May 19 2024 15:25:21
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Cliffs of Dover (letový bojový simulátor z období bitvy o Británii) » IL-2: CLOD diskuse
 Vytisknout diskuzi
Letecky bar - CloD - reci bez ladu a skladu
TozziFan
Ne a ne. Spitfire byl prostě lepší a hotovo.
 
Rumcajs
@JuLB
Já lítám poslední čas skoro výhradně modrý. Ale ty Spity jsem lítal docela dost taky. Tedy moje osobní zkušenost je, že Spit je až na vyjímky trochu pomalejší a nestíhá s Bfkem stoupat. Jistě je 100oktan, který do 2000m poskytuje rychlost, která jinak chybí. Takže i když jsem zkoušel boom & zoom se Spitem, pokud jsem první útok minul, často se mi stávalo, že Bfko sklopilo čumák a v dajvu ujelo. Se Spitem jsem mu nebyl schopen stačit. O Hurriku ani nemluvím a s tou blbou vrtulí se snad nedá mluvit o stihačce. Spit líp točí. To je v pořádku, ale zatáčka ho taky stojí energii. Ok tedy to je moje zkušenost se Spitama v TF 4.0.
S Bfkem jsem sžitej víc. Normálně, když mám převahu energie, jsem schopnej si ji podržet proti jednomu spitu celkem bez problémů. Hlavně netočit, stoupat a dajvovat. Časem se něco ujme. Většinou nepustím Spita k výstřelu. Většina Spitů se nedostane k tomu, aby srovnali energii. Ok tedy pohled z modré strany.
Teď pohled na vyjímky.
1) Existuje několik červenejch pilotů, kterým moc dobře lítá Hurrik. Jsou mě schopni bez problémů připravit o převahu energie. Dostoupat a držet krok v maximálce.
2) Existuje několik Spit pilotů, kteří mě celkem kdykoli dojedou v horizontále. Nemluvím o tom, že na mě někdo dajvne či nachytá a překvapí. Jsou i tací, kteří mě dojedou i ve stoupání i když začínám s velkou převahou energie.
3) Existuje několik pilotů Bf, kteří jsou schopni Spita deklasovat i v zatáčce. Potkal jsem pár takovejch, kteří prostě trvale točili uvnitř mýho poloměru.
4) Pak je tu pár takových Bf pilotů, kterým to před výstřelem zalaguje. Asi náhodou.
5) Potkal jsem za poslední rok 2 takový borce, že by se za jejich výkony nemusel stydět Mig 15. Jeden červenej, jeden modrej.

Jo tyhle vyjímky se dějí relativně zřídka. A jsou spojeny s několika jmény. Ale pokud jeden lítá pravidelně, časem si jich asi všimne.

No ale já jsem psal o normálních pilotech, který lítaj letadla jak jsou dodaný. Nelaguje jim na přání router. Blackoutujou při utažené zatáčce. No a tak podobně. Tedy to bych rád oddělil v tý debatě. Mluvme o tom, co je normální.
 
falkon
Diskusia premiestnena, nakolko sa pramalo tyka Team-u Fusion ... tu pokracujte smelo dalej, nenechajte sa rusit... :-)
 
606_JuLB
Rumcajs, s tým všetkým čo si sem napísal naposledy (o 20:40) úplne súhlasím.Mrknutí

Mám určite menej skúseností, ale tiež som stretol 109ku, ktorá dokázala trvale točiť ostrejšie než Spit pri svojej "corner speed". Sú to však výnimky a rozhodne to nemožno označiť slovom ktoré si použil Ty, teda "bežne".

Pokiaľ budeš odpovedať, tak prosím o vysvetlenie, akosi myslel túto vetu (ktorú sem moderátor nepresunul):
Rumcajs napsal:
Jo a konečně někdo vysvětlil, jak se to dělá se Spitem, že dostoupá/přeakceleruje Bf 109. Je mi přitom jasný, že to používají i místní "experti", ale nikdo neotevřel zobák, když jsem se na to ptal. Páčto je jasný, že to je "glitch", že? Cool No tak jestli tenhle nesmysl skončí, já budu rád.


