December 03 2024 18:12:23
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 1
DatavCZ

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Design fail (vybtečte se here)
clone9cz
Rád bych sem přispěl hate vláknem, aby ostatní byla oproštěna od podobných výlevů. Ve vlastním zájmu se snažte dodržet alespoň nějaký řád v nepořádku. Promazávat a čistit to jako jinde nebudeme, nikdo nás za to neplatí a co bylo psáno to je dáno. Opět tu platí každý strůjcem svého štěstí.
 
http://www.wwii-illusion.net
clone9cz
MM nebo design fail
Mám FlaK a ještě mě to nehodilo na mapu Kursk s AI letadlama. Nevím proč, ostatní tam flakují. (stačilo napsat a jsem poprvé na mapě Kursk)

Střelba
Zaměřovače jsou strašný, nedá se mířit na velkou vzdálenost. Speciálně se to projevuje u krátkejch 75 u AXIS, SSSR jsem zatím nejezdil.

Capture fail
někdy mapa skončí, než dojedu na cap

Spojka
čekal bych, že půjde řadit neutrál normálním způsobem mezi stupněma, tedy se sešlápnutím spojky a nikoliv s bržděním motorem přes všechny stupně.

minimapa
v simulátoru se zobrazují nepřátelské tanky

Design fail
v simulátoru je arty dostupná všem typům tanků a není sdílená mezi vlastními jednotkami
 
http://www.wwii-illusion.net
Serza
Damage model.
Videl jsem na fotkach zevnitr Panzerkampfwagen IV, a troufnu si rici, ze rana kdekoliv do veze by mela zneskodnit kanon/posadku.
Casto se tak vsak nestava. Podobna situace se deje u T-34.
 
Baron
Zopar odpovedi (tyka sa vyhradne Simulator Battles):

clone9cz napsal:

Střelba
Zaměřovače jsou strašný, nedá se mířit na velkou vzdálenost. Speciálně se to projevuje u krátkejch 75 u AXIS, SSSR jsem zatím nejezdil.


Kratke kanony boli vyvinute na podporu pechoty, nie proti tankom, takze sa na ne takto aj pozeraj. Ked chces strielat z protitankovych kanonov, vyhni sa sa Pz.IV do F2. Pokial uz v nich si, pouzivaj vyhradne granaty HE. Plati hlavne pre Stug.IIIA a Pz.IV C.

clone9cz napsal:Capture fail
někdy mapa skončí, než dojedu na cap


Ide o bug iba na mape Karelia. Na ostatnych mapach nie je. Ale je to neprijemne, to je fakt. Hlavne ked maju Komanci posledne dva tanky, nas tym ani jednu stratu, a zrazu z nicoho nic mapa skonci vitazstvom Komancov. Inak sa prehrava bud spacifikovanim nepriatelskych tankov alebo obsadenim A/B.

clone9cz napsal:
Spojka
čekal bych, že půjde řadit neutrál normálním způsobem mezi stupněma, tedy se sešlápnutím spojky a nikoliv s bržděním motorem přes všechny stupně.


Staci si v ovladani namapovat klavesu na radenie neutralu omg.

clone9cz napsal:minimapa
v simulátoru se zobrazují nepřátelské tanky


Clone, v SB vidis na mape priatelsky tank iba vtedy, ak ho vidi niekto dalsi z tvojho tymu (vratane AI). A na to je dobre cvicit radistu, pretoze cim je radista vycvicenejsi, tak je schopny spojit sa na vacsiu vzdialenost s tankom, ktory vidi nepriatela a preto ho vidis na mape aj ty. Nie je to fail, ale nepochopenie toho, co na mape je.

clone9cz napsal:Design fail
v simulátoru je arty dostupná všem typům tanků a není sdílená mezi vlastními jednotkami


To nie je pravda. Napr. Hetzer nezavola delostrelectvo ani ked sa pokrajas. Jednoducho nema moznost si delostrelectvo zavolat. Navyse boli docela hodne predlzene casy "dobitia" delostrelectva, takze teraz to nie je bubnova palba ako predtym. Tiez ked zamerias niektory tank delostrelectvom, tak mu zazracny hlas zhora ohlasi, ze po nom delostrelci pojdu - TOTO ja osobne pokladam za vcelku vaznu chybu hlavne v SB.


Ja som si vsimol v SB tieto chyby:

- neviditelne prekazky pre hraca, ktore vidia vsetci okrem neho,
- zasah od nepriatelskeho tanku, ktory sa ziadnym sposobom neprejavi (tzn. ziadny zvuk zasahu a pod.) iba zrazu vypise ze je poskodena hlaven, zraneny strelec/vodic/velitel/nabijac/radista, poskodena prevodovka, a podobne,
- niekedy podivny system poskodenia tanku (dostanem zasah do motora ale mam poskodenu hlaven wtf )
- obcas sa vyskytujuci bug s opravenim tanku v poli, osobne som este nezazil, ale dnes v bitke pri Kursku jeden z tymu hlasil, ze ma cas opravy 128 minut (!)


