May 19 2024 14:45:52
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Cliffs of Dover (letový bojový simulátor z období bitvy o Británii) » IL-2: CLOD diskuse
 Vytisknout diskuzi
Letecky bar - CloD - reci bez ladu a skladu
Joe Hallenbeck
Rumcajs napsal:

Takže i když jsem zkoušel boom & zoom se Spitem, pokud jsem první útok minul, často se mi stávalo, že Bfko sklopilo čumák a v dajvu ujelo. Se Spitem jsem mu nebyl schopen stačit. O Hurriku ani nemluvím a s tou blbou vrtulí se snad nedá mluvit o stihačce. Spit líp točí. To je v pořádku, ale zatáčka ho taky stojí energii. Ok tedy to je moje zkušenost se Spitama v TF 4.0.


No a jak to bylo při vybírání toho divu?
"Luftwaffe vstoupila do války vyzbrojena velmi dobrou stíhačkou Messerschmitt Bf 109 a po celou tu dobu jí používala. Měla však dvě větší nevýhody. Neměla takovou pevnost, jako britské letouny (Spit a Hurri), a proto německý pilot nemohl pikovat tak rychle a tak dlouho, jako jsme mohli my s našimi stroji." Douglas Bader Boj na nebi str. 13
"Ale během Bitvy o Británii jsme brzy objevili, že piloti "stodevídek" zase tak dlouho nepikují, jak jsme původně usuzovali, a piké vybírají pomalu." Douglas Bader Boj na nebi str. 13
"Jakmile jsme jednou zjistili, jak se Bf 109 držel v počátku svého piké, stala se jeho strukturální slabost zřejmou. Piloti "stodevídek" v té době pikovali asi pod úhlem 75°(nikoliv plně vertikálně), ale nikdy nemohli držet sestup po dlouhou dobu. Za takové situace, sice Bf 109 nechal mého Hurricana v počátečním stadiu pikování za sebou, ale začal jemně vybírat dlouho před tím, než jsem očekával a já jsem jej předlétl. Moje maximální rychlost na budíku v 2440 metrech, kde jsem začal ze střemhlavého sestupu vycházet činila jen 515 km/h, a přece jsem rychle zkracoval vzdálenost. Pamatuji si to, jako by to bylo včera. Hurricane byl větší, pomalejší a méně aerodynamičtější než Messerschmitt nebo Spitfire. Zdálo se nemožné chytit ty dva ve střemhlavém letu, ale i jiní piloti Hurricanu měli stejnou zkušenost jako já." Douglas Bader Boj na nebi str. 14
313_FlyBoy
RY-C
 
Letka 13 Papa
glycol+voda: na vselijakych forach uvadzaju 120° ,oficialne 135°
olej: (fora) 90°
takto volako si to chalani predstavuju
 
606_JuLB
@Joe
Bader nemá pravdu, asi tam nebolŠklebící se.
Clod má svoju pravdu. Pokiaľ má enemák dostatočnú výšku, nič mu nebráni klesať (okrem Vne) až na zem a bez problému vybrať. Na menších ako maximálnej rýchlosti zvládne 109 premet na väčšom násobku ako Spit alebo Hurrik. Viac krát som bol v premete za 109, ja som dostal Black-out, 109 v pohode pokračovala v premete. Spit dokáže preťažením zlomiť krídla, 109 nie (zdroj Buzsaw).

Tu sú teploty rôzne pre jednotlivé varianty. Spita 1a100oct som uvaril už pri 115°C po niekoľkých minútach. Krátkodobo prežije aj pri 120°C. Veriť Readme TF wiki sa neoplatí, treba skúšať. Bezpečné je tých 110°C. Spit IIa vydrží možno až teploty čo písal Papa.

