Šlo o nějaký pár stupňů pod horizont ani ne tak kvůli tomu aby si pomohl gravitací ale kvůli špatné aerodynamice. Šlo o Fresco VK1-F s forsáží, mig se stavěl na prdel tak vlastně nemohl Mach1 letět kontinuelně páč to neutáhla vejškovka.
Je něco absolutně jiného se k rychlosti zvuku přiblížit a něco jiného ji překonat. Růst aerodynamického odporu v blízkosti Mach 1 je enormní a tahle letadla na to prostě neměla výkon.
[img]http://soliton.ae.gatech.edu/labs/windtunl/classes/hispd/hispd04/Image428.jpg[/img] is not a valid Image.
No jestli jsem to dobře pochopil, tak s forsáží na to výkonově krátkodobě měl potenciál ale zradila ho konstrukce. Jeden z hlavních problémů byla myslím tloušťka křídel. V čistým rovným horizontu to nedal. A bez forsáže rozhodně ne.
On měl klasickou výškovku, tedy stabilizátor a kormidlo.
Tehdy se vlastně tak nějak nezávisle na sobě v SSSR a USA přišlo na to, že to s tímhle asi nepůjde a že bude třeba přejít na plovoucí výškovku.
Mám za to že dokonce i první pokusy s Mig-17 měly klasiku a plovoucí se začala dělat až na předsériích.
Ovšem ten tah motoru byl nedostatečný, takže i 17ka mohla překonat M1 jedině v klesavém letu.
Ale i tak to "sověti" svým způsobem stihli - Mig 19 byl první sériově vyráběné letadlo které to zvládlo nad M1
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.