September 20 2025 23:20:23
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 14

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
War Thunder - recenze a dojmy
310_Pip
Rozhodl jsem se po letním odpočinku a testování sepsat recenzi a dojmy na tuhle věc.
Jde samozřejmě o subjektivní názor, ale budu se snažit být co nejvíce objektivní...

Takže kde začít?

Grafika - spousta lidí ji chválí, ale není to tak jednoznačné. Modely letadel nejsou špatné, ale asi bych očekával víc. A některé kamufláže jsou vysloveně odporné Naštvaný
Mapy mají hezké textury terénu (některé jsou opravdu excelentní), ale sráží je jejich velikost a hlavně mě zaráží občasný pokles FPS (i dost výrazný) na určitých mapách, což se okamžitě projeví nepěkným trhavým pohybem při rozhlížení se (používám vertikální synchronizaci, pokud je fps 60, jede vše na výbornou, ale už kolem 50fps se onen problém projeví hodně výrazně).
Kokpity jsou na slušné úrovni, ale i když většinou je jen jeden univerzální pro daný typ letounu a nejsou rozdíly mezi verzemi (typicky Spitfiry). Tady bych vyzdvihnul možnost zapnutí pilota v kokpitu. Co hodnotím hodně vysoko je ztvárnění poškrábání skla kokpitu. Implementaci rozhlížení se hodnotím kladně s jedním ale a to, že v některých érech je člověk schopen vystrčit hlavu skrz zavřenou kabinu. Zaměřovače by mohly mít reálnější osvětlení...

Pokud budu srovnávat se Šturmem, tak sice zvítězí, ale ne nějak výrazně (tady asi hraje roli nostalgie a láska k tomuhle simu). A bohužel je spousta letadel (vícemotory) bez kokpitu vůbec Smutný. Srovnání s CLODem to bude otázka osobního vkusu, v modelech letadel a kokpitech dostává na prdel, s ROF a BOS prohrává celkově dost jasně.

Zvuky - neurazí, ani nenadchnou, prostě některé jsou povedenější jiné ne.

A teď to co nás asi zajímá nejvíc - ale napíšu to takovým obecným způsobem, páč jinak by to bylo na několik stránek Šklebící se

FM - je to takové napůl, spousta věcí sedí, ale je tu taky strašně nesmyslů. Nicméně i když FM nehodnotím nějak kladně, musím konstatovat, že v soubojích to tak nějak sedí Vyděšený (Spit kroutí, 109 stoupe, 190 je rychlá apod. - omlouvám se fanouškům ostatních letadel, ale tohle je alfa a omega)
Samotné lítání je tak nějak ucházející, co je člověk zvyklý používat ve Šturmu, to bude dělat i tady. Plyn, vrtule, chladič, směs, klapky a trimy se používají. Jak jsem zjistil vrtuli můžu mít prakticky na 100% neustále, chladím pouze kombinací chladiče a plynu.

DM - ten mě docela překvapil a hodnotím ho kladně. Pokud člověka trefí, dost často už se pouze pere s tím, jak udržet letadlo ve vzduchu Mrknutí. Pokud mi teče olej, voda či palivo musím dát pozor, ale mapy jsou malé a dá se to dotáhnout domů a nechat opravit. Pokud ale motor vysadí a člověk nemá výšku, pak má problém (a pozor stromy jsou hmotné, tady CLOD dostává na frak).

Namapování kláves je v pohodě, nic neobvyklého, ale o mapování os na joysticku už nemůžu mluvit pozitivně. Je to hodně podivné a bez cizí pomoci bych to asi nedoladil ke spokojenosti.

Když to shrnu, má to potencyjál...

