Pre starý dobrý HL2 sa chystá nový Unreal Engin 4 ...
[img]http://www.sector.sk/files/novinky/2014-4-3-11-9-24/half-life-2-city-17-projekt-pr-image-1495.jpg[/img] is not a valid Image.
Moder ukázal sériu záberov z prepracovaného Half Life 2 pod UDK pre UE3, ale už plánuje portnúť to rovno na Unreal Enigne 4 a dosiahnuť ešte lepšiu kvalitu grafiky. Zatiaľ ešte ukazuje nedokončené a nefinálne prostredie, ale už teraz vyzerá veľmi dobre.
[img]http://www.sector.sk/files/novinky/2014-4-3-11-9-24/half-life-2-city-17-projekt-pr-image-6232.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.sector.sk/files/novinky/2014-4-3-11-9-24/Half-Life-2-City-17-projekt-pr-image-44.jpg[/img] is not a valid Image.
(rozhodne poriadok skoro ako Bratislava HL Stanica )
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
HL2 je legendární pařba, ale to musí být šílenost předělávat komplet ten engine,dělá to sám. UE2 nyní upravil politiku a chce jen 5% provize u komerčních produktů a jinak je zdarma.
HL2 je legendární pařba, ale to musí být šílenost předělávat komplet ten engine,dělá to sám. UE2 nyní upravil politiku a chce jen 5% provize u komerčních produktů a jinak je zdarma.
Ano. Z toho důvodu je také celkem jasné, že to nedokončí. Ale screenshot hezký .
Já mám jen info od Radka, příjde mi to divný, UE3 zase není nějak zastaralý neboť je aktualizován a jeden moder nebo i malý tým stejně nevyužije všechny nové prvky UE4, všechny ty fičury jako vlající a reálněji vypadající oblečení, reakce prostředí na světelný zdroj, stékající déšť atd... tak mě napadá, že nové hry budou akorát zase o dost nákladnější.
Jinak nedávno jsem tu postoval HL1 po faceliftu, hra je na Steamu zdarma, ale je to podmíněno vlastnictvím nějaké jiné hry, už nevím čeho.
Malé porovnanie .. (Na obrázku je pekne vidieť ako sa slnečné svetlo správne odráža na vlaku vpravo a osvetľuje aj strop)
[img]http://media0.webgarden.name/images/media0:5350b02ba887c.jpg/Unreal%20Engine%203%20VS%20Unreal%20Engine%204.jpg[/img] is not a valid Image.
Zatiaľ som optimista a verím že si to jedného dňa bude môcť vyskúšať .... Podobný projekt aj keď ide čisto len o grafickú a zvukovú úpravu je tzv. Cinematic Mod ..Odporúčam skúsiť aj keď to zožerie nenormálne veľa miesta na disku ..
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
To vis. Nekteri si tu hru holt mrvit chteji. Puvodni model Alyx je snad stale jeste ten nejlepsi.
Nicmene sem kliknul na cast, kde ma dva metry od pysku Poison zombika. To se fakt stat nemuselo. Kdyz sem HL2 hral minule, kvuli presne temhle ku*vam sem mel tyden nocni mury.
Na začiatku si môžeš vybrať hneď niekoľko modelov Alyx aj ten pôvodný v HD kvalite .
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
Pánové, tohle není žádný hratelný mod.. Ten člověk, který to dělá, to dělá jenom proto, aby se naučil a ukázal co umí vytvořit s tím enginem... Předělává pouze část úrovně (snad jen to nádraží) a poslouží mu to jako vstupenka do některé ze společností, které se zabývají vývojem her - prostě práce, na základě který ho přijmou na nějaký dobrý flek
Upravil/a 310_JD dne 23-04-2014 09:51
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.