To křídlo je divný. Občas se podobná anomálie stane kvůli chybám v síťovém kódu, ghostům...atp. Stává se to ale naprosto výjimečně. Samozřejmě pokud ten Tempest nesundal zásah těžkého flaku mimo záběr, ale to považuji spíše za nepravděpodobné.
Druhé video neříká vůbec nic. Jen poškozený Befko. Počítání zásahů ve Šturmovi nefungovalo zcela korektně nikdy. Damage model je naprosto jednoduchý. Model má několik "krabic" (například každá polovina křídla má 3 + křidélko + klapky), z nichž každá má určitý počet hitpointů. Spolu s ubýváním těchto "hitpointů" zároveň degradují vlastnosti, křídlo tedy například méně nese. Jakmile hitpointy klesnou na nějakou úroveň, dochází k destrukci. Celé tohle dost ovlivnil patch 4.09, nebo 4.10, kde byly zavedeny G limity. Nicméně netřeba hledat chyby tam, kde nejsou. Víceméně drtivá většina chyb v damage modelu (ať již předimenzování "krabice", nebo její poddimenzování, bylo za ty roky vyřešeno.
1.Tempest - záznam je dosti nepřesný (není Snakeův) a dlouhý, proto jen inkriminovaný detail. Nicméně od flaku nedostal viz. výpis z letu: http://stats.aces...yerid=2031
2. Befko - točit jsem začal, až když mi došlo, že s tím borec ani nešvihne na zem a v pohodě si letí dál...
- útočil jsem na něj ze šesté ze 100m, potom ho dorazil Max s Jakem viz. výpisy: http://stats.aces...yerid=2020 http://stats.aces...yerid=2039
(Max mu šmikl nějaké kontrolsy a rozčadil motor až se zastavil - dotyčný to pak zapíchl do země)
Souboj jsme si pak zopakovali - Jak1B (Max) La5F (já) vs 2 BF109G6 a G2 - moje G2 šla po 10 zásazích dolů (spíš to do země zapích) - Max trefil dotyčného slušnou dávkou, počítam 3-4 dvacky a dotyčný se rozplácl o zem, aniž by se mu napsal...
- proto tam má v tom letu Max těch zásahů tolik
Nějaké další nejasnosti?
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
Typická Pipovina, kdy vezmeš nějakej zážitek co tě nasral a vyvodíš z toho všeobecný závěry.
Projdi si tvý ostatní sestřely na La-5 a nemáš tam přes 10 zásahů na sestřel.
Typická Pipovina, kdy vezmeš nějakej zážitek co tě nasral a vyvodíš z toho všeobecný závěry.
Projdi si tvý ostatní sestřely na La-5 a nemáš tam přes 10 zásahů na sestřel.
A to je asi tak všechno, co můžu říct o válce ve vietnamu...
Ano většinou to byla chyba modrého pilota, který to narval do země v manévru, případně jsme útočili ve dvou apod.
O tohle přece vůbec nejde, ale ukaž mi nějaký červený letadlo, který vydrží podobný nátěr... btw. ty jsi psal, že švaky jsou uber
To ovsem robia vsetci a potom citas o betonovych spitoch / befkach / lavockach podla toho co kto lieta.
To víš Robo, už sem definitivně zčervenal, a když někdo z našich řve o německých ufech, tak už mu s Maxem neříkáme: "Tak si do toho vlez a předveď to taky!"
Ale jinak souhlas, obě strany brečí +- stejně, jen modří víc
Upravil/a 310_Pip dne 11-08-2013 19:51
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
S tým čo je natočené v prvom videu mám aj ja skúsenosti . Mne to robieva skoro stále jak na Tempeste tak isto aj na Typhoone . Mal som najprv za to že je to veľkou rýchlosťou no raz sa my to stalo krátko po vzlete . Potom keď som pomalou rýchlosťou z malej výšky útočil na kolónu prisahám bohu že ešte nezačali strielat z flaku A ked útočím na kolóny v mape kde je naviac hmla určite nenaberám extra výšku maximálne tak 500m .
Typická Pipovina, kdy vezmeš nějakej zážitek co tě nasral a vyvodíš z toho všeobecný závěry.
Projdi si tvý ostatní sestřely na La-5 a nemáš tam přes 10 zásahů na sestřel.
Ne, že by mě tahle debata nějak extra rajcovala, ale když chceš flamovat tak whatever. Slabší individua ať dále nečtou, nemám chuť zas poslouchat, že je z toho někomu na zvracení, že jsou na sebe všichni hnusný a že se kvůli nám zavírají fóra, kazí polety a rozpadají civilizace.