Vlastní hraní je bohužel největší průser.
Arkádové bitvy a Realistické bitvy - FUJ! víc se k tomu ani vyjadřovat nebudu...
Simulátor (alias Simulator Battles) - takhle si full real prostě nepředstavuji. Sice je jen pohled z kokpitu, to hodnotím kladně, nepřátelé nemají ikonky, ale vlastní už ano a co si můžu zapnout jako pomocné údaje je vidět na videu, ikonka hráče na mapě je taky... Střílečka dobrá, souboje ujdou, ale: Pokud vemu napřiklad planesety a mapy - tak obsazený Dover v Bitvě o Británii, pálící flakem po angličanech, rusech a amících ve zběsilém furballu s němci a japonci, OK, slušný nácvik střelby a soubojů, ale to je asi tak vše. Výhrou je pokud jsou speciální omezení národů, takže vás to pustí např. jen za Brity a Němce a hned to aspoň letadlama získá trochu šmrnc. Sice se můžete objevit na mapě v bitvě o Stalingrad, ale to je vlastně detail Šklebící se. Při startu se nelze srazit, projíždění letadlem mě asi bude budit ze sna, naopak pytle s pískem a bunkry či jiné překážky hned u runwaye jsou smrtelnou pastí pro nováčky. Bitva se hraje na jeden život, což je za a fajn, za b opruz, když se např. vybouráte při startu. Letadlo, pokud není neopravitelně poškozeno, se dá na domovském letišti opravit, dozbrojit a natankovat. Co je ale neuvěřitelné, vůbec nezáleží na tom zda přežijete, za smrt není žádný postih, kromě financí, ale ty dobrého pilota prostě trápit nebudou... Tady se ostávám k jádru pudla a tím jsou finance a expení. Vydělávají sestřely a vyhrané bitvy, ostaní je dost podružné. Vlítnout do chumlu a sestřelit tak 2-3-4 enemáky znamená prachy a expy, klidně pak můžu chcípnout, vliv na funkci to nemá (pak jen můžete čekat na konec bitvy, případně v hangáru na opravu, posádku a další bitvu), hlavně, aby zbytek dovedl lidí bitvu do vítězného konce. Paliva si beru na 30 minut a v 95% s tím vystačím. Teď z hlavy nedám počty na mapách ale myslím, že to bývá 12 na 12? Pokud je málo lidí, hra to dorovná AI pilotama sedícíma v o třídu horších stíhačkách nebo se pokoušejících ničit pozemní cíle v bitevníku či bombru. Pokud je na mapě poslední enemák vyplatí se ho taranovat a bitva skončí, protože nepřítel přišel o všechny letadla. Jinak se bitva hodnotí dle zničených pozemních cílů.
Co je celkem frustrující, jsou čekací doby, pokud hraju sám, většinou to jde, ale pokud hraju s někým ve squadu (4 lidi jsou maximum), tak už můžete klidně čekat přes 10 minut a to je hnus. Ocituji jednoho nováčka, který to s námi zkoušel: "Nejmenuje se to World of waiting?".
Pokud je člověk na začátku, musí se smířit s rolí kachny na odstřel a obrnit trpělivostí. Rozhodně je dobré hrát Simulator Battles (mají nejvyšší odměny), kde aspoň nepřítel nemá ikonku a jde se tak vyvázat z boje, případně se k němu nepozorovaně přikrást a vystřelit :-) Naštěstí expení jde zpočátku rychle a jedna povedená bitva může hodně pomoci doexpit letadlo. Expení posádky (pilota) je běh na dlouhou trať, tady vyhrává ten kdo hraje neustále...
Ještě zmíním Eventy - jde o Simulátorové bitvy s reálnými planesety a na "korektních" bojištích, ale ne vždy budete mít dostupná letadla.


Na závěr se pokusím to nějak shrnout:
Pokud budem na War Thunder nahlížet jako na hru, jedná se o slušnou porci zábavy pro nenáročného uživatele, ale pokud to srovnám jako simulátor s čímkoliv ostatním, jedno zda je to starý Šturm, CLOD, ROF, BOS či DCS, dostane prakticky vždy na prdel... Ale pozor, to neznamená, že jsem tu nezažil dobré souboje. A dost často se jednalo o nějakého starého veterána ze Šturma Úsměv
Výhodou je, že je to opravdu zadarmo, takže pokud máte trochu trpělivosti s čekáním na bitvu, tak se to dá hrát. Za vyzkoušení nic nedáte...

Hru mám nastavenou na maximální detaily, s vyjímkou mraků (high).

HW na kterém jedu:
i5-4670K, 16GB RAM, GTX 760, SSD disk, monitor: 24" BenQ BL2411PT, IPS, 16:10, 1920x1200, Win7 64bit CZ Home Premium
joy - Logitech G940, freetrack

A jako ukázka, moje vlastní, ego honící, půlhodinové video ze střílení ve hře Pff

YouTube Video



www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
Kurres
Ať žije starý dobrý Šturm! Úsměv
 
Baron
Pipe, tvoja prva velka chyba - k WT pristupujes ako k simulatoru. Velky, prevelky omyl. No a od toho sa potom odvija cely zvysok Úsměv Je to F2P so vsetkym co k tomu patri. Okolo simulatoru to ani nebehalo. Ale inak si to napisal pekne Mrknutí
Hals - und Beinbruch!
 
