Tempest !
|
LesniHU |
Přidané 30-01-2006 20:33
|
Stařešina
Příspěvek: 5618
Založený: 30.09.05
|
Zda se, ze se konecne dockame.
[img]http://www.pacific-fighters.com/ss/Tempest_MKV_cockpit_02_s.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.pacific-fighters.com/ss/Tempest_MKV_cockpit_01_s.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.pacific-fighters.com/ss/Tempest_MKV_cockpit_04_s.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.pacific-fighters.com/ss/Tempest_MKV_cockpit_03_s.jpg[/img] is not a valid Image.
Rychle zhodnoceni tech par screenshotu kabiny Tempestu:
-vsechny screenshoty jsou s nejvetsi pravdepodobnosti z pohledu skrz zamerovac (gunsight view), za chranicem pred zamerovacem jsou schovany rychlomer, umely horizont a vario.
-indikatoru polohy klapek chybi ukazatel, takze asi nebude fungovat (to je ta svisla vec vlevo od zamerovace)
-jaky ma maximalni boost nelze urcit, protoze na zadnem screenshotu neleti naplno (nejvic +7lb, 3200/min). Doufejme v nejbezneji pouzivany +11 3700/min.
-ukazatel polohy podvozku je mi krajne podezrely a ma spatnou logiku. Cervene svetla na nem symbolizovaly neuzamceny podvozek, po zatazeni a uzamceni zhasla (vysunuty a uzamceny podvozek byl symbolizovan tremi zelenymi). Navic cervene svetylka byly jen dve (jenom pro hlavni podvozek, ne pro ostruhu).
-manual se jeste zminuje o varovnem svetle umistenem pod ukazatelem polohy podvozku, ktere se rozsvitilo pri zatazenem podvozku a plynu stazenem pod 1/3 (stejne je tusim v aircobre). Tady na palubovce uplne chybi, ale cert ho vem.
-zda se, ze na defaultnim skinu budou stale invazni pruhy, coz je z historickeho hlediska hloupost
-na vsech obrazcich je teplota chladice motoru kolem 60, coz je dost malo. Ale stejne nevime, jak dlouho a v jakem rezimu se pred kterym screenshotem letelo, takze zadne dalekosahle zavery nemuzeme delat, jen je zajimave, ze na jednom z nich je teplota oleje vyrazne vyssi nez na ostatnich.
-ty rakety byly pro Tempesty povoleny, ale v praxi se afaik bojove nikdy nepouzily. Ale kdyz neni Typhoon...
-a jak uz je zvykem, vyhled dopredu dolu je o trochu horsi, nez by mel byt . |
|
|
|
haluz paja |
Přidané 30-01-2006 20:39
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 155
Založený: 15.10.05
|
No co se tyce vyhledu,tak je spis uplne famozni. |
|
|
|
CW_boZZda |
Přidané 30-01-2006 20:48
|
Uživatel
Příspěvek: 636
Založený: 29.09.05
|
no dopředu je vidět kurňa takhle by mělo být vidět ve Fokáči a nechci slyšet od nikoho ani náznak odporu:sm29:! |
|
|
|
MK_KaiN |
Přidané 30-01-2006 22:11
|
Uživatel
Příspěvek: 1088
Založený: 01.10.05
|
Ten pohled je je asi počítanej tak že pilot měl dva a půl metru,ne?Když se podíváš dolů na knipl tak je to fakt daleko.Nebo je možný že se zrovna postavil. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 30-01-2006 22:18
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10630
Založený: 26.01.13
|
jsem zvědavej hlavně na ten plnicí tlak..kolik nám vlastně bude dávat
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 30-01-2006 22:19
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
bozzdo. odporuji ti. |
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 30-01-2006 22:25
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
Ten výhled na obrázcích je opravdu famozní. Mám pocit, že si Oleg opět něco testuje na BoB. :lol: |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 30-01-2006 22:43
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
ten spoluletící tempest na obr. 3 mi přijde zdeformovaný..... |
|
|
|
3IAP_Momo |
Přidané 30-01-2006 22:48
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 199
Založený: 29.09.05
|
OTU_oblak napsal:
ten spoluletící tempest na obr. 3 mi přijde zdeformovaný.....
to on není zdeformovaný, to on je tak hnusný už od přírody :lol: |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 30-01-2006 22:55
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
neviem ,ale mne pripadá ten zameriavač trochu divný , vzhladom na to ako je spravený u väčšiny lietadiel v IL2.
Asi to je robené z nejakého ináho pohladu.
No necahjme sa prekvapiť. :lucka: |
|
|
|
VGR_Ghost |
Přidané 30-01-2006 23:05
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 300
Založený: 29.09.05
|
Vypadá perfektně. :sm20::sm40: Ještě aby jsme ho měli... Když si ale screeny 1 a 2 zestvětlíte, zjistíte, že pohled vpřed pod zaměřovač není až tak výjmečný. Zdá semi ten pilot nějak vysoko. Jestli bude ve hře o něco níž, bude dolů pod zaměřovač skvělý výhled. Takhle je to tak průměrné.
Edit: Sem pako, nějak mi předtim ušlo, že na ty malé odkazy jde kliknout. :sm19: Jinak si ale myslím že je to tak, jak jsem psal.