Budu to brát ohledně 4.11, ve 4.12 mi to příjde jiný a nemám v tom nalítáno tolik.
Když chceš probírat odolnost spitů, dej si jeden měsíc lítání čistě za němce a věř tomu, že Spitfira budeš řadit hodně vysoko.
Když to vezmu za sebe, tak moc není moc odolnějších letadel než spitfire. Dokonce i letadla jako P-38, Tempest, které bych čekal, že by mohly snést víc je snadnější rozstřílet. Na stupnici od 0 do 10, bych ho dal kolem 8.
Nejde ani tak o celkový počet granátů, jako nebezpečnost po nastřelení. U Spitfira o třídu častěji než u jiných letadel zažiješ, že mu nandáš nějaké zásahy do křídel a nemáš pocit, že by se to na něm podepsalo. Např. u Jaků, P-40 a pod. prostě cítíš, jak ho každý zásah bolí, u spitfiru tenhle pocit nezažíváš moc často. Navíc vzhledem k zatáčce Spitfiru padá většina zásahů na křídlo pod velkým úhlem. Častější situace je, že se otřepe, případně pustí olej, ale je dál krajně nebezpečný. Málokdy z boje vypadne spitfire, který by se sotva držel ve vzduchu a plácal se domů. Což je podle mě to co modré nejvíc deptá.
Když jsme lítali za rusáky tak ano, semtam se stalo, že befko ustálo až příliš hodně zásahů a drželo se ve vzduchu. Ale problém byl desintegrovat ho, po první dávce do křídla bylo znát jak zvadlo a plácá se a jde o to jen ho dorazit. Stejný pocit mám u většiny letadel, ale nepatří k nim Spitfire. A veřím tomu, že minimálně podobnej názor bude mít většina modrých.
Ano některá červená letadla podle mě vydrží až směšně málo v čele s MiGem 3, sekundovaným Mustangem. Dokonce i uznám, že Focke-Wulf občas vydrží až moc, ale proboha nemůžu poslouchat, že spitfiry se rozpadají na pár zásahů a 109 vydrží 40 švaků.
Ne, že by mě tahle debata nějak extra rajcovala, ale když chceš flamovat tak whatever. Slabší individua ať dále nečtou, nemám chuť zas poslouchat, že je z toho někomu na zvracení, že jsou na sebe všichni hnusný a že se kvůli nám zavírají fóra, kazí polety a rozpadají civilizace.
Budu to brát ohledně 4.11, ve 4.12 mi to příjde jiný a nemám v tom nalítáno tolik.
Když chceš probírat odolnost spitů, dej si jeden měsíc lítání čistě za němce a věř tomu, že Spitfira budeš řadit hodně vysoko.
Když to vezmu za sebe, tak moc není moc odolnějších letadel než spitfire. Dokonce i letadla jako P-38, Tempest, které bych čekal, že by mohly snést víc je snadnější rozstřílet. Na stupnici od 0 do 10, bych ho dal kolem 8.
Nejde ani tak o celkový počet granátů, jako nebezpečnost po nastřelení. U Spitfira o třídu častěji než u jiných letadel zažiješ, že mu nandáš nějaké zásahy do křídel a nemáš pocit, že by se to na něm podepsalo. Např. u Jaků, P-40 a pod. prostě cítíš, jak ho každý zásah bolí, u spitfiru tenhle pocit nezažíváš moc často. Navíc vzhledem k zatáčce Spitfiru padá většina zásahů na křídlo pod velkým úhlem. Častější situace je, že se otřepe, případně pustí olej, ale je dál krajně nebezpečný. Málokdy z boje vypadne spitfire, který by se sotva držel ve vzduchu a plácal se domů. Což je podle mě to co modré nejvíc deptá.
Když jsme lítali za rusáky tak ano, semtam se stalo, že befko ustálo až příliš hodně zásahů a drželo se ve vzduchu. Ale problém byl desintegrovat ho, po první dávce do křídla bylo znát jak zvadlo a plácá se a jde o to jen ho dorazit. Stejný pocit mám u většiny letadel, ale nepatří k nim Spitfire. A veřím tomu, že minimálně podobnej názor bude mít většina modrých.
Ano některá červená letadla podle mě vydrží až směšně málo v čele s MiGem 3, sekundovaným Mustangem. Dokonce i uznám, že Focke-Wulf občas vydrží až moc, ale proboha nemůžu poslouchat, že spitfiry se rozpadají na pár zásahů a 109 vydrží 40 švaků.
Typicky modré démonizování spitů... Že spitfire je soubojový éro a nepříjemný soupeř pro modré tady popírat nebudu, ale ta výdrž? To snad zrovny ty nemůžeš myslet vážně? Kolikpak si jich rozprskl jen tenhle týden?