310_Pip
Baron napsal:

Pipe, tvoja prva velka chyba - k WT pristupujes ako k simulatoru. Velky, prevelky omyl. No a od toho sa potom odvija cely zvysok Úsměv Je to F2P so vsetkym co k tomu patri. Okolo simulatoru to ani nebehalo. Ale inak si to napisal pekne Mrknutí


Šklebící se Naopak, přistupuju k tomu jako ke hře (F2P), pokud bych k tomu přistupoval jak píšeš, tak by stačilo jedno sprosté slovo... Spíš to je moje odpověď těm, kteří se to snaží obhajovat a srovnávat se Šturmem Vyděšený
Ale my dva ve sporu nejsme Mrknutí
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
WT_Horrido
Pokud hledáte co to je, tak je to MOBA ;-)
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Baron
310_Pip napsal:

Baron napsal:

Pipe, tvoja prva velka chyba - k WT pristupujes ako k simulatoru. Velky, prevelky omyl. No a od toho sa potom odvija cely zvysok Úsměv Je to F2P so vsetkym co k tomu patri. Okolo simulatoru to ani nebehalo. Ale inak si to napisal pekne Mrknutí


Šklebící se Naopak, přistupuju k tomu jako ke hře (F2P), pokud bych k tomu přistupoval jak píšeš, tak by stačilo jedno sprosté slovo... Spíš to je moje odpověď těm, kteří se to snaží obhajovat a srovnávat se Šturmem Vyděšený
Ale my dva ve sporu nejsme Mrknutí


Mrknutí
Hals - und Beinbruch!
 
magot
A no jó tak je to taková veselá taškařice plná strkanců a štouchanců ...
 
LEON
Miluju Pipovi recenze Úsměv Nechtěl bys ještě prosím zrecenzovat toho druhého konkurenta - World of Warplanes? Šklebící se
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE
Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
 
https://www.rcfree.eu
606_Temp
To za to ani nestojí. Je to ještě o něco horší simulátor, než WT.
 
http://no606.ic.cz/
313_Nevo
Dobra recenzia Pip, aj ten pokus o vtip v druhej vete Mrknutí

"Druha strana mince:"
Co sa tyka sturma. Sturm je stary aj dobry. Je zrejme ale, ze WT je trosku o niecom inom. Mna napr uz nebavia klasicke dedikace v sturmovi. Jediny ktory by ma bavil, byva dost prazdny. Sposob cakania na bitku vo WT mi vyhovuje uz viac.

Ani ma nebavi polhodinu niekam letiet, preto mi vyhovuju uz skor tie mensie mapy vo WT.

Dokopy so solidnym FM a DM, scitane a podciarknute, je WT u mna lepsia online zabava ako stary sturm.

Je to o tom, co kto preferuje. WT neprislo, aby bolo novym sturmom. WT prislo so svojim pojatim leteckej hry. A je na kazdom, ci mu to takto vyhovuje, alebo si radsej pocka na BOS (ako mysleneho nastupcu stareho sturma).

PS: podla tej trochy co som si precital na simhq fore o BOS, mam dojem ze aj BOS bude oznaceny nakoniec za WT klon a nie nastupcu sturma Šklebící se
Upravil/a 313_Nevo dne 06-10-2014 08:48
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Tom_The_Maniac
Já s Tebou souhlasim Pipe. Dlouho jsem tu na fóru štěkal o tom, jak jsou fašouni dokur*ený, rusáci overpowered a tak... ale jo, hraje se to hezky když člověk nehledá nic speciálního.
Stejně, když chci fakt lítat, jdu a zapnu Il-2 Sturmovik.
Btw ten joystick - můžeš nahodit do pléna jak to máš nastavený? Mě se to totiž taky nedaří doladit a dost mě to štve. Zkoušel jsem i nějaký presety, který jsou ukázaný na netu a tak, ale nevim...
Btw to trackování tim trackirem je naprosto božský. Kam se hrabe nějakej facetrack nebo rozhlížneí na kloboučku *slintá*
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast

Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞
Raging hard on WarThunder...

