DCS Fw190D-9
|
1stCL_Fucida |
Přidané 09-08-2014 22:46
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10607
Založený: 26.01.13
|
Perfektní . Danke .
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 09-08-2014 23:13
|
Moderátor
Příspěvek: 12075
Založený: 29.09.05
|
S Dorou jsem odstartoval jen jednou a spíš náhodou. Jinak mi prostě po nabrání rychlosti kolem 100km/h začně točit na pravou nebo levou stranu (někdy tak a někdy tak) a nejhorší je, že dost často i klopit. Což mi přijde nějaké divné.
No a následuje smrt.
Šel jsem teda zkusit Poníka a oživení ovládání proběhlo celkem svižně - tam startuju a sedám celkem bez problémů.
S tím jsem už tak neflákal, takže u toho tolik nevím, ale u Dory, díky těm "zkušenostem" při startu, mi přijde, že má hodně křehké křídlo. Při rychlostech pod 80km/h stačí trochu křídlem zavadit o zem a je okamžitě urvané (podotýkám - kola podvozku jedou po zemi)
Dále nemá udělanou animaci pilota, kdy po odhozu překrytu kabiny letí dál s brýlema na čele (a ne na nose :)
Tohle bych teda přežil, ale horší je, že pinďulák nějak vypadá v kokpitu a nějak jinak pak na padáku...
Občas trosky po letadle zůstávají na ploše v roztodivných pozicích (nejlépe stopořené do vzduchu)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
1stCL_Werner |
Přidané 10-08-2014 02:21
|
Uživatel
Příspěvek: 720
Založený: 21.08.10
|
Tak po dnešních bojůvkách musím říct, že flight model je skvělý. Všechno se ve vzduchu chová přirozeně a uvěřitelně. Pocitově to na mě působí asi nejlíp jako let v letadle. BoS má hodně co dohánět.
Co je naprosto zoufalé jsou efekty zásahů, trasírek a kouřů, tam je to o krok i za starým šturmem. DM je takový nějaký nečitelný.
Dora překvapivě hodně zesměšňuje poníka ve tvrdých stoupáních čistě přes výkon motoru. Pokud je výš a přimáčkne Mustanga k zemi může ho s přehledem uzoomovat do bezvědomí a nenechá ho utéct. Ustálená zatáčka je dost podobná, možná lehce ve prospěch dory, bude spíš víc záležet na pilotech. Dora mi přišla, že má o něco lepší nástup o zatáčky. Jak to bude ve výškách ještě rád vyzkouším.
Jinak víceméně platí to co ve starém šturmu a sice, že letadla jsou si to velmi podobná a jak si nechá jeden druhého dojít moc na tělo je to problém. |
|
|
|
SVK_Mechan |
Přidané 10-08-2014 08:41
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 327
Založený: 04.06.06
|
Dnes na UVP od 18h STREAM FW-190 vs. P-51.
Kdo váhá s koupením, můžete kouknout
Piloti jsou vítání. |
|
|
|
Baron |
Přidané 10-08-2014 22:51
|
Moderátor
Příspěvek: 4798
Založený: 18.02.10
|
Chlapi, ako zameriavate REVI? Je na to nejaka klavesa?
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 10-08-2014 23:10
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10607
Založený: 26.01.13
|
Já střílel od boku
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 11-08-2014 07:24
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Diki za odpovede chlapci.
Ano, chladenie som mal na auto, skusim to na manual.
Co sa tyka toho zamykania, mal som na mysli tie svetielka zelena/cervena nad zbranovym panelom. Ked som podvozok zavrel, zasvietila cervena, ked som ho pred pristanim otvoril, zelena sa nerozsvietila. Treba k tomu este nejaky dalsi ukon?
Preto predpokladam, ze hlavny podvozok nebol zamknuty a prava noha sa mi po dosadnuti zavrela. Ale kto vie, mozno som ju ulomil
Co sa tyka vzletu/pristatia, mne dost pomaha aj spravne zvoleny FOV/ZOOM. Pri vacsom namacknuti k celnemu stitku dochadza k strate periferneho videnia a clovek tazsie rozpozna tie pociatocne snahy o vybocanie zo smeru.
Ako pises Werner, pocit z letu je velmi dobry. A hlavne tomu pridava, podla mna, ta narocnost startu, vzletu a pristatia. Jedna sa sice o bojovy, ale tiez letecky sim, takze to k tomu patri
Upravil/a 313_Nevo dne 11-08-2014 08:07
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 11-08-2014 12:00
|
Moderátor
Příspěvek: 12075
Založený: 29.09.05
|
pokročil jsem o jeden krůček - již na start nevytahuji klapky na přistání (jelikož je FW téměř komplet v elektrice, tak klávesa "f" neslouží pro posun klapek o jeden krok, ale posun rovnou na přistávací konfiguraci...)
jenže pak se mi to stejnak začne stáčet a jsem - v poli....
dám tomu ještě dnes šanci, pak se uvidí :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 11-08-2014 12:28
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Když se narodíš na letišti máš z nějakého důvodu vysunuté klapky na přistání právě...