Jo má jednu vlastnost která může mást, když dostane na křídlo a to hned nepraskne, tak to vypadá jakože nic (narozdíl od 109, která má jako texturu díru jak prase), ale prostě je to znát, je tam takový obrys, který moc jako díra nevyzerá...
btw. dal jsem snad v minulosti málo příkladů ohledně množství zásahů potřebných k sundání spita? Prostě si zkus projít staty spitfajristů na kolik zásahů je kdo sundal a možná ten fakt konečně pochopíš.
A aby nedošlo k nedorozumění, to že spitům je ustřeleno křídlo velice snadno mě sice sere, ale nepovažuju to za úplně špatně, páč pilot v brejku tomu určitě nandává dost vysoký géčka. Pokud tedy modrý střílí na klidně letícího spita, tak by měl hlavně zpřesnit střelbu...
Když už tu srovnáváme ty éra, ano befko je taky poměrně dost náchylný na některý poškození (motor a zadek), ale stále vidím, jak to jejich piloti jsou celkem bez potíží schopni přežít...
edit. těch švaků bylo 39 + cca 10-15 Maxových
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
Tak jsem si schválně ty staty prošel, abych pochopil.
Vzal jsem nejlepší 2 piloty AoE na čtyřkanónovym Spitu VC (Butys, Vočko).
Vzal 20 jejich sestřelů. Na těhle 20 sestřelů potřebovali 116 zásahů, tedy průměrně 5,8 zásahů Hispanem na zlikvidování F-4 (což dost často odpovídalo).
Němci nic čistě kanonovýho nemaj, takže v tom budou bohužel haprovat MG 17.
Vzal sem mých posledních 20 sestřelů na F-4, kdy jsem střílel jen na Spitfiry. Na těch 20 sestřelů jsem potřeboval 353 zásahů, tedy průměrně 17,65 na sestřel Spitu V.
Budeme to tedy brát, že se to vždy rozprostře v poměru kanón/kulomety.
MG 151/20 má kadenci 700 ran/min., MG 17 má 880 ran/min.. Každou minutu tedy 2460 ran, z toho je 151/20 28,5%. Průměrně to tedy dává 5 20mm granátů + 12,65 7,9mm na sestřel Spitfiru.
Jedeme dál...
Nejlepší piloti Spitů IXc a 20 sestřelů Bf 109. Je to mix Podrse, Maxe, Butyse, Snakese a tebe, nijak jsem se v tom nepřehraboval a bral každej let, kde bylo sestřelený Bf.
Na 20 sestřelů to hodilo 433 zásahů, tedy 21,65 zásahu na kill.
Browning .303 má kadenci 1000 ran/min. Hispano má kadenci 650 ran/min. Každou minutu tedy 5300 ran. Hispano je z toho tedy 24,5%. To dává 5,3 zásahu Hispanem + 16,35 .303 na sestřel.
Vzal jsem mý a pbarryho sestřely spitů na G-6.
Na 20 sestřelů bylo potřeba 298 ran, průměrně na sestřel 14,9 ran (ty 131 jsou asi přecijenom znát ).
MG 131 má kadenci 850 ran za minut. Každou minutu tedy 2400 ran. 151/20 je z toho 29,2%. Je to tedy 4,4 zásahu MG 151/20 + 10,5 MG 131 na sestřel.
To všichni čumíte co
Takže to mám chápat tak, že tě sere těch 0,8 granátu na sestřel ?
Ne, že by mě tahle debata nějak extra rajcovala, ale když chceš flamovat tak whatever. Slabší individua ať dále nečtou, nemám chuť zas poslouchat, že je z toho někomu na zvracení, že jsou na sebe všichni hnusný a že se kvůli nám zavírají fóra, kazí polety a rozpadají civilizace.
Budu to brát ohledně 4.11, ve 4.12 mi to příjde jiný a nemám v tom nalítáno tolik.
Když chceš probírat odolnost spitů, dej si jeden měsíc lítání čistě za němce a věř tomu, že Spitfira budeš řadit hodně vysoko.
Když to vezmu za sebe, tak moc není moc odolnějších letadel než spitfire. Dokonce i letadla jako P-38, Tempest, které bych čekal, že by mohly snést víc je snadnější rozstřílet. Na stupnici od 0 do 10, bych ho dal kolem 8.