Olej nie je problém, pokiaľ dôjde k prehriatiu, je to vždy voda.
i.ibb.co/DRFjqCp/JulB.png
 
SepiaX
Robo napsal:

SepiaX napsal:

Jedno je fakt, Kalinka to prostě umí:-) Nemyslím si že by právě on používal cheat. Prapodivnosti se dějí ale mohou být způsobeny i lagy mno na druhou stranu si žádné iluze nedělám.Mrknutí


Na 'cheaty a hacky' sa vyhovara vzdy lahsie ako na vlastne paprce Šklebící se

kalinka konkretne je dobry a najma disciplinovany pilot, ma problem s velkou latenciou spojenia, resp ludia na ktorych striela s tym maju problem, pretoze ho vidia natoceneho mimo osu a o 2 sekundy schytaju 20mm medzi lampy - ale to nie je celkom jeho vina. Na nejakom ruskom DF serveri som s nim mal vela subojov 1 na 1 aj subojov vramci masomlejnu (v Bf aj za RAF) a je sikovny ale necheatuje, nepotrebuje to. Mr.X podla vsetkeho pouzival prerusenie spojenia, ale tiez to je skratka dobry pilot a strelec s pingom 300+.

Ak sa babres s nejakym hackor tools, to mna osobne nezaujima, nehnevaj sa. Zaraza ma skor Tvoja paranoja. Ak mas natoceny track ako Ta v cistej horizontale na ci-alt co-E dobehne Spitfire vtedy ked nema, tak ho prosim uploadni. Inak to vyzera tak, ze narazis na sikovnejsieho pilota a potom sa cudujes. Mrknutí


Jejda ta paranoia patří na mne? páč já povětšinou prohraji vlastní paprcou:-))) Když nadávám tak na warp stroje což vím že může být připojením anebo přesně na to co píšeš že v nůžkách povolím abych získal rychlost protože vidím že má čumák mimo a že už mne nedá mno a ono ouha trefí mne z takového úhlu že je po mně. Jinak létám rád a souboje mne baví, statistiky jsem honil kdysi:-)))
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
 
1stCL_Fucida
606_JuLB napsal:
@Joe
Bader nemá pravdu, asi tam nebolŠklebící se.
Clod má svoju pravdu. Pokiaľ má enemák dostatočnú výšku, nič mu nebráni klesať (okrem Vne) až na zem a bez problému vybrať. Na menších ako maximálnej rýchlosti zvládne 109 premet na väčšom násobku ako Spit alebo Hurrik. Viac krát som bol v premete za 109, ja som dostal Black-out, 109 v pohode pokračovala v premete. Spit dokáže preťažením zlomiť krídla, 109 nie (zdroj Buzsaw).


Víš ty co? Lítej za modrý. Ti to mají snadný. Vývojáři totiž určitě poslouchají výhradně vzpomínky (pindy) stíhačů Luftwaffe a ne vzpomínky (pindy) stíhačů RAF. Pindající Liony zase vyzívám k létání za červené, tak si z toho nic nedělej.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Rumcajs
Robo napsal:
Ak sa babres s nejakym hackor tools, to mna osobne nezaujima, nehnevaj sa. Zaraza ma skor Tvoja paranoja. Ak mas natoceny track ako Ta v cistej horizontale na ci-alt co-E dobehne Spitfire vtedy ked nema, tak ho prosim uploadni. Inak to vyzera tak, ze narazis na sikovnejsieho pilota a potom sa cudujes. Mrknutí
Jsem nikde nepsal, že bych cheatoval. Jsem psal o tom, že z CloDu umím dostat vše, co ty letadla uměj.
 
Robo
Sepia Teba som samozrejme nemyslel.

Rumcajs prestan kecat a uploadni konkretny track Úsměv
 
606_JuLB
1stCL_Fucida napsal:

606_JuLB napsal:
@Joe
Bader nemá pravdu, asi tam nebolŠklebící se.
Clod má svoju pravdu. Pokiaľ má enemák dostatočnú výšku, nič mu nebráni klesať (okrem Vne) až na zem a bez problému vybrať. Na menších ako maximálnej rýchlosti zvládne 109 premet na väčšom násobku ako Spit alebo Hurrik. Viac krát som bol v premete za 109, ja som dostal Black-out, 109 v pohode pokračovala v premete. Spit dokáže preťažením zlomiť krídla, 109 nie (zdroj Buzsaw).


Víš ty co? Lítej za modrý. Ti to mají snadný. Vývojáři totiž určitě poslouchají výhradně vzpomínky (pindy) stíhačů Luftwaffe a ne vzpomínky (pindy) stíhačů RAF. Pindající Liony zase vyzívám k létání za červené, tak si z toho nic nedělej.


