Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Tohle řešení nebude ideální, pokud někdo bude chtít použít FRAPS.
Z mých zkušeností FRAPS nezachytává hry spuštěné z příkazového řádku, ale nijak jsem zatím nelaboroval s nastavením, možná by stačilo zapnout Aero, což je ... ehm.
kdysi jsem pečlivě vyhazoval vše, co zbytečně viselo v paměti, když nemuselo
teď už tam pár věcí nechávám i od toho startu
takže pokud PB nic jiného nedělá než že jen běží od startu, zůstávám v klidu
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Dle mě má za úkol pořád hlídat a tak hlídá, dalo by se to zjistit. Minimálně hlídá sám sebe vzájemně zda běží, protože spouští 2 procesy. Takové řešení je většinou použité u vysoce dostupných serverů a smyslem je uhlídat 2 hlídací procesy, které všechno řídí (startují, stopují).
Existence PunkBusteru sama o sobě signalizuje, jak rozšířený sport je hackování her. Jeden by si řekl, přeci jde o hru, tak proč to hackovat. Nicméně druhej si to zjevně nepoví a tak to jede. Nakonec i PunkBuster není 100% záruka. Je to neustálý souboj hackerů a antihackerů. No a největší potíž je v tom, že tímhle maximálně tak odlověj pitomce, co si odněkud z netu stáhnou hack. Samotný hackery to samozřejmě nemá šanci a ani ambice chytit. Nicméně je asi lepší, aby to existovalo. Alespoň to brání většímu rozšíření.
Existence PunkBusteru sama o sobě signalizuje, jak rozšířený sport je hackování her. Jeden by si řekl, přeci jde o hru, tak proč to hackovat. Nicméně druhej si to zjevně nepoví a tak to jede. Nakonec i PunkBuster není 100% záruka. Je to neustálý souboj hackerů a antihackerů. No a největší potíž je v tom, že tímhle maximálně tak odlověj pitomce, co si odněkud z netu stáhnou hack. Samotný hackery to samozřejmě nemá šanci a ani ambice chytit. Nicméně je asi lepší, aby to existovalo. Alespoň to brání většímu rozšíření.
S tím jde jen plně souhlasit.Ono jde sice jen o hru ale je pořád dost takových , kteří chtějí být první za každou cenu.Tím kazí hru všem ostatním a dochází k odlivu hráčů a znehodnocení hry jako takové.Příkladem je Heroes and Generals, která postrádá jakoukoliv ochranu.Návodů na různé číty byla jeden čas plná tuba a díky těmto videonávodům to zvládlo i malé dítě.A tak jedinou ochranou je odejít na jinou mapu, sledovat statistiky a v případě hráčů se skorem 50:2 se odpojit a jít hrát zase jinam.V době kdy jsem ještě hrával CoD, kde mimo jiné byl i PunkBuster vznikali speciální servery, kam chodili jen čítři a předháněli se o to kdo má lepší čít. Pár jsem jich vyzkoušel ale na normální servery jsem s tím nikdy nešel. Přesto musím uznat, že některé byly opravdu zábavné a povedené.Například sniper levitující cca 50 m nad mapou s možností pohybu rychlostí nadzvukové stíhačky byl opravdu oříšek obzvláště poté co na něj někdo ještě vymyslel, že nefungoval ani čít "one shot,one kill" Ale i tyto servery měli svoje pravidla."Nesmrtelnost" byla zakázaná a kdo toto porušil byl na serveru definitivně zabanovaný. Díky tomu jsem pochopil až jak moc se dá změnit hra.Na normálních serverech toto svinstvo však nemá co dělat. Dokonalá ochrana nebude nikdy a v žádné hře, ale alespoň nějaká být musí.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.