Nejde ani tak o celkový počet granátů, jako nebezpečnost po nastřelení. U Spitfira o třídu častěji než u jiných letadel zažiješ, že mu nandáš nějaké zásahy do křídel a nemáš pocit, že by se to na něm podepsalo. Např. u Jaků, P-40 a pod. prostě cítíš, jak ho každý zásah bolí, u spitfiru tenhle pocit nezažíváš moc často. Navíc vzhledem k zatáčce Spitfiru padá většina zásahů na křídlo pod velkým úhlem. Častější situace je, že se otřepe, případně pustí olej, ale je dál krajně nebezpečný. Málokdy z boje vypadne spitfire, který by se sotva držel ve vzduchu a plácal se domů. Což je podle mě to co modré nejvíc deptá.
Když jsme lítali za rusáky tak ano, semtam se stalo, že befko ustálo až příliš hodně zásahů a drželo se ve vzduchu. Ale problém byl desintegrovat ho, po první dávce do křídla bylo znát jak zvadlo a plácá se a jde o to jen ho dorazit. Stejný pocit mám u většiny letadel, ale nepatří k nim Spitfire. A veřím tomu, že minimálně podobnej názor bude mít většina modrých.
Ano některá červená letadla podle mě vydrží až směšně málo v čele s MiGem 3, sekundovaným Mustangem. Dokonce i uznám, že Focke-Wulf občas vydrží až moc, ale proboha nemůžu poslouchat, že spitfiry se rozpadají na pár zásahů a 109 vydrží 40 švaků.
Werner pri vsetkej ucte nesuhlasim tak celkom, respektive nie je to moja skusenost s boja proti Spitfirom. Kolko mam nalietane na Befkach mozno vies, aj ze lietavam vsetky era, aj Spity. Vacsinou Spit pusti olej ale castejsie pusti kridlo, podla mna lahsie ako ten Jak co spominas Ty. Suhlasim, ze spolu s P-39 patri medzi dymicov a aj 10 minut po vyradeni dokaze skodit Ale po zasahu do kridla sa placa rovnako ako to Befko, co je zrejme najma vtedy, ak v tom Spitfire sedis.
So zvyskom toho co pises uplne suhlasim. Mozno ma kazdy inu skusenost, resp. sa zameria na iny detail, ktory ho serie Je to dane jednoduchostou DM a nekonzistentnostou javov najma online - obcas sa rozpadne ero po par zasahoch ze to prekvapi aj strelca samotheho, obcas prezije strasnu nakladacku a nic a nic a nic. Nuz taky je Sturm.
Tak jsem si schválně ty staty prošel, abych pochopil.
Vzal jsem nejlepší 2 piloty AoE na čtyřkanónovym Spitu VC (Butys, Vočko).
Vzal 20 jejich sestřelů. Na těhle 20 sestřelů potřebovali 116 zásahů, tedy průměrně 5,8 zásahů Hispanem na zlikvidování F-4 (což dost často odpovídalo).
Němci nic čistě kanonovýho nemaj, takže v tom budou bohužel haprovat MG 17.
Vzal sem mých posledních 20 sestřelů na F-4, kdy jsem střílel jen na Spitfiry. Na těch 20 sestřelů jsem potřeboval 353 zásahů, tedy průměrně 17,65 na sestřel Spitu V.
Budeme to tedy brát, že se to vždy rozprostře v poměru kanón/kulomety.
MG 151/20 má kadenci 700 ran/min., MG 17 má 880 ran/min.. Každou minutu tedy 2460 ran, z toho je 151/20 28,5%. Průměrně to tedy dává 5 20mm granátů + 12,65 7,9mm na sestřel Spitfiru.
Jedeme dál...
Nejlepší piloti Spitů IXc a 20 sestřelů Bf 109. Je to mix Podrse, Maxe, Butyse, Snakese a tebe, nijak jsem se v tom nepřehraboval a bral každej let, kde bylo sestřelený Bf.
Na 20 sestřelů to hodilo 433 zásahů, tedy 21,65 zásahu na kill.
Browning .303 má kadenci 1000 ran/min. Hispano má kadenci 650 ran/min. Každou minutu tedy 5300 ran. Hispano je z toho tedy 24,5%. To dává 5,3 zásahu Hispanem + 16,35 .303 na sestřel.
Vzal jsem mý a pbarryho sestřely spitů na G-6.
Na 20 sestřelů bylo potřeba 298 ran, průměrně na sestřel 14,9 ran (ty 131 jsou asi přecijenom znát ).
MG 131 má kadenci 850 ran za minut. Každou minutu tedy 2400 ran. 151/20 je z toho 29,2%. Je to tedy 4,4 zásahu MG 151/20 + 10,5 MG 131 na sestřel.
To všichni čumíte co
Takže to mám chápat tak, že tě sere těch 0,8 granátu na sestřel ?
... a do kterejch spitů jste ty dvacítky pálili, do těch betonovejch???
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.