Z našej následnej diskusie som to nepochopil.

Tiež by ma zaujímal názor skúseného džokeja 109 na používanie klapiek v manévroch. Kedy to pre 109 má prínos? Bol som v presvedčení, že vďaka malej rýchlosti vysúvania sa to v súboji neoplatí, ale ako už som písal, vidím ich vysunuté čoraz častejšie. Máš nejaké znalosti, či klapky používali aj niektoré LW esá?
i.ibb.co/DRFjqCp/JulB.png
 
Rumcajs
Tak klapky se v boji nevysunují do přistávací konfigurace. Vytáhnou se jen trochu. Nejsem znalec Bf, abych vysypal z rukávu, kolik to má být stupňů. Odhaduju tak 15 až 20. Já sám to moc často nepoužívám, radši si držím rychlost a energii. Sem tam to ale provedu, když se s někým dlouho párám, tak prostě náhle změním rytmus a povytáhnu klapky a jdu do souboje agresivněji. Ale stejně je to na chvíli. Jak se srovnají energie, je třeba dajvnout pryč. Tedy tolik pohled za mě. Určitě jsou větší znalci. Lze to využít i ve stoupání, pokud je Spit za mnou trochu níž a bez energie na zvednutí čumáku, můžu mu ještě zatopit tím, že zpomalím pod těch optimálních 240kmh a ještě trochu zvednout úhel stoupání. Leckdo pak uvaří motor a stane se tak obětí své nedočkavosti. Jsou to ale zkušenosti čistě virtuální. Ber to s rezervou.
 
Robo
Rumcajs napsal:

4) Pak je tu pár takových Bf pilotů, kterým to před výstřelem zalaguje. Asi náhodou.
5) Potkal jsem za poslední rok 2 takový borce, že by se za jejich výkony nemusel stydět Mig 15. Jeden červenej, jeden modrej.


Mr.X Šklebící se
 
Robo
Rumcajs napsal:
A když to vezmu do důsledků, díky tomu exploitu to bylo tak, že Bfka neměly některé ze svých výhod, které měly mít. Běžně jsem potkával Spity, kterým jsem prostě s Bfkem neuletěl, nebyl schopnej se vzdálit v dajvu a ani je neustoupal. A co přesně má asi pilot Bf udělat, když má za ocasem Spita, který je rychlejší, stoupavější a líp akceleruje? Střihat? Tak podle mě, s použítím této terminologie, byl TF 4.0 hodně červený patch.


Rumcajs, aj som spravne pochopil, ta chyba sa tykala iba Spitov s DH vrtulou, ktore nejak moc nikto nelietal. Ak ta niekto zneuctil na Spite, nebolo to asi kvoli 'glitchu' ale kvoli tomu, ze je lepsi pilot a lepsie vyuziva geometriu atd alebo si urobil niekde nieco zle. Ak mas track, postni, rad pozriem.Úsměv
 
Rumcajs
Robo a můžeš mi tedy říct, jak přesně si představuješ to využití geometrie v ustáleném letu v horizontále? Jak přesně to lepší magické cosi funguje při ustáleném stoupání? Hele tohle je ohraná písnička. Asi lepší pilot. Nebo možná lepší oddíl.
Já bych tomu i věřil, kdybych neviděl, jak se používá softík "Hacker tools" a jak snadno a rychle člověk, co s tím umí, najde v paměti zajímavá místa a jak snadno je modifikuje. A kdybych nebyl tak moc přesvědčenej o tom, co provádí třeba Kalinka.
Stav se někdy na TS. Popíšu ti, co umím s CloDem. Předpokládám, že pak už od tebe podobný slova neuslyším.
 