(Nick upraven na závěrečný vývojový stupeň)
 
magot
tak facetrack je za opicema a klouboučky se nosily ve třicátých letech ... freetrack/trackir je základ
 
Tom_The_Maniac
magot napsal:

tak facetrack je za opicema a klouboučky se nosily ve třicátých letech ... freetrack/trackir je základ

Jasně, ale ne všici máme v kapse šest litrů na trackir a nebo dost šikovný tlapky na sestrojení freetracku Pff
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast

Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞
Raging hard on WarThunder...

(Nick upraven na závěrečný vývojový stupeň)
 
magot
Tak Joska to kdyžtak sesmolí bez 5 litrů ... ;-)
 
Mive
Začal jsem létat – hrát War Thunder. Rozhodl jsem se svěřit se se svým subjektivním pohledem na hru a navázat tak na Pipa. Protože je to poměrně dlouhé, rozdělím to na více částí.

Prý je WT hezčí než CLOD a Šturmovik atd. (syn to říká o všem co mám :) )
A prý ať si s ním zahraji.

Hráli jsme nejprve arkádu myší.
Je to poměrně jednoduché a hra má spád. Vpodstatě jde o střílečku ve vzduchu. S myší lze letadlo pohodlně ovládat. Časem mi to nedalo a k PC připojil joy, plynovku a pedály.
V arkádě hraje proti sobě 16 hráčů na každé straně. Máte tolik životů kolik máte letadel v hangáru. Jejich množství lze rozšiřovat. No a s joyem se moje umístnění začalo propadat z 5 – 8 místa u myši na 10 – 16. Nebyl jsem schopen udržet protivníka v zaměřovači a s kulomety puškové ráže jeden zásah nestačí.
Pak jsem přesvědčil syna na realistický mód. Šlo mu to s myší velmi dobře. Po několika hrách sundal v jedné misi s kanónovým Spitfirem (Mk IIB) 2 protivníky. Pokud dostal smrtelný zásah pilot, tak říkal: "Zneškodnili mi posádku". Ve hře to tak skutečně je. Platí se za vycvičení osádky a i osádku lze vytunit (lepší odolnost proti přetížení, proti kulkám, rychlejší rozhlížení atd.). Takže nic osobního.

Pro někoho, kdo s virtuálním létáním začíná a zároveň se zajímá o historii letectví jde o skvělý počin. Svoji jednoduchostí ovládáním i přehledností a atraktivností menu může přitáhnout spoustu mladých lidí. Na kamufláž si lze doplnit různé symboly a třeba i rondel Československého letectva. Většina z nich se musí vylétat včetně jiné kamufláže na daný typ stroje. Občas jsou k vidění různé zvýraznění státní příslušnosti danného pilota.

FM, jak už psal Pip, celkem zhruba sedí, i když jsem nestudoval technické údaje. Pokud máte rychlejší éro a chcete uniknout tomu pomalejšímu, tak přidáte plyn a prostě mu viditelně uletíte. Ve Šturmoviku mě třeba v ofline pronásledovaly AI s I-153 desítky km daleko v mém nepoškozeném Brewsteru B-239 (má být o 60km/hod. rychlejší). Je to sice neporovnatelné online vs. ofline, ale je to tak a být by nemělo.
Ještě musím vyzkoumat vliv nastavení vrtule a chladiče na let. Zatím jsem jejich vliv neregistroval.
Schází mi zvukový i viditelný projev chvění při přicházející pádové rychlosti, tak jak je skvěle proveden u CLODu. Pak nevím, kdy mám knipl povolit. U Šturmovika to není tak výrazné. U WT jsem najednou ve vývrtce. Pocit z řízení a výhled z letadla je pro mne nejlepší u CLODu. U Šturmovika mám pocit většího stísnění a pohled dozadu je mnohem horší. U WT je to něco mezi. ROFa nemohu moc porovnávat, protože z dvojplošníků obecně špatně vidím a dozadu je výhled bezproblémový.
Ono vůbec mi dělá problém sledovat enemáka po průletu podél mne i když sedím v éru s kapkovitou kabinou (P-51D). Pohledy mám na dvou kloboučcích (jeden je pouze pro ťuknutí – pohled vpřed) a tlačítko na pohled vzad (u CLODa dvě tlačítka vzad a jedno na palubní desku), navíc se mohu rozhlížet myší. Ve WT je to pro arkádu a Realistický mód vyřešeno malým radarem v pravém rohu obrazovky, kde jsou vidět tečky přátelských(modrých) a nepřátelských(červených) letadel a zároveň výseč mého pohledu.
Upravil/a Mive dne 01-02-2015 21:44
 