Upravil/a VGR_Ghost dne 30-01-2006 23:31
|
|
|
|
AH_James_Gastowski |
Přidané 30-01-2006 23:49
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 386
Založený: 29.09.05
|
:sm40: sem s ním, ikdyž s ním nebudu umět lítat |
|
|
|
1stCL_Jiricek |
Přidané 31-01-2006 00:03
|
Uživatel
Příspěvek: 1275
Založený: 04.10.05
|
Tempest měl údajně s otevřeným chladičem dosahovat větších rychlostí než se zavřeným. To by mohlo vysvětlovat ten podchlazený motor - Oleg chtěl při testech letět co nejrychleji. Otázka jen je, zda to Oleg ví : ) |
|
|
|
VGR_Spawn |
Přidané 31-01-2006 00:04
|
Nováček
Příspěvek: 46
Založený: 30.09.05
|
http://album.voln...517e18d6d7Takhle vypadá realita
Upravil/a VGR_Spawn dne 31-01-2006 00:09
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 31-01-2006 00:23
|
Stařešina
Příspěvek: 5618
Založený: 30.09.05
|
Pohledy jsou na kraji deformovane, protoze jsou focene na siroky uhel.
CVS_boZZda napsal:
no dopředu je vidět kurňa takhle by mělo být vidět ve Fokáči a nechci slyšet od nikoho ani náznak odporu! Ode me naznak odporu . Obecne vyhled dopredu je na rozdil od fw vynikajici (opravnene - diky tenkym ramum a relativne uzkemu motoru), souhlasim s tim, ze zhruba takovyhle uhel od zamerovace ke kapote by mel byt ve fokaci, ale u Tempestu by mela byt kapota jeste tak o ctvrt kruhu zamerovace niz.
CZ_Klokan napsal:
Ten pohled je je asi počítanej tak že pilot měl dva a půl metru,ne?Když se podíváš dolů na knipl tak je to fakt daleko.Nebo je možný že se zrovna postavil. Spis me prijde, ze ten pilot je hodne nakloneny dopredu, takze je paka videt prakticky shora. To koresponduje s uhlem vuci palubni desce a tedy s domnenkou, ze je vsechno foceno z gunsight view.
1stCL_Fucida napsal:
jsem zvědavej hlavně na ten plnicí tlak..kolik nám vlastně bude dávat Predpokladam tech +11. Vlastne neni jina rozumna volba, +9 bylo pouzito jen na nekterych strojich prvni serie, takze to je vylouceno, +13/3850 byla verze z roku 45, ktera mela vetsinou (co vim tak asi ne vzdy) vrtuli Rotol misto DeHavilland. No, ja hlavne doufam, ze vykony budou odpovidat, o rucicku mi tolik nejde.
VGR_Ghost napsal:
Vypadá perfektně. :sm20::sm40: Ještě aby jsme ho měli... Když si ale screeny 1 a 2 zestvětlíte, zjistíte, že pohled vpřed pod zaměřovač není až tak výjmečný. Zdá semi ten pilot nějak vysoko. Jestli bude ve hře o něco níž, bude dolů pod zaměřovač skvělý výhled. Takhle je to tak průměrné. Kdyz bude pilot niz, bude vyhled horsi. Stred zamerovace zustava vzdycky tam, kam miri zbrane, ma optiku, ktera ho zdanlive promita do nekonecna. Takze kdyz je vyssi pilot, vidi lepe pres kapotu, a protoze kriz zamerovace zustava v jeho vysce oci, uhel pohledu dolu se tim zlepsuje.
1stCL_Jiricek napsal:
Tempest měl údajně s otevřeným chladičem dosahovat větších rychlostí než se zavřeným. To by mohlo vysvětlovat ten podchlazený motor - Oleg chtěl při testech letět co nejrychleji. Otázka jen je, zda to Oleg ví : ) Ne tak uplne. Ne s uplne otevrenym, ale taky ne s uplne zavrenym. Ostatne, vetsina tehdy modernich stihacek dosahovala nejvyssi rychlost s pootevrenym chladicem, vyuzivalo se toho, ze vzduch zahraty od chladice se rozpina a vystup z chladice se tvaruje do podoby trysky, takze vznika takovy maly naporovy motor. Rika se tomu Meredithuv efekt, treba u Mustangu pry dokazal uplne kompenzovat odpor chladice. Spitfire se konstruoval pro jeho vyuziti take, ale nejak se to nepovedlo . Kazdopadne pocitam, ze engine ila umi jedinou variantu, a to pri otvirani zvysovat odpor. Takze smula. Stejne jako umi pri otvirani klapek tahnout nos jen nahoru, coz je pravda jen u nekterych letadel. U Tempesta zrovna ne, tam pri otevreni klapek sel nos dolu.
A hele, tri mista pro cervene svetylka pozice podvozku. Zajimavy. A je tam pod tim na desce to varovny svetylko. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 31-01-2006 00:27
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10630
Založený: 26.01.13
|
Fw 190 D-9 létaly rychleji při chladiči otevřeném na nějakých 30%
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
AH_James_Gastowski |
Přidané 31-01-2006 00:37
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 386
Založený: 29.09.05
|
u tempestu se ten zaměřovač promítal rovnou na sklo? tam nebylo takový to sklíčko, jak to bývá u jiných letadel? |
|
|
|
1stCL_Jiricek |
Přidané 31-01-2006 00:41
|
Uživatel
Příspěvek: 1275
Založený: 04.10.05
|
To je samý Tempest, Tempest... Pojďte se bavit o Emilech.... A přejmenujte to vlákno !!! |
|
|
|
312_Jura |
Přidané 31-01-2006 01:22
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 225
Založený: 16.10.05
|
AH_James_Gastowski napsal:
u tempestu se ten zaměřovač promítal rovnou na sklo? tam nebylo takový to sklíčko, jak to bývá u jiných letadel?
ne-e nebylo |
|
|
|
Lucka |
Přidané 31-01-2006 07:07
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
3IAP_Momo napsal:to on není zdeformovaný, to on je tak hnusný už od přírody :lol:
Momo, to jsi přehnal:lucka2: Tempest je náhodou moc pěkné letadlo |
|
|