May 17 2024 08:35:12
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Tempest !
LesniHU
Zda se, ze se konecne dockame.

[img]http://www.pacific-fighters.com/ss/Tempest_MKV_cockpit_02_s.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.pacific-fighters.com/ss/Tempest_MKV_cockpit_01_s.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.pacific-fighters.com/ss/Tempest_MKV_cockpit_04_s.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.pacific-fighters.com/ss/Tempest_MKV_cockpit_03_s.jpg[/img] is not a valid Image.

Rychle zhodnoceni tech par screenshotu kabiny Tempestu:

-vsechny screenshoty jsou s nejvetsi pravdepodobnosti z pohledu skrz zamerovac (gunsight view), za chranicem pred zamerovacem jsou schovany rychlomer, umely horizont a vario.
-indikatoru polohy klapek chybi ukazatel, takze asi nebude fungovat (to je ta svisla vec vlevo od zamerovace)
-jaky ma maximalni boost nelze urcit, protoze na zadnem screenshotu neleti naplno (nejvic +7lb, 3200/min). Doufejme v nejbezneji pouzivany +11 3700/min.
-ukazatel polohy podvozku je mi krajne podezrely a ma spatnou logiku. Cervene svetla na nem symbolizovaly neuzamceny podvozek, po zatazeni a uzamceni zhasla (vysunuty a uzamceny podvozek byl symbolizovan tremi zelenymi). Navic cervene svetylka byly jen dve (jenom pro hlavni podvozek, ne pro ostruhu).
-manual se jeste zminuje o varovnem svetle umistenem pod ukazatelem polohy podvozku, ktere se rozsvitilo pri zatazenem podvozku a plynu stazenem pod 1/3 (stejne je tusim v aircobre). Tady na palubovce uplne chybi, ale cert ho vem.
-zda se, ze na defaultnim skinu budou stale invazni pruhy, coz je z historickeho hlediska hloupost
-na vsech obrazcich je teplota chladice motoru kolem 60, coz je dost malo. Ale stejne nevime, jak dlouho a v jakem rezimu se pred kterym screenshotem letelo, takze zadne dalekosahle zavery nemuzeme delat, jen je zajimave, ze na jednom z nich je teplota oleje vyrazne vyssi nez na ostatnich.
-ty rakety byly pro Tempesty povoleny, ale v praxi se afaik bojove nikdy nepouzily. Ale kdyz neni Typhoon...
-a jak uz je zvykem, vyhled dopredu dolu je o trochu horsi, nez by mel byt Úsměv.
 
haluz paja
No co se tyce vyhledu,tak je spis uplne famozni.
 
CW_boZZda
no dopředu je vidět kurňa Vyděšený takhle by mělo být vidět ve Fokáči a nechci slyšet od nikoho ani náznak odporu:sm29:!
 
http://www.czechwings.com/
MK_KaiN
Ten pohled je je asi počítanej tak že pilot měl dva a půl metru,ne?Když se podíváš dolů na knipl tak je to fakt daleko.Nebo je možný že se zrovna postavil.Šklebící se
 
1stCL_Fucida
jsem zvědavej hlavně na ten plnicí tlak..kolik nám vlastně bude dávat Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
313_OTU_oblak
bozzdo. odporuji ti.Šklebící se
 
XXX_Dazz
Ten výhled na obrázcích je opravdu famozní. Mám pocit, že si Oleg opět něco testuje na BoB. :lol:
 
313_OTU_oblak
ten spoluletící tempest na obr. 3 mi přijde zdeformovaný.....
 
3IAP_Momo
OTU_oblak napsal:
ten spoluletící tempest na obr. 3 mi přijde zdeformovaný.....

to on není zdeformovaný, to on je tak hnusný už od přírody :lol:
 
http://jaja.kn.vutbr.cz/~krupa9/
Tajpan
neviem ,ale mne pripadá ten zameriavač trochu divný , vzhladom na to ako je spravený u väčšiny lietadiel v IL2.
Asi to je robené z nejakého ináho pohladu.
No necahjme sa prekvapiť. :lucka:
 
VGR_Ghost
Vypadá perfektně. :sm20::sm40: Ještě aby jsme ho měli... Když si ale screeny 1 a 2 zestvětlíte, zjistíte, že pohled vpřed pod zaměřovač není až tak výjmečný. Zdá semi ten pilot nějak vysoko. Jestli bude ve hře o něco níž, bude dolů pod zaměřovač skvělý výhled. Takhle je to tak průměrné.

Edit: Sem pako, nějak mi předtim ušlo, že na ty malé odkazy jde kliknout. :sm19: Jinak si ale myslím že je to tak, jak jsem psal.
Upravil/a VGR_Ghost dne 30-01-2006 23:31
 
http://www.virtualgrimreapers.net/
AH_James_Gastowski
:sm40: sem s ním, ikdyž s ním nebudu umět lítat Šklebící se
 
1stCL_Jiricek
Tempest měl údajně s otevřeným chladičem dosahovat větších rychlostí než se zavřeným. To by mohlo vysvětlovat ten podchlazený motor - Oleg chtěl při testech letět co nejrychleji. Otázka jen je, zda to Oleg ví : )
 
VGR_Spawn
http://album.voln...517e18d6d7Takhle vypadá realita
Upravil/a VGR_Spawn dne 31-01-2006 00:09
 
LesniHU
Pohledy jsou na kraji deformovane, protoze jsou focene na siroky uhel.