Mive
Teď samotné lítání.
Hrají týmy se stejným, max. o jeden stroj rozdílným, počtem letadel. V arkádě 16x16(zřejmě maximum); v realistickém od 8x8 a v simulaci i 6x6.
Letadla jsou rozdělena do 5 skupin dle doby vzniku. V I. skupině jsou nejstarší éra a tím se také začíná a lze se propracovat až k tryskáčům v V. skupině jako je MIG-15 a F-86 Sabre. Zajímavostí je MIG-15 za Německo (po He-162). Je to vpodstatě správně, protože MIGy-15 používalo letectvo DDR.
V tuto chvíli létám I. skupinu za Německo a začal jsem II. skupinu za Velkou Británii. Italové jsou ve skupině s Německem zřejmě pouze v I. skupině. Teď jsem na jejich nejlepším přístupném stroji M.C.202.
Proti sobě stojí éra stejných skupin, případně nejbližších sousedních skupin. V arkádě jsou bez ohledu na příslušnost ke státu (poznámka admina: prakticky jde o střílení ikon). V Realistickém a Simulátorovém módu už se stroje řadí dle národností a například ruská letadla jsem společně se spojeneckými neviděl. Zajímavostí je takzvané cvičení, kdy si to v Realistickém módu rozdají Američani proti Britům. S ostrou municí.
Je ale snaha se vyhnout faux pas, takže na mapě Essexu v Německu jsem na ruské letadlo nenarazil. Na mapě Stalingradu jsem byl jak s M.C.200 tak s He-112 (Realistický mód) a s He-112 jsem byl i na mapě Novorossijska (simulace). Myslím, že jde o to, aby se příliš dlouho nečekalo až se nashromáždí dostatečný počet vhodných strojů na tu kterou mapu.
V menu je osobní karta a mimo různých osobních statistik je tam i celkový nebo měsíční žebříček.
Jestli tomu dobře rozumím, tak v arkádě je registrováno více než 4,2 miliónů hráčů (s nejhorším výsledkem jsem 4,265M), měsíšně 1,6 mil. V realistickém módu to je 695 000 hráčů (695,8K), měsíčně 180 000 a v simulaci 18 000 hráčů (Nejsem ještě v žebříčku. Tento údaj je ze stránek WT, ale nevím za jaké období). Slušná základna.
Je tam zajímavý prvek a to je pro solitéra přiřazení parťáka. Je označen zelenou ikonou a v chatu máte od něj zprávu také zeleně. Důležitost parťáka je v tom, že pokud sestřelí nepřítele a vy jste ve vzdálenosti do tuším 1 km od něj, dostanete za to peníze. Peníze dostanete i za to, pokud jste v týmu nejlepší dvojice atd. Největší výhodou je spolupráce. Pokud narazíte na dobrého pilota je radost WT hrát. (Poslední zkušenost v realistické módu – zřejmě Američan. On 5 sestřelů, já 2. Byly jsme jediní, kteří za náš tým skórovali. Nakonec jsme zůstali jen my dva a dovedli tým k vítězství. Vzájemně jsme se kryli a sestřelovali nabo donutili havarovat napřátelské stroje za ocasem toho druhého. Oba jsme měli italské stroje. On G.50, já M.C.200.) Pokud ale máte stíhačku a parťák je v bombardéru je spolupráce těžká, v Realistickém módu téměř nemožná. Bombardéry nestartují z letiště a jsou za chvíli daleko vpředu.
Komunikace je v chatu s předpřipravenými větami typu: "Kryj mě", "Letím na letiště", "Útočím na (nejbližší nepřítel)", "Děkuji" atd. Pro mě, který anglický příliš neumí a píše jednou rukou pomalu je to dar.
Lze samozřejmě chatovat i přímo.
To jsem použil, když po mě jeden ze spoluhráčů začal střílet. Bylo to na zimní mapě Stalingradu, letěli jsme za Němce. Začal jsem točit. Opsal jsem jeho nick a snažil jsem se mu vysvětlit, že já "friendly". Pak jsem mu psal otazníky. On se rusky zeptal: "čto" A já mu odpověděl: "co delajes" Asi mě nějak neslušně pojmenoval a v dalším řádku napsal azbukou "c" a snad 50 krát "f". Pak to říznul do země.
Těch, kteří z nějakého důvodu ukončí hru hned po startu bývá celkem dost na obou stranách. Rázem s toho je přesila o 2 až 3 stroje.
Zvuky protiletadlových kanónů jsou působivé (a asi nejlepší, které jsem slyšel) a přispívají k atmosféře hry. Je vidět i boj(střelba) pozemních jednotek, jejich postup, kterému máte zabránit. Celé to vypadá realisticky.
Na konci hry jsou statistiky a také medaile. Je to příjemné, když máté půl řádku přes celé okno plný ocenění v čem všem jste nejlepší. (U mě to nebývá často, dalo by se říci málokdy).

