April 18 2024 03:01:44
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,743
· Nejnovější pilot: Thehealthreviews23
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS WWII
magot
strukturou je tak zhruba na úrovni starého šturma, ale v podstatě to je asi dostačující ..
S vyjímkou těla pilota těla, tady je to hodně + - jak kdyby v tom seděl hranatej Goering.
Upravil/a magot dne 19-10-2018 14:53
 
magot
To mě děsí, jak to asi bylo teda doposud? ...

Btw čistě technicky, ten zadní pancíř je 2D objekt, jaký asi algoritmus počítá průnik projektilu 2D objektem, že?
To smrdí primitivním scriptem typu tohle dvacítka nepropálí ale pětadvacítka už jo. Ale třeba se mýlím ..
Starej šturm měl zadní pancíř 3D plát kterej počítal opakované zásahy, s tím že to např. dvacítka mohla po mnoha zásazích penetrovat i když na první ne.
Tzn. taková pseudo "simulace" pancíře.
 
Aces_Wild
Z dnešního zpravodaje:

Modeling Update
We recognize that an important aspect to improve in DCS World is more realistic damage modeling in regards to localized effects, visual effects, affect on hit components, and type of weapon impact. Regarding the latter, the new damage model will be based on two types of weapon impact: penetrating impact and proximity impact. This provides us with three primary weapon effects on a unit: penetrating (projectiles), volumetric/pressure wave (high-explosive) and volumetric/shrapnel. This last effect allows weapon casing fragments to be tracked as unique objects entering the unit. This is not modeled in our current damage model system, but it will provide a great improvement to aircraft, and later, ground unit damage.

When a projectile or shrapnel penetrates a unit, the strength and functionality of the of the unit component it intersects with is affected. This includes components like spars, flight control surfaces, engine, weapons, fuel, etc. This, in turn, can greatly affect aircraft performance and system functionality.

The team has been working hard on this new damage model system, and the primary work is now complete. It is now undergoing internal testing. We will first roll out the new damage model system in our World War II aircraft, then later move to our more modern aircraft and then ground units.
 
Fiks
A neslibovali nový model poškození už při vydání WWII Assets Packu?
Si nemůžu pomoct,ale pokaždý si vzpomenu na památný video s rogalem Šklebící se
 
1stCL_Chroustall
Ahoj, už sem to psal Saburovi (akorat lita za špatnou stranu Šklebící se), tak to píšu i sem. Lítá někdo aktivně na Burning Skies a neměl by chuť si zalitat ve skupině ? Nainstaloval jsem po dlouhé době N44 a kačko a rad bych ho provetral.
 
Aces_Wild
Z dnešního zpravodaje:

The Big Show Campaign od Reflected Simulations

Put on Pierre Clostermann’s Irvin jacket, climb into his Spitfire Mk.IX and experience the massive air battles in the skies of Western Europe described in his similarly titled book. This campaign follows Clostermann’s career from April 1943 to July 1944 through 12 missions that recreate his memoirs down to the smallest details such as time, weather, squadrons and even radio transmissions. Find out what it feels like to fly with the Biggin Hill Wing in a huge formation of Spitfires, to follow Commandant Mouchotte into gigantic melees against 30+ Focke-Wulfs, to take part in Rodeos, Circuses, and attacks on V-1 launch sites, or to support the ground troops after the D-day landings. All clear? Switches on!

Key Features:

* 12 historical missions following Pierre Clostermann during his time with 341 and 602 Squadron.
* Detailed briefings, maps and briefing images, including separate PDF mission files with historical backgrounds
* Unique kneeboard graphics and checklists for each mission
* Historically accurate custom skins
* Hundreds of specially recorded voice-over messages
* A wide array of missions including fighter sweep, bomber escort, armed reconnaissance and ground attack

This campaign requires ownership of DCS: Spitfire LF Mk.IX and DCS: Normandy 1944 Map.

YouTube Video


 
petsild
Od ED dost špatný Smutný vtip... nabízet další kampaň pro stroj, který má aktuálně nejen ošklivé grafické vady.

- Odhození bomb způsobí extra rychlost navíc.
- Dvojité zrcadlení čelního skla.
- Příliš zeleně tónované čelní sklo, samotná video upoutávka používá nějaký mod.
- Při otevřeném překrytu, je stále vidět odraz kabiny.
- Naprosto nesmyslný efekt slunce, vypadá jako čistě bílá koule.
- Proti slunce prosvětluje přístroje a nešťastně i křídla.

Klidně bych si kampaň za mého hrdinu Pierra Clostermanna pořídil, ale v tomhle hrozném stavu, by se veškerý dobrý zážitek z letu vytratil.
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
magot
To je to poslední co by mě vadilo.
Zcela scházejí AI jednotky protivníka i na straně UK stíhači, bombardéry, průzkum, transportní stroje, ničitelné statické objekty apod. Prostě náplň mise.
 
Aces_Wild
www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/888/M10_Wolverine-01-1920.jpg

www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/341/M10_Wolverine-02-1920.jpg

www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/537/M10_Wolverine-03-1920.jpg
 
magot
Proč by M10 neměla mít damage model?
V DCS je rozdělení na heavy/ light objekty? O tom nic nevím.
Já měl za to že každej objekt - pokud má damage model, tak ho má unikátní.

Btw M12 by měl mít okolo asi tak 10 nabíječů co to tam budou cpát. Tzn M12 by měl mít dvě úrovně dmg.
- Postřílení nabíječů způsobí odzbrojení M12
- Samotné zničení/ zastavení pancéřovaného cíle
Upravil/a magot dne 02-11-2018 15:14
 
AJaromir
Aktuálně v DCS se to řeší asi pomocí HP. Nicméně jsem zvědavý na ty jejich nové modely, co snad jednou budou.
 
magot
To jste mě ani neměli říkat Pff
To je starej šturm o 10 let napřed Šklebící se
 
magot
a mě to přišlo divný proč bušilo 10 shermanů ze vzdálenosti asi 20m do brummbära a po 10ti minutách ho nakonec udolali Šklebící se
 
SepiaX
Záleží na časech kdy to bude probíhat.
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
 
petsild
Superboost mi nevadí, co ty horší vady na kráse?
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
petsild
Pro mě je Spit aktuálně naprostý Smutný odpad, nevadí mi rychlost navíc, protože bych účelově vadu nikdy nezneužil!
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
Aces_Wild
Fixed internally.

i.imgur.com/sZ0dyI2.jpg
 
petsild
Takhle už to mám pár měsíců, ale nikam se nepřipojím.

Edit:
Nejhorší je... úpravu textury zvládne průměrný uživatel do 5 min. Jenom ED potřebuje půl roku a více.
Upravil/a petsild dne 09-11-2018 20:10
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
Aces_Wild
Storm of War - DCS WW2 - Modpack

Download and install guide, along with intro to contents of the Pack.
Download link: http://stormofwar.org/?Page=downloads

YouTube Video


 
magot
Ty WWII mod stroje jsou zcela nepoužitelný DM, FM, EM, interní struktura, AI chování atd.
Jsou to jen narychlo zkonvertované obaly.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

34,713,741 návštěv