Sopwith Dolphin
|
LEON |
Přidané 02-11-2014 10:08
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Cituji z http://www.chmeln...-jsem-vas/
Po úspěšném zalétání na jaře 1917 bylo objednáno 500 kusů těchto strojů pro RFC. První tyto stroje obdržely 19. Squadron a 79. Squadron RFC, které je ihned nasadily do frontových bojů, namísto původních Spadů. Počátky jejich ostré služby na frontě byly poznamenány několika incidenty, ve kterých belgičtí ale i samotní britští piloti útočili na toto letadlo v domnění že se jedná o nepřátelský stroj. Někteří piloti po prvním seznámení se stroji vyjádřili určité obavy z možného poranění hlavy a krku při převrácení letounu při přistání. Z tohoto důvodu se na stroje nouzově namontovaly trubkové ochranné pylony, ty byly časem po prokázání z neodůvodněnosti této obavy odstraněny a byly ponechány pouze u několika cvičných strojů.
Podle tohoto článku se obavy z poranění hlavy při převrácení Dolphinu nakonec nepotvrdily. V Rise of Flight ovšem končí převrácení tohoto letounu většinou smrtí pilota, na rozdíl od ostatních letadel. Kde je tedy pravda, je to špatně namodelováno v ROF, nebo má autor článku chybné informace?
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 02-11-2014 10:31
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Možná jen špatná pilotáž v RoF . . . . možná. |
|
|
|
LEON |
Přidané 02-11-2014 12:17
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Neměl jsem na mysli, že by se Dolphin převracel na boudu častěji, než ostatní letouny. Spíš mi šlo o to, že když už se převrátí, tak to pro pilota téměř vždy končí smrtí, kdežto u ostatních letounů převrácení na záda nekončí zdaleka tak často smrtí pilota.
|
|
|
|
Baron |
Přidané 02-11-2014 12:24
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Skus Roland a zmeníš názor Z vlastnej skúsenosti ti môžem povedať, že u Dolphina to nie je nijak tragické a ak si nezranený, tak v pohode prežiješ. Ale osobne odporúčam pristáť na podvozok a nie na kabínu
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
LEON |
Přidané 02-11-2014 12:54
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Pokud má člověk při přistání funkční motor, tak samozřejmě může sednout jak do peřinky. Pokud už musí jen plachtit a je navíc zraněný, tak se občas nějakému žabákovi nevyhne. Zatímco u ostatních letadel umřu při otočení na boudu méně než jednou z 10-ti případů, tak u Dolphina zemřu odhadem 8x z 10-ti případů a to vnímám jako podstatný rozdíl. Dnes jsem navíc narazil na ten článek o Dolphinovi, proto jsem se nad tím pozastavil.
|
|
|
|
Baron |
Přidané 02-11-2014 13:08
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Leo, vo všeobecnosti stroje, ktoré mali pilota NAD krídlami, majú väčšiu šancu pilota zabiť ako tie, ktoré ho majú "schovaného" po krídlom. To jednoducho vyplýva z konštrukcie toho-ktorého stroja, a myslím, že ROF nemá nijak zvlášť prepísknutý počet úmrtí pri Dolphinovom nepodarenom pristátí. Iste, môžeme o tom diskutovať donekonečna, a dokazovať, kto má pravdu, to ale nie je mojím a ani tvojim úmyslom. Ber to tak že Dolphin je taký aký je - jedno z najlepších lietadiel na strane Entente (ak nie vôbec najlepšie), s ktorým málokto lieta. Na šťastie pre centrálne mocnosti
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
LEON |
Přidané 02-11-2014 13:21
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Ano, proto jsem se Barone na to ptal v souvislosti s tím článkem, kde se píše, že ty obavy z vyššího počtu zranění hlavy se v praxi ukázaly jako neopodstatněné:
Po úspěšném zalétání na jaře 1917 bylo objednáno 500 kusů těchto strojů pro RFC. První tyto stroje obdržely 19. Squadron a 79. Squadron RFC, které je ihned nasadily do frontových bojů, namísto původních Spadů. Počátky jejich ostré služby na frontě byly poznamenány několika incidenty, ve kterých belgičtí ale i samotní britští piloti útočili na toto letadlo v domnění že se jedná o nepřátelský stroj. Někteří piloti po prvním seznámení se stroji vyjádřili určité obavy z možného poranění hlavy a krku při převrácení letounu při přistání. Z tohoto důvodu se na stroje nouzově namontovaly trubkové ochranné pylony, ty byly časem po prokázání z neodůvodněnosti této obavy odstraněny a byly ponechány pouze u několika cvičných strojů.
Ale pokud ostatní hráči na rozdíl ode mě u Dolphinu nepociťují zvýšený počet úmrtí pilota při otočení na budku, klidně se spokojím i s tím, že jsem pouze tou statistickou vyjímkou potvrzující pravidlo :-)
|
|
|
|
TozziFan |
Přidané 02-11-2014 14:28
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Ale proč neopodstatněné ? Protože když se překlopili, tak se většinou nic nestalo, nebo se jen tak často nepřeklopili? |
|
|
|
LEON |
Přidané 02-11-2014 15:16
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Tak to je Tozzi dobrá otázka
|
|
|
|
LEON |
Přidané 06-08-2016 18:10
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Tak jsem po letech našel odpověď na svoji otázku. Řešení mého problému se jmenuje "Crash pylon", je to modifikace pro Dolphina chránící pilota při převrhnutí. Bohužel soudruzi ze 777 Studia pozapomněli tuto modifikaci pro Dolphina přidat mezi ostatní polní modifikace, hned bych si ji koupil, nebo ji klidně vyměním za přídavné křídelní kulomety
https://warbirdta...he-dolphin
|
|
|
|
Powerty |
Přidané 07-08-2016 07:04
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 246
Založený: 03.06.12
|
Nevím jak to mají vyřešené 777. Jak píše Baron toto letadlo jsem létal jen výjimečně, ale četl jsem kdysi monografii Dolphina (myslím že v L&K), kde se zcela jasně psalo, že převrácení na záda mělo jen jeden smrtelný případ za celé bojové nasazení tohoto typu. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 07-08-2016 08:01
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Powerty napsal:
Nevím jak to mají vyřešené 777. Jak píše Baron toto letadlo jsem létal jen výjimečně, ale četl jsem kdysi monografii Dolphina (myslím že v L&K), kde se zcela jasně psalo, že převrácení na záda mělo jen jeden smrtelný případ za celé bojové nasazení tohoto typu. Tak to ale v L&K nelítali ROFko!
Non est specifica
|
|
|
|
LEON |
Přidané 07-08-2016 08:04
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
V ROF končí smrtí prakticky každé převrácení Dolphina na boudu. Osobně to pokládám za další bug ve hře...
EDIT: Problém vyřešen. Stačí při překlopení na boudu sehnout hlavu před monitorem Že mě to nenapadlo dřív...
Upravil/a LEON dne 22-01-2017 10:51
|
|
|
|
petsild |
Přidané 22-01-2017 11:02
|
Diskutující
Příspěvek: 4124
Založený: 30.11.14
|
Skrčení v kokpitu opravdu zachrání život , jen se musí pilot krčit po celou dobu než ukončí let v menu.
[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpg[/img] is not a valid Image.[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
TozziFan |
Přidané 22-01-2017 11:07
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Simulaci k dokonalosti dovede už jen otocene menu |
|
|
|
LEON |
Přidané 22-01-2017 11:21
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
...ale je příjemný, že ROFko ještě i po tolika letech dokáže stále něčím překvapit
|
|
|