A stupně vysunutí vidíš na křídle, to ses nepodíval? ;-)
Mimochodem kdybyste hledali v cockpitu něco co indikuje polohu klapek chladiče tak tam nic není. Tedy je, ale je to takové podivné kolečko, a funguje jinak naž by člověk myslel. Schováno pod přední přístrojovou deskou nad ukazatelem teplot. Má to polohy zavřeno, otevřeno a pak automatiku která drží teplotu na stovce. Defaultně je to na zavřeno.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 11-08-2014 12:45
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10607
Založený: 26.01.13
|
K té páce regulace chladicích klapek jsem se se svým 6 DOF nedokázal prokouknout, byť jsem věděl, kde ji mám hledat
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Baron |
Přidané 11-08-2014 12:51
|
Moderátor
Příspěvek: 4798
Založený: 18.02.10
|
Regulacia klapiek chladenia je umiestnena v ukazovateli stupania/klesania (doplnam Fuciho a Horriho). A rovno mam na vas otazku - ako zistim v akej polohe je? Teda zatvorene/otvorene/auto?
...a druha otazka: Ako je to vlastne s tymi bonusmi pri nakupe modulov? To sa odrataju automaticky v dalsom nakupe alebo treba vlozit nejaky kod? Ak ano, kde ho mam hladat? Dakujem za odpoved.
Upravil/a Baron dne 11-08-2014 13:32
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 11-08-2014 12:54
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Zaujimavy postreh pre Doru
159th_Viper:
Enable Auto-Rudder, bring up Control Indicator and see what rudder inputs are required for a successful take-off: You will see that at no stage are toe-brakes utilized nor are they needed for take-off.
V skratke, je tam automaticka smerovka a pri jej aktivovani sa da lahko odpozorovat, ako do toho pocitac pri vzlete moc 'sliape'. Dokonca sliape bez pouzitia brzd. Co mne dava zmysel, bo start s pouzitim brzdenia sa mi zdal ponekud podivny, ale kto vie
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 11-08-2014 13:06
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Brzdy opravdu není třeba používat, je to vidět v tom videu co jsem sem daval, taky není vhodné to rozkutálet na plné kule, na 1.1 je Dora hodnější.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 11-08-2014 13:12
|
Moderátor
Příspěvek: 12075
Založený: 29.09.05
|
WT_Horrido napsal:
Když se narodíš na letišti máš z nějakého důvodu vysunuté klapky na přistání právě...
A stupně vysunutí vidíš na křídle, to ses nepodíval? ;-)
Mimochodem kdybyste hledali v cockpitu něco co indikuje polohu klapek chladiče tak tam nic není. Tedy je, ale je to takové podivné kolečko, a funguje jinak naž by člověk myslel. Schováno pod přední přístrojovou deskou nad ukazatelem teplot. Má to polohy zavřeno, otevřeno a pak automatiku která drží teplotu na stovce. Defaultně je to na zavřeno.
To víš že podíval, já tu dírku sleduju pořád ;) Ale nějak mi to číslo (60) v ní seplo až včera večer...
jinak včera jsem při obhlížení kokpitu našel vpravo vedle sedačky nějaké kolečko na baňce, co se dalo ne točit, ale vysunout - co to je ? (holt ještě stále chybí popisky, jako to má udělané Pony)
a pak před toudle baňkou jsou na bočním panelu nějaké dvě stupnice s tabulkou - to je něco k zaměřovači či co ?
ed:oprava strany
Upravil/a Hoper dne 11-08-2014 13:15
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 11-08-2014 13:15
|
Moderátor
Příspěvek: 12075
Založený: 29.09.05
|
ok
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 11-08-2014 13:28
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Kolečko na baňce nevím ale to na pultíku je nastavovadlo zaměřovače, výšky letu. Nefunguje zatím. EZ42 mají zatím dost zjednodušeně. Gyroskopy normálně nabíhaly dvě minuty...
BTW tady je výživné téma o Askanii: http://forums.eag...p?t=128295
Jo a zeptal jsem se na ED fóru a vypadá to že dírky na křídle budeme mít dvě. Dalo by se říct že jsem vyrobil do Dory díru.
Upravil/a WT_Horrido dne 11-08-2014 13:44
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 11-08-2014 14:33
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10607
Založený: 26.01.13
|
Hoper napsal:
a pak před toudle baňkou jsou na bočním panelu nějaké dvě stupnice s tabulkou - to je něco k zaměřovači či co ?
Nejsem si úplně 100% jistý, co myslíš, ale to na pravé konzoli u palubních hodin by měla být deviační tabulka ke kompasu.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
AJaromir |
Přidané 11-08-2014 15:35
|
Diskutující
Příspěvek: 2738
Založený: 01.05.06
|
Podle obrázku v manuálu na straně 38 mám dojem, že je to součást okysličovacího systému. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 11-08-2014 16:11
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10607
Založený: 26.01.13
|
Jestli myslíte tohle:
[img]http://s14.postimg.org/426k193wx/grab0038.jpg[/img] is not a valid Image.
Tak to je (jak ostatně textura ze Šturma napovídá) místo, ke kterému se přichytí hubice od dýchací masky.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 11-08-2014 17:16
|
Moderátor
Příspěvek: 12075
Založený: 29.09.05
|
jo, myslel jsem tuty dvě věci:
[img]https://ovarek.cz/pic/DCS/Screen_140811_171123.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Hoper dne 15-07-2016 16:03
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|