Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Stejně dáš 50 hned dnes. Hele má to klikatelný kokpit. Takže jsem v rámci zkoušení hned odpálil překryt kabiny. Myškou se dá štelovat zaměřovač, přepínat různý ty hejblátka, co zatím netuším, k čemu jsou. Sundal jsem pár těch Andul, co maj jako univerzální oběti k sestřelu. Zkusil jsem to rozhulákat z kopce, co to dá a pak to vybrat a nastoupat. Tak milá Dora jde klidně s rychlostí ven z budíku. Kormidla netuhnou, jak je poněkud zmateně v BOSku, takže se dá snadno bez násilí vybrat i z těch 750 kmh, co to ukazuje na budíku. V BOSku tuhne vejškovka tý A3 jak by to bylo Bfko. To je divný, ne? Když se takhle rozhulákaná zvedne, drží hezky energii a stoupá a stoupá a stoupá ... vyšplhá 2500m než ji dojde energie. Roll rate se zdá být v pořádku. Letadlo neplave jak říkáš "jak větroň v termice". Nejsem expert na FW a Dory a tak podobně, takže si počkej na sofistikovanější recenze, ale stejně to dneska koupíš.
ed: Jo a ačkoli to nevypadá, že by implementovali lom světla, výhled se zdá být podle očekávání. Zaměřovač není vytaženej o 5 cm nahoru, rámy vypadaj přiměřený. Ale při pohledu skrz čelní a boční sklo není vidět žádný odskok, který by byl asi vidět, kdyby to dělalo ten periskop. Takže to poladili asi úpravou 3D modelu.
pls hoď sem pár screenů z kokpitu a detail askanie jak to vypadá v enginu, já to viděl zatím jen v 3dmaxu Externí model už je v enginu delší dobu ...
Upravil/a magot dne 06-08-2014 19:18
Männer! . Tak jsem to s velkou pomocí Herr Sabura-san sehnal!
Tohle byl můj nejsilnější simulátorovej zážitek od speciálky Invaze . Je to naprosto fantastický, neuvěřitelně perfektní .
Když někdo budete zkoušet fullreal studenej start, tak jen pozor na plynovou páku. Musíte ji do provozní polohy přepnout pomocí Alt + End, jinak je zamčená bez ohledu na polohu zamykací páky (tohle bude bug). Nicméně mám radost, že tohohle ptáka dokážu v klidu nastartovat bez jakýkoliv návodů . Vzlet a přistání bez asistentů je dost o dršku, ale o to větší adrenalin. Jakmile je to éro jednou ve vzduchu, tak poslouchá jako beránek . Je to nááádhera .
1stCL_Fucida napsal:Když někdo budete zkoušet fullreal studenej start, tak jen pozor na plynovou páku. Musíte ji do provozní polohy přepnout pomocí Alt + End, jinak je zamčená bez ohledu na polohu zamykací páky (tohle bude bug).
Ne to je A-10C default, poloha "OFF" před polohou "IDLE"
Btw přiloženy jsou i skiny se swastikama, to jen aby jste nelítali s pičama (Taky ruský a US/GB skiny tam jsou, ty ruský jsou historický poválečný)
Upravil/a magot dne 06-08-2014 21:22
Haha, já to věděl. Fučida se chytil. No ono není čemu se divit. Lítá to hezky. A BOS se tedy bude muset chytit za nos a začít vylepšovat, páčto jestli do roka máme WWII v DCS, kdo by hrál BOS. Ne že bych BOS zatracoval, ale prostě mají konkurenci a musejí přidat a především odstranit nesmysly. Moc BOSku fandím, ale idiokracii záporných G a kobru ala La 5 si prostě nemohou dovolit.
Jinak v DCS je i zklamání. Myslel jsem, že vylepší AI. A ne, nevylepšili. AI je tak trochu superman. Naprosto přesně a neomylně uhne když to člověk dotáhne do střelecké pozice. Ale to by ještě šlo, je to přeci jen superman. Co by ale nešlo, je AI damage model. Ten je ještě horší. Nasázel jsem do P51D 36 zásahů z kanonů a 32 z kulometů. Kouřilo to z několika děr asi deset minut a pořád to lítalo jak nový. DCS offline je tedy stále mírně řečeno nepoužitelný pro dogfight.
AI je slabý Toho Mustanga je prostě třeba stáhnout k zemi, kde to umíme...tam ho přestoupat a pak uzoomovat jak malýho kluka . Ten FM je prostě dobrej, dobrej, dobrej! Jen se trápim při vzletech a přistáních .
S Dorou bych spíš očekával boj ve výhodnější pozici nad 5 km ... u země "těžká" Dora nebude zas taková výhra
Mustaf by tam měl bejt lepší ... ale těžko říct ... bude to hodně o tom jelitu v kokpitu
Dora je hmotnostně s Mustangem +/- srovnatelná, nebo spíše lehčí, má ale o dost lepší poměr výkonu k hmotnosti (v nízkých letových hladinách). Mustang zase těží ze své unikátní aerodynamiky. Jsou to obecně celkem blízké stroje.
Nicméně Jumo 213 A nebyl nijak dokonalý výškový motor, v tomhle směru to byl pokrok jen v porovnání s BMW 801. Merlin v Mustangu na tom byl ve výškách o poznání lépe .
koukám, že už sis přenastavoval rozsah zaměřovače :)
ještě popožeň pána s tutoriálem přistání, ať je vidět, jak kvedlá tyčkou i při a hlavně po dosednutí.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.