Nevíte někdo jak zprávně nahrát program do atmegy 16-16PU pro Mjoy16?
Hledal jsem na netu a všude je to psané jinou řečí ač to je napsané česky.
Pořídil jsem si USBasp programátor, dal ktomu ex.zdroj rozchodil ho, tak že se tváří že tam něco píše, ale jakmile zkusím zadat bit fuse (zámky)
vše vypadá že jsem vyhodil pár desítek korun do koše a už mě to na čip nepustí a v jinak funkčním Mjoy16 my tato mnou nahraná atmega nefunguje.
Zámky se dají dle netu zase zrušit a tím se dá znovu atmega použít, ale už to vyžaduje odborníka.
Na polských stránkách je také návod na Mjoy16, ale tam je použit program PonyProg, který tento můj programátor nepodporuje.
Nenašel by se tu někdo kdo by krok po kroku napsal jak může úplný začátečník nahrát Atmegu aby fungovala???
Používám k USBasp program eXtreme Burner - AVR verze 1.4.2.
Mjoy16 co chci dělat má krystal 12Mhz a používá 5V napětí z USB.
Předem díky. Určitě tyto info ocení i další co by chtěli dělat toto supr udělátko.
Cena součástek na Mjoy16 bude kolem 350kč, a krom tohoto "švábu" si ostatní součástky na desku může napájet kdokoliv kdo dělal s trafopájkou.
Pak stačí jen "švába zandat do patice a připojit vše do vašeho kokpitu.
Info dám na svůj web jestly poradíte, aby to mohl dělat každý.
Děkuji.
Tohle jsem řešil o vánocích,protože jsem potřeboval nějakej kontroler.Nakonec jsem koupil BU 0836A od Bodnara.Zkus kontaktovat Happyho z FlightSim http://www.flight...mp;style=2,jestli ti dá kontakt na svého dodavatele elektroniky.Ten by ti mohl poradit.
Tohle jsem řešil o vánocích,protože jsem potřeboval nějakej kontroler.Nakonec jsem koupil BU 0836A od Bodnara.Zkus kontaktovat Happyho z FlightSim http://www.flight...mp;style=2,jestli ti dá kontakt na svého dodavatele elektroniky.Ten by ti mohl poradit.
Zrovna koukám že Happy taky přešel na BUčko.
Dík
Nerad se vzdávám a tak sem zase hledal dál na netu a zjistil jsem že to byla jako vždy bývá maličkost.