kukulo
 
magot
Tak je to takovej standartní mod za SaSu, založenej na jiném modu který byl kdysi z jiného modu Úsměv
V kostce ten externí model a kokpit s kosmetickým radarem je + - ok páč je to z 95% stock model. (nebude sedět hierarchie kolizních boxů u nosu, ale to nějak extra neva)
Skiny si můžete klidně udělat ..
FM k tomu nemám po ruce materiály abych to mohl porovnat zda to sedí nebo ne. Jestli to bude krapet ufo je risk, ale FM bude zřejmě editováno jen na úrovni EM, tedy motoru.

Osobně bych si to zalétl spíšen a stock verzi kde bych se mohl spolehnout na FM od Olega, respektive myslím že to předělával Lesník nebo od Aachena u HSFX u těch verzí které nejsou stock.
Ale někomu by se těch pár kosmetických úprav mohlo líbit Úsměv
 
Kukuloo
Ok, dik za preskumanie.
Letka_13/Kukulo
 
saldy
[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/2134/silent-hunter4.jpg[/img] is not a valid Image.

http://uloz.to/xe...unter4-zip

V polovině února 1944 udeřila TF58 na atol Truk, tato dvoudenní bitva je známá jako Operace Hailstone. Smyslem nebyla invaze, pouze nutnost toto japonský hnízdo vyřadit z provozu. Po čas dvou dnů bušilo americké letectvo v desítkách útoků do této pevnosti a poté zase odplulo pryč z oblasti.

Nás bude zajímat noc ze 17 na 18 února, kdy obě strany nabíraly síly pro druhý den leteckých bojů.

Japonci se během dne ani neodvážili vystrčit nos s bombardéry, bylo evidentní, že skrz koncentraci vzdužného zajištění ničeho nedosáhnou.V noci však byla situace jiná a několik bombardérů z 755.Kokutai vzlétlo do temnoty noci, hledat obří flotilu...a byly úspěšné, nejenže pocuchaly nervy nepříteli, dokázaly těžce poškodit a vyřadit z boje mocnou USS Intrepid. Exploze jednoho torpeda zabila nebo zranila 28 mužů, poškozené kormidlo bylo třeba opravit v doku.

Amíci si byli dobře vědomi hrozby nočních útoků a zaváděli na flotilových letadlovkách malé letky nočních verzí Hellcatů případně i Corsairů pro vlastní obranu. Jako návodčí z počátku sloužily posádky Avengerů, později měla stíhačka radar v křídle.

Letadlovky měly příkaz do poslední chvíle nestřílet aby neprozradily svou polohu.

Dokážeš odvrátit intrudery? Pomůže výkonný radar AI Mk.X, SCR-720 s dosahem 6mil tj. téměř 10km, azmt +-75° elevace +-40° v malé vzdálenosti a +40°-20°velké vzdálenosti. Navigace zpět na letadlovku standardně morzeovkou s kodem.

V misi budeš čekat na palubě USS Yorktown/Enterprise dokud ti řídící kontrola nepředá informace o kontaktu a vydá příkaz ke vzletu, poté je vše jen na tobě. Na výběr bude Hellcat, na který jsem sehnal i origo skin nebo Corsair.

Časování Triggeru funguje dobře při první hře, při znovu nahrání se ale text zobrazí hned na začátku což mě trochu štve, ale upravil jsem text aby to dávalo smysl v obou případech.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

34,792,864 návštěv