Přistání snad celkem dobrý. Ještě nemám nastudovaný procedury, tedy je to od oka a bez následností vypíná atp. Ale start takovej prostě nedám. Snad časem. YouTube Video
Robo a proč je ten ukazatel jen na pravé straně? I kdyby na Doře katovali kosty pochybuju že by zaslepovali díru na druhé půlce křídla.
S tou střelbou je to vlastně logické, ustřilhli jen dráty od vnějších kanonů a nechali to tak
Fakt neviem, presne na to som sa pytal ked som to zbadal, a bolo mi tak povedane a v akomsi nakrese ukazane. Ak mas lepsie info, napis na forum.
Strelba je teoreticky spravne a najprv to bolo presne tak ako v DCS... neskor to ale na ziadost pilotov a aj s ohladom na spotrebu municie upravili a MG 131 boli na cudliku A a B1 ovladal zvlast kanony. Ak tam je namodelovany EZ 42 a MW50, asi by to malo byt modifikovane tal ako na neskorsich variantach...
Mě přijde v Doře přistání jednodušší, sedám na tři body a mám lehce přitaženo kvůli zamknutýmu ocanímu kolečku. Do nějakých 100km/h směr koriguju lehkým šlápnutím potřebné brzdy. Pak uvolním kolečko, lehká směrovka plus šlapání do brzd a letadlo krásně držím téměř v rovném směru.
Problém mi dělá přiblížení, je daleko plošší než u poníka a nevidím pořádně ven.. Nemůžu jít tak strmě dolu jako u poníka a jak je Dora natažená při 220 až 240km/h, co se snažím držet na sestupu, vidím přes ten čumák kulový.
Tohle jsem potřeboval vidět :)
Sedal jsem s tím jen 2x a rovnou z chodu, bez okruhu. Plyn jsem stáhnul úplně dolů, rychlost šla celkem dobře dolů, po vytažení podvozku už to bylo dobré. Prvně jsem sedal mírně přes 200km/h, po druhé (když jsem viděl, jak dopadlo první přistání), tak na nějakých 180. Sednout se mi podařilo, ale hned to šlo do strany a vyšlapáváním to uřídit nešlo. Stejně jako v prvém případě. Problém bude v tom, že po dosednutí ještě furt držím přitažený knipl, tudíž je zamklé ostr.kolečko a směrovka tedy neereguje. Zkusím to teda s brzdama.
Těsně před dosednutím jsem šel na slepo, jinak jsem na dráhu viděl (ale asi jsem zvyklej chodit trošku ze strany a srovnávat to na osu těsně před dráhou, když to má dlouhej čumák.
Musí se provést opět zvlášť mapování pro Doru ? Osy, klapky, podvozek a střelba mi fungovala bez jakéhokoliv nastavování, více jsem předevčírem nezkoušel. Ještě ke klapkám - klapky mi ale přišly, že se vysunuly jen částečně...
Už za Ponyho jsem si říkal, že při problémech při startu a sedání asi docela dlouho nebudu vzlítat ve "formaci" :))
Večer se pokusím dorazit k Saburovi :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Na online polet vlastně nepotřebuješ umět přistát že... :)
:PP
Tohle prej lítá a střílí skoro samo, takže nejspíš jo - potřebuju. Teda pokud si do Ní občas z Ponyho přesednu :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Přistání snad celkem dobrý. Ještě nemám nastudovaný procedury, tedy je to od oka a bez následností vypíná atp. Ale start takovej prostě nedám. Snad časem.
....
Pekne. U mna je to presne naopak: start bez problemov, pristatie - no strasidelne, kam sa hrabu horrory .
EDIT: Porovnaval som s Mustangom. Mustang mi pripada pri vzletovej i pristavacej faze ovela jednoduchsi (NEMAM zapnuteho asistenta keby sa niekto pytal )/ Ale co sa zase tyka letovych a "bojovych" vlastnosti - tam mam dojem, ze ma navrch Dlhonosa Dora. Ovsem moze to byt iba placebo efekt, pretoze Dora mi jednoducho "sadla".
Upravil/a Baron dne 08-08-2014 11:44
Dora je jednodušší. Máš míň těch hejblátek na řízení. Nemusíš tak moc sledovat teplotu a nehrozí tolik že uženeš motor.
Díky BOSku a DCSku skutečně lituju, že nemám FFB klacík. No jdu trenovat startovací proceduru a odlepení se od země.
Dobre typy a rady,chalani.Vcera vecer som sa k Dore dostal na chvilu a skusal startovaciu proceduru.Dost som sa natrapil,kym som dosiel na vsetky tie cudlajsy co treba postlacat,plynovku som mal zmknutu a nevedel s nou hybat,starter jak funguje a tak.Hodne dlho mi trvalo,kym som to vsetko namapoval a pozistoval co a jak.
Ten asistent,to mi je novinka.To som vobec nevedel,ergo ho mam urcite zapnuty.Vzlietnut som vzlietol ale k pristatiu som sa este nedostal.Furt som sa dade vytrel ked som skusal rozne prvky nahodnej akrobacie
Sa tak clovek zamysli pri tom,ze my,co mame odlietane v simulatoroch stovky ba az tisicky hodin,mame problemy pri ovladani tychto strojov.Co tak ti chudaci v 44,co mali nalietane par hodin na treneri a potom ich suply do takehoto cuda.Respect.