1stCL_Fucida
606_JuLB napsal:
Tiež by ma zaujímal názor skúseného džokeja 109 na používanie klapiek v manévroch. Kedy to pre 109 má prínos? Bol som v presvedčení, že vďaka malej rýchlosti vysúvania sa to v súboji neoplatí, ale ako už som písal, vidím ich vysunuté čoraz častejšie. Máš nejaké znalosti, či klapky používali aj niektoré LW esá?


3/4 lidí ty klapky stejně neumí pořádně používat a spíš se jima znevýhodňuje, takže nemusíš příliš stresovat. Klapky změní profil křídla a tím dojde k určité deformaci poláry, zvýšení vztlaku i aerodynamického odporu. Tím dále dojde k posunu optimální rychlosti točení do nižších hodnot IAS, ale nemusí to nutně znamenat, že letadlo točí lépe. A to je právě kámen úrazu, že spousta lidí ty klapky používá příliš a v nevhodné situaci a další je neumějí využít vůbec Úsměv.

Ze těch nejznámějších expertů byl intenzivním používáním klapek známý Hans-Joachim Marseille.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Baron
falkon napsal:

4.1 nikdy byt nemala, rozpravalo sa o 4.01, ktora sa len premenovala na 4.2, a to je vsetko. To ze do toho pleties verziu 5.0 je cista demagogia, aby si mal aj "treti argument do zbierky" Mrknutí

To ale nic nemeni na tom, ze sa o patch skutocne obavaj aj nadalej! Mrknutí
Prajem(e) prijemny (hororovy) zazitok! Úsměv


Vies mojko, ale to nic nemeni na tom, co som napisal vyssie. Úsměv
Hals - und Beinbruch!
 
SepiaX
Já bych tomu i věřil, kdybych neviděl, jak se používá softík "Hacker tools" a jak snadno a rychle člověk, co s tím umí, najde v paměti zajímavá místa a jak snadno je modifikuje. A kdybych nebyl tak moc přesvědčenej o tom, co provádí třeba Kalinka.


Kurwa že to někoho baví vítězit podvodem? Tfuj z čeho má radost? Mno nic to už jsou lidiZamračený
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
 
Shadowdeath
Njn, já si taky kolikrát říkám, jak to maj ty ostatní načítovaný, ale třeba jsou fakt tak dobří, bez důkazů jsou to pak jenom dohady. To že někomu předvedeš, že si to "taky" umíš načítovat, ještě neznamená, že to dělá i ten druhej.
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
310_Pip
btw. Kalinka líta za modrý Pff
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
SepiaX
Jedno je fakt, Kalinka to prostě umí:-) Nemyslím si že by právě on používal cheat. Prapodivnosti se dějí ale mohou být způsobeny i lagy mno na druhou stranu si žádné iluze nedělám.Mrknutí
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
 
Robo
SepiaX napsal:

Jedno je fakt, Kalinka to prostě umí:-) Nemyslím si že by právě on používal cheat. Prapodivnosti se dějí ale mohou být způsobeny i lagy mno na druhou stranu si žádné iluze nedělám.Mrknutí


Na 'cheaty a hacky' sa vyhovara vzdy lahsie ako na vlastne paprce Šklebící se

kalinka konkretne je dobry a najma disciplinovany pilot, ma problem s velkou latenciou spojenia, resp ludia na ktorych striela s tym maju problem, pretoze ho vidia natoceneho mimo osu a o 2 sekundy schytaju 20mm medzi lampy - ale to nie je celkom jeho vina. Na nejakom ruskom DF serveri som s nim mal vela subojov 1 na 1 aj subojov vramci masomlejnu (v Bf aj za RAF) a je sikovny ale necheatuje, nepotrebuje to. Mr.X podla vsetkeho pouzival prerusenie spojenia, ale tiez to je skratka dobry pilot a strelec s pingom 300+.

