September 20 2025 15:42:10
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 21

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » Rise of flight (letový bojový simulátor z období první světové války) » Rise of flight - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Citlivost joysticku
MatyDry
Ahoj všichni, chci se zeptat jakou citlivost máte nastavenou při poletování v ROF.
Upravil/a MatyDry dne 26-09-2013 20:13
 
Rumcajs
V ROFu máš možnost pro každé letadlo a osu nastavit ty ovládací křivky. To slouží ke dvěma účelů.
1) Nahrazuje se tím trim tak, že si posuneš střed.
2) Snižuje se tím citlivost kolem středu - tkzv. S křivky.
Je to pro každé letadlo individuální. Některý jsou nelítatelný bez posunutého středu. Některý bez S křivek. Míra znecitlivění kolem středu je věc individuální. Hodně záleží na joysticku, který používáš. Pokud máš něco obyčejného, asi to bude chtít znecitlivit víc. Pokud bys měl nějakou tu profi dlouhou páku, můžeš S křivky vynechat. S křivky se dávají většinou na výškovku a někdy na směrovku. Na křidélka jsou podle mě zbytečný.
No podle mě především potřebuješ mít vytrimovaný střed výškovky tak, aby letadlo letělo v levelu. Potíž je, že se poloha výškovky pro let v rovině mění s výškou. Tedy si zvol výšku, pro kterou to chceš mít vyrovnaný. Ve chvíli, kdy to máš vytrimovaný je potřeba snížení citlivosti menší.
 
MatyDry
Já to myslel trochu jinak, u G940 se dá nastavit citlivost přímo v Logitech profileru a defaultně je na 50 %, pokuď nastavíš 100% je to docela mazec.
 
Rumcajs
Nevím, neznám G940. Ale předpokládám, že senzitivita bude S křivka. Tedy znecitlivění kolem středu. V ROFu si tvar té křivky můžeš přímo nakreslit. V CLODu třeba mají taky jen senzitivitu a tvar toho S nevidíš. Princip bude ale stejný. Vyměníš znecitlivění kolem středu za zvýšenou citlivost na velkých výchylkách. Je to vždy dvousečná zbraň. Jinak ROFový aeroplány jsou na výškovku a některé i na směrovku extrémně citlivé. Není to jednoduché s krátkou pákou řídit.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,056,895 návštěv