Ďakujem, ale nespomínam si, že by som sa o nejakú radu prosil. Informoval som ako to funguje v Clodovi, ako odpoveď na predošlé príspevky. Na nič z toho si faktami neodpovedal.

Pokiaľ konštatovanie skutočnosti považuješ za vyplakávanie, je chyba na tvojej strane.

A použitý slovník a mentorský tón si nechaj pre internú letkovú potrebu, veľký Lion (tiež nevyžiadaná rada zadarmoMrknutí , no neodolal somŠklebící se)
 
1stCL_Fucida
Neboj, potřebným poradím vždycky rád Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Joe Hallenbeck
Díky za info k těm teplotám. Já totiž žiju v domnění, že max teplota oleje je 95 °C a na glykolu max 115 °C. Podle toho lítám a dotáhnout 109 je skoro nemožné.
313_FlyBoy
RY-C
 
1stCL_Werner
606_JuLB napsal:
Máš nejaké znalosti, či klapky používali aj niektoré LW esá?


Konečně jsem na to narazil, tak to hodim sem. Sice G-6 proti Mustangu, ale hezky to ukazuje používání klapek a jak se 109 bály u země divovat...

[The following occurred on the afternoon of September 17, 1944 - the first day of Operation Market-Garden]:

The Third Gruppe [of JG26] also fought a battle with Mustangs, with ruinous consequences for itself. In mid-afternoon, Major Mietusch assembled about fifteen Bf 109s of his scattered command and headed for the landing zones, climbing all the way. The weather had taken a turn for the worse, and there was a continuous layer of thin cloud at 15,000 feet. The Germans climbed through it, and then, while above the Dutch-German border, Mietusch spotted a squadron of P-51s below them. He radioed, “Otter Mietusch, I am attacking!” and dove through the cloud. His first burst of fire destroyed the Number 4 plane of the trailing cover flight. Oblt. Schild hit the Number 2 Mustang’s drop tank, and it dove away trailing a solid sheet of flame. The events of the next few minutes are best stated in the words of the leader of that P-51 flight, Lt. William Beyer of the 361st Fighter Group’s 376th Squadron:

* * *

I was the flight leader at the tail end of the squadron. We had flown back and forth between checkpoints for a couple of hours. My wingmen apparently got tired of looking around for enemy aircraft. Only by the grace of God did I happen to look behind us at that particular moment, because in no more than a couple of seconds the enemy would have shot the whole flight down.

I saw about fifteen German fighters closing fast with all their guns firing. I immediately broke 180 degrees and called out the enemy attack. My Number 4 man went down in flames, and my wingman got hit and spun out. I headed straight back into the German fighters and went through the whole group, just about in the center of them. We were separated by only a few feet...

I immediately made another 180-degree turn, picked out one of them, and started to chase it. The rest of the fighters zoomed back up into the clouds and disappeared. We made many violent high-G maneuvers with wide open throttle. When I started to close and fire, I noticed that his plane seemed to have stopped in the air. I had to decide whether to shoot and run, or to try to stop my plane. I cut throttle, lowered flaps, and dropped my wheels - I still kept closing. I had to fishtail and do flat weaves to stay behind him. This maneuver was repeated three times, and on one occasion I almost cut his tail off, we were so close...

Then we started into steep dives. The last one was at around 1,000 feet with flaps down. This last maneuver was deadly and nerve-racking. He went straight down toward the ground, hoping I couldn’t pull out. If I pulled out early, he could have come in behind me, so I stayed with him. If we had had our wheels down when we pulled out, we would have been on the ground.

It was after this pullout that I finally was able to get my sights lined up and fire at him. I must have hit him with the first burst, because he kept turning and went into the ground and broke up. Knowing the caliber of this German pilot, I am sure that if I had taken the time to get off some shots when he was slowing down he could have possibly shot me down or made a getaway. My other combat victories were not nearly as spectacular as this one, and it is with this in mind that I can recall it so vividly.