Dobre typy a rady,chalani.Vcera vecer som sa k Dore dostal na chvilu a skusal startovaciu proceduru.Dost som sa natrapil,kym som dosiel na vsetky tie cudlajsy co treba postlacat,plynovku som mal zmknutu a nevedel s nou hybat,starter jak funguje a tak.Hodne dlho mi trvalo,kym som to vsetko namapoval a pozistoval co a jak.
Ten asistent,to mi je novinka.To som vobec nevedel,ergo ho mam urcite zapnuty.Vzlietnut som vzlietol ale k pristatiu som sa este nedostal.Furt som sa dade vytrel ked som skusal rozne prvky nahodnej akrobacie
Sa tak clovek zamysli pri tom,ze my,co mame odlietane v simulatoroch stovky ba az tisicky hodin,mame problemy pri ovladani tychto strojov.Co tak ti chudaci v 44,co mali nalietane par hodin na treneri a potom ich suply do takehoto cuda.Respect.
Ona simulace a realita je mnohdy neporovnatelná i když je to simulace kvalitní. První věc, co si myslím je ta, že to v reálu není tak těžké. Proč? Porovnávám řízení auta ve skutečnosti a v těch auto simech. Mám ve skutečnosti najeto kolem milionu km, řídím každý den, řídíval jsem rád i rychle až velmi rychle a sníh jsem přímo vyhledával. A přesto si v auto simu připadám jak úplnej začátečník. Třeba to má ty fyzikální parametry, ale je to prostě úplně jiná zkušenost a ... je to vlastně těžší ovládat. Zatímco směrová stabilita ve skutečné autě je věc celkem přirozená, v simulátoru je dost těžko dosažitelná. Brždění je úplně nepřirozené, vůbec mi to ani pocitově realitu nepřipomíná, i když to asi simuluje velmi slušně. A o odhadu rychlosti v zatáčkách ani nemluvím. Taky když se dívám na pojíždějící letadla, nemám pocit, že by se u toho ti piloti tak potili jak my simulanti. Nepřijde mi, že by start takovýhle mašiny byla taková loterie. Ne že by to bylo snadné, to si nemyslím, ale je to asi dost jiná zkušenost. A to věřím, že to to DCSko simuluje velmi blízko skutečnosti. Ti kucí z války byli obyčejní lidi, kteří byli posazení do válečné reality a museli. Nic jiného jim asi nezbývalo. Někdo i přežil. Ještě že my si můžeme virtuálně umírat každý den podle libosti.
Lišta je nutná, bez toho by to prostě nešlo udělat, kdyby někdo dorazil kryt přístrojovky na horní hranu skla a, nedej bože, to sklo navíc seřízl jak to bylo, tak by to vůbec nelétalo
Díry projdu večer, schválně jestli najdu v Japo nebo u Crandalla křídlo bez díry. V BOSu nemají díry vůbec a je klid
Dora je jednodušší. Máš míň těch hejblátek na řízení. Nemusíš tak moc sledovat teplotu a nehrozí tolik že uženeš motor.
Díky BOSku a DCSku skutečně lituju, že nemám FFB klacík. No jdu trenovat startovací proceduru a odlepení se od země.
Tož já ti nevím Rume... Pri štarte ich musíš pri Dore zapnúť viac (v Mustangu stačí vlastne len 6 čudlov), počas letu si sledujem teplotu či som v Dore alebo v Mustafovi... Počas letu je ale Dora jednoduchšia, s tým súhlasím.
Barone...Dora těch tlačítek nutných k nastartování má jen pár
teoreticky:
1) zapnout jistič baterie
2) zapnout jistič generátoru
3) zapnout jistič startéru a palubních přístrojů
4) zapnout palivové čerpadlo zadní nádrže
5) přepnout páku palivového rozvodu na zadní nádrž
6) páka přípusti do polohy Anlassen
7) magneta 1 + 2
8) pokud není tlak v palivové soustavě, tak napumpovat benzin
9) roztočit setrvačník
10) startér
Imho je toho míň, než na P51, kde člověk navíc šteluje minimálně směs a listy vrtule. Ale je pravda, že pro let se hodí i další palivová čerpadla a třeba elektrické jističe klapek a podvozku
Saburo, tady jsem toho nalítal dost, aspoň nevadí, že neumím aktivovat zobrazení mapy. Okolo Gelenžiku jsem jako doma .
Je to cca rovnake (Dora aj Mustang), ked sa clovek zoznami s letunom, su blbuvzdorne oba. Ten zoznam co pise Fucida je v podstate totozny ako pri Mustangu (pochopitelne). Mustang ma starter + zmes do polohy 'run' namiesto zotrvacnika, inak tam snad ani nie je rozdiel. Polovica klikania na Dore sa tyka prepinania poistiek pre jednotlive systemy.
Listu snad este rediguju...: http://forums.eag...mp;page=40
Ak ide o neskoru verziu s MW50 a Adler, mali by cudliky na kanony a gulomety byt zvlast
Diera na klapky je ok ako je
Zameriavac nefunguje uplne spravne, to co v DCS zapina zameriavac na realnom aparate zapinalo len gyroskopy;
vid: http://forums.eag...p?t=128295
Co sa mne strasne paci je, ze oba letune su zatial uplne svojske a lisia sa podstatnymi detailami ako sa chovaju pri napr. startoch a pristaniach. Dufam, ze to takto bude pokracovat (K-4 v Oktobri!!)
Upravil/a Robo dne 08-08-2014 14:22
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.