Zdravim, po par pokusoch na cliffs of dover som uspesne odskusal toto na sturmovikovi, a poviem vam je to omnoho krajsie po vizualnej stranke s tym ze viditelnost DOTov je tiez dobra. Mozno nevidim doty cez tristvrte mapy ale mam jednak dobru viditelnost dotov a jednak dobry vizualny zazitok....
pouzivam to po tu cast kde sa nastavuje rozlisenie, TIMIG mam nechany na automatiku.....
okrem toho mam Anisotropifc filtering 8x, Antialisaing 2x
Zostava i5 3.4GHZ, 8Ghz Ram, GTX 660,
slape mi to skoro vzdy na 60FP(mam vertical synchro), sem tam to padne niekde okolo 40 ale to sa mi stalo snad len raz, aj to musel byt nejaky skor lag ako zatrhanie grafarny.....
dal som to sem ze borci s lepsimi zostavami mozno vyskusaju a zapaci sa im to
606_hayes
Taky jsem to zkoušel, dokonce to tu před časem propagoval. Můj nález z používání je ten, že to má pozitiva i negativa. Pozitivní je to, že to reálně zlepšuje viditelnost letadel v některých režimech, který jsou v nativním rozlišení implementovaný blbě. Jde o to mizení dotů. Na druhou stranu to ale zhoršuje viditelnost vzdálených dotů za některých situací. Jednak jde o to, že normální doty jsou moc hezky vidět skrz mraky. Což je sice děsně nerealistický, ale je to tak implementovaný a lidi to prostě používaj jako radar. Při vyšším virtuálním rozlišení a downsamplingu se to začne chovat reálně a o tuhle vymoženost přijdete. Podobně se omezí viditelnost vzdálenějších letadel proti zemi. Je to možná reálnější, ale online je to spíš problém, protože spousty letadel prostě vůbec neuvidíte. Můj názor na věc je ten, že aby převažovaly pozitiva, je třeba tu míru downsamplingu zvolit mírnější. Na 1920 x 1080 monitoru bych se klidně spokojil s virtuálním rozlišením maximálně 2560 x 1440 bodů (nebo i nižším). Zkoušel jsem to až po 3200 x 1800 a tam už se naplno projevují i ty zápory. A jakkoli to mohou být vlastnosti bližší reálu, člověka to znevýhodňuje.
no prave ja to hram na tych 2560x1440 a zda sa mi to aj pekne na oko aj doty vidim dobre a myslim si ze ich vidim aj proti zemi dobre.
jako lietat zubateho sturma na minimalnych detailoch len aby som videl dot cez pol mapy ako to robia podaktory jedinci....no prd...musi to byt pekne aj pre oko
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.