Spintires je off-road simulator. Odehrává se kdesi na Sibiři a musí se zde plnit v rámci map různé úkoly, většinou přepravujete klády či něco jiného z bodu B do bodu C...Za splnění získáte nové stroje, návěsy vylepšení atd...Údajně to je dost návykový. Stáhl jsem si demo a překvapilo mě jak je to chytlavý-už jenom se tak čvachtat v tom ruským blátě, můžete si v něm vybrat mezi UAZ nebo osmikolovým monstrem, přepínáte pohon všech kol nebo uzávěrku diferenciálu. Sim nemá zatím pohled z kabiny což může někoho na první pohled odradit, ale zas tak moc mi to nevadilo, člověk se kochá pohledem jak se kola boří kroutí a špíní se, i v hlubokém blátě zůstává vyrytá brázda po vašich kolech. Autoři nezapomněli ani na hluboké brody. Na polygonu mě překvapily i takový detaily, že se pneu pod tíhou stlačují. Hra není bez chyb, ale je teprve na začátku.
Jé, to je bezva, že se to tu otevřelo - shodou okolností jsem se k tomu včera "vrátil" - konečně jsem dootevřel celou mapu a odvezl klády na místo "shozu" - většina klád mi z auta zmizela, ale pár jich na korbě zůstalo. A když se podívám na mapu, stále mi tam svítí 0 z počtu odvezených nákladů - co s tím ? :(
(auto mám s korbou bez "ruky")
A taky už mne napadlo, že by bylo asi lepší jet ve vícero lidech, než popojet jedním autem, sednout do druhého (cisterny, opraváře, vyprošťovače) a pokračovat takhle v koloně "dál"...
Jen mé "mínusové" postřehy ke hře - graficky je to poměrně povedené. Jen bláto na kolech je takové trošku hranaté a dost rychle z kol (a aut) opadává. V noci se mi jezdí bez světel daleko lépěji než se světlama. Bláto a bahno je bezva, ale jak hluboké brázdy projedu a občas přes jak velké šutry se dostanu je takové trošku mimo :) Ale beru to jako daň za hratelnost - uvíznout v kdejakém 10cm by byl už tak pakec :)
Trošku mne "píp" to, že i před garáží mám bláto a nyní už dost fest rozryté.
A přijde mi i krapet "divnej" systém rozhlížení. Ta bublina kolem auta, ze které se můžu rozhlížet, není občas dostatečná, resp občas dost fest poničím auto jen proto, že koukám "zleva zezadu" a nevidím na druhou stranu. A pohled z kabiny by tuhle hru zvednul minimálně o jednu hvězdičku :)
Pro ty, co tuhle hru neznají - bláto na mapě rozryté zůstává dlouhodobě, takže když jeden herní den zem rozrajbuju, budu se tam další herní den s nákladem dost těžce probojovávat zpět. A po herním týdnu to nebude o nic lepší. Spíše naopak :)
Což je takový "bonus" téhle hry - člověk se musí snažit projet "mazlavým" terénem v náklaďáčku svážejícím dříví tak, aby ho co nejméně rozjezdil a mohl ho používat dál. V opačném případě přijde na řadu vyprošťovák. Kterému ale sakry rychle dochází ropa. Takže na řadu přijde pojízdná cisterna. Jenže ta, ač se dá (musí) udělat i teréní, nevydrží v terénu tolik, co Uraly (je to Kamaz). Takže na řadu přichází pojízdná opravna. A ta žere ropu taky :)) V konečném důsledku pak kvůli jednomu dřevařskému autu člověk poskakuje mezi 3-4mi dalšími podpůrnými auty :)
Mapy jsou relativně malé, ale opravdu jen relativně - na to, co se má udělat, jsou velké až až. Naopak mi občas přijdou obrovské :) Prostor je ještě uměle zvyšován vhodně umístěnou "benzinkou", ze které se musí čerpat nafta do cisterny, kterou se až pak dá rozvážet pohonná směs autům. Kamazem, dost náchylným k poškození...