Za najvacsi nedostatok GF povazujem malo map - pre SB je tu vlastne jedina mapa a to Kursk. S vyhradami je pouzitelny este Ash-River. Karelia, Kuban a Jungle su pre dobry tankovy boj prakticky nepouzitelne (moj sukromny nazor).
Hals - und Beinbruch!
 
Hoper
ad radista - těžce jsem ho opomíjel, ale když jsem si dnes ve hře četl to o tom spojení, tak jsem mu začal dávat taky - takže Barne díky za potvrzení :)

ad mapy - když na to přijde, ještě tak nějak ujde i Kubáň. Ale chce to spolupracující trojici :) Jinak ohledně velikosti map (tuším serža si na to stěžoval) - Kursk je tak akorát, i když... pokud by tam tři tanky hledaly jeden, tak ho můžou hledat taky půl hodiny, že. Takže při komentování o velikostech by si měl člověk uvědomit i jejich "funkci" ;)
Jo a ještě - dneska mi na jedné mapě šlo vyjet z mapy. Před tím jsem si toho na této mapě nevšiml, ale kdybych byl pionýr, možná bych dojel i hodně daleko "bokem" :) Jindy (a na jiné mapě) mi vyskočila hláška o opouštění mapy a pak i odpočet...
Mapy snad přibudou. Jen jen nutné si uvědomit, že se nedělají jen pro tanky, ale i záreoveň pro letadla, takže jejich velikost je o něco větší (o dost velký kus), než vidíme ze země...

Osobně mi vadí dým po výstřelu přes zaměřovač, přesná nepřátelská střelba přes křoví (ač změním pozici) a už jsem párkrát zaregistroval, že nepřátelský tank se zjevil až po výstřelu. Do našeho tanku, když já už byl jen co by pasivní pozorovatel. Dokonce jeden panzer odjel neviditelný, jen se za ním zjevovaly stopy po pásech v písku...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
CSW_Cassius Chaerea
Baron napsal:

Clone, v SB vidis na mape priatelsky tank iba vtedy, ak ho vidi niekto dalsi z tvojho tymu (vratane AI). A na to je dobre cvicit radistu, pretoze cim je radista vycvicenejsi, tak je schopny spojit sa na vacsiu vzdialenost s tankom, ktory vidi nepriatela a preto ho vidis na mape aj ty. Nie je to fail, ale nepochopenie toho, co na mape je.
Je to strašná bonzácká pí*ovina, která ty souboje neuvěřitelně kurví.

Místo toho, aby žívej hráč sám do mapy dával pozici nepřítele a suploval radio, tak automaticky tě všici vidí a tudíž šance na překvapení a zničení početnějšího nepřítele je téměř nulová.
 
Serza
Na mapy jsem si nestezoval ja - ale je to dobra pripominka.

Jednou jsem dokonce pri loveni StuGu v dzunglu poznamenal, ze kdybych mohl, vzal bych radeji protitankovy granat, a sel po svych.
 
magot
Baron napsal:
Kratke kanony boli vyvinute na podporu pechoty, nie proti tankom, takze sa na ne takto aj pozeraj. Ked chces strielat z protitankovych kanonov, vyhni sa sa Pz.IV do F2. Pokial uz v nich si, pouzivaj vyhradne granaty HE. Plati hlavne pre Stug.IIIA a Pz.IV C.

Např. Pz IV F1 s krátkou hlavní používal munici "heat" proti tankům ... nevím jestli se tady dá měnit munice ..
V FH2 ma Pz IV F1 např. 5 druhů munice. (Ale nechci srovnávat, páč WT tomu nesahá ani po kotníky ač je FH nekomerční)
Upravil/a magot dne 25-05-2014 23:49
 
1stCL_Fucida
Poslední tankovej simulátor byl myslím Steel Fury - Battle of Kharkov. Všechny tyhle věci se simulací tankového boje fakt nemají pranic společnýho Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
magot
No defakto pozdější díl Achtung Panzer Kharkov 1943.
Jen škoda že touto cestou se nevydá Gaijin ...
 
clone9cz
Cassius Chaerea napsal:

Baron napsal:

Clone, v SB vidis na mape priatelsky tank iba vtedy, ak ho vidi niekto dalsi z tvojho tymu (vratane AI). A na to je dobre cvicit radistu, pretoze cim je radista vycvicenejsi, tak je schopny spojit sa na vacsiu vzdialenost s tankom, ktory vidi nepriatela a preto ho vidis na mape aj ty. Nie je to fail, ale nepochopenie toho, co na mape je.
Je to strašná bonzácká pí*ovina, která ty souboje neuvěřitelně kurví.

Místo toho, aby žívej hráč sám do mapy dával pozici nepřítele a suploval radio, tak automaticky tě všici vidí a tudíž šance na překvapení a zničení početnějšího nepřítele je téměř nulová.