Ještě k penězům a bodům na výzkum (tunění). Dostávají se za jednotlivé zásahy nepřátel, ztrhávají se za zásah vlastních jednotek (taky už jsem zasáh vlastní dělo při palbě na enemáka). Pak je tu kritický zásah, který znamená zničení letadla. Jsou tu i asistence při zničení nepřítele. Body jsou za vzlet a přistání. A samozřejmě za vítěztví. Oprava a přezbrojení trvá po přistání na vlastním letišti 30 sec.
U simulace je někdy problém najít nepřítele a celá hra trvá déle, tuším že ale max. 30 minut.. V realistickém módu je na hru stejně času, ale obvykle se nevyužije (do 10 minut je většina hráčů sestřelena).

Hra mi jde plynule a myslím, že pod 40 fps se dostane málokdy. Snad jen při rozhlížení v některých lokacíh se obraz jakoby zadrne, vytvoří na okamžik pás posunutého obrazu. V-sync: adaptivní.
Nastavení: vše na max. mimo vyhlazování hran (2x) a extra AA(žádné)
PC: I5-2500K; GTX660; RAM 8GB

Dobrá zábava, u realistického módu v instatním podání. Pokud ale přesedlám např. do Hurricanu v CLODu, jsem o 2 levely výše. WT je zkrátka něco jiného, ale dobře udělaného.
Upravil/a clone9cz dne 01-02-2015 22:47
 
magot
Jestli tomu dobře rozumím, tak v arkádě je registrováno více než 4,2 miliónů hráčů

To nemaj nic lepšího na práci? Je možné že by 4.2 milonu lidí chyběl jód? To nejedí ryby?
 
Mive
To číslo je neuvěřitelné a možná je to blbost (s největší pravděpodobností).

Zatím jiné vysvětlení pro to číslo (4,265M) nemám.
(Třeba mám taky nedostatek jódu. :-D)

Ale i tak to hraje spousta lidí a možná by někteří mohli přestoupit do světa velkých simulátorů.
Když hraje proti sobě na ATAG serveru 20x20 hráčů, tak to pro nás solitéry není ono.
Servery, pokud vím, CLOD a BOS v arkádě nebo s ikonami nenabízí. Když tak mě opravte.

:-)
 
Rumcajs
CloD i BOS ikony mají. V CloDu se teď moc neorientuju, ale v BOSku jsou to servery označené jako "Normal". Potíž serverů s ikonama je v tom, že to je jiná hra na stejném enginu. Skutečně se jedná o úplně jinou zábavu. Nelze nikoho překvapit. Nelze nikomu zdrhnout do mraků. Souboje strašně často vedou na head on. Bere se jen minimum paliva, stejně se neletí dýl jak 5 minut. Skoro se nepřistává. Server s ikonama je pro mladé netrpělivé ostrostřelce. No takové ty, co mají nick třeba "Hartmann", "Pokryškin", "Baron" atp. Cool
Non est specifica
 
Baron
Rumcajs napsal:

....No takové ty, co mají nick třeba "Hartmann", "Pokryškin", "Baron" atp. Cool


Zhoda mien je čisto náhodná. Úsměv
Na takýchto serveroch sa nezúčastňujem ani v BoS ani v žiadnej inej gamese. A už ani vo WT, kde som prešiel výlučne na SB event - tu už zaplaťpánbohalelujá tiež nie sú žiadne ikony. Ale zase treba povedať, že pre mňa sú vo WT prioritou tanky, nie lietadlá (i keď som včera práve v takomto evente zostrelil na MC.202 dva Hellcaty a jedno SBD, samozrejme všetko živáci. Bohužiaľ, kolegu na Stuke som aj tak neubránil, štyria na jedného bolo jednoducho priveľa. Ten štvrtý mal P-40, po zásahoch do krídla padol do vývrtky a rozbil sa, ale z nejakého dôvodu mi ho hra nepripísala. Preto ho ani nerátam, inak by to boli štyri zostrely Úsměv )
Hals - und Beinbruch!
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,061,835 návštěv