CVS_boZZda napsal:
no dopředu je vidět kurňa Vyděšený takhle by mělo být vidět ve Fokáči a nechci slyšet od nikoho ani náznak odporu!
Ode me naznak odporu Úsměv. Obecne vyhled dopredu je na rozdil od fw vynikajici (opravnene - diky tenkym ramum a relativne uzkemu motoru), souhlasim s tim, ze zhruba takovyhle uhel od zamerovace ke kapote by mel byt ve fokaci, ale u Tempestu by mela byt kapota jeste tak o ctvrt kruhu zamerovace niz.

CZ_Klokan napsal:
Ten pohled je je asi počítanej tak že pilot měl dva a půl metru,ne?Když se podíváš dolů na knipl tak je to fakt daleko.Nebo je možný že se zrovna postavil.Šklebící se
Spis me prijde, ze ten pilot je hodne nakloneny dopredu, takze je paka videt prakticky shora. To koresponduje s uhlem vuci palubni desce a tedy s domnenkou, ze je vsechno foceno z gunsight view.

1stCL_Fucida napsal:
jsem zvědavej hlavně na ten plnicí tlak..kolik nám vlastně bude dávat Úsměv
Predpokladam tech +11. Vlastne neni jina rozumna volba, +9 bylo pouzito jen na nekterych strojich prvni serie, takze to je vylouceno, +13/3850 byla verze z roku 45, ktera mela vetsinou (co vim tak asi ne vzdy) vrtuli Rotol misto DeHavilland. No, ja hlavne doufam, ze vykony budou odpovidat, o rucicku mi tolik nejde.

VGR_Ghost napsal:
Vypadá perfektně. :sm20::sm40: Ještě aby jsme ho měli... Když si ale screeny 1 a 2 zestvětlíte, zjistíte, že pohled vpřed pod zaměřovač není až tak výjmečný. Zdá semi ten pilot nějak vysoko. Jestli bude ve hře o něco níž, bude dolů pod zaměřovač skvělý výhled. Takhle je to tak průměrné.
Kdyz bude pilot niz, bude vyhled horsi. Stred zamerovace zustava vzdycky tam, kam miri zbrane, ma optiku, ktera ho zdanlive promita do nekonecna. Takze kdyz je vyssi pilot, vidi lepe pres kapotu, a protoze kriz zamerovace zustava v jeho vysce oci, uhel pohledu dolu se tim zlepsuje.

1stCL_Jiricek napsal:
Tempest měl údajně s otevřeným chladičem dosahovat větších rychlostí než se zavřeným. To by mohlo vysvětlovat ten podchlazený motor - Oleg chtěl při testech letět co nejrychleji. Otázka jen je, zda to Oleg ví : )
Ne tak uplne. Ne s uplne otevrenym, ale taky ne s uplne zavrenym. Ostatne, vetsina tehdy modernich stihacek dosahovala nejvyssi rychlost s pootevrenym chladicem, vyuzivalo se toho, ze vzduch zahraty od chladice se rozpina a vystup z chladice se tvaruje do podoby trysky, takze vznika takovy maly naporovy motor. Rika se tomu Meredithuv efekt, treba u Mustangu pry dokazal uplne kompenzovat odpor chladice. Spitfire se konstruoval pro jeho vyuziti take, ale nejak se to nepovedlo Úsměv. Kazdopadne pocitam, ze engine ila umi jedinou variantu, a to pri otvirani zvysovat odpor. Takze smula. Stejne jako umi pri otvirani klapek tahnout nos jen nahoru, coz je pravda jen u nekterych letadel. U Tempesta zrovna ne, tam pri otevreni klapek sel nos dolu.

VGR_Spawn napsal:
http://album.voln...517e18d6d7Takhle vypadá realita
A hele, tri mista pro cervene svetylka pozice podvozku. Zajimavy. A je tam pod tim na desce to varovny svetylko.
 
1stCL_Fucida
Fw 190 D-9 létaly rychleji při chladiči otevřeném na nějakých 30% Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
AH_James_Gastowski
u tempestu se ten zaměřovač promítal rovnou na sklo? tam nebylo takový to sklíčko, jak to bývá u jiných letadel?
 
1stCL_Jiricek
To je samý Tempest, Tempest... Pojďte se bavit o Emilech.... A přejmenujte to vlákno !!!
 
312_Jura
AH_James_Gastowski napsal:
u tempestu se ten zaměřovač promítal rovnou na sklo? tam nebylo takový to sklíčko, jak to bývá u jiných letadel?

ne-e nebylo Mrknutí
 
http://spitfire.ic.cz/
Lucka
3IAP_Momo napsal:to on není zdeformovaný, to on je tak hnusný už od přírody :lol:


Momo, to jsi přehnal:lucka2: Tempest je náhodou moc pěkné letadloMrknutí
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,891,666 návštěv