Nejde o to, že to nahlásí, to beru. Ale jde o to, jak přesně to nahlásí. Pochybuji, že by si byla schopná posádka vzájemně mezi sebou tak přesnou informaci podávat, natož přes rádio třetí osobě na jiné pozici.
 
http://www.wwii-illusion.net
CSW_Cassius Chaerea

Nejde o to, že to nahlásí, to beru. Ale jde o to, jak přesně to nahlásí. Pochybuji, že by si byla schopná posádka vzájemně mezi sebou tak přesnou informaci podávat, natož přes rádio třetí osobě na jiné pozici.
Kdo co nahlásí? Tady nic nikdo nehlásí. Tady tě to prachsprostě nabonzuje do mapy. Tudíž šance na překvapení nula, pro ty kterým stačí používat tak super realistický a historický přístroj jakým je minimapa v kombinaci s venkovním rozhlížením umocněným rozhlížením z pohledu dělostřelce. Jak potom vypadají takové bitvy? Jedete plnou rychlostí, před terénním zlomem si přepnete pohled na venkovní "dělostřelecký", jestli náhodou není někdo hned za kopečkem. Přejedete hřeben, minimapa vám nabonzuje všechny enemáky za hřebenem a vy jenom podle ní natočíte věž a už máte svůj cíl a jen se modlíte, aby ten cíl byl dost blbej na to, že se alespoň pár vteřín sám nepodívá na minimapu...neviditelné tanky ve WoT, alespoň mohly překvapit...

Symbolem trapnosti jsou pak dva tanky, každý na své straně kopce, navzájem se sledující "skrz" kopec a čekající komu dřív rupnou nervy...
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 26-05-2014 00:48
 
clone9cz
Ale jo, je to pořád arkáda. Simulator Battle je jen opis ze hry, aby si to někdo špatně nevysvětlil.
 
http://www.wwii-illusion.net
Baron
Cassi, neber GF ako simulator tanku. To ani nahodou, v sucasnosti okrem vyssie uvedenych hier je este simulator tanku v Red Ochestre: Battle of Stalingrad, kde su vsak iba dva tanky (a dva obrnene transportery - SdKfz.251/1 a BranCarrier). GF - a WT vo vseobecnosti - je dobra a velmi chytlava hra. Zopakujem to pre istotu este raz : HRA. Je to urcene pre hracov, ktori nemaju vybavenie za tisice, nepouzivaju TrackIr ani Freetrack, ktori v zivote nepoculi o inom nemeckom tanku ako Tiger, maju iba klavesnicu a mys - a chcu sa citit ako tankisti/letci. A nejake tie prasule ktore vlozia Gaijinu na ucet za goldy. Napriek tomu je to dobre. Velmi dobre, a napriek hromade chyb je to aj dobre hratelne. Samozrejme ide iba o sukromny nazor. Preto v SB nehladam nic simulatoroveho. Je sympatické, ze sa snazia priblizit realite - a podlá mojho názoru maju nasliapnute dobre. Simulátor z toho asi nikdy nebude, pretoze by museli urobit aj interier tanku (aspon castst) so vsetkym co do bojového priestoru patri. Teda nieco podobne, ako je v Red Orchestre. No a to sa nestane, pretože WT je zamerane inym smerom a na iný okruh hracov. Navyse je asi nerealne urobit na KAZDY tank a na KAZDE lietadlo v hre zodpovedajuci FM, DM a interier/cockpit. Uz tak su tam desiatky masin, pritom v letectve ma byt este taliansky a francuzsky strom, u tankov zase anglicky a americky - a to este planuju aj lode (aby som pravdu povedal, to si ani neviem predstavit). Uz som to písal na inom mieste, ale v tomto prípade je to skor ku prospechu veci. Mne sa celkove spracovanie tankovych bojov velmi paci, a to nemam na mysli iba grafiku, ktora je naozaj excelentná.

Takze za seba - napriek vsetkym nelogicnostiam a bugom co WT obsahuje, palec hore. Uz sa tesim az si poobede sadnem do Panthera/Tigra/T-34/SU-85 atd.

Prajem pekny tankovy den Úsměv
Upravil/a Baron dne 26-05-2014 08:10
Hals - und Beinbruch!
 
CSW_Cassius Chaerea
Baron napsal:
WT vo vseobecnosti - je dobra a velmi chytlava hra. Zopakujem to pre istotu este raz : HRA.
Nevím proč se toho slova bojíte. WT je další dobrá arkáda.
 
WT_Horrido
Třeba se nebojí, třeba jen vědí jaké má slovo arkáda význam. Úsměv
Upravil/a WT_Horrido dne 26-05-2014 08:09
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Baron
Ano. Úsměv
Hals - und Beinbruch!
 
CSW_Cassius Chaerea
WT_Horrido napsal:

Třeba se nebojí, třeba jen vědí jaké má slovo arkáda význam. Úsměv
Hra s jednoduchými pravidly, která se hraje pořád dokola...ti nestačí?
 
WT_Horrido
Ne, to opravdu není arkáda.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
CSW_Cassius Chaerea
WT_Horrido napsal:

Ne, to opravdu není arkáda.
Je...
https://cs.wikipe...%BDch_her)
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 26-05-2014 08:27
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

03-12-2024 15:48
Zase po letech jsem zaskočil a tak vás všechny zdravím...borci Mrknutí

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

36,062,152 návštěv