Vlakno o jizde a otaceni vlaku v konecne stanici se rozsirilo na debatu o vagonkach. V te souvislosti me zajima, jak je to s dmg modelem vagonku, potazmo vsech ostatnich pozemaku v IL2 1946, ale protoze pro dane vlakno je to offtopic, tak jsem zalozil nove.
Muze vysvetlit nekdo z lidi, co jsou blizko DT a maji nejakou povedomost o stavu veci, jak je to tedy s pozemni technikou a jejim nicenim?
Ma kazdy objekt modelovane nejake misto, ktere je treba trefit, nebo se pocita mnozstvi zasahu ci jak to vlastne je? Vim ze u tanku se uvadi tloustky pancire a porad dokola se omila nutnost zasahu na motor (z vlastni zkusenosti mi spis pripada, ze napriklad KV1 je lepsi trefovat zezadu na vez nez na motor). Ale treba zrovna u vagonku, kde cisterna (ve verzi 4.11.1) je docela neznicitelna potvora a odolava casto i mnoha zasahum kanonu, a pritom osobni vagon cely vybuchne po zasahu par malych kulicek, pusobi dost nelogicky. A v porovnani s tim treba stacionarni letadla snesou casto fakt hodne zasahu, az by si clovek myslel, ze piloti ww2 byli neskutecni hrdinove, kdyz povazovali tolikrat zasazene letadlo za zcela v poradku.
Vim ze tu magot kdysi psal, jak je to u del a artilerii, tak snad se najde nekdo, kdo to bude moct vysvetlit.
Je to podobné.
Pancéřový vlak = tank na kolejích.
Vlak=nákladní auto na kolejích
Každý civil objekt tj. lokomotiva, vagon má hlavní kolizní box (a občas i vedlejší) který je přiřazený nějakému materiálu, železo, dřevo ... podle toho vydrží tolik zásahů z kulometu, kanonu atd.
Tomu poté odpovídá efekt výbuch, případně přeskakování exploze na další vagony. Viz cisterny a parní lokomotiva.
Bojler u lokomotivy v 4.13 bude počítán zvlášť a bude relativně citlivý, cal50 to prostřelí myslím.
Flakové vagony počítají zásahy na místa vagon/hlava AA/dělo AA. Lze tedy mířit na jednotlivé části. Bohužel osádka AA není počítána. Po zničení některých z částí je celý vagon zničen tedy neaktivní. Celý vlak se tím zastavuje ...
Nákladní vlak naložený tanky tj. vagony budou počítat pancíř z tanků. (pod 4.13)
Uvažoval jsem zařadit některé inovace, dvoustupňový model zničení (Lehký kdy pokračuje v jízdě a úplné zničení) pro parní lokomotivy, zastavování na zastávkách akce via FMB, zařazení cisteren s olejem a bezínem s odlišným efektem výbuch, taky úprk civilního vlaku před nepřátelskými jednotkami v dohledu tj. zpětný chod.
Upravil/a magot dne 13-06-2013 14:09
Je skoda, ze tyhle udaje o tom, jak to je uvnitr udelane, se k nam obycejnym smrtelnikum moc nedostanou. Docela by to pomohlo k pochopeni situace, jak ty plechovky co nejlip nicit Takze diky za popis toho jak to funguje Magote.
Tedy, chapu te tak, ze velikost boxu je jen nejakou malou casti objektu (napriklad kokpit letadla, kabina auta atd...), takze zjednodusene nema cenu strilet na celou loko, ale mirit jen na stred kotle?
Nebylo by spis prirozenejsi, kdyby se pocitala nejaka mira pravdepodobnosti a ta by byla ruzna na zaklade materialu a munice? Prece v realu taky jedna haluzove trefena kulka dokaze trefit napriklad nadrz auta a pritom jindy, davka ktera zasype korbu, neni duvodem pro zniceni celeho vozidla.
U flaku je samozrejme skoda, ze se posadka nepocita, ale to by asi nebylo snadne dodelat. Mozna by jen mohl flak prestat na chvili strilet, kdyz dostane zasah kulkou a neni znicen, jako simulaci zbabele posadky ukryte v zakopech za latrinou.
Odolnost vagonu podle nakladu je podle me dobra idea. Urcite vagon jako takovy pro nas nic neresi (i kdyz v realu to asi bylo jinak), zato ten tank na nem je dulezitejsi, tak proc by nemel mit stejnou odolnost. Prave to me zarazi, ze v soucasnem patchi je cisterna tak strasne odolna a osobni vagon tak mekky. Zrovna vcera jsme ve ctverici bf109F2 nedokazali prostrelit jedinou cisternu
Dvoustupnovy model poskozeni zrovna u vlaku je asi zbytecna prace navic, nemyslis? To by se hodilo mozna tak u stacionarnich letadel a flaku. Stejne, jak to bylo ve skutecnosti? Neresil masinfira utok letadel tim, ze zastavil v nejkratsim moznem case a utekl se schovat, pokud dostal tu sanci?
To mi pripomina tu polovicatou vec s jedoucim autem, kdy sice hra pozna, ze nekdo utoci na auto a posle panacky do pole, ale auto jede dal. Tam by se taky hodilo nechat to auto uz stat a mozna by to bylo cennejsi nez dvoustupnove poskozeni vagonku.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.