ed: ač to tak z mého postu možná nevypadá, ta hra není špatná a autíčkářům se i nějaký čas bude líbit :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Největším průserem téhle hry je jednoznačně ta kamera.Hlavně její ovládání.Četl jsem,že ji chtějí předělávat a že už pracují na interierech.Je otázka jak rychle to bude.Další ne úplně dobrou věcí je "výdrž" vozidel.Jede se tu na hit pointy.Takže bohužel žádná utržená náprava,defekty,vyvěšování kol atd.Na druhou stranu by to potom nikdo nechtěl hrát.Takže předpokládám,že tvůrce ví co dělá a proč to dělá.Naopak chování aut v terénu v nejrůznějších režimech je na 1-.Co na mapě autem udělám to tam zůstane.Když někde něco zlomíte/rozjedete,aby jste si napoprvé usnadnili cestu tak si piště,že se vám to vrátí příště.Když nemám cestu tak si ji udělám.Extrémně to platí pro 8x8 Hopere ono to bláto samo o sobě až tak hranatý není,ale když se ti do něj zabalí drobné kamení tak to potom tak vypadá
Já tu výdrž beru jako laik a tudíž v rámci hratelnosti - musím dávat bacha (různě u různých aut), aby se mi "neobouchalo". To že přejedu šutr jako kráva a nic se nestane holt přehlížím. Odměnou mi pak je průjezd řekou :)
Co to skládání dřeva ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Nejspíš bug.Na krátké korbě mi nezustalo nikdy.Ani po převrácení.Střední a dlouhé klády těch po převrácení pár zůstalo.Pokud má člověk na autě ruku jde to naložit zpět a pokračovat.
Gryzlove takhle není to špatná hra.Je to zábavný a těžký.Má to svoje mouchy,které to ale neshazují až tak moc jak by se z psaného textu mohlo zdát.Nicméně pro mě osobně(možná to bude mít někdo jinak ) to není hra na dlouhé večery.POZOR ale pouze v SP v MP s výcero lidma na ts je to NESKUTEČNEJ žrout času.
myslíš dětičky ? tolik ?? kurňa, že já nebyl v tom Kostelci :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Originální a zajímavá fyzika, ale chyběj tomu kokpity, nebo tam jsou?
ne, neprší a nesněží
za to jitra jsou zde tichá ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
dá se v demu pustit nějaká mapa a je tam nějaký úkol?
dik
Z toho odkazu se mi to ztáhlo asi za minutu, nastavil jsem si zobrazení na max a jede to na mý 1 gigový kartě v pohodě. máš na výběr 2 auta UAZ nebo MAZ a úkolem je jenom osvojit si jednoduchý ovládání a pouze jezdit na polygonu, myslel jsem že to končí tou řekou, ale dá se Mazem přebrodit. Kluci v letsplejích říkali, že plná verze je už trochu vylepšená oproti demu.
Tak jsem to testnul a je to docela zábava ale dlouho to nervydrží ... btw má to takovou divnou rozplizlou dohlednost a divně rozptýlený světlo. Maj na tom ještě co dělat. Ale fyzika je zajímavá
A to se ti nestalo to co právě teď mně - 50m před místem složení nákladu to položit na bok. S hláškou - náklad ztracen.
Samozřejmě před tím s několikerým vyprošťováním, jetím pro palivo do cisterny a pak dotankováním auta uprostřed močálu :)
No, nezačal jsem mlátit klávesnicí o stůl a vyhazovat monitor z okna, jen jsem se došel lehce projít a pak opravářem na potřetí to auto vrátil zpět na kola.
A hru pro jistotu vypnul :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Čuměl jsem na mulťák, dva borci jeli nějakou expedici pro dřevo, často někdo zapad do bláta nebo vůz poškodil, vzájemně se museli podporovat, jelo se krokem, vyprošťovali se navijákama, ty se daj uvázat samozřejmě na stromy nebo i druhý vůz. Na podporu měli servisní vozidlo, cisternu, vyprošťovací osmikolku a náklaďáky s přívěsem. Je to hra, na mapě jsou depa kde se auta dají různě tunit-řetězy, různý typy návěsů atd...Když si cestu hodně rozryješ, třeba osmikolkou, už to tak zůstane a menší auto už tam bude mít velký problém. Nebo sjížděli z kopce s návěsem prudký serpentýny, to bylo hodně náročný. Přišlo mi to zábavný. Určitě to brzo zkusim.
Tak mne tak napadlo, jestli je hra jen pro 4 (co jsem si všiml na MP).
Jestli by šly udělat dva týmy, které by se snažily navozit víc dříví než soupeř :)
jenže ve dvou (dva vs dva) by to asi bylo nic moc
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
-Vzrusuju te?
-
-Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ.
-
-To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.