1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
Hoper
Takže to dělali všichni a vždy ? Zvlášť když to bylo "deadly and nerve-racking" ? :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Shadowdeath
Jojo dělali to všichni a vždy, ale báli se u toho Šklebící se A ti pro které to byl poslední manévr už o tom paměti nenapsali...
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
WT_Horrido
Jako když už máš v cockpitu kola tak prostě točíš... Úsměv

Mimochodem soupeř viděl jednu věc - otevřený chladič, v tom fofru k nerozeznání od vysunutých klapek imho.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_Werner
Hoper napsal:

Takže to dělali všichni a vždy ? Zvlášť když to bylo "deadly and nerve-racking" ? Úsměv

Netvrdim, že vždy a všude, ale nedělal bych z pilotů té doby blbečky co jen lítali rovně a nevěděli k čemu jsou klapky.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
Bierglass
1stCL_Fucida napsal:

Neboj, potřebným poradím vždycky rád Úsměv.


MrknutíŠklebící seŠklebící seŠklebící se
 
Valec
Tady mate informace o letadlech v CoD.Jsou tam uvedeny i teploty.Nevim jak to bude po novem patchi ale zatím to plati. http://www.theair...p?id=start
 
Rumcajs
Valec napsal:

Tady mate informace o letadlech v CoD.Jsou tam uvedeny i teploty.Nevim jak to bude po novem patchi ale zatím to plati. http://www.theair...p?id=start
Jo to jsou fajn informace. Hele čtu třeba, že Spitfire MkIa 100oct by měl udělat 312 MPH at see level. A že 5 minut max je 3000 RPM a +12lbs boost. Zkoušel jsem to, a mě to nějak nefunguje. Takhle vysokou rychlost dosáhnu jen s zavřeným chladičem. Zkrátka to je přesně to, co mi nejde do hlavy. Jak přesně z toho Spita dostaneš tu maximálku na dýl jak minutu, aniž bys zničil motor? S plně otevřeným chladičem to vydrží těch 5 minut. Ale maximálka spadne na cca 290 MPH. A zavřený chladič to zadře dřív jak za minutu. S chladičem otevřeným na 25% nedosáhnu tý maximálky, za 1:30 zadřu motor. Chladič na 50% a 2850 RPM 12lbs asi přežije těch 5 minut, ale letí to 301 MPH. Prosím, jak se toho limitu dosáhne?
 
Valec
Rumcajs napsal:

Valec napsal:

Tady mate informace o letadlech v CoD.Jsou tam uvedeny i teploty.Nevim jak to bude po novem patchi ale zatím to plati. http://www.theair...p?id=start
Jo to jsou fajn informace. Hele čtu třeba, že Spitfire MkIa 100oct by měl udělat 312 MPH at see level. A že 5 minut max je 3000 RPM a +12lbs boost. Zkoušel jsem to, a mě to nějak nefunguje. Takhle vysokou rychlost dosáhnu jen s zavřeným chladičem. Zkrátka to je přesně to, co mi nejde do hlavy. Jak přesně z toho Spita dostaneš tu maximálku na dýl jak minutu, aniž bys zničil motor? S plně otevřeným chladičem to vydrží těch 5 minut. Ale maximálka spadne na cca 290 MPH. A zavřený chladič to zadře dřív jak za minutu. S chladičem otevřeným na 25% nedosáhnu tý maximálky, za 1:30 zadřu motor. Chladič na 50% a 2850 RPM 12lbs asi přežije těch 5 minut, ale letí to 301 MPH. Prosím, jak se toho limitu dosáhne?
Ted nijak po posledním patchi konkretne u MkIa 100oct se motor strasne prehriva.Pred posledním patchem to ještě slo ted uz ne ale pisou ze to zas vrati zpet.Pred tim jsem nemel problém litat tech 310 MPH.Nevim jestli to bylo spravne ale dosahoval jsem to na 110% plynu 100% vrtule a 3/4 zavreneho chladice a spit to uchladil jak dlouho chtěl (ovšem jak pisu nevim jestli by to ve skutecnosti to ero zvladlo)v horizontalnim letu.Ted to pouzivam u MkII která snese tech 130 stupnu.
 
Valec
A jak se tu diskutovalo o stoupani tak hooodne zalezi kolik kdo ma v dany moment paliva.Aspon u spita a huriho je to velky rozdil když mam plnou a nebo uz skoro prazdne nadrze.To se pak borci v BFkach divi )))) co ze to je za ufo na jejich 6tce
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-05-2024 10:25
Akutní máte někdo fotku Spitfiru 313.SQN s invazními pruhy? A mohl bych ji vidět? Nemám jedinou ...

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

34,908,493 návštěv