Ahoj všichni, chci se zeptat na to jak zaletět správnou zatáčku v ROF. Je v řízení zatáčky nějaký rozdíl, jesliže letadlo nemá kýl jako třeba Dr.1, nebo má malý kýl jako D.VII a nebo klasickou SOP? Toť otázka do pranice.
Ahoj všichni, chci se zeptat na to jak zaletět správnou zatáčku v ROF. Je v řízení zatáčky nějaký rozdíl, jesliže letadlo nemá kýl jako třeba Dr.1, nebo má malý kýl jako D.VII a nebo klasickou SOP? Toť otázka do pranice.
Ano, otázka do pranice. Rozdíly jsou veliké. Záleží, zda je to letadlo s rotačním motorem a na jakou stranu zatáčíš a na jakou se točí motor. Prostě každý ten aparát lítá poněkud jinak. Obecně platí, že směrovka se používá výrazně víc než u WW2 lítadel nebo u současných krámů. U letadel s rotačním motorem se pak navrch přidává potřeba vyrovnávat gyroskopické efekty motoru. Doporučuju si najít na netu návody od Requiema, nemá smysl, abych psal svoje moudra, on to dal dokupy mnohem líp, než bych zvládnul já. Třeba zde vysvětluje zatáčení s rotačními motory YouTube Video
To Rumcajs: Znám ta videa, mám je tisíckrát shlédnuté . Ale minulý týden jsem přesedlal z Ni-17 do Pupa a když jsem do něj šlápl nohou tak jak do 17ky nestačil jsem se divit. Zjistil jsem, že s Pupem se mi lépe točí křidélky a právě to mě přivedlo k tomu dát sem tento dotaz.
Ale jinak díky za odpověď.
Upravil/a MatyDry dne 21-11-2014 19:48
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.