Ak sa babres s nejakym hackor tools, to mna osobne nezaujima, nehnevaj sa. Zaraza ma skor Tvoja paranoja. Ak mas natoceny track ako Ta v cistej horizontale na ci-alt co-E dobehne Spitfire vtedy ked nema, tak ho prosim uploadni. Inak to vyzera tak, ze narazis na sikovnejsieho pilota a potom sa cudujes. Mrknutí
 
1stCL_Fucida
Robo napsal:
Ak sa babres s nejakym hackor tools, to mna osobne nezaujima, nehnevaj sa. Zaraza ma skor Tvoja paranoja. Ak mas natoceny track ako Ta v cistej horizontale na ci-alt co-E dobehne Spitfire vtedy ked nema, tak ho prosim uploadni. Inak to vyzera tak, ze narazis na sikovnejsieho pilota a potom sa cudujes. Mrknutí


Ten podtatranský hoch má pravdu Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
falkon
Baron napsal:

falkon napsal:

4.1 nikdy byt nemala, rozpravalo sa o 4.01, ktora sa len premenovala na 4.2, a to je vsetko. To ze do toho pleties verziu 5.0 je cista demagogia, aby si mal aj "treti argument do zbierky" Mrknutí

To ale nic nemeni na tom, ze sa o patch skutocne obavaj aj nadalej! Mrknutí
Prajem(e) prijemny (hororovy) zazitok! Úsměv


Vies mojko, ale to nic nemeni na tom, co som napisal vyssie. Úsměv

Vies mojko, ani na tom co som napisal ja Mrknutí
 
310_cibule
1stCL_Fucida napsal:

Robo napsal:
Ak sa babres s nejakym hackor tools, to mna osobne nezaujima, nehnevaj sa. Zaraza ma skor Tvoja paranoja. Ak mas natoceny track ako Ta v cistej horizontale na ci-alt co-E dobehne Spitfire vtedy ked nema, tak ho prosim uploadni. Inak to vyzera tak, ze narazis na sikovnejsieho pilota a potom sa cudujes. Mrknutí


Ten podtatranský hoch má pravdu Úsměv.


Robo? Nikdy!

Ale většinou pořád Úsměv
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Baron
falkon napsal:

Baron napsal:

falkon napsal:

4.1 nikdy byt nemala, rozpravalo sa o 4.01, ktora sa len premenovala na 4.2, a to je vsetko. To ze do toho pleties verziu 5.0 je cista demagogia, aby si mal aj "treti argument do zbierky" Mrknutí

To ale nic nemeni na tom, ze sa o patch skutocne obavaj aj nadalej! Mrknutí
Prajem(e) prijemny (hororovy) zazitok! Úsměv


Vies mojko, ale to nic nemeni na tom, co som napisal vyssie. Úsměv

Vies mojko, ani na tom co som napisal ja Mrknutí


Super mojko, takze je to tak ako to je Šklebící se
Hals - und Beinbruch!
 
Joe Hallenbeck
Variable Prop Pitch Climb Exploit Fix

British aircraft equipped with Variable Prop Pitch types have been open to an exploit at higher altitudes. In TF 4.0, the Spitfire I's and the Hurricane DH5-20's were able to use higher than actual climb rpms without a concern for overheating.


Zamračený

1) kolik je "overheating" teplota? Respektive jaké jsou tedy max. teploty glykolu a oleje u Spitů?

2) jakých Spitů se to týká?

Docela mě to zajímá, protože o tomto jsem opravdu nevěděl. Navíc mám dva různé zdroje uvádějící teploty oleje a glykolu, ale každý uvádí trochu odlišné rozmezí teplot. Takže popravdě nevím, jaké max hodnoty jsou v 4.00 možné a jaké by tam měly být. Budu rád, když mi někdo dá odpověď.
313_FlyBoy
RY-C
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-05-2024 10:25
Akutní máte někdo fotku Spitfiru 313.SQN s invazními pruhy? A mohl bych ji vidět? Nemám jedinou ...

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

34,908,657 návštěv